Hamilelikte göbek deliği dışarı çıkması normal mi?

Hamilelikte göbek deliği dışarı çıkması normal mi?
Ö
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
22
22 CEVAP

Kaç haftalıksın bilmiyorum ama 34+3 tamamen dışarda diyebilirim ve normal diye biliyorum

E

Bnmde cikti son ayda kayboldu

N

Evet normal eşim korkuyordu hatta bişey olcak diye

E

bnmde hem de karardi ;-(

T

Benimde cikti karardi usun bir cizgide oldu oda kara 1 aylik kizim hala gobekte cizgide kara nasil gecer bilmiyorun koltuk aldinda karardi:(

Necla Turten 2 yıl

aynen yaaa bnmde koltk alti gobegm ozel bolge karardii gecermi acaba dgmdan sonra karartilar

Taner Sivritaş 2 yıl

Bndede aynı dertler

Hatice Demır 2 yıl

Valla limon ve soda koltuk altina surunce geciyormus ama hala yapmadin dene sen

Necla Turten 2 yıl

hmmm hele ben bi yapimda agdaya kuafore gtcem utanyrm vallaa

Taner Sivritaş 2 yıl

normal cok zayiflarda olur o benim ilk hamilekte olmadi ama ikincisinde oldu

A

Benimde çok çıkıyor ve acıyor

M

Benimde leke tarzinda kararik neden sirf bendr mi oyle

S

Doğumdan sonra geçer cnm normal dus aldıkça geciceko. İki hamileliğimde de oldu doğumdan sonra geçti bir iki ay içinde

FatMa Yıldızeli 2 yıl

Hatta ablamda hmileydi onda yoktu oda bnle dalga geciodu pipi gibi duruo derdi

N

Bebegin pipisi ordan fırlamışş

Ömersedanur Batıtürk 2 yıl

Bi yere gidince pecete koyuyodum belli olmasin die

Nesibe Din 2 yıl

Ben şimdiden korkuyorum göbek deliğim patlicak diye

Ömersedanur Batıtürk 2 yıl

Yok olsaydi bnmki patlardi son ayimda kayboldu bebegim 15 gunluk oldu bile

Nesibe Din 2 yıl

Maşallah allahım daha 15 seneler bir ömürler nasip etsin inşallah

Ömersedanur Batıtürk 2 yıl

Benimde disarda ilk hamileliqimde yoktu

N

Korkular ak bişey yok 4ayliğim benimde çıktı ve diğer iki oğlumda cikmisti

A

Iki hamileligimdede öyle bişey olmadı gobek deliği yapısına bağlı bişey o normalde de benim çok içerde göbek deliğim

H

Bende çıktı doktorum göbek fıtığı dedi. Doğumdan sonra gecer dedi geçti.

A

Bnm karn cıktı gövek deliğide cktı doğumdan 20 gün sonra kayboldu

E

Bnm çıkmıştı gitti doğumdan sonra

D

benim iki hamileligimde de cikti gobek deligim hatta ilkinde acıyordu ama simdikinde acimiyor

B

Benimde cok cikardi. Kiyafetlerden belli olurdu. Pecete koyardim

S

Hamilelikte sıkça rastlanan bisey göbek fıtığı.. Doğumdan sonra yine kayboluyor hatta benimkine çaydanlık kapağı diyorlardı

A

35 haftamda cikti benimkide

C

Benim gobegimde pircing vardı birde delikte çıkınca oradan patlayacak sanıyordum dogurdum geçti rahat ol

M

Normal doğumdan sonta geçti..

A

Ben

S

Benımde cıkıyo

T