2 buçuk aylık oğlum 2 gündür dışkısını yapamıyor ne yapabilirim?

2 buçuk aylık oğlum 2 gündür dışkısını yapamıyor ne yapabilirim?
R
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
13
13 CEVAP

Hayırlı bayramlar kulak çöpünü zeytinyağına batırıp makatina sok çıkar o zaman yapar bir de maflor damla kullan bağırsak düzenleyicidir

K

Ben poposuna bebek yağı sürüyorum rahat çıkartıyor

T

Aynen canım kulak çubuğunu yağa batır poposuna sok çıkar hemen yapar birde mama yiyorsa günde 3kere 1çay kaşığı zeytin yağı kat mamasına hemen yapıyolar Dr demişti vana

B

Anne sütümü alıyor sadece

P

Emen çocuğun 10 günde bir yapması normalmiş. Bizde iki buçuğuz doktorumuz öyle dedi ağrısı olursa fitil ver dedi

E

Devit3 vermeye basladim oda yaparmi aceba

R

Kimyon lu rezene çayları var onlardan verebilirsin ben oğluma öyle verdim sonradan kakasını yaptı bazen veriyorum yapamadığı zaman büyüdüğü için bağırsaklarda düzene girdiği içinde biraz yapamaması normal

C

Bide hava degisikliginden olurmuu

R

Olmaz bnce üşütmüşse bilememde

Beyzahafsahamza İlbasan 3 yıl

Insallah usutmemistir ya buralarda soguk baya

Rabia Tepedüzü 3 yıl

Dediğimiz gibi yap bişey olmaz cnm bu aylarda normal zaten

Beyzahafsahamza İlbasan 3 yıl

Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal

O

Anne sutu sadece

R

Tamam çok normal. Her gün kaka yapacak diye bir şey yok. Bende yaşadım aynısını. Sık sık emzirin ve bacak hareketleri yaptırın

Onur Ocakoğlu 3 yıl

anne südü veriyonmu

F

Sadece anne sütü alıyosa bir haftaya kadar normal çubuk falan sokmayın hemen

A

Oğlumun 7 gün yApmadığı oluyordu iki gün çok değil çay kaşığı ile zeytinyağı içirin bide karnına yine zeytinyağı ile yarım saat masaj yapın çok faydası olur

H

Zeytinyağı her bebeğin bünyesi kabul etmeyebiliyor yiğenim az kalsın boğuluyordu

Pınar Parlo 3 yıl

Pınar Parlo ben çok faydasını gördüm çay kaşığıyla az versin bebek istemezse zorlamasın tabiki

Hüseyin Ozgul 3 yıl

Hüseyin Ozgul kardeşimde öyle yapmıştı yaramadı çocuğa yutamadı

Pınar Parlo 3 yıl

Pınar Parlo olabilir canım her bebeğe yarayacak diye bişey Yok tabi etrafımda bebekli çok insan var biz hep zeytinyağı kullanırız son çağrı yapamazsa fitil veririm ben

Hüseyin Ozgul 3 yıl