Derimod firmasının ürettiği deri olmayan ayakkabılar var mı?

Hi guys Size bir uzmanlık sorusu Derimod firmasının ürettiği deri olmayan ayakkabılar var mı? 59 liraya çizme, 99 liraya bot alınca bir acabada kaldım da

com-7x6mgpeghekzzi7y0omf.jpg
Eris Balbey
E
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
16
16 CEVAP

Derimod'daki herşey deri.. Bende 95 liraya ayakkibi almistim eskitemedim.

Ibrahım Ipekçi
I

Mağazadan mı aldınız? Linç gelmeden bizde bakalım

Gökhan Fadimesi
G

Evet, Derimod Olivium Outlet Center

Eris Balbey 7 ay

Erkeklerin ayakkabisi deri, kadınların ayakkabısı suni..

Gizem Enver
G

neden

Eris Balbey 7 ay

Sebebini bilmiyorum ama bayan ayakkabilarinda derimoddaki gercek deri olanlari çok pahalı.. Belki de kadınlar daha çok aksesuar olarak kullanıyo uzun soluklu olmasın diye düşünülmüş olabilir

Gizem Enver 7 ay

malzemeden çalıyorlar )

Ibrahım Ipekçi 7 ay

Derimod ve daha birçok ünlü markaya üretim yapan Ankarada bi yer var. Reklam olmaması için buradan yazmak istemiyorum.

Hasan Özköklü
H

Yani? Deri mi değil mi ?

Eris Balbey 7 ay

Orjinal deri sıkıntı yok

Hasan Özköklü 7 ay

Derimodda 59 ve 99 olanlar hep suni deri bea!

Meryem Üreden
M

Almayın o yüzden

Meryem Üreden
M

tamam meryem hanım bidahakine almadan önce muhakak sorarım size kusuruma bakmayın

Eris Balbey 7 ay

Ha ha benimkisi genel bir sözdü marka derim ama ürünlerinin çoğu suni. Buna gıcık olduğumdan didim

Meryem Üreden 7 ay

“Gerçek deri kullanmayın”diyerek duyar kasmak istiyorum evet.

Elif Göbekli
E

inek derisiyse sıkıntı yok bence. Zaten yemek için kesiliyorlar. Geri kalan kısmı için sonuna kadar katılabilirim size

Eris Balbey 7 ay

Deri o kadar pahalı bir şey değil ki

Ahmet Algan
A

işte 500 liraya satılan ayakabılar varken niye 59a satılıyorlar orda bi çeliştim

Eris Balbey 7 ay

Gelişi o fiyat bir de derimoodun kendi ürettiği ayakkabılar var başkasına fason ürettirdikleri var ama tabi hepsi deri, maliyet olarak düşününce normal. Bide aldıklarınız geçen sezonun malları hep amaç kârdan kısıp elden çıkarmak

Ahmet Algan 7 ay

Var. İmitasyon ürün de satıyolar.

Hilal Sönmezateş
H

A101 de de %100 deri kemer satılıyordu reklamlar öyle yapıldı ama kemerin üzerinde küçücük yazı ile %100 suni deriden üretilmiştir yazıyordu onun gibi olmasın.

Mustafa Çinik
M

Suni deri tabii ki. Gerçek değil.

İzzet Ayana
İ

Derimodda çalışan arkadaşım var. Kesinlikle orda da suni deri de var gerçek deri de. Gerçek deriler genelde daha pahalı oluyor. Çalışanlara sorarsanız zaten söylüyorlar gerçek deri olup olmadığını.

Neriman Işiktaş
N

Gerçek deri olanları “ gerçek deri” diye belirtiyorlar genelde. Öyle yazmıyorsa sunidir

Duygu Taşdogan
D

Var, hatta ben de dikkat etmeden alıverdim trendyolda

Damla Dereköy
D

Ayakkabının içinde malzemesini detaylı açıklayan etiket olur genelde. Şunun gibi bişey :

com-p5akdc5lf0htjl3knf3d.jpg

İrem Karaboga
İ

Derimodda deridirde tabikide çakma deri xd

Sinan Amukoğlu
S