Muhabbet kuşum tüylerini kabartıyor ve uyuyor. Ne yapabilirim?

Arkadaşlar durum acil
Kuşum bir kaç gündür böyle gözler kapalı ve tüyler kabarık durumda. Normalde çok neşeliydi yerinde durmazdı. Veterinere götürdüm bi şeyi yok dedi ama sizce nolmuş olabilir ve napmalıyım

com-0lytig7lmt2gssnqj2rj.jpg
com-uby4srwcn3j2u54alksb.jpg
N
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
59
59 CEVAP

strestenmiş..

G

Üşütmüş. Muhtemelen kakasıda ya şuan ishal durumundadır ya da o durumu atlatmıştır bilemiyorum takip edin. Üzerine hava akımı gelecek pozisyonlara koymayın pencere, kapı önü vs.

H

Tüy kabarmasi hayra alamet degil. Usutmus olabilir kapı cam acik birakma sicak bi odaya koy.

M

Benim kuş da böyleydi.. 3 gün sona öldü
.. Tüy dökme zamaniymis bi kase şu koyucaktin yanına dediler ama iş işten geçmişti

T

veteriner güvenilebilir ise, psikolojik olabilir yakın zamanda yerinde, kafesinde vs bir değişiklik oldu mu

H

korkma bişi olmaz üşütmüştür hafif. Ceyranda bırakma sıcak yerde tut geçer

G

Bir şişeye sıcak su doldur ve kafesin içine koy. Kusun surekli ustunde durdugu yerin altina denk getir. Cereyandan uzak tut yoksa bir hafta yasamaz bile. Aman ha fazla da sicaga koymayin, normal oda sicakliginda tutun

K

Benim kusum da boyle olmustu usutmustu. Su an cok iyi:-)

Y

Psıkolojısı bozulmuştur, ıletışım kur bıraz

E

Siyaset konuşmayın ama. Benim bile tüylerim dökülüyor artık.

H

Bence de morali bozuk

S

Eğer izin veriyorsa sıcak şeylerle sarabilirsin; büyük ihtimalle üşütümüş ve vitamin desteği de gereklidir.

A

Ek olarak, bi kac damlalik bal ve su karistir, ayrica rafada yumurta yap sarisini ver iyi destekler onu:)

K

sarmama izin vermiyor

N

Dışkisini gözlemle eğer ishal ise tehlike büyük kuşlar ishali kolay atlatamaz 3 gün içinde düzelme olmazsa elveda diyebilirsin. Patates haşlayıp verebilirsin iyi gelir o yeşillik verme şu sıralar umarım düzelir

F

Ayakları soğuk mu?

C

evet

N

İlgilenmezsen kısa süre içerisinde ölecektir, ayakları sıcak olmalıdır muhabbet kuşunun yanı ısı kaybettiği için hem hasta hem keyfi yerinde değil, ilk baş olarak bulunduğu oda sıcaklığını optimum değere getir, suyuna bir iki damla vitamin bulamiyorsan pekmez damlat. Sürekli onunla oynayarak ısınmasını sağla

C

Yılların yorgunluğu var bu kuşta. Bir de kış uykusu gelmiş olabilir

N

Sıcak tut bişey olmaz inşallah.

N

vitamin takviyesi yap özellikle yoğur suyu içir ve akşamları uyuduğu odayı karanlık tut. 3 yıl önce benim kuşum da aynı durumdaydı ve felç geçirdi çok uğraştık ama ne yazık ki kaybettik

N

adam olmuştur, ermiştir, aşk acısı çekiyordur ya da yeni aşık olmuştur asıl korktuğum ise bir yerde adana merkez patlıyooo herkes dinlemiştir yanlışlıkla

A

tam tersi bilirsin kuşların uykusu çok hafif. Biz gece geç saatlere kadar yanımızda tutuyorduk gece 2 den sonra çığlık atardı hep meğerse kuş uyumak istiyormuş ama ışık ses rahatsız ediyormuş onu. Uyku saati belirle ve o saatten sonra uyuyabilmesi için ışığını söndür sessiz bir yere koy. Ayrıca dediğim gibi yoğurt suyu içir eklemlerine iyi geliyormuş

N

tşkler

N

muhabbet kuşu satan bir yere göster kuşu. Büyük ihtimalle ishale iyi gelen bir ilaç verir ve kuş ölmez...

V

Ateşi var baska veterinere götür

E

Isıt hayvanı ceyranda kalmış al eline bağrına cebine koy ısınsın

E

depresyonda olabilir

G

Kabarması ateşi oldugunu gösterir üşümüş ishal de varda daha fena damlaları var ondan içirmen lazım lakin cogu veteriner kus diye cok ilgilenmiyo hic biseyi yok dedikleri kusum gece bağıra bağıra öldü

E

Benim 2 kus da böyle oldu gozlerine cay ile pasuman yapinca aciliyordu ama kisa zamanda sizlere ömür. .

O

Muhabbete doymuş

C

Ölür o kus benimkide oyleydi öldü

L

Ölür o kus benimkide oyleydi öldü

I

Benimkide bu sekilde kaldi 5 gune yakin surekli uyumaya basladi son gunlerde avucumuzun icine girip orda oyle kaliyordu. Sonra da felc gecirir gibi öldü.

B

Benimkide bu sekilde kaldi 5 gune yakin surekli uyumaya basladi son gunlerde avucumuzun icine girip orda oyle kaliyordu. Sonra da felc gecirir gibi öldü.

I

Gunde pirinctanesi kadar olacak sekilde sarimsak verin ve icme suyuna 3damla uzum sirkesi damlatin.. Suyu hrrgun tazeleyin bikac gune iyilesir..

A

Dışkısı nasıl? Yeme içme alışkanlığında değişiklik var mı? Son zamanlarda yem değişimi yapıldı mı? Günlük güneş görüyor mu? Birsürü sebebi olabilir. İshal ise ishali ne seviyede? Hafif ishal ise pirinç suyunu kaynatıp içme suyu diye kullan 1 hafta. İleri seviye ise yarım Bebek asprini ezip suyuna karıştır. Hergün suyu değiştir. Kesinlikle sıcak ortamda durmalı. Hatta evde elektrikli soba varsa akşamları yarım saat bir saat 1metre uzağına koy sonrada üstünü battaniye gibi birşeyle ört sessiz ve sıcak ortamda uyut. Ben kuş üretiyorum ankaradaysan iyi veteriner adresi de verebilirim .

G

Kuş üretmek ne amk canisi pis katil para için hayvanları köleniz gibi kullanmayın

Imdat Purcell 4 gün

Dışkısı nasıl? Yeme içme alışkanlığında değişiklik var mı? Son zamanlarda yem değişimi yapıldı mı? Günlük güneş görüyor mu? Birsürü sebebi olabilir. İshal ise ishali ne seviyede? Hafif ishal ise pirinç suyunu kaynatıp içme suyu diye kullan 1 hafta. İleri seviye ise yarım Bebek asprini ezip suyuna karıştır. Hergün suyu değiştir. Kesinlikle sıcak ortamda durmalı. Hatta evde elektrikli soba varsa akşamları yarım saat bir saat 1metre uzağına koy sonrada üstünü battaniye gibi birşeyle ört sessiz ve sıcak ortamda uyut. Ben kuş üretiyorum ankaradaysan iyi veteriner adresi de verebilirim .

I

Hasta olmuş tüyleri kabarınca hasta olmuş oluyo

I

Üşüyor..

H

Üşüyor..

I

Gece uykusu uyumali... Cok yorgun kusun.. Ben de bakiyorum erkek muhabbet kusum var. Hollanda kirmasi kendisi. 6 aylik henuz..

A

Gece uykusu uyumali... Cok yorgun kusun.. Ben de bakiyorum erkek muhabbet kusum var. Hollanda kirmasi kendisi. 6 aylik henuz..

I

com-788eino6the2o9s24sdb.jpg

görsel materyal
I

Mevsim geçişlerinde bizler nasıl etkileniyorsak onlarda etkileniyor olabilir bence

S

Mevsim geçişlerinden ötürü tüylerini kabartması normal gibi. Yemini suyunu kontrol et suyuna vitamin içeren sıvıdan bir iki damla damlatabilirsin onun dışında biraz yeşillik iyi gelebilir. Sıcak ortamda tutup ilgi gösterince tahminimce normal yaşamına döner. Şimdiden geçmiş olsun

S

bizim kuş kabarıyordu böyle, kardeşim kuş satanlara sormuş üşütmüş demişlerdi. Pencere kenarına, dışarıya falan çıkarma istersen

Z

Benimkide oyleydi öldü.

A

budistler gibi transa geçmiş

H

bu şekilde kalırsa ölür poposunu yağlı pamukla okşa belki üşütmüştür

M

Benimki böyle oldu naptiysak ise yaramadı maalesef kaybettik com geçmiş olsun

G

Bizim kuş ta boyle olup ölmustu ya

K

Sicak yerde tut suyuna vitamin koy

A

hocam selamlar ceyranda kalmıştır büyük ihtimalle geceleri üstünü kapat hafif bir örtüyle sonrasındada kafesine doğal darı var asılan onlardan al 1 paket ondan as neşesi yerine gelir diye düşünüyorum ceyranda bırakma

C

Ne diyon abla

I

Valla ben değilim

I

bunun çok nedeni olabilir kuşlar kabız olduğunda böyle duruyor genelde soğuk almışta olabilir avisol vitamin alıp bunu güzel bir sıcakta tut 2-3 güne iyileşir kesin bir şey denemez yine de

U

Su an ilac icirip sicak tutuyoruz. Insallah iyilesir cok sag olun

Tuğçe Ozhelvaci 3 gün

benimki de aynen böyle olmuştu 2 gün sonra mefta oldu meğer evdeki bir tane bitki zehirliymiş yapraklarını yiyince hastalanmış

U

evde bitki besliyosan ya ondan yiyip zehirlenmiştir yada tek ise ilgisizlikten bööle yapıodur küsmüşte olabilir yada iki kapı arasında yada soğukta kaldıysa büyük ihtimal o yüzdendir

B