2 aylık bebek nasıl emziğe alıştırılır?

Kızlar bana akıl verin lütfen oğluşum iki aylık emziğe alıştırmak istiyorum alma alıyo ama ağzında tutamıyor bende sürekli elim agzında duramıyorum az elimi alsam ya dışarı atıyor yada ememiyo düşüyor nasıl emziğe alıştırcam ben paşamı ???

Gülçin Nural
G
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
27
27 CEVAP

Bende şurada durayım belki bi öneri olur

Elif Kale
E

Ben dogdugu günü verdim ama basarili olamadim umarim siz basarirsiniz

Ayşe Kor
A

Ben çok az pekmeze batırıo verdım alıştı

Merve Gürdamar
M

alışmayan alışmıyr malsef. Tam 6 ay uraştım pekmez tatlı ne bulduysam batırdım ama ısrarla alışmadı. Parmak emmek daha çok hoşuna gitti malesef. Şuan 4 yaşında oğlum malesef hala parmak emiyoruz. Ne yaptıysakta bıraktıramadık

Dilek Çelti
D

once damakli kucuk emzikleri felan dene canim

Perihan Feyza
P

Denedim canım 0-3 ay emziği aldım

Gülçin Nural 10 ay

Anne memesi emzıkler var ben onlardan aldım sadece onu aldı

Merve Gürdamar
M

Evde 7 emzik var birini fransadan getirttim yok tutmuo

Ayşe Kor 10 ay

Foto varmi merve emzigib

Gözde Girgin 10 ay

Gözde Selim Şeker bu canım alışması çok zor oldu ama bunu daha rahat emdi

com-egyjanc9etx52mzdkt82.jpg

Merve Gürdamar 10 ay

Canım valla aventinkini denemdim acaba o işe yarar mı

Gülçin Nural 10 ay

Bende o işe yaradı anne memesıne en yakın buymuş canım ucunuda pekmeze batır alışana kadar öle yap

Merve Gürdamar 10 ay

Memeye Gore de değişiyor

Filiz Yurtbakan
F

Kanka cicconun emzigi var anne memesiyle aynı bir emzik

Tuğçe Karabiyik
T

Kankaaa hoşgeldin bende de cicconun ki var damaklı ama yok yani kankiş

Gülçin Nural 10 ay

Damakli değil kanka nasıl diyim emzigi takıyorsun ağzının içine gözüküyor meme ucu gibi Damakli değil

Tuğçe Karabiyik 10 ay

Meme damağına uymuyor olabilir ona bak sonra yiyeceğe degdir mesela sütünü sur onun aşkına alır böylece alışır

Filiz Yurtbakan
F

Aslında evet sütüme sürebilirim

Gülçin Nural 10 ay

Evet onu etmiyorum sana r tutar

Filiz Yurtbakan 10 ay

Nuk marka deneyin yada cihicco

Gülay Turay
G

Camım bende ki cihicconun ki ama işte almıyo

Gülçin Nural 10 ay

Nuk damakli dene

Gülay Turay 10 ay

Bazi cocuklar bakkalda satilan en adi emzigi aliyolar pes etme alistir kolaylik olur

Gülay Turay 10 ay

Aynen valla bakım yılmak yok o Zaman

Gülçin Nural 10 ay

Nuk kullandım ben çok iyiydi

Filiz Yurtbakan
F

Bende nuk kullandım alıştu

Efegülşah Tadik
E

Fotoğrafı var mı onun

Merve Gürdamar 10 ay

com-obas49ik49ar0n2hw640.jpg

Efegülşah Tadik 10 ay

Kauçuklu

Efegülşah Tadik 10 ay

Bir tek bunu aldı

Efegülşah Tadik 10 ay

damak emzık mı bu canım

Merve Gürdamar 10 ay

Yurt dışından nuk geldi bana ama +6 onu da veremedim haliyle

Gülçin Nural
G

Nuk mu avent mi kararsız kaldım cok

Gülçin Nural
G

Bence nuk kaç emziren sonra tuttu

Efegülşah Tadik 10 ay

Nur 1 numara tavsiye ederim

Gülay Turay
G

Nukk

Gülay Turay
G

Bend bu var acaba değiştirsem işe yarar mı

com-rgg542ls5mj6ch1bs3fp.jpg

Gülçin Nural
G

com-ejnavz5eqzsjjxqppvnk.jpg

Tuğçe Karabiyik 10 ay

Kanka böyle olacak

Tuğçe Karabiyik 10 ay

Tuğçe Karabiyik yuh kıs cocuk nasıl nefes alcak

Gülçin Nural 10 ay

Ona göre boyutunu alırsın

Tuğçe Karabiyik 10 ay

Tuğçe Karabiyik bakım e bebekten bakarımm artık

Gülçin Nural 10 ay

Nuk ne oluyo kızlar resim paylaşır mısınız. Bende aynı dertteyim kızım emzik almiyo

Kübra Toksarı
K

Canım nuk emziğin markası

Gülçin Nural 10 ay

Resmi var mi acaba internetim az giremiyorum

Kübra Toksarı 10 ay

Eczaneden mi aliniyor

Kübra Toksarı 10 ay

Kübra Toksarı canım ordada olma şansı var e bebekdede vardır normal bebek mağazalarındada bulursun cok tercih edilen bir marka oldugu için

Gülçin Nural 10 ay

Ben bundan deniycem canım

com-yt76ljyc0hhhzb3ntyjj.jpg

Gülçin Nural 10 ay

Ya peki kauçuk mu daha ii damaklımı

Gülçin Nural
G

Ben bundan almıştım doğduğu gün verdim hemen aldı hala kullanıyoruz oğlum 4 aylık

com-ue7khgg7qy6jue0rwrk8.jpg

Tuğba Dağlıoğulları
T

Canım soldaki rengi bende var aynısı ama işte tutmıyo ağzınsa

Gülçin Nural 10 ay

Evet bendeki de ondan canım. Her bebek bir olmuyo işte canım sen pes etme valla çok rahatlık. Ben sadece uyurken veriyorum emziği. Daha çabuk uykuya geçiyo

Tuğba Dağlıoğulları 10 ay

Bunu da deneyebilirsin markası suavinex. Oğlumun emziğini yenileme zamanı geldi ben de bunu alcam

com-i799b9bttg294mkcqme5.jpg

Tuğba Dağlıoğulları 10 ay

Damakli ben denedim alamadı agizina ögürcek gibi oldu kiraz uclu denilen meme uçları var öyle denedim emzirdikten hemen sonra ağzına dayadim biraz ugrastirdi diliyle itti pış pış yapip salladim aldı canım bide bir damlacik şekerli su verip hemen arkasından dayadim çok şükür alisti

Eda Okkan
E

İnş bende alıştırabilirim bende

Gülçin Nural 10 ay

Aaa aldimi kiz

Sultan Ereke 10 ay

Neden alistirmak istiyorsunuz emzige sonra biraktirana kadqr canıniz çıkar..

Pınar Alevok
P

Pekmez lokum bak

Gamze Kavdır
G

Çal

Gamze Kavdır 10 ay

Arkadaslar yapmayın yanlis yonlendirmeyin 2 yaşından önce tuz şeker yasak! Lokum bal şekerli şu kesinlikle yasak..

Pınar Alevok
P

Yok canım zaten o tarz şeyler vermem tek anne sütü

Gülçin Nural 10 ay

Şeker bal yasak ama pekmezden hiç bişey olmaz ben oğluma kulandım hatta doktorumuza özelikle sordum kan yapar zararı olmaz dedı

Gamze Kavdır
G

2 aylık bebeğe verilir mi dedi doktorunuz? Yapmayın.. Bende saglikciyim hemsireyim ilk 6 ay anne sütü yokluğunda formül mama!

Pınar Alevok 10 ay

Suruklı verceksın diye bişey yok arada bu N olacak ben 15 gunukken emzık alstırdım arada verdim

Gamze Kavdır 10 ay

Sizin kararınız bu benim soyledigimi dünya sağlık örgütü diyor.

Pınar Alevok 10 ay

Ben bunu çocuk doktoruma özelikle sordum arada bı olabilir kan yapar hiç bişey olmaz dedi sen hemsıresın ben doktora sordum dedım

Gamze Kavdır 10 ay

cokmu huzursuz emzige alismamasi senin icin ileride daha iyi ))

Berna Bartın
B

Aslında hiç huysuz değil canım ama işte işe başlayınca kayınvalidem bakıcak ondan istiyorum aslında

Gülçin Nural 10 ay

o zmaan hic verme derim ben ama sana kalmis

Berna Bartın 10 ay

Korkum kayınvaldeme verince hep göhüsümü arayacak olması valla bende bilmiyorum ya

Gülçin Nural 10 ay

Biz recele sekerli su yaptik ve bizde cok zor tutdurduk ve basardik 1ay zorlandim ama ama oldu birde ac karnina ver oyle aliyor

Nimet Sargut
N