İyi bir sesim var bununla ne yapabilirim?

Arkadaşlar öncelikle merhaba,
Ben şu ana kadar sesimin farklı bi özelliğe sahip olduğunu bilmiyordum... Taa ki arkadaşlarıma ses kaydı atarken tonlamada değişiklik yapana kadar... Arkadaşlarımdan gelen tepkiler "Oğlum manyak mısın buralarda harcanıyosun git şiir oku şunu yap bunu yap".
özellikle yeni taniştiğim 4-5 kişi "Radyocu musun, radyoculuk yaptın mı daha önce" gibi tepkiler geldi.
Ben de bu doğrultuda sesimle ilgili yeteneğimi -Ki varsa eğer- değerlendirmek istiyorum.
Bana "Kardeşim şunu yap, bunu yap, şu eğitimlere başvur, şu radyocularla görüş, şu insanlarla görüş sana yardımcı olur." gibi fikirler verirseniz mutlu olurum.. İyi günler dilerim

M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
6
6 CEVAP

seslendırmecı olmak ısterdım. Bol şans

Ş

Teşekkür ederim

Mustafa Birsöz 2 yıl

Seslendirmeci olmak için nerele neye kime başvurmam gerektigi hakkında bilnginiz var mı peki ?

Mustafa Birsöz 2 yıl

yaşadıgın sehırdekı kurslara gidip egıtım alıp yerel radyolarda tecrube edınıp yolunu cızebılırsın.Sehrındekı radyo kanallarına gidip reklam veren fırmaların seslendırmelerını kım yapıyor vs ogren bakalım oralardan basla. bu benm fıkrım tabıı tecrubelı bırısı cıkar umarım

Şeyma Mustafayev 2 yıl

Umarım.. Teşekkür ederim tekrardan

Mustafa Birsöz 2 yıl

teşekkür edrim başkent akademiye baktım bu arada kayser

Mustafa Birsöz 2 yıl

Oyuncu tanıdıklarım var ama işine yarar mi bilemedim

E

Her yolu denemektedir fayda var yardımcı olursan sevinirim

Mustafa Birsöz 2 yıl

Tamamdır görüşüp olumlu olumsuz sonucu bildiririm o zaman

Emine MelisNaz 2 yıl

Teşekkür ederim.. Tek ona bağlı kalmayabilir başka çeşitler de gönderebilirim bilgin olsun.. Sağol tekrardan

Mustafa Birsöz 2 yıl

Rica ederim

Emine MelisNaz 2 yıl

Seslendirme diksiyon kursuna giderek başlayabilirsiniz. Ordan yönlendirilirsiniz zaten.

N

Diksiyon kursunda şiir yok bildiğim kadarıyla ama telaffuzu çok etkiliyor giden arkadaşlarım var... Teşekkür ederim degerlendiricem

Mustafa Birsöz 2 yıl

Başkent akademiye gidebilirsen sunuculuk veya seslendirme kursuna. Önün açılır diye düşünüyorum çok değerli eğitmenleri var. Benim hayalimdi

Tuba Çalang 2 yıl

Her yerde var mı yoksa sadece İstanbul Ankara'da mi var? Bilginiz var mı ?

Mustafa Birsöz 2 yıl

İzmir’de de açılmıştı. Ama İstanbul’dakinde asıl hocalar oluyordu eskiden. Diğer illere arada bir gidiyorlardı asıl benim imrendiğim isimler. Tekrar bir araştırabilirsiniz. Web sitelerinde eğitmenlerin isimleri yazılı. telefon ederek de hangi ilde hangi eğitmenler var bilgi alabilirsiniz.

Tuba Çalang 2 yıl

Tamam çok tesekkur ettim sağolun

Mustafa Birsöz 2 yıl

Oyuncu ve dublaj sanatçısıyım. Bu sektörde ekmek aslanın ağzında ne yazık ki. Dublaj/seslendirme konusunda ; Yeni başlamaya karar vermiş ve gösterebileceğin herhangi bir referansın olmadığı sürece ses tonundaki farklılık pek işine yaramayacaktır çünkü sadece ses tonu yeterli değil. Karakter yaratmak, metin analizi yapabilmek ve bir tutam oyunculuk isteyen bir iş dalından bahsediyoruz. Radyo işine gelirsek ; Radyolarda artık sistem tamamen ''sponsorunu bul gel program yap bizden sana ekmek yok'' sloganıyla işlemekte. O sponsordan aldığın paranın bir bölümünü de radyo senden alacaktır. Yani eğer sana sponsor olacak ve güzel para verecek bir işletme bulursan deneyebilirsin ama bana sorarsan zor. Şimdilik böyle karamsar bir cevap verdiğimi düşünebilirsin ama realist yaklaştım sadece. özelden yaz istersen sorularını cevaplamaya çalışırım. Şimdiden bol şans

F

Bionluk diye bir site var inceleyin derim.

H

Kardeşim oraya daha önce baktim da oraya ilan veren kişiler eğitimli kisiler

Mustafa Birsöz 2 yıl

Siz de ilan verebilirsiniz bir kaç örnek ile beraber. Fiyatı düşük tutarsınız en azından başlangıç için olabilir.

Hakan Çaykara 2 yıl

Tamam teşekkür ederim

Mustafa Birsöz 2 yıl

Rica ederim

Hakan Çaykara 2 yıl

şiir okumak istersen sana alt yapı ve mixini yaparım elimden geldiğince referans olarak kullanırsın demo olur. 1-2 tane de Radyo programı demosu yaparız 3-5 dakikalık gülme efektli, backgroundlu falan. Başvurularında senin hakkında fikir sahibi olmaları açısından. İşi bilmiyorum açıkcası yardımcı olamam fakat, kayıtlarda birşeyler denerim hoşuna giderse kullanırsın hoşuna gitmezse güzel bi anı olur

M