Burun estetiğini devlet hastanesinde nasıl bedavaya yaptırabilirim?

Arkadaşlar burun estetiğini devlette bedavaya yapanlar var onun için şart nedir acab

F
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
25
25 CEVAP

Kırık burun kemiği

U

Burnunu kırmak

E

Hekimle kanka olmak

E

burunda et, kemik olması kabul olmuyor mu

F

Burnunun olması

R

hll krdş aydnlandm

Faruk Langer 13 gün

Rica ederim dostum

Recep Hickey 13 gün

Burnun kırık olucak ve senin istediğin şekilde yapmıyorlar o estetiği burnunu düzeltiyor sadece

I

Bir kısmını karşılıyor sadece. Burunda et kemik olması sebebiyle ücretsiz yapılıyor ameliyat ama estetik de istenirse ek ücret alınıyor. Ki çökme ve deforme olma ihtimali yüksek.

M

neden yüksek

Faruk Langer 13 gün

Et alındığı zaman veya kemik düzeltildiginde burnun yapısı bozuluyor demişti doktor bana. 2500lira demişti devlette. 500 lirasını gerekli muayeneden sonra devlet karşılıyormus

Meltem Şahin 13 gün

Torpil

K

Devlet normale göre uygun yapıyor zaten ama araştırma hastaneleri pahalı özelle kapışır fiyatlar veriyorlar. Tamamen ücretsiz olması için sağlık problemin olması lazım ama bazı doktorlar bunu sağlık problemi olarak gösterip bütün ücreti devlete giydirebiliyor. Tabi bunu sadece hatırlı kişilere yapıyorlar

D

KBB'den rapor alabilirsen plastik cerrahide yaptırabilirsin. KBB için şansını dene doktora bağlı. Ben aldım adam bana " dur sana bir torpil yapayım" diyip raporu verdi.

M

ne raporu o

Faruk Langer 13 gün

Faruk Langer septum deviasyonu olduğundan dolayı solunum sıkıntısı

Mehmet Negron 13 gün

amca/ dayı yoksa zor

F

Haydarpaşa validebağ da 1300 tl. Septum deviasyonu var bende. Estetikle birlikte ameliyat fiyatı bu. Kbb den raporum vardı. 2 hafta fln önce gitmiştim. Ameliyatı yaptırmadım

S

niye yaptırmadın

Faruk Langer 13 gün

Henüz hazır değilim çok ciddi bi estetik sorunu yok bende hafif bi kemer var. Ama estetiksiz deviasyonu aldırırsam 1 yıl içinde çökme olacağından bahsetti çoğu kişi. Azıcık nefes alıyorum şimdilik. İiyi dr bulmak çok zor

Serin Songur 13 gün

ben de 4 sene önce yaptırdım da harbi çok zayıf kaldı, biri bir vursa burun gidecek gibi duruyor

Faruk Langer 13 gün

Maltepe Onkolaji hastanesinde Hakan doktoru tavsiye ederim kendisi kbb ve estetikçi

Elif Demirdelen 13 gün

Tanıdık, kank hekim baş hekim vs vs

Y

Aslında usule uydurmak için raporda sağlık gerekçesi gösterirse bedavaya gelir

C

torpil yapmazsan 5 yıl sonraya atarlar... Bu ülkede devlete bağlı herşey askerlik dahil torpil tanıdık ile çalışıyor...

C

Bi gun mahalleyi toplar geliriz istersen?

B

hırsını alamazsın da sonra kaş göz falan da gider, sana güvenemiyorum

Faruk Langer 12 gün

Sagimiz oldurur, solumuz surundurur jxgkgk

Büşra Göktas 12 gün

tahmin etmiştim

Faruk Langer 12 gün

O vurur dikiş atarlar ben vururum toprak atarlar.

Mert Ösna 12 gün

Mart ayında devler hastahanesinde kemik olduğu için burun ameliyatı oldum ist Anadolu yakasında isen yada yer önemli değil dersen kartal lütfü Kırdar eğitim araştırma hastanesinde çok iyi hekimler var ama estetik olarak düzeltme yok

Y

Zaten ücretsiz devlette ameliyatlar?

S

"ESTETİK"

Emre Rector 12 gün

O ücretsiz olurmu hiç millet normal ameliyatları olamıyor xd

Sinan Amukoğlu 12 gün

Bana bit karışık yükle xd

Sinan Amukoğlu 12 gün

Ahahaah

Emre Rector 12 gün

bizim arkadaş nefes alamıyorum diye bedava estetik ameliyatı olcakmış ondan şeyettim

Faruk Langer 12 gün

Cidden iyi bir KBB bulup özel de yaptır enazindan estetik olarak daha iyi durmasını istersen bende kıkırdak erimesi vardı estetik ve devalüasyon ameliyatı uzman bir KBB doktoruna yaptırdım toplam 3000 tl ödedim ve çok çok menunum

İ

3000 olsa yine iyi

Faruk Langer 12 gün

iyisi 6 binden 8 binden başlıyor

Faruk Langer 12 gün

Cidden 3000 tl yaptırdım ve ben yaptırdıktan sonra cevremde birkaç arkadaşım da aynı doktora yaptirdi

İlknur Chacon 12 gün

Bu işi inanın artik plastik cerrah yerine KBB doktorları daha iyi yapıyor doktorumdan ve sonuçtan çok memnunun burnum erimeden dolayı tamamiyle sola yatik duruyordu şuan ki sekli gayet düzgün ve toplam olarak sadece 3000 tl ödedim ve özel

İlknur Chacon 12 gün

İlknur Chacon öncesi sonrası fotoğrafınız var mı?

Emre Samsunlu 12 gün

Rüşfett sdhsh

S

Hem burunda et olsa hemde kırılsa beleşe gelir. İstenirse gruptan biri kırabilir.

M

kimse bana gelip gel ben kbb ciyim ameliyat edeyim demiyor, herkes kırma derdinde

Faruk Langer 12 gün

reis soyadın da ayrı bir güzelmiş baya manidar

Faruk Langer 12 gün

İki bileğimi ve sol kolumu kırdım, sana mı acırım?

Mert Ösna 12 gün

Jinekomasti ameliyati olan var mi sigortadan ?

R

Sart yok sağlığına engel bir durum kemik fazlalığı et yamukluk vs gibi bir durum varsa yaparlar zaten.

E

İREM DERİCİ

K

çok teşekkürler arkadaşlar ilginiz için

F