<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><feed xmlns="http://www.w3.org/2005/Atom" xmlns:creativeCommons="http://backend.userland.com/creativeCommonsRssModule" xmlns:re="http://purl.org/atompub/rank/1.0">
    <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? - Sorcev</title>
    <link rel="self" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/feed" type="application/atom+xml" />
    <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak" type="text/html" />
    <subtitle>Sorcevden En iyi 30</subtitle>
    <updated>2017-10-20T12:24:57Z</updated>
    <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak</id>
    <creativeCommons:license>http://www.creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/rdf</creativeCommons:license>

    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak</id>
        <re:rank scheme="sorcev.com">11</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak?</title>
            <category scheme="https://sorcev.com/kategori/" term="Ekonomi bilimi" />
        <author>
            <name>Erdem Ökilic</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak" />
        <published>2018-03-10T13:50:15+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T13:50:15+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p> <br></p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394734</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Orhan Cen kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Orhan Cen</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394734" />
        <published>2018-03-10T14:11:48+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T14:11:48+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>uzay madenciliği</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394736</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Berkay Dümen kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Berkay Dümen</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394736" />
        <published>2018-03-10T15:02:02+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T15:02:02+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>geri dönüşüm?</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394738</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Ahmet Filizçay kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Ahmet Filizçay</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394738" />
        <published>2018-03-10T15:39:03+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T15:39:03+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>Para basıp para harcayacaksın. Tabi para basmak içinde kaynak lazım. Para harcamak içinde harcanacak kaynak lazım. Bu örnek parasal sistemin bir saçmalığıydı. Dostum kaynak biterse kaynak arayacaksın. Sonuçta hayattasın ve hayatta kalmak için bir savaş veriyorsun. Bugüne kadar insanlık ne için savaştı binlerce yıldır ?</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394741</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Ömer Güllüce kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Ömer Güllüce</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394741" />
        <published>2018-03-10T16:06:04+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T16:06:04+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>Kaynakların ömrü devletlerin hesap edeceği kadar uzun</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394742</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Enes Ozdural kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Enes Ozdural</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394742" />
        <published>2018-03-10T17:16:03+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T17:16:03+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>İstila ?</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394744</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Hüseyin Cilek kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Hüseyin Cilek</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394744" />
        <published>2018-03-10T18:04:13+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T18:04:13+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>ülkemizdeki kaynakları şimdiden işlemeye başlasak  bitene kadar uzay madenciliğine geçeriz hadi bitti diyelim geçemedik sağ sola saldıran deli danalar olur ya  aynen öyle herkeşe mermi</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394745</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Muhammet Buharalı kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Muhammet Buharalı</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394745" />
        <published>2018-03-10T18:46:13+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T18:46:13+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>Kaynak biterse ne?</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394751</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Onur Ecrin kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Onur Ecrin</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394751" />
        <published>2018-03-10T19:32:01+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T19:32:01+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>Şuanda nolcaksa aynısı olur soru saçma bence paranın değeride şuanki kaynaklarımıza biçilen değer.</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394753</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Eren Sivgan kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Eren Sivgan</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394753" />
        <published>2018-03-10T20:36:50+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T20:36:50+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>Uzay madenciliği ile kaynak asla bitmeyecek.</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394754</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Ahmet Aslan kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Ahmet Aslan</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394754" />
        <published>2018-03-10T21:11:24+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T21:11:24+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>Kaynak biterse dışa bağımlı olunur. Kaynaklar varken otorite sahibi olanlar kaynaklar bittiğinde konumlarını kaybetmemek için birbirleriyle ugrasirlar alt tabakada olanlar bunların altında ezilir. Işverenler işçilerin paralarını ödeyemez işçiler isyan eder üretim durur yağma başlar ve sonunda iç savaş. Bakınız tek geliri petrole dayalı olan ülkelere. Suan rahat yaşayan bu ülkeler petrol bitince aynen bu hale düşecekler çünkü b planı yok. B planı olanlar da parasını bilim kartına yatirirsa kazanacak silah kartına yatıranlar yine aynı konuma düşecek. Uzay madenciligi iste bundan sonra. Önce diğer ülkelerin elenmesi gerekiyor bu teknolojiye ulaşan birkaç ülke ise tüm dünyaya hükmeder ne isterlerse onu yaparlar çünkü onlara mecbursun bi yerde işine gelirse mantığı.</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394755</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Mehmet Burçe kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Mehmet Burçe</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394755" />
        <published>2018-03-10T22:08:43+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T22:08:43+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>Kaynagin bitmesi demek gunesin sonmesi demek!!! Yani soruyu su seklde degistirsekde olur, kiyamet koparsa ne olur???</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394756</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Cem Çetinbaş kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Cem Çetinbaş</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394756" />
        <published>2018-03-10T23:27:38+00:00</published>
        <updated>2018-03-10T23:27:38+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>Yenilenebilir kaynaklara geçilebilir, hiç bitmeyecek olanlara. Mesela hidrojen. Devletler daha doğrusu devlet üstü oluşumlar kıtlık tabanlı ekonomiyi destekler. Çok nüfus olmalı ama bu nüfus açlıktan daha doğrusu açlığını gidermek için çalışmaktan başını kaldıramamalı. Ancak artık insana ihtiyaç ciddi oranda azaldı. Ucuz işgücünün bile bir cazibesi yok. Nasıl ki bir ürünün devrim sayılabilmesi, aşama atlama sayılabilmesi için 500 milyon kişiye erişmesi gerekiyorsa dünya için de sihirli sayı budur. Nüfusun 500 milyondan fazla olmaması gerektiği adını unuttuğum meşhur granit yazıtlarda da yazıyor. Lafı şuraya getiriyorum, kaynak zaten biter. Bir insanın altından dağı olsa biteceği gibi. Altından nehir olmalı. Dünyanın kaynakları da bu şekilde sirkülasyon şeklinde olmalı. Ve kullanım da ihtiyaç amaçlı olmalı. Kullanan kişi sayısı da optimum olmalı. Ben bir 5-10 yıl içinde Asia-Pacific bölgesinde büyük bir proje bekliyorum. Savaş olur, biyolojik silah olur, kısırlık yapan aşılar veya biyolojik silah olur. En insani olanı sonuncusu. Çok hızlı artıyor çünkü. Yer olarak yerimiz çok, dünya Texas eyaletine rahatça sığabilir ama kaynak çok az.</p>]]></summary>
    </entry>
    <entry>
        <id>https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394757</id>
        <re:rank scheme="https://sorcev.com">6</re:rank>
        <title type="text">Kaynak bazlı ekonomide, kaynak biterse ne olacak? sorusu için  Gamze Kazancı kullanıcının cevabı</title>
        <author>
            <name>Gamze Kazancı</name>
        </author>
        <link rel="alternate" href="https://sorcev.com/kaynak-bazli-ekonomide-kaynak-biterse-ne-olacak/394757" />
        <published>2018-03-11T00:00:15+00:00</published>
        <updated>2018-03-11T00:00:15+00:00</updated>
        <summary type="html"><![CDATA[<p>Kaynak bazli bir ekonomik sistem oturtmussan ve bu sistem %100 calisiyorsa kaynagin tuketimi soz konusu degildir. Surekli kaynaklar uretilecek kesfedilecek, gelistirilecektir. Bir kaynaktan baska bir kaynaga surekli aktarma ve yapilandirma olacagindan tukenmez son olamaz.</p>]]></summary>
    </entry>
</feed>