Avokado neyle birlikte verilir ve yarım avokado buzdolabında saklanır mı?

Arkadaşlar bu Avakado nasıl bişey böyle ya ne tatı var tuzu...
İlk defa aldım oğluma vermek için yumuşattım da sade vermedim elma püresiyle yarım avakadoyu verdim yedi maşallah.
Haftadanın kaç günü vermek gerek bir de yarım kalan Avakadoyu buzdolabına mı koyayım?

Sariye Kutluk
S
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
14
14 CEVAP

Ilk kez veriyorsaniz yarisi fazla bence benimkisi yogurtla karistirdigimda yiyiyor geri kalanini buzdolabi posetinde buzdolabinda tutuyorum ve hicbirsey olmuyor

Asli Taşçınar
A

Krem peynirle karıştırıp ekmeğe sürün fazla vermeyin çok yağlı bir meyve. Bu arada siz büyükler icin bir tarif. Avocadoyu püreleyin, limon suyu sarimsak tuz ve karabiber karıştırın çok güzel oluyor

Asli Culuk
A

Ben tupper kabı var bebegımın ona koydum ucuncu gunu hic kararmadı. Hava almadıgına emın olun mesela strecle sarın tekrar tuketebılırsınız. Günde bir kere verıyorum faydalı yağ içerdiği için.(yenı tadıma basladık)

Büsra Izmırlı 2 ay

En sevdigim tarif.. Super bir tat )

Sevda Özçetin 2 ay

Çekirdeğini cıkarmadan üstüne biraz limon sıkın iki defa streçleyin dolaba koyun üç gün hiç birşey olmuyor.

Ruken Yağmur
R

Avakafoyu herşeyle verebilirsn artık minik neiyle yemek istiyorsa bnm kızım tatlı sevmez ve yoğurtla tercihmz. Avakadonun kesildikten sonra zeytin yağla sürersn birkaç gün daha dayanıyor

Yaz Karabay
Y

Tmm yapcam zeytin yağı süreyim hemen o zaman
Yalnız kalorisi baya fazla bir meyveymiş. Bilseydim o kadar vermezdim ya

Sariye Kutluk
S

Zararı olmaz avakodonun iyorsa çok güzel demek sevmiş BN kızıma zor yediryorum. Haftada 3defa yedirirsin alacak vitaminlerini alacaktır kabızlıkta yaşamazsnz

Yaz Karabay 2 ay

Teş. Şükür yemediği bişey yok şuan için.

Sariye Kutluk 2 ay

Tadını hiç önemsemeyin çok faydalı en az haftada bir tane veriyorum ben her şeyine koyabilirsiniz. Kahvaltı, muhallebi, yoğurtla geçen pankekine kattım yeter ki yesin yemesi süper birşey

Ayşegül Suratoglu
A

Kahvaltıda nasıl verebilirim? Pankek yiyemez henüz diş yok onjn dışında...
Sürekli yumurta lor yiyor ben de sıkıldım

Sariye Kutluk
S

Labne ceviz patates püresi verebilrsn

Yaz Karabay 2 ay

8 aylık ceviz verebilir miyim

Sariye Kutluk 2 ay

Evet azar azar verebilirsn bizde 8ayda başladık şimdi 10aylığız.

Yaz Karabay 2 ay

Tmmdır sağolun

Sariye Kutluk 2 ay

Ben kalanını bal ile karıştırıp yüzüme sürüyorum tavsiye ederim

Senem Konuralp
S

Sariye Kutluk haklısın şunuda yapabilirsin kabugunu soyunca atma kaşıkla sıyır dün öyle yaptım

Senem Konuralp 2 ay

Tmm bak o olur denerim

Sariye Kutluk 2 ay

Kaç aylıkken verebiliriz

Isil Söğüt
I

Ben daha yeni yedirdim 8 aylığız ama 6.ayda başlanıyor normalde öyle biliyorum

Sariye Kutluk 2 ay

Dokuza yaklaştık rahatlıkla deneyim teşekkürler

Isil Söğüt 2 ay

6.aydan itibaren önce tadım yaparak başlayabilirsiniz ben 7.ayda geçtim ek gıdaya o zamandan beri veriyorum

Ayşegül Suratoglu 2 ay

Avokado yağı bol miktardaD, E ve A vitamini içerir. Onun kalorisinden korkmayın. Doymamış yağdır. Ama haft 2-3 kez yedirebilirsiniz. Ilk kez verdiyseniz 3 gün bekleyin. Alerji yapacak mi bakın. Yoğurda da katip verebilirsiniz

Nesrin Lastikçi
N

Ben zeytinyağı ve limon ile püre yapıyordum. Kalanını tuper içine koyup ertesi gün veriyordum ilk çocuğuma. Tuper hava almadığı için bir gün daha dayanıyordu. Ikinciye daha başlamadım.

Akasya Kum
A

Streçleyin iyice sarın çıkardığımızda az kararmış olursa o kısmı sıyırın atın. Avakadoyu ben çok severim mesela bebeklerdede şeker ve tuz tatmadiklari için seviyorlar muzla yoğurtla balkabagiyla çok güzel oluyor veya kahvaltı karışımına 1 dilim eziyorum bu şekilde

Selin Akdogan
S

Dediğiniz gibi bugün kahvaltıda lor peniri ile karıştırıp yedirdim kızlar. Gayet severek yedi.
Biraz kaldı onu da yarın vericem böylelikle haftada bir tane alıp 3 gün verebilirim herhalde. Dolapta tupper'ın içine koydum hava almıyor ama yine de birazcık kararmış kararan yerlerini çıkarttım.

Sariye Kutluk
S

Muzla da deneyin muz veriyorsanız muz tatlandırıyor. Ben geçen pankekine bile koydum

Ayşegül Suratoglu 2 ay

Pankek yiyemez diş Yok demişsiniz öyle düşünmeyin benim oğlum dişi yokken de yiyordu damaklarıyla çiğniyorlar çiğnemeyi öğrendiyse çok rahat yer zaten yumuşacık bişey oluyor krep gibi bi gün deneyin yiyemezse Nutella sürüp siz yersiniz

Ayşegül Suratoglu
A