İphone silinen fotoğraf nasıl geri getirilir?

admin çok acil onay nişanlımla birbirimize girdik
telefonum ıphone 7plus bir foto vardı çok önemli silindi son silinenlerden de silindi nasıl geri getirebilirim hiç şansım yok mu? Acil yardım yoksa kavga acayip büyicekk

com-nyzgztducx9hxmpab9ze.jpg
I
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
17
17 CEVAP

Recuva

Y

Foto için kıyamet kopmaz ya tekrar çekersiniz. Hem kavga edilir mi yaaa

D

telefonun kendi hafızasından mı yoksa sd karttan mı silindi?

İ

iphone demiş sd karr desteği olduğunu sanmıyorum

Mustafa Hanlı 2 yıl

bkz. Google; iphone silinen fotoğraflar nasıl kurtarılır?
http://cepfix.com/blog/telefondan-silinen-fotograflari-geri-getirmenin-yollari-iphone

G

ya program vardı bi gecen biri yazmisti onu denedin mi

M

Görmedim hangi programdı

Ihsan Işiktan 2 yıl

unuttum eski gönderilerden bulunabilir aslında

Merve AloneArmy 2 yıl

Sildiğiniz klosör içerisine kesinlikle dosya yazmayın ya da dosya yeri değiştirmeyin öncelikle

İ

hanımefendi yukarda da yazmkşsınız da ios ta ne SD kart var ne de dosya erişim hakkı var

Yalçın Aydemiş 2 yıl

iphone recovery diye arat. Ben rastgele bi program denemiştim ve 3 sene önceki mesajlar fotolar hepsi çıktı

E

Hata veren whatsapp icinde ise yariyor mu bu??? ozellikle bir konusma arsivim var geri kazanmak istedigim acaba onunla geri getirebilir miyim?

Özlem Beyazıd 2 yıl

denemeden bilemeyiz

Ersin Özak 2 yıl

Fotoğraf için itinayla kıyamet kopar. Detay bilmeden eleştirmeyelim yardımcı olalım düşüncesindeyim.

O

nisan fotoğrafıydı heralde kaybolan. Ama neden silindi ki

E

Doctor bilmem ne diye bi uygulama vardı, ama fotoğraf silindikten snra üzerine hiçbir foto ekleme silme yapmazsan orda bulursun.. Benimde zamanında 1 haftalık avrupa gezilerimin sonunda 600-700 kadar fotoğrafım silinmişti, uygulamayı bulduğumda iş işten geçmişti malesef

S

apple desteği arayın yanlışlıkla sildiğinizi belirtin geri getirebiliyorlar ben iki kez sildim yanlışlıkla 950 fotoğrafı hepsi geri geldi

Y

Apple destek numarası nedir peki

Ihsan Işiktan 2 yıl

https://support.apple.com/tr-tr

Yetkin Kesimalioğlu 2 yıl

Eyvallah kardeşimm

Ihsan Işiktan 2 yıl

rica ederim kolay gelsin

Yetkin Kesimalioğlu 2 yıl

Hocam peki benim iPhone bi iki kere resetlendi buna rağmen geri gelir mi dersin ?

Feza Çakırbeyli 2 yıl

Belki fotoğraf bir şeyin kanıtıdır ve bu yuzden cok önemlidir. Ön yargılı olmayın.

P

Apowersoft Phone Manager ile geri getirirsin

E

Yanlışlıkla silinmesini anlarım da son silinenlerden yanlışlıkla silinmesi olacak iş değil gibi yapmışsın bir erkeklik silmişsin geri vites yapma bence

A

Yok be kardeşim normalden yanlışlıkla silindi toplu fotolarla gitti silinenlerdende hepsini sildim ordanda gitti sildikten sonra gördüm gittigini zaten

Ihsan Işiktan 2 yıl

Geçmiş olsun dostum o zaman apple destek büyük ihtimalle yardımcı olacaktır

Ali Simam 2 yıl

İcloud hesabında var, yoksa apple dan destek al geri getirirler

G

telefonunda drive varmi eger aktifse ordan bulabilirsin

Ö

Evet baktım drive aktif nasıl yapacagım peki

Ihsan Işiktan 2 yıl

clean master falan varmıydı telefonda oraya kayıtlı kalıyor ordan bulabilirdin

D

Malesef kulanmıyorum

Ihsan Işiktan 2 yıl