Kısa sürede Ales sözelden nasıl 80 puan alabilirim?

Sınava çok az kaldı ve ben hiç başlamadım. Bu kısa sürede en az 80 (sözel) puan almam için en etkili yöntem nedir, ne yapmalıyım ?

D
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
19
19 CEVAP

1-zeki ve ÖSYM nin sınav sistemlerine hakim biri olmalısınız
2- deneme çözün
3- bu sınavın deneme sınavı olarak algılayıp diğerine çalışın

M

Teşekkürler ...

Dilay Erikci 2 yıl

Deneme çozun ve sözel mantık kasın, matematiğin basit konularına bakın derim

A

Bir yandan KPSS ye hazırlandığım için matematik bakıyorum, teşekkür ederim .

Dilay Erikci 2 yıl

Önemli değil hocam, umarım istediğiniz yerlerde değil daha da iyi yerlerde olursunuz

Anıl Yeken 2 yıl

Sonraki sınav

F

Çıkmış soruları kesinlikle çözün. Ösym evirip çevirip benzer sorular sorar. Ayrıca süre tutarak deneme çözmek gerek. Sözel alanda sizi diğer adayların önüne geçirecek en önemli etken matematik. Sözel temeliniz varsa asla konu çalışmakla zaman harcamayın. Zaten sözel kısımda çalışılacak konu yok. Okuduğunu anlama, muhakeme etme ve yorumlama üzerine kurulu bir mantığı var. Matematikten yapabileceğinizi düşündüğünüz konulara çalışın ve bol bol soru çözün. Bol bol sözel ve sayısal mantık soruları çözüp pratik kazanın. Böylece 80 ve üzeri almanız kolay olur başarılar diliyorum

D

Çok teşekkür ederim

Dilay Erikci 2 yıl

Sözel mantık için İsa Güleç'in videolarını öneririm. Ben baya yararını gördüm.

M

Mutlaka bakacağım, teşekkürler

Dilay Erikci 2 yıl

Rica ederim.

Meryem Yalovi 2 yıl

Bian once başlayın hocam

İ

40 gün iyi bir sure rahatlikla 80 alabilirsiniz. Sözel mantik ve denemeye agirlik verin.

F

Süre daha var rahatlıkla halledilir. Sözel için son ay deneme çözseniz yeter ben öyle yaptım. 37/3 yada 38/2 yaptım tam hatırlamıyorum. Günde 1-2 deneme çözüyordum.

M

Bende geçen bahar dönemine bir soru çözmeden girdim hocam çok zeki biride değilim üç dört tane matematik çözdüm 78 aldım

H

O kişiden kişiye göre değişir. Çalışmayan ALES ten 70 üzeri zor gibi düşünüyorum. Sonuçta çok kolay bir sınavda değil sınav sistemide değişti 19 Kasımda bizi ne bekliyor Allah bilir.

İbrahim Soytaç 2 yıl

Haklısınız

Hatice Ayral 2 yıl

Ales çalışılması gereken bir sınav değil hanımefendi. Lise birikiminiz yeterli ise rahatlıkla 80 alırsınız.

A

Ben kaç soru çıktığını bilmeden sınava girip 80 almıştım ama ben çok zekiyim umarım sen de alırsın

N

Burdan eksik kalmıştın, teşekkürler zeki insan ...

Dilay Erikci 2 yıl

kitap okuyun ama roman değil bilgi ve yorum içerikli mantık sorularına çalışın (benim hocam sitesinden matematik hocası anlatıyor mutlaka izleyin) ve paragraf sorusu çözün hocam ben geçen sınavda bu yöntemle 83 aldım hiç matematiksiz

Z

calismadan iyi puan alinan alesler eskidendi. Artik zorlasti. Eskiden calismadan girmis iyi puan almistim sonra calisip girip daha dusuk aldim.

M

Calismadan sayisaldan 84 aldim hemde sozeli 40 ta 40 yaparak ama bu sizin temelinize bagli ben cok kitap okurum.

T

Yapabileceğin en mantıklı şey sürekli deneme çözmen olur, Ales'in en büyük sıkıntısı vakt oluyor. Ben ilk girdiğimde 86 almıştım yetişmemişti, ikincisine 2 hafta hergün deneme çözerek girdim 93 geldi. Süre sorununu aşarsan genel olarak halledersin bence. Sözel de en çok zaman alan kısım, sözel sonlarındaki mantık soruları olduğu için onlara özellikle ağırlık verebilirsin bence.

D

Es kaza başvurduğum sinavin ertesi gün olduğunu o gece öğrenip giren birisi olarak 72.beklemiyordum da acikcasi çünkü hazirlanan arkadaşlarım 70 i asamadi. Ben bunu sadece kitaplar ile olan haşır neşirliğe baglayabilirim bir insanda. Ultra zeki insanlar falan değiliz ayniyiz sonuçta. Biraz cikmis sorulara bakin ve bol bol okuyun okuyun ve okuyunnn

N

dilaycınsözel mantığa bak çözümlü çıkmış sorulardan 80 alabileceğine eminim
Sonuçta biz sosyal bilimciyiz

D

derya canımsın, elbette öyle bizim okulumuzun eğitimi yeter

Dilay Erikci 2 yıl

Çok bir şey yapmanıza gerek yok. Günde 2 deneme çözerek rahatlıkla 80 alınabilecek bi sınav Ales

M

Matematik ihtiyaciniz varsa ve zaman kalirsa ilyas güneş videolarini tek gecerim. Belki işinize yarayabilir.. Basarilar

F

KPSS için izliyorum zaten, teşekkür ederim

Dilay Erikci 2 yıl