Ciğer geliştirici iğne kaçıncı hafta vurulur?

Ciğer geliştirici iğne nin kaçıncı hafta vurulduğunu bilen varmı???

Trpn Topazik
T
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
34
34 CEVAP

Neden hayırdır

Arzu Abat
A

Erken doğum riski var ya cnm bu iğne çok işe yarıyor biliyorum yaptırmayı düşünüyorum oyuzden sordum

Trpn Topazik 7 ay

Yani inş öyle bir şey olmaz..doktor ne zaman derse yaptır

Arzu Abat 7 ay

Trpn Topazik hanim erken doğum riski teshisini hangi durumda koyuyorlar. Benim de sıkıntılı biraz ama dr. Bişey demiyor da

Beyza Oremis 7 ay

İnşallah​ olmasında bn tedbirimi alayım.

Trpn Topazik 7 ay

Beyza Oremis bn daha önce 26 haftalık doğum. Yaptım.ve hiçbir teşhis konmadan aniden oldu.oyuzden bu hamileligimde korkularim var.

Trpn Topazik 7 ay

Egerki doğum erken olursa yada olacaksa vururlar çok faydası var

Zarife Cengizer
Z

500 gr olmus bütün bebege yapiliyor dr oyle demisti

Eda Demirag
E

kaç haftalıksin canım

Nurcan Gökhan
N

19 hafta

Trpn Topazik 7 ay

ben 25 te sorunlar kasilmalar basladi hic birsey yapmadilar 27 de enfeksiyon dendi iyneyi vuruldum sabaha dogum yaptim sezeryanla Bi etkisi Olmadi sanirim

Nurcan Gökhan 7 ay

Bnde 26 haftalık doğum yaptım birkaç saat önce yapıldı iğne bebeğim 4 ay kuvezde kaldı bna kalsada işe yaramadı.oyuzden erken ve birkaç sefer yaptırmak istiyorum

Trpn Topazik 7 ay

Trpn Topazik hanım vurulduktan 24 saat sonra yariyormus iğne Ben ilk hamileligimde dr um düşük tehlikem olduğu için her hafta vurdurtuyordu 25 haftadan itibaren

Hatice Kocagöbek 7 ay

simdi hamilemisin ilk mi

Nurcan Gökhan 7 ay

Doğum riski olunca acil yapıyorlar zaten o iğneyi ben 33+4 te Doğum yaptım iki gün önce hastaneye yatırıldım hemen iğnemi yapmışlardı

Merve Erkol
M

Kaç kilo doğdu bebeğiniz?

Yasemin Pakalın 7 ay

1600 gr doğdu

Merve Erkol 7 ay

Maşallah Allah bağışlasın

Yasemin Pakalın 7 ay

Sağol canım şuan 5,5 aylık 5 kg hepimizinkini allah bağışlasın inş dertlerini sıkıntılarını göstermesin

Merve Erkol 7 ay

Bnde 33+ 1 de 2 gun once idi

Yasemin Kantaroğlu 7 ay

,30haftada vuruldum

Sema Katıcı
S

25haftada vurulmuştu

Tuğba Yutaz
T

25+2 haftalikken hastaneye yattım 2 kez iğne yapıldı. 26+6 da doğum yaptım.

Süleyman Dalğıç
S

Doğuma için beklerken bide hazırlanırken vurmuşlardı 35 haftalığız şimdi 4 bitti de

Çiğdem Kassapoğlu
Ç

30.haftamda erken dogum riskim oldu su azalmasi ve bebegimin kilo almamasi durumu oldugu icin 32.haftamda doktorum 2 gunde 4 tane ciger gelistirici igne yapti.36.haftamda dogum yaptim 9 gun kuvezde kaldim kizim kilodan dolayi solunumdan dolayi hicbir sknti cekmedik sukur suandada evdeyiz ve gayet saglikli sukurler olsun

Ceyda Akçar
C

Aynen benim de öyle kendimi gördüm yalnız bizim ki 10 gün kaldı

Nevin Şuözer 7 ay

Allah saglik sifa versin suan 16 gunluk olduk evdeyiz eve getirdigimiz ilk gun tutamadim bile eline koluna bisey olacak diye

Ceyda Akçar 7 ay

Bacağı kopacak diye zor değiştiriyodum altını kaç kilo doğdu sizin

Nevin Şuözer 7 ay

1700 dogdu kuvezde 1600 e dustu 9 gun sonra 1700 le cikardik eve

Ceyda Akçar 7 ay

İyi doğmuş yine 1580 gr doğdu 1880 le eve çıktık tabi iki gün de hastanede 13 gün sonra kavuştum yavruma

Nevin Şuözer 7 ay

27.haftada yapmışlardı bana 29da doğum olmuştu olması lazim zararı yok

Yeşim Guneri
Y

32 de yapıldı bana ama risk varsa erken doğum riski 27 den sonra vuruluyor sanırım

Nevin Şuözer
N

23.te vurdular 24 te yogun kanama ile az kalsın doğuma alacaklardi.26 da doğum gerçekleşti.

Banu Akboğa
B

23 haftalikken ilk icmem vuruldu

Selcan Altindağ
S

Ben 28. Hafta da vuruldum erken Doğum olunca bide 30. Hafta da bi daha yapılıp 24 saat sonra Doğum oldu

Songül Kış
S

34. Haftadan önce biliyorum
Sebebi ise 34. Haftaya kadar bebek kendisini tamamlarmis sonrası kilo almaya baslarmis demislerdi bana
Tabi ne kadar doğru bilemiyorum

Betül Lazar
B

26 ve 28. Haftalarda yapıldı bana iki kez

Hatice Karagenç
H

24haftaliktim vurdu doktorumuz 24saat sonra ikinci dozu vurdu ama maalesef vurduktan bi saat sonra doğum oldu ve iyiki vurdu yani çünkü bebeğim doğduğunda çok kötüydü bazı doktorlar umursamio birlikte doğum yaptığım kadına doktoru vurmamis ve çok uzun entubede kaldı 76gun sonra vefat etti

Sevda Alekhine
S

26 haftada vurulmustum ben

Zuhal Tufekçioğlu
Z

27 28.haftalarda canım

Asiye Altuun
A

Benim doktor 28 başladı har hafta ikişer doz iki gün üst üste 24 saat arayla 36 haftaya kadar devam

Nuray Baş
N

23 haftalık yaptılar ilk iğneyi bana (ilk doğum 23+4 de olmuştu) ikinciyide belki o yüzden erken yapmaya başladılar.

Di SA Kavuşturan
D

27 hafta 2 gün lükkenn doğum yaptım iğneyi vurup öyle sezeryanla aldılar iğne için beklettiler iki gün

Zeynep Deposu
Z

34 haftadan once yapılması gerekiyor bana 32. Haftada yapilmisti erken dogum olabilir die

Reyhan Karayel
R

30 dan snra

Eda Ülgüner
E

Daha erken risk varsa daha oncede vuruluyo

Eda Ülgüner
E

Ben 3 kez vuruldm ama kizim dogumdan snra bi ay solunum destegiyle kaldi

Eda Ülgüner
E

İlk iğneyi 28 ikinci 32 de oldum 40 haftada doğumum oldu ilk bebeğimde 31 de oldum 3 gün sonra doğum yaptım

Esra Aydede
E

Çigerler 32 haftadan sonra gelişmeye başlıyor 34 hafta doğanlar şanslı ondan küçük doğanlar için iki iğne benim 28 haftalık 24 saat arayla iğne yaptılar. Ve nekadar durursan okadar iyi etkili oluyor

Semanur Karabiyik
S

22 haftadan sonra vuruluyor ama ne yazık ki 30. Haftadan önce pek fazla etkisi olmuyormuş

Ebru Hastaoğlu
E

Zaten bi ciğer geliştirici iğne etkisini 24 saat de gösteriyor 2 aşamada vurmuşlardı dogumdan 4 gün önce

Ebru Hastaoğlu
E

32

Burcu Sür
B

Bana yirmi sekizinci haftada yapıldı

Emine Saliha
E

31 de

Esra Balaman
E