Aptamil mamanın tadı nasıl?

Kızlar bana acil bebek maması önerin aptamil almıştım tadı ve kokusu çok kötü günde 2 defa veriyorum sma kullananlar nasıl sizce

D
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
45
45 CEVAP

sma çok güzel ben verdım kızım

F

Ya aptamil tadı ot gibi kokusuda

D

kızım kabız oldu ama güzel..

F

Sma nin kokusu daha kötü.. Ben ogluma kullanmistim ve hep kustu mamayi

E

hiç onu vermedi ben

F

Aptamil kabız yapmadı bizde

D

tabıkı her bebek yanı degil..

F

EmEl Makhmajeff ne kullanıyorsun cnm

D

SMA en eski mama markalarından biri bizi hep onla buyutmus annem çok iyi olduğunu duyuyorum hep

G

sma da kabız oldu ben hiç aptamil vermedi

F

Ben hemen hemen her mamayi denedim. Kabizlik yapti sürekli kustu diye. En son bebelac aldim ve cok memnun kaldim. Ne kabiz oldu ne kustu. Severek yedi

E

Evet sma çok eski markaymıs ende saraç önermiş gördüm

D

Bebelac gold mu normal mi canm

D

ben sma ve evolvia verdım sma kabızlık yaptı 4 ay verdım sonra evolvia verıyorum şimdi 8 aydır..

F

Bide kızlar 3 ay bitti bu 4 ay toz tahıl mamaları için erken mi mama veresiye onu versem

D

erken

Funda İzol 2 yıl

TM canm

Dudunur Enbas 2 yıl

Gaz yapmayan we tuwaletıne en ıyı cıkaran guzel kilo aldran mama bence bebelac gold ben herseyı denemıstım en son onu kullandım we sonuc mukemml

A

ben verdi gelmedi

Funda İzol 2 yıl

Funda Ünlü allah allah

Asi Sadullah 2 yıl

her bebek yanı degil kızım erken dogdu benım asi hanım ben 2 hafta verdım iyi gelmedi 8 aydır evolvia verıyorum orada keçi süt aldım günlük verdim iyi geldi keçi süt anne süt gibi çünkü..

Funda İzol 2 yıl

Kızlar bende bebelac veeeiorum ama normali gold n ne özelliği var bebelac normali kabiz yaptı kizimi

Eda Okkan 2 yıl

Eda Durmuş normalını benım kzıım hıc yemedı goldu aptamıllere eş deger oldu için daha kalıtelii oyuzden pahalı zaten

Asi Sadullah 2 yıl

Evolvia ilk defa duydum gerçi ben 2 haftadır gece ve sabah mama takviyesi yapıyorum

D

bu iki mama da balık yağ var güzel

Funda İzol 2 yıl

pahalı bıraz o kadar

Funda İzol 2 yıl

Ne kadar marketlerde varmı

Dudunur Enbas 2 yıl

65 cnm

Funda İzol 2 yıl

var

Funda İzol 2 yıl

Kızlar kilomuz 7100 gr iyimi 3 aylık

D

maşallah..

Funda İzol 2 yıl

Gold kullan canim ilk etapta büyüdükçe normale gecersin.

E

TM canm

D

Normal bebelac kullanıyorum canım ne kabız ne gaz olmadı şükür

M

Ben humana aptamil kullandim bebegim premetüre dogdu 2kiloydu. Cok sukur 4 aylik olduk. 2 mamada iyi geldi kakasini gayet guzel düzenli yapiyor kusma yok. Yavaş yavâş azalttiyorum kesmeye calisiyorum ama cok sevdigi icin istiyor. Saglik ocaginda kes verme göğsünü almaz demisti hicte oyle olmadi. Her ikisinide gayet güzel aliyor. Bence bebekten bebeğe değişiyor deneyerek anlamak gerekiyor.

A

kaç haftalık oldu aslı hanım

Funda İzol 2 yıl

34 haftama yeni girmek üzereydim

Aslı Bozbay 2 yıl

hım benım kızım 29 haftalık oldu ,

Funda İzol 2 yıl

Oowww.. Küvezde kaldimi?

Aslı Bozbay 2 yıl

evt 33 gün kaldı

Funda İzol 2 yıl

Mamanin içine zeytinyağı koy biraz cnm bide sen emziriyodun diye hatırlıyorum noldu?

Ö

Emziriyorum canm ama gece uyumakta zorlanıyor emmiyor o yüzden günde 1-2 defa veriyorum

Dudunur Enbas 2 yıl

Peki sütun varmı canim 1 haftadir falan bnmkide derin uyumuyo yaa sutumde iyi maşallah

ÖzLem Gzg 2 yıl

Golden goat

G

Canım Aptamilde yüksek oranda şeker ve gdo var. SMA piyasadaki anne sütüne en yakın mama

Y

Sma kullanıyorum birtek sma yı sevdi kızım oda güzel kokmuyor sanki Demir kokusu varmış gibi geliyor bana ama kızım sevdi

G

Benim bebegimde 2 aylik dogdugundan bu yana anne sutu arti mama gidiyoruz sma kullaniyorum kabiz sorunumuz yok evet cok kotu kokuyo ama bebisim iciyo cok sukur

Z

Sma yi benim oğlum da sevemedi kokusu da kötü aptamil denicem bende.

G

Deneme tat koku berbat

Dudunur Enbas 2 yıl

Sma da almıyor bebek sutum de yetmiyor başka ne verebilirim ki mama ?

Gizemrah Dindaş 2 yıl

Evolvia bakcam bi bulabilirsem canm

Dudunur Enbas 2 yıl

Bebelac gold da iyi diyolar

Dudunur Enbas 2 yıl

Bakım cnm bi tskkur ederm

Gizemrah Dindaş 2 yıl

Sma aldim dun bende verdikten sonra kustu bi kac kez devamli kusar mi boyle alisir mi kizlar

G

Benimki kusmuyo sukur ama her bebek farklidir

Z

Insallah alisr benimkide ya

G

Canım Dudunur Enbas neden mama veriyorsun canım sema çok iyi gazda yapmıyor

N

Bebelac gold

Ö

Canm gece uykusuya dalmakta zorluk çekiyor emmiyor 2 haftadadır günde 1-2 defa 60 cc veriyorum

D

Ben Aptamilden memnunum kokusu da yok. Acaba tarihi filan mi geçmiş .

B

Gaz ve kabızlık yapmıyor

com-1nnqkhrn4qvsarj41dsv.jpg

S

Aptamil kullandım kabızlık yaptı evolvia kullandım kabızlıgı geçti ama kızım sevmedi şimdi sma kullanıyorum ondada hem gaz sorunumuz var hemde kabızlık napacam bilmiyorum bende sürekli değişmekte istemiyorum ama değilecez gibi

N

Bizde dogdugundan beri aptamil kullaniorum gayet memnunum sma denedim almadi onun tadı ve kokusu daha kötü bnim doktorum hipp önerdi eğer aptamili almio sa ama çok şükür alio bebeğim

N

Aptamil conformil

N

Şimdi doktorumuzla görüştüm bizede onu önerdi

Nevin Kilinç 2 yıl

O hangisi

Dudunur Enbas 2 yıl

Lif oranı biraz daha yüksek kabızlık yapmıyormuş aptamilin ama comformil diye geçiyor

Nevin Kilinç 2 yıl

Bebelac gold

H

Canm sma kulladm gecen haftaya kadar bebelac gold kullanıorm gcede bebelac nutrıkonfor

S

Sma en pahalli en guzel mama bence butun mamalar hakkinda hersey duydum bi tek esema hakkinda kotu bisey duymadim

E

Bende aptamil anne sütü 1 numarayi kullaniyorum gayette guzel zaten anne sutude tatli bisey degil tadi yok yani ben memnunum

B

Bebelac memnunumm

B

Sma guzel kokusu tadi hosnolmasada ama enniyi mama bence ben bebelec gol kullandim baya sonra sma aldim aptamil sevmedim pek iyice kabiz yapti bizi en iyisi sma Dudunur Enbas bende sen gibi gunde 2 3 anca veriyom icerigi en iyi mama cnm

G