Maltana içeceği süt arttırır mı?

Süt yaptığı söyleniyor, deneyen var mı?

com-7ln7ybgki54jo67d44g7.jpg
Elif Çilingiroglu
E
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
40
40 CEVAP

Bende işe yaramadı

Pınar Koruc
P

Bunlar etki yapmıyor en etkili çözüm bol bol su tüketiinn..

Serpil Bitlisli
S

Bende aldım ardı ardına 2 tane tukettim faydası yoktu belki düzenli icince yariyordur

Özge Çark
Ö

Ben çaliştiğim için içiyordum ama 3 şişe falan çok güzel de arttırmişti

Nurten Kuytan
N

Cnm hic guzel değil tavsi etmiyorum.

Yağmur İsa
Y

Maden su cok sut yaoiyo tavsi ederim maşallah cok sut veriyo gunde 3 kere içiyorum sade soda ama.

Yağmur İsa
Y

Gaz yapmıyor mu bebeği gazli olan anneler ice bilir mi?

Ayse Kati 10 ay

Bildigim soda gazı alıyor ama

Rabia Ncr 10 ay

Nasıl yani sade sodayı gazı gidincemi içmeliyiz süt olsun diye arkadaşlar biraz açıklayıcı yazarmısınız lütfen

Hatice Çebi 10 ay

Ben çok faydasini gördüm günde 2 tane iccen 1 hafta boyunca duzenli hemen artiyo

Merve Evrens
M

Ben bundan değil de kimyon rezene anason karışımından çok fayda gördüm tasiriyor süt u deneyin derim

Özge Çark
Ö

Uzun zamandır dediğinizi içiyorum ama rezene sütümden kızama geçtiği için sanki bu aralar dokunuyor gibi hissediyorum

Elif Çilingiroglu 10 ay

Rezene gaz için çok iyi hem sizin hem bebeğinizin gazını cikartmasina yardımcı olur ama günde tek bardak yada sabah aksam fazlaca tuketiyorsaniz belki olabilir ne gibi dokunuyor

Özge Çark 10 ay

Akşam kakasinda siyah noktalar vardı internetten araştırınca fazla rezene tüketimi yada süt alerjisi olabileceğini okudum. Bir hafta kadar ikisindende uzak durayım dedim rezene yerine alternatif bisey arıyorum

Elif Çilingiroglu 10 ay

En cokta sıkça emzirmek artırıyor sutu mesela bebegim gogsumdeki sutu bitiriyor sonra aradan çok geçmeden agliyor acikiyor bende emziriyorum dolu dolu süt geliyor olmasa bile sut geliyor o emdikce sık sık emzirin tabi yeme icmenin de etkisi büyük yemezsen sutte olmaz

Özge Çark 10 ay

Çok teşekkür ederim darısı bnm başıma inşallah

Elif Çilingiroglu 10 ay

Ben faydasını gördüm ama gaz yaptı bebeğime

Hazel Kaskatı
H

Sabahtan kapağını açıp gazını kaçırıp içsem? O zaman bi sıkıntı olmaz bence

Elif Çilingiroglu 10 ay

Olabilir deneyin bakalım belki size gaz yapmaz

Hazel Kaskatı 10 ay

Faydasını gören arkadaşım var. Bende doğumdan önce başladım bakalım sonuç ne olacak.

Şenay Anlamaz
Ş

Evet ben denedim sütümü artirdı

Burcu Serezli
B

Bende bi faydasını görmedim normal ananas yedim yedikten on dakika sonra göğüslerimden süt damlıyodu resmen

Esma Kocakoç
E

Ben her gün içiyorum işe yarıyor uzman emzirme hemşiresi önermişti

Cansu Eskilioğlu
C

Bol su moral çok önemli istediğini ye iç moralin bozuksa süt olmaz cnm

Hatice Saraç
H

Bunlar geçici şeyler canım evet o an süt yapıyo belki ama bana çok kilo aldırdı çok içtim çünkü. Bunun yanında eczanelerde ve e-bebek'te satılan maltlardan da aldım içtim şiştim de şiştim fazlasıyla verdiğim doğum kilolarımı aldım. Ve bi süre sonra bünye alışıyo süt de yapmamaya başlıyo

Tuğba Dağlıoğulları
T

Ben çok faydasını gördüm gece yatmadan içince sabah süt doluyor göğüslerini hala tüketti yorum ben faydasını gördüm

Özge Ayşecan
Ö

Ne kadara aliyorsun cnm benim kizim 25 ocak dogumlu benimde sutum fazla gelmiyor

Kader Sağır 10 ay

Bunları bıraktıktan sonra anladım ki en iyi süt yapan şey uyku, dinlemme, moral, su ve düzenli yemek... Benim oğlum kolikti 5 ay neler çektik hiç uyuyamazdım demek ondan süt olmuyodu. Allah nasip ederse ikinci çocukta bunları içmem fırsat buldukça uyurum

Tuğba Dağlıoğulları
T

Ben cok faydasini gördüm gozle görülür sekilde artiriyor ictigim. Gun kendiliginden damliyor

Zehra Haclyev
Z

Süt yapan tek şey budur ve bunu tek geçerim bebeğin gazında iyi geliyor gaz ilacı kullanmadan bebek büyüdü

com-m9n2etb9nxsix7lamavm.jpg

Aysel Ağkuş
A

Bende aldim icemiyorum bunu ya

Nursel Aday 10 ay

Bu eczanelerdemi satiliyo acsba

Zeynep Ülgül 10 ay

Zeynep Ülgül aktardan ve internetten bulabilirsin

Aysel Ağkuş 10 ay

Nursel Aday ben şeker koydum içtim günde 3 defa

Aysel Ağkuş 10 ay

Teşekkürler canim

Zeynep Ülgül 10 ay

Ananasli bende cok ise yaramisti

Burçin Yekdü
B

Ananaslı

Emel Zararsiz
E

Komposto ic su ic şu sut yapar bu sut yapar. Sut yapici damla ic hepsini denedim. Olmayinca olmuyo artik umudumu kaybettim

Tülay Kekiç
T

Icmeyin zaten gazlı içecek süt yapar fakat bebek rahatsız olur çok fazla gaz yapar

Demet Dolan
D

En iyisi bol su için ve göğüslerinizi havlu ile sıcak tutun

Ebru Uzunurgancı
E

Ben sürekli maltana ananaslı tüketiyorum 2 aydır çok güzel süt artırıyor ben memnunum

Gökçe Eyyubova
G

Bende faydasını gördüm. Ananasli ve enerji olandann

Ayşegül Turkmen
A

Enerjli olanın üzerinde emziren annelerin içmemesi yazıyor o yüzden deneyememistim

Cansu Eskilioğlu 10 ay

Hadi yaa hiç dikkat etmemistm

Ayşegül Turkmen 10 ay

Nerden alabiliriz hanımlar bunu

Merve Konuklar
M

Şok ta var 2,50 tl

Hazel Kaskatı 10 ay

Çağdaş marketde hemen hemen her yerde var

Gökçe Eyyubova 10 ay

Hemen her markette bulabilirsiniz

Filiz Masmas 10 ay

Tesekkur ederim herkeze

Merve Konuklar 10 ay

Migrosta 4 tanesi 5.85 tl

Sevinç Altunci 10 ay

Evet yapıyo

Ayşegül Yus
A

Bnde görmedim bi faydasını

Nuranharunhasan Babayıgıt
N

Arttirmadi tam tersi gaz yaptı

Melike Guel
M

Çok faydasını gördüm ibrahim saracoglu önermişti soğuk içerseniz gaz yapar için bir müddet sonra goguzlerinizin sizladigini süt indiğini fark edeceksiniz

Filiz Masmas
F

Bende faydasını gördüm hemde baya baya yapıyor

Yasemin Carfi
Y

Bn 4 gun once dogum yaptim humana cay kullaniyorum baya faydasi var

Arzu Çavuşlu
A

Nerden temin ettiniz bu içeceği acaba

Ayşe Drmşlr
A

Marketlerde oluyor genelde hemen hemen hepsinde var ülker 'in ürünü

Elif Çilingiroglu 10 ay

Migroslarda var

Cansu Eskilioğlu 10 ay

Bende rezene çayı içiyorum süt getiriyor

Sevgül Goker
S

Evet yapiyo bende denedim

Savaş Anaçoğlu
S

Humana cayi var oda guzel sut yapiyo

Savaş Anaçoğlu
S

Hanımlar 3 çocuk buyuttum en büyüğü 13 yaşında tek guzel süt yapan şey kesinlikle boza

Susu Marmara
S

Tadı çok kötü

Hatice Ozgul
H

Evet cok guzel süt yapıyor tari da cok guzel

Havva Nadasbaş
H