Bildiğiniz iyi bir bebek maması var mı? Evolvia'yı değiştiricem.

Kızlar merhaba. Evolvia mama kullanıyorum ama değiştiricem. Bi mama markası vardı golden diye iyi diyorlardı yada bildiğiniz iyi bir mama markası var mı acaba??

Kader Ikrar
K
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
22
22 CEVAP

Sma

Nurdan Tınarözü
N

Golden goat #

Tuğba Nurcan
T

Evolvia gayet iyidir aslinda niye degistiriyorsun

Tuğba Nurcan
T

Kusuyo sürekli mama içtikden sonra kuzum. Bu golden goatı nerden temin edebilirim en sağlıklı ?

Kader Ikrar
K

Benim kizima cok gaz yapti evolviada kusuyorsa o mama cok agir bir mama her bebek kaldiramiyor evolvinin mama suyunu nasil yapiyorsunuz?

Nurgül İzin 1 yıl

Hazır suyu kaynatıp soğutuyorum onu tekrar ısıtıp öyle yapıyorum

Kader Ikrar 1 yıl

Demek istedigim suki benimde kizim kusuyordu mamayi ilik suyla degilde sicak suyla yapip daire seklinde biberonda calkayarak sogutun

Nurgül İzin 1 yıl

Çok uzun sürmezmi soğuması

Kader Ikrar 1 yıl

Çeşmenin altinda ilitin hemen biberonu bi deneyin bazi mamalar zor eriyor buda midelerinde hazimsizlik yapar diye dusunuyorum benim fikrim

Nurgül İzin 1 yıl

SMA

Eylül Karadayı
E

Bilmiyorum ki kuzum intetnetten bak istersen her mama bulunmuyo hele vanda ozalpte zor yani evolvia bile heryerde yok

Tuğba Nurcan
T

İnternetten alicam da güvenilir siteler hangileridir ki kimbilir

Kader Ikrar
K

Ben de evolvia kullaniyorum ve benim kizim da kusuyo ama mamadan diye dusunmuyorum cunku aptamil veriyordum onu da kusuyodu ve mamalarin icinde en iyisi evolvia diye biliyorum hatta icinde protein olan tek mama ama ille de degistiricem diyosaniz hipp evolviadan sonra geliyor

Handan Trkmn
H

İllede değiştiricem değil. Kusuyo diye değiştiricektim. İçtikten 2 3 dakika sonra hemen hemen hepsini kusuyo çünkü

Kader Ikrar 1 yıl

Daha once baska bi mama denediniz mi peki

Handan Trkmn 1 yıl

Yok hayır evolvia ile başladık

Kader Ikrar 1 yıl

Anladim insaallah duzelir eger kusmasi degisirse mamayi degistirdikten sonra yazarmisiniz mamadansa ben de degistiririm

Handan Trkmn 1 yıl

Unutmazsam inşallah.

Kader Ikrar 1 yıl

her yerde var ya

Eylül Karadayı
E

ben evoliva ve golden goat buradaki her eczanede var hemde 900 grmlıkları bile var

Eylül Karadayı
E

Bulunduğum yerde pek bulunmuyor. Netten alıcaktım

Kader Ikrar 1 yıl

doğrudur bazı yerlerde yok tanıdığın biri varsa akraban falan istanbulda alsın canısı

Eylül Karadayı 1 yıl

Bulamazsam öyle yapicam canım artık

Kader Ikrar 1 yıl

Hepsiburadaya bi baksana canımcım

Tuğba Nurcan
T

Oraya pek güvenmiyorum gıda konusunda .

Kader Ikrar 1 yıl

bebelac biz kullanıoruz

Filiz Yeroğlu
F

Evolvia dan hipp e geçtim çok memnunum tavsiye ederim

Filiz Atabay
F

ebebek den alıyorum internet den alabilirsiniz

Filiz Atabay
F

E bebekte bütün mama çeşitleri var üstelik fiyatlarıda uygun

Meral Suleyman
M

SMA kullan

Damlazra Asgül
D

ben 2 yaşına kadar Aptamil kullandım, memnundum, Golden hiç duymadım

Gülistan Hiraazra
G

Kızımda bende aptamil kullandım ama sonradan duyduklarimdan sonra bidaha kullanmam

Kader Ikrar 1 yıl

ne duydunuz Kade hanım, benim hiç bilgim yok

Gülistan Hiraazra 1 yıl

İnternetten aptamil kullananların yorumlarına bakabilirsiniz

Kader Ikrar 1 yıl

Bebelac Gold mu demek istediniz acaba Golden diye bişey bilmiyırm ben varsa da yeni herlde. Bebelac Gold mükemmel bir mama onu tavsiye ederim size de, gazkabızlık da yapmaz

Zeynep Andies
Z

Canım Aptamil bağışıklığı en iyi güçlendiren mama. Prebiyotik lif karışımı sadece Aptamilde var ve bu da bağışıklığı destekliyor. İçeriği de çok iyi zaten

Lale Mazlum
L

Sma

Melda Kuşçu
M

Babt goat var bayanlar simdi turk mali gida dedektifi diye site var 1.sirada o mama mineral ve vitamin yonunden keci sutu

Birsen Çözeli
B

Golden keçi sütü ben sezeryanla doğum yaptım emmezse diğe çok araştırdım şükür emdi ama emeseydi golden vericektim içinde katkı mad az olan en iyi mamalardan bitanesi

Serpil Dimitroff
S