En etkili gaz damlası hangisi?

0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
43
43 CEVAP

Bakso damla

Y

Nurs varmış canım o çok iyi demişti benim arkadaşım çok rahat etmiş onun sayesinde bi sorun eczaneye

M

Evt cnm nurse harveysi herkes övuyo

H

Bio gaia

T

Onun dışında Esra Erol'un kimyon tarifi vermişti bbek gazi için netten ona bak bir çok kişi bunu kullanıyor hemde doğal olduğu için doktorlar da oneriyor

M

Cnm yaptm onu ama bir sure sonra oda etki etmemeye baslyo vucudu onada. Alisiyo bu yuzden suan veryorm sifir etki

Hilal Tomruk 2 yıl

Hmm alistiysa etki etmez haklısın canm nurs deneyin ama arkadaşım 40 günlük iken gaz sorunu bitti üstelik uyku düzeni de oluştu çocukta sorunsuz uyuyor gece kendi uyandirip emzriyor

Mehmet Cabuk 2 yıl

Kimyon tabiki sz her gun cay kasiyla verin cok faydasi oluyo zaten gaz promlemi klmiyo bi sure sora kimyon sayesinde

Nazlı Yılkın 2 yıl

Biogaia

M

Nuts hArveysin surupunu alan ama cok ama cok guzel ben onu almazdan once her gece acilde 24saatde 1saat uyumazdik simdi belli bi saatde uykumuz var onu kesin al derim

O

Herkes bu ilaci övuyo ya bende aldrm ins.. Memnun kalrm tesk edrm

Hilal Tomruk 2 yıl

Insallah evde olsam resim atardimda evde deyilim ben uyku nedir bilmezdim simdi mama verdikden sonra ben cikirmiyom yatiriyom bebekgim tek basina cikariyo

Orhan Badırdoğru 2 yıl

Ayy ins. Ya darisi bzm basimiza

Hilal Tomruk 2 yıl

Ben cok desirdirdim en son boyle internetden buldum aldim

Orhan Badırdoğru 2 yıl

Insallah

Orhan Badırdoğru 2 yıl

Metsil

T

Biogia tabikideeee

M

Metsil çok iyi ben hep onu kullandım

Ç

Biogia gaz damlasi degildir
Probiyotik bagirsak duzenleyicidir.
Metsil cok etkili, biogia nurse harveys zinco simblx kullandim fayda etmedi 5 tl lik metsil fayda etti .

T

5 tl mi o kadar pahali olanlar fayda etmedi vay be metsil bitkisel br ilacmi peki

Hilal Tomruk 2 yıl

Evet canim bitkisel. Malesef bende fiyatiyla dalga gecip etki etmez demstm ama pirt pirtt cikartiyor

Tuğba Tokergil 2 yıl

Bende smdi aldrcam cnm ins. Bzede fayda eder

Hilal Tomruk 2 yıl

Ins canm duzenli kullan

Tuğba Tokergil 2 yıl

Sen gunde kac defa kac damla veryosn cnm smdi aldi esim

Hilal Tomruk 2 yıl

Zinco cnm

F

Sizdede uyku yaptımı

Zuhal Sevi 2 yıl

Gazını. Çok guzel. Çıkartıyor. Ben kendi kızımda kullanıyorum

Fahribahar Revza 2 yıl

Canim senin daha erken gaz icin gaz problemi 20 25 günlük olduktan sonra basliyo cok zor insallah olmaz Fahribahar Revza

Huriye Kücüktütüncü 2 yıl

Bio gaia

M

Sab simplex

Ö

ilk önce sapsimplex sonra biogaia ve ardindan nursr herveys kullandım bio gaia en erkilisi sanki...

Ö

Maflor iki cocuguma da kullandim cok iyi geldi

İ

Biogai bagursaklar icin diye biliyorum tam bir faz damlasi degil diye biliyrm

Ö

Aynen ama nedense herkes gaz damlası olarak kullanıyor biz doktora çocuk tuvalatini yaparken zorlanıyor dedik bize bu damlayi verdi yanlış kullanılıyor sanki

Gül Binay 2 yıl

Evet bagirsak duzenleyici gaz damlasi degil.

Tuğba Tokergil 2 yıl

Sab simplex. 3 tane damla kullandım en etkilisi bu canım

G

Bio gaia ben cok memlunum

Ö

Bize sab simplex iyi geldi

B

Nursel harveys

S

Bio gai ve agulan ikisi de tamamen bitkiseldir

L

Kimyonnnn

E

Çekilmemiş kimyon şeker katmadan içirin

G

Rezene yani şumra anoson

G

Nursel harveys kullanıyorum o daha iyi geldi

H

Biogaia

H

Nurse harveys en etkili ve tamamen bitkisel doktorum onermisti ogluma bir tek bu iyi geldi ve gunduzleride rezene kimyon cayi demeleyip ben iciyordum hem bol sut yapiyor hemde oglumun gazini aliyordu 2 aydan sonra cay kasigiyla 20 cc olqrak vermeye baslamistim 4 ay bitti gazimiz da bitti tabiki

B

Zinco çok iyi biz kulandık memnun kaldk

S

Zinco bizde çok işe yaradı ama gaz damlası bünye meselesi her damla her bebeğe iyi gelmez

M

Metsil arti kimyon cayi

S

Acı elma yağı ve hardal yağı canım bebeğinin topuklarina ve karnına birer damla ile masaj yap hemen rahatlatiyo oğlum hiç emmedi dogdugundan beri mama kullandık ve gaz sorunumuzu bu halletti

H

Sab simpleks çok etkili

M

Om-X gaz damlası

A

Sab simpleks

F

Bıo gia 6tıncı aydan sonra gaz prablemı sukur bıttı sımdı kızım 1 yasında

M

com-mxowfbpz8ao4o6dle2t6.jpg

görsel materyal
F

Nurse harveys #

S

Bio gaia zinco nurse harveys kullandım ama sap simplex en etkili

T

Relactaz

H

Kimyon kesinlikle

A

Nurse harveys #

S

Kimyon kaynatın ılıyınca iki çay kaşığı içirin. Sizde humana çayı için iyi geliyor.

S