Erkekler sırt ve göğüs kıllarından nasıl kurtulur?

Erkekler sırt ve göğüs kıllarından nasıl kurtuluyosunuz?
Yaz dönemi için, kısa vadeli çözümler olabilir..
Lazer epilasyon dışındaki yöntemler olsun,

M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
101
101 CEVAP

Saydıkların dışında diğer şeyler tuylerin daha sık ve gür cıkmasına neden olur ( tüy dökücü krem, jilet vs)

E

Hamamotu var fakat hem leş gibi kokar, hem de göğsüne denk gelirse yakar. Ağda adamın canından can alır. Jilette iki günde tekrar çıkmaya başlar. Epilasyon iyidir.

E

Lazer candır Hamamotu iyi ama sağlam etkisi var. Kutusu 5 tl

Berkan Tekinn 4 ay

Ama Epilasyon tek seans olmuyo dimi? Şuan bana acil cözüm gerekio

M

En az 3 en fazla 8 seans

Burak Harbelioglu 4 ay

Epilasyon yazin yapilmaz sağliğa zararlidir cilt lekeleri olur uyuşturucu krem surun sir ağda yaptirin yada bantindan alin yapin

Banu Arkn 4 ay

Bu uyuşturucu krem dediğiniz nedir acaba marka söyleyebilirmisiniz

Ersin Içes 4 ay

Ersin Içes Anestol krem veya merhem faretmez

Banu Arkn 4 ay

Ersin Içes en iyisi emla krem dir

Armağan Rush 4 ay

O kadarını bilmiyorum

E

Tüy dökücü gibi kökten halletmeyen işlemler sizi en fazla 3 gün idare eder. Epilasyon istemediğinizden ağdadan başka yol kalmıyor. O tüy dökücü kreme ya da jilete göre daha uzun vadede kullanımlı bi işlemdir. can yakar. İyi günler.

N

Epilasyon dediğiniz şu bi kaç seans gidilenden mi yoksa küçük el epilasyon makinelerinden mi bahsediyorsunuz?

Murat Garland 4 ay

Murat Garland Alexandrite cihazını kullanan bir merkeze gidin, tek seans sizi 1,5 aydan fazla idare eder.

Yasemin Glass 4 ay

Epilasyondan kastım seanslar halinde yapılan işlemdi. Sizin dediğiniz küçük makineler epilatörler. Onlar da kökten alır ama ağdaya göre daha fazla uğraştırır ve acıtır. Göğüs bölgesinde de fazlaca tahriş eder bence. Kesin çözüm istiyorsanız güzellik merkezinde epilasyon yaptırın, gittikçe azalır ve biter. O kadar para veremem derseniz ağda yaptırabilirsiniz o da arttırmaz tüyleri ama azaltması da baya uzun vadeli olur. Ağdada epilasyona göre daha hızlı çıkar tüyler.

Nurdan Erbul 4 ay

canınızın yanmasından korkuyorsanız da uyuşturucu kremler var, onlardan alabilirsiniz. Epilasyonda da ağdada da rahatlıkla kullanılıyor.

Nurdan Erbul 4 ay

Nurdan Erbul o uyustyrucu kremler nerden elde edilebilir

Mehmet Welch 4 ay

En iyisi ağda ben dövme yaptırmak için aldırmıştım ağdayla ve gür olmasına rağmen 2 haftada anca çıktı bu arada göğüs bölgesiydi baya acıdı ama 2 dakika sürüyor

H

bnmkide çok acır, arada elimle koparıyom onun acısına bile dayanamıyorum

Murat Garland 4 ay

Anlık acıyor ve ilk yaptırdığım için biraz benek benek oldu ertesi gün geçti bence en acil çözümlerden biri budur acıya dayanamam dersen ve daha sonra ağda yaptırıp seyrekleştirmeyi düşünürsen bu seferlik tüy dökücü kullanabilirsin

Hakan Dorum 4 ay

Nermin Zade sizin bacağınızdaki tüy bizdeki bildiğin orman please tabi acır

Berkay Cook 4 ay

Bnm canim tatlıdır valla Nermin Zade

Murat Garland 4 ay

Kurtulmuyoruz

E

jilet, traş makinesi

B

Traş makinesi yayar olmayan yerden bile kıl fışkırmaya başlar

Hakan Dorum 4 ay

Hakan Dorum jilet ve makine yaymıyor, kökünü almadığın için çıkarken uç vererek değil kestiğin noktadaki kalınlıktan uzayıp sonra inceliyor. Yayılma falan diye bir şey yok yani

Burak Harbelioglu 4 ay

Ben sakaldan yola yürüdüm dostum seyrek çıkıyordu ve makine ile al diyen bi abim sayesinde her yerde çıkmaya başladı

Hakan Dorum 4 ay

Bol bol gobek atin dökülur demisti rahmetli

com-57akt52982tlqpvgvj7v.jpg

H

Agda lokal anesteziyle kombine edilebilir teorik olarak ve agrı cok az hissedilir

A

Saç ektirenlere satıyoruz kiloynan

com-ichq27453wzs9veentpn.jpg

E

bendeki kıllarla 100 kel saçlara sahip olabilir sadece göğüs ve sırt kıllarım yeter

Cem Aykul 4 ay

Veed soğuk agda bandi ile

A

Agda can yakar, ama en iyi yöntemdir

G

Ağda demek

B

1 kez bile ağda yaptırırsan kadınları başka bir şey olarak görürsün. Nasıl dayanıyor bunlar bu acıya uzaylımı bunlar olursun bakış açın değişir. Birde erkekliğinden ödün verip ağlayacağın için acıdan bilinmediğin bir yerde yaptır ağda yaptırısan. Bana sorarsan elektrikli saç sakal makineleri ile kes gitsin berberler bile istediğinde yapıyor bizim buralarda.

H

LaZer yapsan bile sonrasında güneşe çıkamazsın

S

Tecrübe konuşuyor:)

Hakan Kardas 4 ay

Kararınca lazer görmez birdahakine ve derisi yanar. Bildiğimi söyledim sadece

SeLma Ozkök 4 ay

Abi sırtta nasıl kıl çıkıyor ya

U

Müsait olunca bi foto atim

Murat Garland 4 ay

Şimdi ben foto çeker yollardım da orangutan cektim onu yolladım sanır ben olduğuma inanmazdın

Hasan Mardeen 4 ay

Ahahahah

Umut Bölük 4 ay

Kılda sırt çıkmış ağğbi o zamn sende

Kudret AydınKaya 4 ay

Vala abi 2 ay önde dizden ameliyat oldum adam sırttan uyuşturken kardeşim vala omurgayı bulamıyorum dedi kardeşim ben daha tam evrilimi tammlamadım maymundan dedim ameyiyat 20 dk gecikti gülmemizden başlayamadık.

Hasan Mardeen 4 ay

Çok da umrumda olmuyor açıkcası ama bi çözüm bulacak olsaydım muhtemelen ağda ile çözerdim

S

Gögüs kıllarım için Tüy dökücü krem kullanırım o degilde bu sırtında kıl çıkanlara acım acım acıyorum günaghfjjcjdnnfnf

S

Onları saç ekim merkezleri almıyor mu? Kök için

B

Satsak para edrmi?

B

Jiletle aldım ama baya tahriş etti tüy dökücü Krem de baya zorluyor yine aynı deriyi tahriş olayı var

Y

Al cakmagi elineyak kurtul acisix.

S

Yak gitsin

U

Ersag diye bi marka var baya azaltiyormus kullananlar memnunum diyor

I

Tkp alim bari

com-nz0mtghv55nbzo7pp48l.jpg

A

Şükür vesilesi olarak bakıyorum...

Mehmet Sıla 4 ay

Allah kolaylık versin

Mehmet Sıla 4 ay

Sagol başkan

Atakan Kıyık 4 ay

Yak desem komple alev alırsın sen .

Saim Hanaylı 4 ay

Midem bulandı:/

Betul Holmes 4 ay

Ağda yapacaksınız birine yaptırın hem stres atar hem de siz zorlanmazsınız

M

HAMAM OTU TOZU

T

- ref -ref -ref asla tavsiye etmem

Fatihan Vance 4 ay

Niye la 10 kere yaptım çok iyi

Tibet Newell 4 ay

agda

B

Öyle bir derdim yok size kolay gelsin

M

Hamam otu

K

Abi hamam otunu bir arkadasim kullabiyodu. 1 kil cikan yer bir sure sonra 7381838 oluyor.

Burak Kösen 4 ay

o zmn kötü. Ben de kullanmadım arkadaşlar kullanıryordu

Kubilay Türközü 4 ay

Önce traş makinesiyle al sonra biraz uzayınca ağda yap kıllar kısa olunca ağda çok acıtmıyor

G

Kök aynı kök degilmi kanka

Baran Kalçık 4 ay

Kök aynı kök de daha seyrek oluyor öyle uzun olunca daha çok kıla yapışıyor ondan daha çok acıyor göğüs değil ama ben bacakları öyle alıyorum ikisinide denedim cidden fark oluyor asdfss

Gürkan Özkırış 4 ay

Agda yapmam için sarhoş olmam gerek ki acıyı hemen çekmeyeyim

Baran Kalçık 4 ay

İğrenmeyeceksen sana bi püf nokta daha söyleyeyim kanka kızların çoğuda yapıyordur bunu. Ağda yaptırdıktan sonra idrarını sür ağda yaptıgın yere yanmasını kesiyor veya amonyak varsa direk onu sür sonra banyoda çitilersin iyice vücudu dafsgsfafs

Gürkan Özkırış 4 ay

okumasaydım keşke

Talip Karagenç 4 ay

Kurtulmuyorum

B

Tüy dökücü en temizi

C

vucüdunun 3/4 ü kıl olan ve çok şey denemiş biri olarak söylüyorum, tek çözüm epilasyon. Gideceksin 8-10 seans kurtulacaksın. Başka türlü olmuyor.. Suyu bile hissedemiyosun ak..

G

Bu kadar erkeğin kıllarından kurtulmak için fikir alışverişi yapmasını okumak çok keyifli lan vssgsg

S

postu kadınlara kapatıcam

Murat Garland 4 ay

Hahahaha hayatimda en keyifli okudugum post bu erkeklerin bu muhabbeti yapmasi ayrica cok iyi bnce

Mehmet fata 4 ay

Ahahaha bizim yıllar önce çözüm aradığımız sorunlara siz yeni yeni kafa patlatıyorsunuz gssbsb bizim için kıl tüy ağda artık sorun olmaktan çıktı alıştık bütünleştik siz yenileri Allah kurtarsın

Sevgi Daydaş 4 ay

Gülme yaa yardım et

Murat Garland 4 ay

Lazer epilasyon uzun vadede ise yarıyor ayrıca yazın önermem ama kesin çözüm onun dışında jiletmiş tüy Dökücü kremmiş bunlara da acil durumlar olmadığı sürece başvurmayın sadece günü kurtarır o kadar onun dışında ağda fiyat perfonmas ve zaman bakımından en iyisi haaa unutmadan biz kızlar epilatör de kullanırız bu makinede kıl dönmesi falan yapabiliyor öyle benden bu kadar karar size kalmış

Sevgi Daydaş 4 ay

Agda felc ediyor. Hic yanasmayin. Anammm o gunu hayatimdan cikarmak istiyorum. Acisi hala beynimde. Agdayi gec. )

B

Çakmakla yakıyoruz

S

Yahu bırak kıllara özgürlük

S

Tüy dökücü kullandım daha fazla çıktı amk kullanmayın

B

İspirto dök yak

E

Öhh aq sjdndndnd

Enes Keçeli 4 ay

Espiriler komiklikler şakalar

M

Edit imla

Mevlud Köpürtaş 4 ay

Kolonya dök ve yak. Kesin çözüm.

M

Kendini aldir zira sen tuylerden daha azsin:))

M

com-300il08m8dxpkmziubkc.jpg

görsel materyal
K

Kıl üretmiyorum

T

arkadaşımın tavsiyesi ile tüy dökücü kullandım tavsiye etmem tam almıyor

F

tıraş makinem ile alıyorum 0 gibi alıyor ve acısız

F

+1 en güzel geçici yöntem

Mehmet Key 4 ay

Hamam otu diyenlere -ref 3 kere kullandım sırtım tanınmaz halde denize girmedim sırf kıllarımdan dolayı bu yaz lanet hamam otu

D

Ağda mümkünse sıcak ağda

O

Hamam otu kullanmayin killari 2 ye bölüp 8 ile çarpiyor. 1 haftaya wolverine gibi olursunuz.

B

murat yavaşşş ciğerlerini sokcen

M

Bas ağdayı abicim. Acır diyosan inci patilül al tek sefer cart

M

sizinki kadar az ve kolay değil bizdekiler

Murat Garland 4 ay

Ne biliyon abi bende az olduğunu wjjflsjfksk

Melisa Atuğ 4 ay

Dişini sıkcan iki cart cart. Ağdacı max beş dkda bitirir işini sonrası bebeksilik

Melisa Atuğ 4 ay

fdkjbfabşjfaşljbf

Murat Garland 4 ay

İlla dayanamam diyosan paraya kıy uyuşturucu krem var bi tane adını unuttum eczacılar bilir onu kullan. 100 küsür tl ama dayak yesen hissetmezsin

Melisa Atuğ 4 ay

Güzel kardeşim ilk ağdamı 14'ümde yüzüme yaptım 4 sene, sonra lazere gittim ahey ahey neler çektik.
Alexandrite denen lazere asla asla asla gitme ufak tüyler bırakır en başa dönersin, en güzel "nd yag"
En kısa çözüm ise şuanlık bin küsür tl verip Ipl çözümü filipis alman, zamanla iyi eder mi bilmem ama en geçici çözüm bu, hem de acısızmış kadın forumlarından okuduğum kadarıyla

H

Lazer epilasyon ile erkek kıllarını bitiremezsin, boşuna paranı harcama dostum (hala devam ediyorsan tabi). Çünkü erkeğin kılı 5-7mm derinliğindedir, bu derinliğe inebilen epilasyon teknolojisi yok. İğneli epilasyon hariç.

Sefa Şevik 4 ay

Tam bitmiyor ancak yanaklarım bitti 1-2 kıl harici. Sırt ve omuza başlamadım ama Philips alma düşüncem hala var, önermez misin?

Hasmet Toraman 4 ay

Sefa kafaları karıştırdın şu an

Enes Keçeli 4 ay

O bitti sandığın kıllar da tekrar çıkacak. Lazer epilasyon bakım gibidir, 6 ayda ya da en fazla yılda 1 kere tekrarlaman lazım. Mesela en son ne zaman gittin epilasyona? Bu arada doğuştan şanslı da olabilirsiniz, kıl kökleriniz kadınlardaki gibi derinde olmayabilir. Bu lafım sana enes dostum epilasyon ile muhteşem sonuç alanlar da var erkeklerde. Ama şunu da söyleyim benim çevremde hiç öyle şanslı olan kişi olmadı

Sefa Şevik 4 ay

Ülkemde kıl istemiyorum bro

Y

Eğer filips alır da kullanırsan beni bi yeşillendir ya para yok alamıyorum ben ama dediğim gibi kadınlar çok memnunmuş, bize de etki eder heralde.
Edit: Güncelleme yapmaya üşendim tenks a lot.

H

traş makineni sanki saçını-sakalını 3 numaraya vuracakmış gibi ayarlayıp önce biiir güzel tüyleri kısaltıyorsun, sonra bilgili bir abimiz-ablamıza gidiyorsun, ağdayı komple sürüyor, 3-5 saniye içinde cırtt cırtt cırtt sesleri eşliğinde işlem tamam kolay gelsin

C

Ne kadarda kolay anlatıyorsun sen

Barış Kirişçi 4 ay

Barış Kirişçi e kolaay?

Cemre Bakım 4 ay

Sana kolay yıllardır yaptığın içindir biz ilkez deniycez ve o kadar kolay olacağını sanmıyorum acıdan bayılan bayılana olur ki bütün göğüs ve sırt

Barış Kirişçi 4 ay

tüyler kısalacağı için acısı da azalıyor bir de işini bilen biri yapınca ağda süresi de çok kısaldığından acı süresi de minimuma inmiş oluyor, 10 dakika en fazla sıkacaksın dişini

Cemre Bakım 4 ay

İşin ehlini bulmak lazım o halde peki yaptıktan sonra ne kadar rahat ederiz

Barış Kirişçi 4 ay

Bu tarz gonderileri en cok kedi sayfalarinda gorurdum yuksek cekimli elwktrikli supurge ve vitaminler ise yarayabilir

M

Evde kullanılan lazer makinası nasıl bi ara bime gelmişti sanırım işe yararmı

B

hayır, tüy tipine göre değişiklik göstereceğinden herkeste her cihaz verimli olmuyor

Cemre Bakım 4 ay

Hımm olmaz yani o iş

Barış Kirişçi 4 ay

tüy tipini bilmen ve ona göre cihaz seçmen gerek

Cemre Bakım 4 ay

Ne bilim bizdeki tüy değil orman mübarek

Barış Kirişçi 4 ay

simsiyah kalın orman gibi tüyleri olduğunu söyleyen bir tanıdığım vardı, lazere gitti işe yaramadı. Sebep; tüy kökleri bembeyazmış. Bence bu kadar şanssız olamazsın

Cemre Bakım 4 ay

Makina ile üşenme isin ney

E

Olm herkes sen değil tek tük kılı var ona da üşeniyor makinalar orangutanlar için: D

Burak Cebecioğlu 4 ay

Bu koskoca sayfada bir tane epilasyon merkezi olan yokmu buraya dükkan açsa köşelik olur

B

Epilasyon merkezi olan varsa gelirim ama indirim yapsin

C

Eşin dostun bilen birinden rica et ağda yapsın. Sırt hiç acımaz da göğüs acıyabilir gibi.. Kısa vadeli kolay çözüm bu

U

Kardeşim ben hepsini denedim. Ağda deli gibi acıtıyor ve bu sıcaklarda ağda yapıp dışarı çıkıcaksan veya havuza felan gireceksen köklerin olduğu yerler mikrop kapıyor. Jilete ve hamam otuna yanaşma. En mantıklısı Traş makinesi ile sıfır almak. Kısa süre için iyi bir çözüm ve acısız.

E

kadınlar olarak sürekli ağdaya yapıyoruz çoğumuz, hiç duymadım mikrop kapanı ne alaka

Cemre Bakım 4 ay

Cemre Bakım ağdadan sonra gözenekler açılıyor, sıcak havada terliyorsun ve minik minik sivilce gibi benekler oluşuyor. Erkekler kadınlara oranla daha fazla terlediği için olabilir Ve ben ağdayı salonda yaptırmıştım 2 kadın 3 saat uğraştılar Acıdan bayılıp bayılıp ayıldım diyebilirim

Eren Cornelius 4 ay

Eren Cornelius cillop gibi olmuşsundur

Barış Kirişçi 4 ay

Barış Kirişçi yok bilader ya sabahına uyandım her yerim kıpkırmızı olmuş kabarmış deli gibi. Kıllar uzayana kadar krem sürdüm geçti ama denize giremeden uzadı yine

Eren Cornelius 4 ay

o benekler mikropla alakalı değil ki, cilt hassasiyeti ve dediğin gibi gözeneklerin açılmasıyla alakalı (ince tüylerin kökleri yüzünden) ve bazı kadınlar da yaşıyor o durumu. Diğer yorumlarda a dediğim gibi kişiden kişiye bayaa değişen bir durum

Cemre Bakım 4 ay

Reis 15 gunde bi makine ile aliyorum biktim artik epilasyona gittim en iyisi epilasyonmus

Ş

Gecen sene yabanci arkadaslarim bir parti duzenleyip almisti benim gogusle omuzlari. Hayatimda ilk defa aldirdim baklavalarim, gogus kaslarim varmis aldirinca ogrenmistim. Emin ol hersey cok degisiyor ozellikle kiz olaylari ))

M

Hamam otu diye bir toz var, aktarda bulirsun biraz kokusu rahatsiz eder ama geciyor

O

Ne işe yariyor

Hatice Veziroglu 4 ay

Vücut kıllarından kurtulmaya yarıyor, doğal tüy dökücü.

Osman Içer 4 ay

Döküyor dimi sadece kökü kurutmuyor yani

Hatice Veziroglu 4 ay

Bi zararı var mı peki

Hatice Veziroglu 4 ay

Ne desem yalan olur, bende zararı olmadı ama gene de araştırın derim

Osman Içer 4 ay

Ben çıksın diye jilet vuruom

Y

Philips in body tras makinesi kullaniyorum, 10 nümeraaa

O

Kac para. Bnde esime bari alam

Mümine Pineda 4 ay

Aksam eve gecince modeline bakayim atayim sana

Okan Ferguson 4 ay

TUY DOKUCU KREM KULLANIYORUM DIYORDU

B

Rahmetli mi?

Murat Garland 4 ay

Evet

Büşra Göktas 4 ay

Aha kapakta reese var Büşra Göktas Roketlediler reisi ;(

Hakan Whittaker 4 ay

cCc JOHN REESE RIP cCc

Büşra Göktas 4 ay

Şimdi arkadaşlar epilasyon dışında ne yaparsanız yapın kıllar geri çıkacaktır. Ama şu varki ağda dışında tüy dokucu jiletti makinaydi bunlar kılları kökünden almadığı için kalın olan kısmı uzamaya devam ediyor ve iyice gurlesiyor kıllar ağda kökünden aldığı için aynı inceliginde tekrar çıkıyor ağda olur dicem ama sirt ve göğüs için çok dayanıklı olmanız lazım

Y

Kaç para ulan bi epilasyon

Tarık Açıkel 4 ay

Öğrencilik zamanı zor tabi epilasyon okul bi bitsin alayinin bu killarin

Yavuz Caudill 4 ay

Tarık Açıkel erkeklere 6 bin falan az olsa gitcezde değil işte

Semih Hasar 4 ay

Yok beaa 1500e felan gördüm ben

Yavuz Caudill 4 ay

ben çok az biyer aldırcam

Tarık Açıkel 4 ay

Kurtulmuyorum

T

Cımbız en iyi ve en hızlı yöntem, hem tek bir kıl bile kalmıyor

M

Kurtulmak için çok uğraştım
KURTULAMADI....

S

Dağ Finn var mı yöntemlerin?

A

Var ağda

Dağ Finn 4 ay

yok ulan bütün ateşe atsalar o kadar yanmayız

Abdurrahim Cankürtüncü 4 ay

Cillet?

Dağ Finn 4 ay

Tercih etmiyorum

Abdurrahim Cankürtüncü 4 ay

Ben severim

Dağ Finn 4 ay

Beyler inanmayın hatunların acımıyor, çok kolay falan dediğine. Dalga falan geçiyorlar herhalde.. Ben kaşlarımı düzelttirdim kuaförde ölüyorum sandım.. Sopayla dövseler bu kadar acımaz bu ne ya..

M

Hatunların acımaz, çünkü onların kıl kökü ve bizim kıl köklerimiz çok farklı. Ayrıca onların kökleri çok yukarıda. Yani kadınların acımıyor dediğine inanmayın doğru söylüyorsun ama kendinizi kadınlarla kıyaslamayın

Sefa Şevik 4 ay

Genital ve anüs bölgesi dışında pek acımaz. Daha doğrusu bir erkeğin çektiği acının yanında pek acımaz

Sefa Şevik 4 ay

Bacak kıllarımı tüy dökücüyle almıştım 2 hafta oldu daha çok belli olacak şekilde çıkmadı. Evde ibne damgası yedim orası ayrı

T

Sırt için ağda göğüs için makineyle kısaltma

K

Ağda yapıyorum

O

Ağlaya ağlaya oluyo ama

Oktay Icik 4 ay

Siz erkeksiniz yaaa bu ne kıldan kurtulmak nedir yau serbest bırakın

D

Aynen ya

Yusuf Suban 4 ay

Allam bizede böyle bi manita nasip et, dinimiz amin

Murat Garland 4 ay

Bastan bende oyle diyordum. Ne zamanki kedilerimden daha fazla kil dokmeye basladi o zaman makina alma karari aldim

Mümine Pineda 4 ay

Kıl deyip geçme diyorsun yani

Derya Örenbaşı 4 ay

derya yüz verme şunlara kadının kol kıllarına laf atanlar şimdi bu hallerde oh olsunlar gzbsh

Sevgi Daydaş 4 ay

RAİLCİ DOSTUM, TAM OLARAK ANLAMADIN GALİBA.
KURTULAMAZSIN.

E

Beyler erkek adam kıllarını aldırmaz dediklerine inanmayın!! 10 sene sonra bacaklarımın organ olduğunu farkettim yok böyle bir rahatlama. İnsan olduğunuzu anlıyorsunuz. Hele duş alırken o pürüzsüz bacaklarınızdan akan su damlaları sizi göklere çıkartıyor. Ne kadar ibne derlerse desinler kıllarınızdan kurtulun!! Kamu spotu gibi oldu biraz ama

T

Jiletlemi alion epilasyon mu

Yusuf Suban 4 ay

tüy dökücü kullandım ben ama bu gidişle bütün paramı epilasyona harcayabilirim

Tayfun Lancaster 4 ay

O pürüzsüzlük hissi göründüğü gibi adama orgazmı yaşatır beyler mutluluğu uzakta aramayın en yakin kuaföre güzellik merkezine gidin ve o kıllardan kurtulun gdbdbd

Sevgi Daydaş 4 ay

Sevgi Daydaş nasıl bir yokluktasin

Yusuf Suban 4 ay

Ne alakası var güzel kardeşim adam yukarıda öyle bir anlatmıski benzetme yaptım yerinde ve haklı bir benzetme oldu tabi

Sevgi Daydaş 4 ay

Kokusuna dayanırım dersen hamam tozu ağrısız sızısız 5 dakika da kökten tertemiz. Ama bazıları zararlı diyor ben bacaklarım için kullandım 7 sene kadar bi sıkıntı olmadı .

S

Vay beg. T kıllıyım diyince sıkıntı yok ama adam adabı muaşeret kuralları içinde fikrimizi soruyor sıkıntı oluyor, böyle bişey olabilir mi ?

Z

Inceyse sarartici krem

H

Ağda yapıyordum ben eski sevgilime ajsjasn

D

Bir de 3 e kadar sayinca cekcem. Diyodum cekmiyodum soğuyodu biraz sonra birden çekiyordum sjdjajsjsjjs

Duygu Oremis 4 ay

iyi rüyalar

Yunus Aşkı 4 ay

Tşk

Duygu Oremis 4 ay

Aradigim iliski Sinirlenince agda yap, sinirini cikart

Burcu Tekneci 4 ay

Çok eglenceliydi sjdjajds

Duygu Oremis 4 ay

Geçici olarak Philips Bodygroom 3000(160TL civarı bir fiyatı var, yukarıda soranlar olmuş), uzun vade için ağda

E

Acayip acıyla birlikte lazer epilasyondan başka çözüm yok 4. Seansa gidicem sonuçtan çok memnunum

O

Moralini bozmak istemem ancak epilasyonu bıraktığın gibi kılların yavaş yavaş (en fazla 1 yıl) geri çıkmaya başlayacak. Sadece kıllarının %30'u geri çıkmayacak. O da şanslıysan. Bacaklarda ise bu oran %50'lere çıkabilir.

Sefa Şevik 4 ay

Kıllılar olarak çok tatlı yardımlaşıyoryz şu an djsjsjssjsjsj

Ö

Ya gençler o degilde sırtınızda ulaşamadıgınız tek tük olan noktalara nasıl müdahele ediyorsunuz

A

Erkek dediğin döşü gıllı olur

Tamam tamam vurmayın bende sırtım için epilasyon düşünüyorum

E

halbuki hiç birimiz aldırmasak kimsenin aldırmasına gerek kalmayacaktı..

H

Sırt ehilasyonuna marmaris de 1500 falan fiyat vereyorlar pahalı mı sizce

H

Ağda yaptır bilader. Ama önce pazarlık yap. Erkeğiz diye fiyatları bilmiyoruz sanıyorlar. Sprey ve krem de olur ama ağda gibi olmuyo

E

Sonuna kadar okudum ya laaa

T

AĞDA YAPTIR: D

M

Abi koca grup senin için seferber oldu kıllaron adına her memleketten insan birleşti senin kılların artık bir simge

M

Bende kurtulmaktan vazgeçicem artik

Murat Garland 4 ay

Gögüsten niye kurtulasın insan gibi ise. Sırt için veet tüy dökücü sonrası çıkmadan ağda yap sırtımda yok bilmiyorum.

Y

Tuy dokucunun kokusu fena bi de daha sert cikariyo. Bence agdaya dayan, siz yillardir aldiriyosunuz bilmem ne demeyin. Ilk aldirdigimizda da o aciyi yasadik. Hala eksilme olmadi acida

B

Oldu bende bayağı be.

Melisa Atuğ 4 ay

Benim cildim hassas. Hemen aciyo, kizariyo.Benim premsesligim yuzunden o zaman shsjjs

Burcu Tekneci 4 ay

Benim de acıyor kızarıyor bak ağdadan 2 3 saat sonra limon yağı sür kökleri inceltiyor

Melisa Atuğ 4 ay

Aaa timam deniyimm. Tesekkurlerr

Burcu Tekneci 4 ay

Kılsızım mutluyum sdafasdf

A
Daha fazla göster
Yükleniyor...