Beyin gücüyle neler yapılır?

arkadaşlar şu anda the secret kitabını okuyorum. Bura da beyin gücü ile mutluluktan paraya kilo vermeden artık her ne istiyorsanız bunun gerçekleşeceğini anlatıyor yaşanmış gerçekleri örnek vererek siz ne düşünüyorsunuz beynimize hükmederek herşeye sahip olabilirmiyiz

F
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
31
31 CEVAP

O kitabın bir değişini %100 düşünce gücü adlı bir kitap okumuştum yıllar önce anlatılan tek bir şey var full konsantre ama şöyle bir paragraf vardı fiziksel değişimi başarmanız imkansız diye artık ne kadar doğru bilmiyorum

T

ama milli piyangonun bile cikacagini anlatiyor, yani mantiksal olarak cikarmak biraz zor soylenenleri

A

Mutluysan herşeye sahipsin demektir

S

ama seylerin iyi gidecegine inanmak, tabi seni iyi yola adim atmaya zorlar

A

Beyin gücü dediği inanmak mı acaba. Başarı için geçerli olabilir ama kilo ve para için uğraşmak gerekli .

O

Güzel bi kitap.. Dahada güzelini tavsiye edebilirim... Muhammed Bozdağın ruhun deşiftesi kitabı...

S

Okudum. Boş işler. Düşünce gücü eyleme geçmedikçe, hiçbir çıkarım sağlanamaz. Hayatın anlamını bulmak için Kuran'ın türkçe çevirisini okuyun. (dikkat edin, tefsirini falan değil. Direkt türkçesini) Hayatın sırları o kitabın içinde En iyi çeviri Edip Yüksel'e ait.

Ö

Cok okudum o tur kitaplari züğürt tesellisi ..

A

okudum... Ve inanıyorum...
çünkü denedim...

M

Sonuc ne peki oluyormu yani

Mustafa Kesdogan 3 yıl

Nasıl denediniz

Oriflamemakbule Ziyan 3 yıl

sonuç... Evet... Diledikleriniz ćok çabuk bir şekilde gerçekleşiyor.

Mehtap Gençmen 3 yıl

Oriflamemakbule Ziyan denemem: Dileyerek... Tam olarak ne dilediğimi bilerek... Ve bunun olacağına kuşkusuz inanarak...

Mehtap Gençmen 3 yıl

Aslinda benim dilegim cokta zor olmasa gerek bir cuval altin ha birde hamal parasi okadar amin

Mustafa Kesdogan 3 yıl

Bu beyni yaktiracaksiniz sonunda bana. Soylum benim beynimle vucuduma hakim olamiyor daha nasil birsey se

M

yasaklı kitaplardandı sanırım o.

A

Okudum ve inanmıyorum

B

Inanarak Konsantre olabilirsen basarirsin.

G

Beynine hükmederek her şeye sahip olamazsın. Eğer öyle olsaydı dünyanın en zenginleri beyinlerine hükmedenler olurdu. Şunu bilinki iş sahiplerinin çoğu ilk okul mezunu, yüksek okul, üniversite mezunlarının bir kısmı bu insanların emrinde maaşlı çalışırlar.

C

Ssdece okuyanlar mi beynini kullanabilir. Bence hayir okumak bilgimizi artirir her okuyan beynini kullanamayabilir, her okumayanda prkala beynini kullanabilir hsyat okulunda okumus olabilir.

G

Aynı şekilde bununla ilgili bir çok kitaplar mevcut. Sundukları hikayelerin uyduruk bir senaryodan ibaret olup olmadığı anlaşılamıyor. Ben o hikayelerin doğru olduğunu gösteren bir kaynağa rastlamadım hiç.
Ama inancın insanı hem psikolojik hemde fiziksel olarak etkilediği ayrıca bir çok faktörün kafada bittiğini biliyorum.

M

Valla adam beyniyle yazmış, biz aldıkça para kazanıp mutlu oluyor

M

Oturup düşünerek hiçbir şey elde edemezsin düşünce yaptıklarının yaratıcılığa dönüşmesini sağlayan etken

Y

Bende onu diyom işte

M

Kendini bulan kisi mucizeler onun işi

V

Beyin gücü Kesinlikle evet. Şuan Çinde 3 aylık çalışma ile bir kanser hastasını 3 dk da ilaçsız tedavi etmişler. Videoları mevcut özellikle Yabancılar video çekmiş

E

Evet mümkün. Bunun için farklı teknikler var. Nlp - thetaheeling.. Gibi

S

Bende su siralar zihin gucuyle iyilesmeyi oluyorum

G

Beyin gucuyle trlkinle ogluma bezi biraktirdim 8 yasinda bu arada denemedigim yontem ve ilac kalmamisti....

G

pardon çocuğunuza 8 yaşında yenimi bıraktırabildim dediniz tam anlayamadım

Filiz Özköse 3 yıl

Gece alt islatiyordu gece bezini yani....

Gulden Görmek 3 yıl

O beyin nerde

E

Beyin şart

Elvan Balık 3 yıl

Düşündğünü gerçekten çekiyorsun bu doğru.. Düşünceyi disipline etmek zor onu nasıl yapıcanı anlatan kitap yok

T

ben inançlı olanların allaha yönelerek isteklerde bulunmanın eğer dileği hayırlıysa olumlu oluyor diye bakdığına ama diğer bakış açısıyla bakanlar da bioenerji ile gökyüzüne gönderdiği elektronların gökyüzünde senin elektronlarınla çarpışıp dileğinin yerine geldiğini düşünüyorlar Ben de ne kadar olumlu düşünürsek ne kladar hayata güzel bakarsak bunun bize geri dönüşümünün de olumlu olacağını düşünüyorum. Kendimde de birebir yaşamış olarak da söylüyorum

F

Yıllar önce okudum o kitabı o zamanlar çok etkilenip uğraşmıştım bayağı. Hiçbir şey olduğu yok.

Ü

bence biz kendimizi çok kasıp hayatı zorlaştırıyoruz yapmamız gereken sadece pozitif düşünmek ama biz insanlar zoru seçiyoruz galiba

Filiz Özköse 3 yıl

Seçimlerimiz bizi biz yapan. Ama elimizde olmayan çok şey var hayatımıza karışan bazen kendimiz seçiyoruz zoru bazen seçmek durumunda kalıyoruz.

Ümmügülsüm Saygıvar 3 yıl

Dil risalesi
Diye bir kitap var bu konuyu daha geniş ele alıyor

A

bu tür kitaplar h seviyorum hayata bazen olumsuz baktığım da bu tür kitap okuyunca etkisinde kalıp toparlanabiliyorum önerdiğiniz kitabıda bulunca okumaya çalışacağım

F

Ruhi yayın evi diye yazarsanız bulursunuz

Ali Yeşerir 3 yıl

Bakış açınız değiştirir ama eyleme geçmeden tek başına düşünce gücü işe yaramaz. Kaldı ki kilo vermek ve para kazanma gibi somut şeylerde etkili olsa da hayatının aşkını bulmak, mutluluk gibi soyut yasantilarda bence ise yaramaz

Z