2.5 aylık bebekle tatile gittim

2.5 aylık bebekle tatile mi gidilir diyenlere burdan sesleniyorum öylede güzel gidiliyor ki...
Çok karamsar olmuştum huysuzlanır diye öylede dediler ama paşam beni hiç üzmüyor sanki anlamış gibi annesinin tatile ihtiyacı olduğunu

D
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
38 CEVAP

4 aylik oğlumla aynı hotele gelicektk ama iskele var kumsal yok diye vazgectm çok güzel büyük bi Oteldi onun yerine özdereyi tercih ettik ve bgn tatilimiz bitti

G

Bende çok beğendim otel muhteşem kumsalı da var ve biz üç çoçukluyuz diye 1+1 oda verildi çok kararsızdım gelirken ama bitsin istemiyorum

Derya Gegeoglu 5 yıl

Açıkçası bn pişman oldum gelmedigime

Gözde Ört 5 yıl

Gözde Ört keşke vazgeçmeseydiniz ama nasip te değilmiş bence bizim tatil Yen'i başladı burdan da İzmir muğla Pamukkale yapıcaz sonrada nasip olur sa konya akraba ziyaretleri sonra da evimize İstanbul'a ayyy hiç bitmesin tatil

Derya Gegeoglu 5 yıl

Biz sirinceye geciorz ordan izmir ordan evimiz usak iyi tatiller size biz 2 güne evdeiz artk

Gözde Ört 5 yıl

Gözde Ört Şirince'ye gitmek istiyorum aslında öyle kararlaştırdık varmı gezinecek yerler orda geçense de kuşadasındaydık alkoçlar adakulede dönüşte Meryem anayı ephesusu ve yedi uyuyanları gezmiştik şimdi ise Şirince'yi merak ediyorum

Bebeklerinizi denize soktunuz mu

Sokmadım daha çok küçük

Derya Gegeoglu 5 yıl

Boynuna kadar soktuk. Faydalı ama. Doktorlarda boynuna kadar girebilir diyo. Mikrobu ağız yoluyla aldığı için sıkıntı olmuyomus

Bende gittim gidiliyor

A

Bende gittim 4 aylık oglumla çok da güzel oluyor bende korkmuştum ama Allaha şükür bir şey olmadı

N

Sanki anlıyorlar kuzular annelerin tatile ihtiyacları olduğunu

Aynen canım iyi tatiller

Neriman Alakus 5 yıl

Teşekkür ederim

Derya Gegeoglu 5 yıl

Kimseye bakma keyfini çıkar boş teneke çok ses çıkarır ayy benim yerime de eğlen kızım 24 günlük hapis kaldım

Z

Aynen öyle yapıyorum hiç eve tıkılma bence ben 20 günlükken gezmeye başladım bebek nekadar küçükse okadar iyi oluyor aslında çok teşekkür ediyorum bu arada

Ben de 2 aylık oğlumla 7 saatlik yolculuğa gittim pusetinde uyudu kalkmadı bile

E

Bizde İstanbul'dan geldik kuşadasına evden çıkarken uyuyordu ötele kadar uyudu desem yeridir ben sadece 2 saat te bir emzirmek için kaldırdım ama hiç uyanmak istemedi

Aynen öyle bnmki de

Elif Karabaş 5 yıl

Zorla uyandırdım hemde

aynen canım bende öyle emin ol evde yemek burnumdan geliyor sürekli muz mız burda maşallah diyeyim hiç ses etmiyor anasının oğlu gezmeyi seviyor

Derya Gegeoglu 5 yıl

Kucuk bebekle daha rahat oluyo ne kadar büyük bi çocukla

Kesinlikle

Derya Gegeoglu 5 yıl

Bnm oglum 10 aylik henüz onunla hic gitmedk. Bu ayin sonunda gitmeyi düşünüyoruz umarım bizimki de cok guzel gecer

B

Oglum 9.5 aylikken gittik canim simdi 10 ayi gecti. Cok guzeldi hic sorun cikarmadi 1 hafta boyunca.. Ewimize dönunce devam etti huysuzluklar gezmeyi sewiyo, denizden korktuk ama havuzu cok sevdik. İnsallah guzel gecer sizinde

Tuğba Arı 5 yıl

İnşallah biz normalde çok huysuz bir bebeğiz çok korktum ama hiç korktuğum gibi olmadı umarım sizin de olmaz iyi tatiller şimdiden size de

Derya Gegeoglu 5 yıl

Ayy insallahh oglhm suyu cokk seviyo. Banyodan zorr cikartiyoruz havuzu gorunce deli oluyor mutluluktan ama genel anlamda huysuz biraz o yuzden korkuyorum biraz

Besna Drarda 5 yıl

Insallah cok tesekkur ederim Derya Gegeoglu

Bizde iki aylık olmadan denize gittik çok şükür hic bisry olmadı.

Çok şükür

Derya Gegeoglu 5 yıl

Denize bile girdi. Tabi boynuna kadar

Sezen Jean 5 yıl

Denizi sevmiyorum ben kendim girmediğim için bebişi de sokmuyorum

Derya Gegeoglu 5 yıl

Tercih meselesi tabi. Rabbim bebisinize sağlıklı omur versin. İyi tatiller derya hanm.

Sezen Jean 5 yıl

Teşekkür ederim amin inşallah cümlemizin evladına sağlıklı ömürler versin

Derya Gegeoglu 5 yıl

Yürümeyen bebeklerle tatil kolay zor tatil 1.5 yaşından sonra biz denedik tatilde dinlendik mi yorulduk mu bilemedim

S

Bence çoçukla alakalı bir durum bu üç çocuğum var Benin biri 8 diğeri 5 yaşında ilk tatile büyük oğlum 1.5 yaşındayken gittik emin olun çok eğlenmiştik hiç sıkıntı çıkarmamıştı bize diğer oğlumda Temmuz' doğumlu onda da 20 günlükken gitmiştim ama çoçuk nekadar küçük tatil bi okadar güzel geçiyor

Derya Gegeoglu 5 yıl

Oh içimi rahatlattınız ya, benim bebegim de Çarşamba günü bizde çıkıyor uz tatile biraz rahat ladım inşallah güzel geçer

M

hiç korkmayın araba sürekli hareket halinde olduğu için bebek kendini anne karnında hissediyor rahat terletmez kıyafet giydir canım terketmeyenler tercihin olsun emin ol havası bile değişik geliyor bebeklere hiç annelerini üzmüyorlar şimdiden sizede iyi tatiller

Derya Gegeoglu 5 yıl

Biz uçakla gidicez cnm birde 4 yaşında ablamız var inşallah kolay geçer çok teşekkür ederim sizede iyi tatiller

Müge Gülgen teşekkür ederim

Bizde 15 mayıs doğumluyuz bugün gidicez inşlh bakalım nasıl geçicek

Aysel Geehun 5 yıl

Aysel Geehun iyi tatiller size de umarım güzel geçer

Derya Gegeoglu 5 yıl

Keyfini çıkarın çocuklar yoksa veya başka yerler de uyur evde bize eziyetleri

Z

Aynen öyleler yola çıkmadan birgün önce eşim nöbetçiydi evde her iş bana kaldı valiz hazırlamakta dahil bebek durmadı sürekli kuçakta emin olun gece 4 e kadar valiz hazırladım ama yolda otelde sesi çıkmıyor dediğiniz gibi evde bize eziyetler

Canım ya inş eğlenirsiniz

Zübeyde Eremsayın 5 yıl

Bende gitcem insaallah tatile ama bende tedirginim doğrusu

G

Sizin ki kaç aylık

Suan 2 aylik tatile gitmeye 3 olcak insaallah

Gülay Kükürtcü 5 yıl

AA aynıyız

Müge Gülgen 5 yıl

İçinizi ferah tutun çok güzel geçiyor

Evet gordum yorumlarda

Gülay Kükürtcü 5 yıl

Pusetinizin markası modeli nedir

Kraft fit travel sistem

Derya Gegeoglu 5 yıl

en rahat hali yemek derdi yok

Ç

Aynen

Derya Gegeoglu 5 yıl

Ben bir sonraki yaz görürüm sizi bakalım hanımlar 4 veya 5 aylık bebekle tatile gitmek gibi mi oluyor yaşını geçip ayaklanınca çok zor gerçekten gelecek yaza benim biu söylediğimi tatilde hatırlarsınız valla

N

Yok canım her çoçuk aynı degil diğer çoçuklarım küçükken de gittim hata oğlum 1.5 yaşındaydı ilk çoçuktu ozaman ve ilk tatilimiz di çok güzel geçmişti düşünün 3 çoçukla tatile çıktım ama herşeyi çok

Derya Gegeoglu 5 yıl

Sezeryandan ne kadar zaman sonra denize girebiliyoruz bi problem olur mu ki..

Ö

2 ay diye biliyorum 60 günde toparlanıyor rahim bi sıkıntı olmaz

Teşekkür ederim Derya Gegeoglu

Özlem Kullap 5 yıl

Ben de gideceğim ama korkuyorum hasta olur diye

S

Hiç bişey olmaz Allah'ın izniyle merak etme

Derya Gegeoglu 5 yıl

Annelik işte ister istemez tedirgin oluyorum

Serpil Şengöz 5 yıl

MaseAllah Tebareke Allah iyi ne güzel benim kizmda iki aylık olunca gitmek istiyoruz ama eşim çok korkuyyo bebek yolda durmaz diyye bakalım hayırlısı inseAllah

T

10 saat Yol geldik pusetinde uyudu ben sadece emzirme ye zor uyandırdım hiç merak etmeyin araba sallandıkça uyuyorlar

İnseAllah yaa

Tuğba Cemrem 5 yıl

Asil kucukken gdlr vaalla hic ezegtleri yok emzr ytr uyusun ohh ama byynce olemi aglar drmaz gtmk istr anlamz

C

Kesinlikle öyle canım

Maşallah ya

Ö

Ay bebisleriyle ne kadar çok tatile çıkan varmış benimde oğlum 30 nisan doğumlu kurban bayramimdan hemen sonra istiyoruz 4 ayını doldurmuş oluyor ama ben çok korkuyorum orda huysuzlanir hastalanır bise olur die içimi rahatlattiniz ohh be gerçekten çok tatile ihtiyacım var

K

Allah'ın izniyle hiç birşey olmaz keyfini çıkarın

2.5 mu benim 23 günlük izmire gidiyorum

S

20 günlüklken başladık bizde ama ozamanlar daha rahat oluyor şimdi beni tanıyor daha zor oluyor emin olun evde sürekli kucakta ama nedense burda çok rahat

Derya Gegeoglu 5 yıl

Ben 45 günlükken ankaradan bursa ya geldim çok zordu 4 saat kesintisiz ağladı bu daha cesaret edemiyorum bir yere gitmeye maşallah bebislerinize

M

gazı vardır ondan ağlamıştır veya sıçak olmuştur araç ondan da olabilir biz hiç sorun yaşamadık 10 saat sürdü yolculuk molalar emzirmeler de dahil çok keyifliydi bizim için

Derya Gegeoglu 5 yıl

Hastaymisiz biraz idrar yolu enfeksiyonumuz varmış ondan durmuyomus tedavi oluyoruz şu an inşallah bayrama kadar sakinlesir diye umut ediyorum

Mevlüde Halisoğlu 5 yıl

Kız mı bebeğiniz inşallah çabuk atlatırsınız sakinleşir annesi hiç merak etme içini ferah tut geçmiş olsun

Derya Gegeoglu 5 yıl

Evet kız doğduğundan beri sürekli ağlayan bir bebisim var 30 mayıs doğumlu o gün bugündür uyku nedir bilmiyoruz

Mevlüde Halisoğlu 5 yıl

Ohh miss valla, direkt güneş ışığı gelmesin kafi. Biraz da sıcağa dikkat o kadar. Daha çok tatillere gideceksiniz birlikte

E

Belirli saatlerde çıkıyoruz biz eşim diğer paşalarla gidiyor biz sonradan katılıyoruz onlara sıcağı pek sevmiyor zAten çok terleyen bir bebek teşekkür ederim inşallah

Kızlar 68 günlük bebeğim var denize soksam bsy olurmu

E

Ben sokmadım ama sokanlar var birşey olmaz sanırım su yutmadığı sürece

Iyi tatiller canım

B

Çok teşekkür ederim canım

Derya Gegeoglu 5 yıl

Kucuk bebeyle elbet gidilir gecen yil kizim 3 aylikti yattigi yerde duruyodu simdi 15 aylik tatildeyiz canima okuyo valla

Y

Bizde gidicezde su mayo isini nasil yapicam ya da gunesten nasil. Koruyacam onereceginiz gunes kremi varmi. Kızım hemen kızarıyor çünkü bez. Olarak ne aldiniz

A

Mayo işini bilemiycem canım biz güneşe çıkmıyoruz çıkarsak da saat 4 den sonra çıkıyoruz sadece ayaklarına temas ediyor güneş kremi hiç kullanmadım ama diğer çoçuklara bunları getirdi eşim eczaneden kendisi eczanede çalışıyor

Derya Gegeoglu 5 yıl

Çok iyi yapmışsınız ben cesaret edemedim iptal ettim ve sonradan cok pişman oldum size bebişinizle iyi tatiller diliyorum

Ç

Çok teşekkür ederim

Derya Gegeoglu 5 yıl

Maşallah cnm ama sende zorlam kaşınma duran cocuga nazAr verdiricen yani

T

bişey olmaz Allah'ın izniyle inşallah canımm

Derya Gegeoglu 5 yıl

Derya Gegeoglu inşallh olmaz rabbim korusun ben nazara çok inanıyorum gerçekden oluyo yani sende dikkatli ol rabbim yavrularımızı korusun kötü gözlerden

Tuğba Ağören 5 yıl

Tuğba Altay amin inşallah bitanem bende çok inanırım nazara birisinin yanında bebiş emzirdim dolgun olan o süt dolu göğüslerim millet gittikten sonra bomboş yumuşacık oldular ve şimdi bile aynılar çoluğuma yetecek kadar süt gelmiyor emzirmeden sonra mama veriyorum allahım tüm kötülerden kötülüklerden korusun yavrularımızı inşallah

Derya Gegeoglu 5 yıl

Derya Gegeoglu nasıl gözleri var insanların ya allahım ıslah etsin cnm sen genede dikkat et cnm

Tuğba Ağören 5 yıl

Tuğba Altay aynen canım allahım korusun hepimizi inşallah

Derya Gegeoglu 5 yıl

Valla imkanin sartlarin el veriosa bence her yere gidilir

M

Bencede canım herşeyden önce imkan önemli kesinlikle

2,5 aylık bebek sendromu eller ağızda yerim seni ben

Y

Çok seviyoruz ellerimizi yemeyi ah birde kollarımız tam yetişse agzımıza çıldırıyor elleri ağzına yetişmeyince diğeriyle destekliyor

Derya Gegeoglu 5 yıl

benım kızımda aynı normal bir süreçmiş ellerini keşfediyor oyuzden fazla engel olmuyorum.

Yasemin Ketir 5 yıl

Yasemin Ketir bende olmuyorum canım hatta yetişemediği yerde yardım ediyorum çok hoşuma gidiyor aksine

Nazr degersw grrsn

Allah korusun

Derya Gegeoglu 5 yıl

Amın tum yavrularmızı ama ole soylmeyn

Tuğba Çaka 5 yıl

MasAllah

Ben 35 günlükle çıktım yollara 2.5 aylık olsa hiç durmam

E

2.5 aylıkken daha rahat ediyor insan benimde oğlum 2.5 aylıkken gitmiştik sonraki tatilimiz de yürümeye başlamıştı o zamanlar daha yorucu inanın
Birde denize girecekseniz dikkatli olun derim benimki normal doğum du enfeksiyon oluştu tatil sonrası 1 hafta ateşler içindeydim

S

Çok geçmiş olsun denize girmiyorum malesef İnan'ın ki çok rahatım bebeğim hiç sıkıntı yapmadı çok şükür tatilin keyfini sürüyorum

Derya Gegeoglu 5 yıl

Oğlum 3 aylıktı gittiğimizde. Hiç sıkıntı yaşamadık şükür. Zatem bebek arabasını seviyor. Nereye gittiysek arabasıyla gittik. Havuza girerken de ev tipi anakucağına yanımıza aldık 2 şenzlongun ortasına koyduk bide güzel uyudu eşimlede havuza girdik ama eğer gidecekeseniz gece yolculuğunu tercih edin. Uyudu hep çook rahat gittik. Dönüşte arabada durmadı kucak istedi hep

Y

Bizde arabamızda yatmayı seviyoruz kendi aracımızla geldiğimiz için birde 3 çoçuk olunca rahat bir yolculuk için gece yolculuğunu tercih ettik 10 saatlik yolculukta nerdeyse hiç uyanmadı ben zorla uyandırdım her seferinde emzirme için dönüşte de gündüz gidicez bakalım nasıl bir yolculuk bizi bekliyor