Doğuma aç mı gidilir?

Normal doğum yapan arkadaşlar aç mi gittiniz doğuma lavman yapılmıyor mu doğumdan önce bi arkadas ısrarla aç git diyor nasıl olacak o iş planlı değil ki zaten yapılacak doğum günü belli değil bi aydinlatir misiniz sinir oldum..

— canı sıkılmış hissediyor.
Mehmet Cabuk
M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
66
66 CEVAP

karnım toktu ogün kontrol için gitmiştim lavman yapıldı doğumda aç oluyorsun nekdr sürede dogurmana baglı ben 2 gün suni sancı yedim açtım yani serumla beslediler

Merve Arici
M

Lağman yapılıyor canım aç gitme dermanın kalmaz zaten doğum olmadan lağman yapılıyor

Gül İsmail
G

Sancım olsa bile önce yemek yemeyi düşünüyorum açlığa dayanamam

Sümeyye Bilgetekin
S

Canim soylemesi ayip ben barbunya pilav salata bi guzel tatlimida yedim oturdum sancim. Basladi o planli bisey deilki ne zaman olcagi belli deil hemsirede bisey demedi zaten direk doguma alindim lagma filan yapilmadi

Halenur Sandikci
H

Aç tok hic farketmiyor hatta siz tok gidin cunku benim dogumum 2 gun sancım da 18 saat sürdü tok gittigim halde acliktan öldüm. Susuzluk apayrı birsey damla bile vermiyorlar zaten lagman yapiliyor

Emine Gönülce
E

Yok doğumda pislersin yok öyle yok böyle görende kırk tane doğum yapmış sanir

Mehmet Cabuk
M

Yok oyle birsey lagman yapiliyor

Emine Gönülce 6 ay

Canim hemsire bana buyuk abdestin gelirse yap cekince icinde titarsan sıkıntı dedi gerci ben yapmadim ama dogum esnasinda noluyo bilmiyorsun bana lagman filan yapilmadi karnim toktu

Halenur Sandikci 6 ay

Ya zaten lavman yapilsa bile buyuk tuvaletin geliyormus gibi oluyor ben kac kez bagirdm tuvaletm var diye tamam sen yap biz temizleriz dediler ama o tuvalet degilmis bebegin kafasi geldikce biz onu tuvalet saniyormuşuz. Ben dogudan 4 gun sonra ancak tuvalet yapabildim

Emine Gönülce 6 ay

Ewt canim aynen banada yap dediler tutma dediler

Halenur Sandikci 6 ay

Sancim var benimde bugun doktora gittim valla on numara yedim gittim napayim dayanamadim bir iki gune dogumum olur dedi doktor gene yiyip gidicem

Ceylan Akran
C

bencede aç kalmayın yemek yasak valla bende aclıktan öldüm 2 gün suni sancı yedim susuzluktan mafoldum

Merve Arici
M

Bana lavman falan yapilmadi. Bence tok git. Senin güclü olman lazim. Ac karnina halin kalmaz.

Elif Tunç
E

Suyum gece açıldı akşam yemeğimi tıka basa yedim gece ishal uyandım ardından suyum geldi lavmal yapmadılar

Leyla Havin
L

Dengesiz dengesiz konuşuyor millet ay sinir oldum ama ya

Mehmet Cabuk
M

Yemegini ye git bn kontrole diye gittim aç gittim çıkışta yemek yicektik sözde gittim doktor yatışını yapıyorum açılman var dedi yatışım yapıldı bkleme odadına geçirdiler lavman yapıldı su yemek yok doguma kadar dendi ama bn bi açım sabh yatışım yapışdı gece dogum oşdu öbür gün akşam yemiştm en son birgün hiç bişe yemedim

Hatice Örenç
H

Canim herkezin her desigine kulak asarsan oooo kafan bi milyon olur sen domtorjnla konus onun talimatlarina uy hersey yolunda gider merak etme

Halenur Sandikci
H

Dimi cnm tskr ederim

Mehmet Cabuk 6 ay

yemek yedim yarim saat sonra sancim gldi

Nesibe Oda
N

Lavman nedir

Ayşegül Turkmen
A

bi ilac veriolar makattan koyuluo ishal oluon icini bosalltio

Nesibe Oda 6 ay

Doğumdan önce popodan fitil gibi bisey veriliyor iki dakka sonra bağırsaklar boşalıyor öyle birşey lavman yapıldı direkt sancı odamda klozete oturdum 5dakka cikmadim

Nagihan Mat 6 ay

Teşekkürler

Ayşegül Turkmen 6 ay

Aylin Koçer

com-jd4rrxykt5zvljf572hi.jpg

Nesibe Oda 6 ay

bana bundan verdiler

Nesibe Oda 6 ay

Aç aç güçsüz kalirsin ben sabah kahvaltı yaptım sancılar yeni başlamıştı 1 cm açıklık vardı doğum olana kadar hurma yedim hastaneye gittiğimde bise yemedik lavman yapılıyor zaten boşalıyor için ve bosalmazsada doğururken boşalır boyle şeyleri takilmayin

Nagihan Mat
N

E millet doğum yapmadan hatta hamile bile değil bilmislik tasliyor haliyle sinirlerim geriliyor

Mehmet Cabuk 6 ay

Ya doğum aninda s*cmaktan korkuyo onlar ama emin ol o an sicican isiycen hic bise umrunda olmiycak

Nagihan Mat 6 ay

24 saat aç kaldım susuzluktan öldüm çok zordu

Esra Arpat
E

ilk kizimda ypildi ikincide ypilmadi

Nesibe Oda
N

Ben ikinci sezeryani olucam doktor gece 12den sonra hiç bişey yemeden gel dedi önceki doğumda da yemeden gittim doğum değil ama açlık beni öldürdü

Ayşegül Turkmen
A

Tok gittim cnim öğlen yatış yapıldı akşam yemeğini yedikten sonra lavman sıkıldı suyumu patlattılar 22.20 de doğum yaptım

Tuğba Yetişkin
T

Ac gittim hastaneye kontrolden so ra yiyyeim die direk hastameye aldilar hic bisi yedirmediler bi gun aç kaldim en iyisi iice doyir ole git nsil olsa lagman yapiolar

Fatma Alkanat
F

Lagma herkese yapılmıyor maalesef. Bana aç gelmem söylendi. Sabah sekizde yatisim yapıldı
Gece onikiden sonra bir şey yemedim. Öğlen uç buçuk gibi dogurdum yavrumu. Kötü halsiz oluyorsun ama serumla besliyor lar. Akşam yedi gibi az çubuk meyve suyu yememe izin verildi
Benim çok agrim ve gaz sancim vardı. Zaten gözünüz yemek gormuyo

Elif Abis
E

Doktora su su diye yalvardim bir yudum verdi. Sanci çekerken bir doyurayim kana kana su içecem diye bagiriyordum. Allahım ne gündü film şeridi gibi geliyo gözümün önüne

Esra Arpat
E

Sen habire tok olmaya bak canm. Yemek felan vermiyolar dogurana kadar. Ben açlıktan olcektim kahvaltıyı bi yaptım gece 1 e kadar su bile vermediler

Esra Karışma
E

Ben yemek yiyip gittim ama doğumda çok midem bulandı bir iki saate doğduğum için çok kotu oldum

Fatma Moralı
F

Benim sancım başladı hemşire bana yemek getirdi güce ihtiyacınız var yiyin dedi lağman yapılıyor genelde yapılmasa ne olur o an tuvaleti yapsanızda hissetmezsiniz ebe hemşirede çk karşılaşmıdır tuvalet yapanla alışkınlardır

Zöhre Zümret
Z

Normal doğum planlı olmuyo ben sabah sancım varken kahvaltı yapıp öyle gittim doğuma

Orhan Catalkaya
O

Bende kontrolume diye gittiydim bir guzel sucuklu yumurta yedim gittim. Ee kontrole diye gittiydim acilman var yatisini yapcaz dedi. Ee ben kahwalti yptydm dedim bisiy olmaz lavmanla icin bosalcak dedi. Hakkaten de ole oldu. Normal dogurdum lavmanla bosalio iciniz

Nazmiye Hışman
N

Ben az az sık sık yedim meyve suyu kek tarzı yiyebilirsin demişlerdi en son doğumdan öncede çikolata meyve suyu iç gel dediler direnç olsun diye zaten iki saate kalmadı doğum yapmıştım

Gülcan Ayseli
G

Buarada lavmanda yaptrmadım kendim istemiyorum dedim

Orhan Catalkaya
O

Ben dogum yapacagim gun surekli istifra ettim hicbir sey yiyememistim.

Leyla Mersinli
L

Ben sabah kahvaltısını yaptıktan sonra suyum gelmişti 11.40 ta yattım hastaneye lavma yaptılar gece 2.47 de suni sancıyla doğum yaptım

Gamze Alabas
G

Valla erken dogum oldu sancı cekerken yememe bıse demedıler yatıs yapıldıgında geceydı hıcbısey yememıstım bır tost yedım ama sık sık tualete ıhtıyacı duyuyordum bes dakkada bır gıdıodum tualete ve yapıyordum afedersınız ve sancı ceke cekede su ıcıyordum oyle gece onıkıden sora yemegı kesfım ama su hep ıcıodum cunku sancıdanmı nedenmı kuruyordu agzım sureklı su ıhtıyacı duyuyordum sabaha kdrda ıkıdebır tualete gıttım

Nermin Alaylıpaksoy
N

Hem de mude bulntısı habıre kusuyordum

Nermin Alaylıpaksoy
N

Banada lavman falan yapmadılar ama tabi yapılsa iyi yapın dersin şansına yaparlarsa doğum o ayıp günah gizli saklı kalmiyo zaten herşey normal

Gülcan Saykal
G

Canım benim yatisim olmuştu ebeler su bile icirmedi ama ben atistirdim az da olsa kaçamak yaptım birde ishal vardı bende bu arada ishal de doğum belirtisiymis lavman yapmadılar 24 saat sancı dan sonra doğum yaptım tabi açlık vardı o kadar saate

Feyza Çulha
F

Kizlar lavman nasil yapiliyor bilmiyorum kb yin

Ceylan Akran
C

Bilmemek daha iyi ben bilmiyordm ilac verecek sanmistim

Burçin SimayNur 6 ay

Popodan krem gibi bisey skiosun bir sure sonra lavobaya gidiosun bosalio icin

Bahar Şaş 6 ay

Krem degildi benmki aseton şişesi gbi ucunu soktu icini bosaltti bi de izin vermyrlar wc gtmene kactm gttm altima yapacaktm

Burçin SimayNur 6 ay

biran once dogurup kurtulmak istiyorum

Ceylan Akran 6 ay

Böyle söyleme sonra hamileligini cok ararsn

Burçin SimayNur 6 ay

Ben sabah gittim heyecandan kahvalti yapmadim... Ve yine de yaptilar lavman

Ebru Saman
E

Aç gidilmez, karnını doyur ki güçlü olabilsin. Hatta sancı nın ne zaman geleceği belli olmadığından ilk dalgaları hissettiğinde karnını güzelce doyur bence..

Banu Gölebatmaz
B

Sabahın 4de gitmiştim ebe bana yemek yedirmisti güçsüz kalırsın diye sonrasında da lavman yaptı

EmiNe Zenen
E

Sabaha karşı 4te suyum patladığı için gitmiştim sancım olmadığı için suni sancı vereceklerdi ebe gelip bir şeyler yememi söyledi güçsüz kalmamam için 2 saat sonra falan da lavman yaptılar iyi ki yemişim yani doğumdan hemen sonra çook acıkmıştım

Esra Bozot
E

annem çorba yaptı içirdi bana öyle gittik hastaneye

Çiğdem Küçükada
Ç

Planlı gidersen yani suni sancı verilecekse 12 den sonra yemek yemiyorsun ayrıca lavman da yapıyorlar sancin kendiliğinden geldiğinde zaten ay açtım yemek yiyim öyle gideyim diye dusuncen olmuyorki bn hep aç gittim lavman da yapılmadı doğum başladı diye

Ezgi Sanli
E

Valla sabah kahvaltı yaptım 9 gibi az az alt tarafa baskı vardı umursamadım. Öğlen banyo yaptım sancılarım arttı sıklaştı eşim işten geldi etti filan sancıdan yemek aklıma gelmedi bile ama çok su içmiştim alışkanlık olarak hastahaneye gittik saat 17 de Doğuma girdim o Ağrı da bana tuvaletin varsa yap dediler girdim lavobaya yapamadım sancıdan çiş filan yoktu çatala yattım doktor bastırdı azıcık çişin var dur yaptırayım dedi hortum gibi bişeyle çiş yaptırdı bana hem kakanı yap yani ne olacak ki o sancı agrı çocuk çıkacak bilmem ne onu mu düşüneceksin ıkınırken gücün olmalı

Ayşe Kirca
A

Ben kahvalti yaptim gittim suni sanciyla dogum yptim lavman yapiyolar ac gidersen kotu olursun

Gamze Aylin
G

İstediğini ye canım lavman yapıyorlar için boşalıyo ben yemiştim yemek gece gittim sancım gelmedi suni sancıyla dogum yaptım yemek vermediler doğurana kadar sancıdan öncede içimi boşalttılar

Hülya Azade
H

Lavmanı kendin yapıyormussun zaten sanırım görümcemin öyle oldu kendileri wcde yapmıslar

Tuğçe Ademoğlu
T

Hayır bana kendileri yaptı

Hülya Azade 6 ay

Farklıdır belki hastaneden hastaneye wcde kendisi yapmış

Tuğçe Ademoğlu 6 ay

Olabilir onu bilmiyorum

Hülya Azade 6 ay

Yedim içtim gittim dogurdum geldim eve yine yedim içtim aç nasıl ikinaydim o an

Sebahat Kşr
S

Tabiki yapılıyor aç gitme sakın

Sevgi Tanç
S

Ben yemekten sonra giitim

Seval Babayiğit
S

Ben 3 gün bişey yiyemedim doğru düzgün

Meltem Zeytıncı
M

Gene içimi boşalttılar

Meltem Zeytıncı
M

Bana lavman yapmadilar ebeac olmamami halsiz kalcagimi soyledi ama heycandan yiyememistim

Samiye Bawer
S

Ben Doğuma gitmeden normal kahvaltımı yaptım gittim lavman falanda yapmadılar doğumumuda gayet güzel yaptım

Didem Bahcivan
D

Bişeyler yiyin de benim gibi kebap dürüm yemeyin bana lavman yapmadılar doğuran a kadar afedersin iz her ikinista biraz sictimebe baktı olacak gibi değil 6 santim açılmam vardi diye lavaboya gondermedi odada yere hasta bezi serdi oraya yaptım artık biraz daha devam etseydim çocuğum arkadan gelecekti

Derya Alkar
D

allah seni hiç gülesim yoktu vala sen çok yaşa

Tuğba Yetişkin 6 ay

Allah iyiligini versin emi guldurdun beni e olur oyle seyler kolaymi yahu dogum yapmak mesela ben normal yapamadim yani

Rüveyda Vizyon 6 ay

Tuğba Yetişkin hep beraber inşallah

Derya Alkar 6 ay

Valla abartmıyorum bacım bana lavman yapmadılar bende dogumhaneye girmeden anneler aç olmayayım diye kebap durum yaptırmışlar Di gerisi de zaten anlatmıştım

Derya Alkar 6 ay

Ben dogumdan bi gun önce doktordaydim ve yarin dogum olucak dedi suni sanciyla bir guzel karnini doyur gel demişti oylede yaptm le lavman yaptilar

Nurgül Yıldızbaş
N

2 cm aciklikla gittim acmiydim tokmuydum hatrlamiyirum. Dogumun gece olur eve gondereyim seni dusunu al yemegini ye valizini hazirla sancin siklasinca oyle gel dedi dr. Sagolsun allah razi olsun. Beni eve yolladi. Sancim 5 dk bir düşünce gittim. Lavman olayi falan olmadi. Rahat olmami büyük tuvaletin gelince cekinmeden yapmami soyledi ebeler. O sanciyla ikinmayla ne yaptigimi bilmiyordum

Sevinç Ibrahimov
S

okadar ikinmalardan tuvaletinde gelebilir cok norml yani insanlik halidir.

Aynur Mutluol 6 ay

Aynen oyle kizlar

Sevinç Ibrahimov 6 ay

2 gün oldu doğum yapali yok gttim ben lavma yapmadılar ama aniden oluncada yapcak bsey yok gnlde ac olun diyorlar

Tuğba Amanvermez
T

Bende doğum başlamadan önce 2 3 gün iştahım gider hiçbirşey yiyemem şu hariç içerim yanar susuzluktan sonrada doğuma gidiyorum ikisindede öyle oldu bunda nasıl olur bilmiyorum

Yücel Cep
Y

hic bsy yapmadilar yani klizma icimi bosaltmadilar. Okadar sancim vardiki gine chips yemistim her iki dogumumda son ana kadar yedim

Aynur Mutluol
A

Ben tok gittim lavman felan da yapilmadi

Emine Hasipek
E

Ben gece gitmiştim lavman yapıldı ama suni sancı verildi 9 saat suni sancı çekince Ebeler hep bişeyler ye aç kalma demislerdi

Sibel Kuy
S

Lavman nedir

Nurdan Özşafak 6 ay

Bağırsakları boşaltmak için ilaç canım

Neslihan Evirgen 6 ay

Saol Neslihan Evirgen

Nurdan Özşafak 6 ay

Bagırsakların doluysa rahat ıkınamazsan dıe verıyorlar herkeze verıyorlar dıe bısey yokkı.

Hanife Kurtuldu
H

Ben özelde dogum yaptım planli gttim gece 12 den sonra yemek yemedim ve dogumhane odasinda ilk ebeler lavma yapti snra. Sonta. Takildi ve serum bunlar olduktan sonra ameliyathaneye götülup sezeryan oldum

Cevdet Kaldı
C

Sezeyan ıcın ac gıdılmesı gerekıyor 12 saat bısey yedırıp ıcırmedıler bana. Dogumdan snrada 6 saat hıcbısey yeyıp ıcemedım

Neslihan Sakızlıoğlu
N

Normal doğum zaten belli değil sati lavma yapıyor diye biliyorum sezeryan zaten doktor söylüyor bir gün önceden neler yapacağını canım

Neslihan Evirgen
N