Kış için bebeğe nasıl tulumlar almalı?

Hanımlar bebeğim kış bebeği olacak sizce dışarı çıkarken giydirmek için bu tulumlar nasıl sıcak tutar mı??

com-7fo992hu5kyhmgcseh4h.jpg
com-s4fkxzkcz1zrblqurrb6.jpg
Habibe Çelikten
H
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
19
19 CEVAP

Canim dokulari nedr bunlarin. Penye polar vs

Kader Batan
K

Ben polar tulum alacagim

Mehmet Avesta
M

Akrilik yazıyor civil den baktım

Habibe Çelikten
H

Onlar polardan daha ince oluyor

Mehmet Avesta 5 ay

Ben bugün kumaşına baktım civilde yanılmıyorsam içi yün Polar fiyatlar da bu dokuya iyi geldi 50 lira gibi bişey

Onur Yurdalan 5 ay

Kalin polar sicacik tutuo yda astronot tulumu var bnm kizimda ekimde dogmustu astront tulumu almistik mis gibiydi valla tavsiye ederim

Kader Batan
K

Hmm 3-6 ay mı alsam ilk olacak tecrübesizim malum

Habibe Çelikten
H

Bnde diorum cook tanidik bu tulimlar. Bende civildeydim bugunde baktim bumlara. Sicak tutar canim. Meraklanma al

Kader Batan 5 ay

Tamam canım teşekkürler

Habibe Çelikten 5 ay

Güzel oluyor bunlar sıcak tutuyor

Canerceylan Çinik
C

com-4mfc44lpdq2i2lngejsr.jpg

Tuğba Dağlıoğulları
T

Nerde satılıyor bu

Hakan Dincsoy 5 ay

E-bebek'te

Tuğba Dağlıoğulları 5 ay

Fiyatı ne peki

Hakan Dincsoy 5 ay

Yeni doğan için oluyor mu

Hakan Dincsoy 5 ay

3 aydan başlıyo galiba. 160 lira

Tuğba Dağlıoğulları 5 ay

Bu hangi mağazada canım

Habibe Çelikten
H

Habibe Çelikten Bak tugba hanim paylasmis. Ben bunlardan almistim. Sicacik tutuo. Kar kis kiyamet hiiic sorun olmuo istersen bundan al 1 tane

Kader Batan
K

Canım bu son atılan resimdekinden al çok kullanışlı

Esra Mencütekin
E

Tamam canım teşekkürler

Habibe Çelikten 5 ay

Rica ederim sağlıkla kullan inşallah

Esra Mencütekin 5 ay

E bebekte civilde var

Kader Batan
K

E-bebekte gördüm canım. Benim oğlum 15 aylık ona mont bakmaya gitmiştim. Küçükleri de var

Tuğba Dağlıoğulları
T

com-v8zvms3sf7c8kjozaeqf.jpg

Tuğba Dağlıoğulları
T

Kasım başında olacak bebeğim kaç M almalıyım

Habibe Çelikten
H

com-j66t6qkjhui5tbrlogot.jpg

Tuğba Dağlıoğulları
T

6-9 bence

Tuğba Dağlıoğulları
T

Büyük olmaz değil mi canım

Habibe Çelikten 5 ay

6 9 buyuk olur. 3 6ay tam kis icin ideal bnce

Kader Batan 5 ay

Hmm anladım canım kararsızım şu an

Habibe Çelikten 5 ay

Kasimda dgum olcak. Mayista 6aylik olck zaten bebek snrada yaz gelio 6 9buyuk olur icinde kayboluolar.

Kader Batan 5 ay

Gerçi haklısınız baya küçük olcak bebek ama kalıpları bana küçük geldi ben oğluma alcaktım hem küçük oldu hem çok kalın geldi almadım. Normal mont alcam

Tuğba Dağlıoğulları 5 ay

Canim tugba hanımın attığı resimdekinden biz görümceme aldık biraz büyük al biz 3 aylıkken aldık bebeğe bu senede oluyo kendisine şimdi 16 aylık

Esra Mencütekin
E

Tamam canım teşekkürler

Habibe Çelikten 5 ay

Benim bebegimde 4 aylik esra hanim biz kac beden alalim

Serap Sönmezateş 5 ay

Canım inan hiç hatırlamiyorum bence alacağın zaman dene biz tahmini aldık ama oldu gecen sene bu senede oluyo kendisine

Esra Mencütekin 5 ay

Esra Mencütekin canim bizim kaldigimiz yerde civil magazasi falan yok hatta bebek magazasi hic yok oyuzden internetten siparis vericem o yuzden sormustum canim benim

Serap Sönmezateş 5 ay

Canım ben normal bebek ürünleri satan bi mağazadan aldım elazığda 70 tl ydi

Esra Mencütekin 5 ay

Canım annem civilden almış ben disarida kullanıyom valla çok güzel sıcacık tutuyoo

com-1sxj0m5pumrwyzg1hx1h.jpg

Özlem Seçgin
Ö

Tutar aynısı bende var ama benimki tulum dgl alt ve üst 2 parca ve çok sıcak tutuyor

Muhammet Karapicak
M