Nişanımın geldiğini nasıl anlarım?

Tiksinen bakmasin arkdaslar bu nisanmi yardimci olurmusunuz resim yorumda
Neslihan Karaağaç
N
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
31
31 CEVAP

com-dmzsjpccw8cer82u42k2.jpg

Neslihan Karaağaç
N

ağrın var mı Nisan gelmiş

Nurullahayşe Altanay
N

Hafif kasilmm var cnm

Neslihan Karaağaç
N

tamm cnm hayırlı olsun gelmiş Nisan ama yerinde olsam hemen gitmem hastaneye biraz daha bekle acilman evde olsun zaten anlarsın sancinin 5 dk düşünce git rahat dogurursun

Nurullahayşe Altanay
N

bencede hemen gıtme evde cek sancını. Hastanede rahat olmuyor. Baktın cok sıklastı sancın gıdersın

Halime Taskesen
H

Canm suan gdemyom ztn elim kolum bagli 2 yigenime bakyrum annesi doktrda adet agrsi gbi normlmi

Neslihan Karaağaç
N

evt adet ağrısı gibi olur karnım belin ağrır sanki ishal gibi sancı girer

Nurullahayşe Altanay 3 ay

Aynn canm cok saol allah razi olsun

Neslihan Karaağaç 3 ay

şimdi 30 dakikada bir sancı girecek sonra sonra azalacak 10 dk 5 dk düşecek kaç haftalik

Nurullahayşe Altanay
N

36 hafta canim

Neslihan Karaağaç 3 ay

dahada erken muş canm ya

Nurullahayşe Altanay 3 ay

bende 36;haftalik dogum yaptım tam olarak baslamamis dogum bekle evde yoksa ebelerden çok cekerdim ben bir gece bekledim

DeNiz Uludag 3 ay

Evdeyim canm sancinn cuglmasini bklyrum

Neslihan Karaağaç 3 ay

Belim ageyo ve kasiklrim karnimda kasilyor

Neslihan Karaağaç
N

daha yeni oluyor acilman şuan belki 1 2 cm dır acilman bu sonra sanki ishal sancısı gibi olur ishal olmuş karnın ağrısından duramassin büyük çişin geldi sanarsın ağrıdan vcye oturma normal taşa yap çişini böyle sürekli idrarin büyük çişin gelir sanirsin

Nurullahayşe Altanay 3 ay

Tamm canm dusda alsammki sicak

Neslihan Karaağaç 3 ay

al bence iyi olur

Nurullahayşe Altanay 3 ay

ılık duş al

Nurullahayşe Altanay 3 ay

doğum yapınca gelir sütun hemen iyi oluyor duş almak

Nurullahayşe Altanay 3 ay

Sancı ıste. Hadı rabbım bır avazda kurtarsın senı. Saglıkla kucagına al bebegını

Halime Taskesen
H

Ay insallah allah razi olsun canm

Neslihan Karaağaç
N

Aaa Hakkı'nda hayırlısı olsun canım kaç haftalıksın ki

Arda Gürzlü
A

36 cnm

Neslihan Karaağaç 3 ay

Neslihan Karaağaç bende yarın 36 olcam sağ salim kucağınıza alın inşallah

Arda Gürzlü 3 ay

Amin canm insallah

Neslihan Karaağaç 3 ay

Neslihan Karaağaç gittinizmi dr

Arda Gürzlü 3 ay

Hyr gdicem

Neslihan Karaağaç 3 ay

Hayirlisi olsun canim nisanin gelmis ama oyle hemn olmuyor zaten en az 5 saat tabi herkezin fakli ama haber wer yakinlarina yalniz kalma kesinlikle

Cansu Tekcan
C

Tmm canm haber verdim

Neslihan Karaağaç 3 ay

Cogaldimi agrilarin cocuklar olmasaydi ilik bir dus alip biraz yuruseydin keske

Vildanevren Ezin
V

Yok cnm cualmdi bi gdip bi glyor

Neslihan Karaağaç 3 ay

Ablani arasaydin ya cnm

Vildanevren Ezin 3 ay

abimin cocuklari canm yengemi ardim suan yolda gelyor

Neslihan Karaağaç 3 ay

Tamam cnm ins. Sag saglim kucagina alirsin agrisiz sizisiz

Vildanevren Ezin 3 ay

Amin canim insallah cok saolun

Neslihan Karaağaç 3 ay

Evet nişan gelmiş hayırlısı olsun ama sabredebildigin yere kadar bekle evinde sıklaşınca gidersin. ben evde çektim hastaneye gittikten bi saat sonra doğum yaptım. Hakkında hayırlısı

Semra Özşavli
S

Amin cnm saol suan mecbur bklyrum

Neslihan Karaağaç 3 ay

Nişanım geldi adet ağrısı gibi.
ilk hamileliğimde korktum hemen gittim hastaneye açılmam yok iğne yaptılar açılmam olsun diye 9 saat sancı çektikten sonra doğdu.
Beline ılık duş tut ve evde yürü sancıların çoğalınca git derim.
Allah kolaylık versin bir avazda kurtulursun inşallah ,

Zeynep Tonia
Z

İnsallh cnm allah razi olsun bu akinti nisan ama dmi

Neslihan Karaağaç 3 ay

Evet bendede böyle oldu Ağrın var mı

Zeynep Tonia 3 ay

Belim agryo canim birde karnm kasiliyor

Neslihan Karaağaç 3 ay

Tamam canım doğumun başlıyor

Zeynep Tonia 3 ay

Saol canm

Neslihan Karaağaç 3 ay

36 haftamisin canim erkn gelmis kac kiko bebisin

Kübra Afet
K

2450 cnm

Neslihan Karaağaç 3 ay

kilosu iymis canim dogsa bile bisey olmaz Allahin izniyle

Kübra Afet 3 ay

İnsallah canm allah razi olsun

Neslihan Karaağaç 3 ay

Rabbim bi avazda kurtasin yardimcin olsun doğumundan sonra Yaz bekliyoruz allah sağlıklı sıhhatli kucağına almayi nasip etsin inşaallah

Rümeysa Aksulu
R

Amin insallah canm allah razi olaun suan ufak agrillrim var beklyorum

Neslihan Karaağaç 3 ay

Nisanin gelmis canim benim hafta kactin

Gizem Isleyen
G

36 hafta canim

Neslihan Karaağaç 3 ay

Hadi hayirlisi ballim hemen git bekleme ozman erkenmis belki serumla filan biseyler yaparlar

Gizem Isleyen 3 ay

Suan gidemyrum canm 2 yigenime bakiyorum annesi gelince gisicwm

Neslihan Karaağaç 3 ay

Tamam ballim telfon ac annelerine tammi hadi allah bir avazda kurtarsin seni insalh onsallh kucagina allirsin yavrunu esine filan hemen haber et

Gizem Isleyen 3 ay

Tam canm saol

Neslihan Karaağaç 3 ay

Hemen gitme suyunu dada sancini bekle diyeceyim ama sancin varsa git hemen

Gizem Isleyen
G

Hafif sancim var canm brazdaha beklicem insallah

Neslihan Karaağaç 3 ay

Beklme bekleme gt

Gizem Isleyen 3 ay

Hayırlısı olsun kız bu avazda kurtulursun ins

Güler Birimenler
G

İnsallah tesekur ederim

Neslihan Karaağaç 3 ay

Devlette dogrcaksan sakin akşama kalma mahvederler

Ilknur Etkisi
I

Sadece bu, leke var canm barzda agri su fln gelmdi

Neslihan Karaağaç 3 ay

Neslihan Karaağaç gittinmi hastaneye canım

Arda Gürzlü 3 ay

Hyr gtmedim agrim hafifledi bi degisiklik olursa gdicem

Neslihan Karaağaç 3 ay

Neslihan Karaağaç valla 4 saat geçti cesaretine hayran kaldım

Arda Gürzlü 3 ay

Canim benim gebeligim cok zor gecti doktrlrin cogu maf edyollr gecen parmkliyo gden parmkliyor. O yuzden korkyrum braz bi belirti olmyla gdicem

Neslihan Karaağaç 3 ay

Nisan bnmde öyle öyle geldi sürekli.

Saadet Yabacı
S

Peki ne zmn dogumun gercklesti cnm

Neslihan Karaağaç 3 ay

Ve bsska ne belirti vardi

Neslihan Karaağaç 3 ay

Gece 3 te geldi. Öbür gün gece 3.50 de doğum yaptım. Ama sancim akşam 15 dkka ya bir geliyordu 5 dkkaya düştüğü xmnda hastaneye gittim. Cnm

Saadet Yabacı 3 ay

Peki canim bi akinti gbi sey bi keremi geldi bi kackere tekararldimi

Neslihan Karaağaç 3 ay

Yok gece geldi sonra kesildiydi oBur gumude. Cok az geli ama dogum yapacagima yakın baya gelmeye baslamaisti saten gece 1.30 ts hastaneye gittim 2 de suyum patladı 3.50 de de geldi.

Saadet Yabacı 3 ay

Sancın 5 dk ya düşene kadar bekle bencede evde. ben öyle yaptım hastaneye gidince 3. Saatte oldu allahın izni ile. Suyun gelirse bekleme git. Kanaman yavaş yavaş çoğalır. benim sabahtan başladı az az sonra akşam ezenına doğru yoğunlaşdı ağrım gece 1 De oldu. 4 ayı doldurduk şimdi .

Tuba Güzen
T

Canim bn dus aldim sancim hafifledi ara ara sidetleniyor birde minacik lekelnme glyor npmliyim

Neslihan Karaağaç 3 ay

Senin 36 haftalık tı diymi. benim 38 hafta da oldu. Bekledim gitmedim. Sonra çabuk oldu hastanede. 6 santim açılmam olmuş gittiğimde. İyi oldu allaha şükür. Senin daha iyi olur inşallah.

Tuba Güzen 3 ay

Yanında birileri vardır inşallah .

Tuba Güzen 3 ay

İnsallah canim annemle yengem yanimda

Neslihan Karaağaç 3 ay

Akşama doğru artar sancın. Ağrı arttıkça kanama da artıyor. Ağrın aynı devam ederse akşam bi acile git istersen. 36 haftalık ya ne olur ne olmaz. Allahın izni ile birşey olmazda gene sen işini garantile. Allahım bir avazda kurtarsın sizi. Dua et bol bol. Bebeği olmayanları da unutma lütfen .

Tuba Güzen 3 ay

Allah bi avazda kurtarsin canim

Merve Saltık
M

Amin insallah

Neslihan Karaağaç 3 ay

benide kucuk oglumda nisanim geldiginde hemen gitmedim. Doktora sancim basladi agri cekdim hastanede cok beter esiorlar insani o gelio parmaklio bu gelio insan rahat rahat sanci cekemior bende evde cekdim. Doktora gittik 6 santim acilmam vardi yarim saat olmadan esim dedi kimi istion yaninda annemi getir dedim daha adam gitmeden dogurdum sasirdi benimle ayni anda hamile olan eltim ve gorumcem vardi 1 hafta araliklarla dogum yaptik onlari 2 gun 1 gun bekledi bende beklemedi diye sasirdi sen niye hemen dogurdun diyor bide adam dogurmasamiydim dedim ne merakliymisin diyor heralde dedim yeter 9 aydir. Tasi tasi gina geldi

Tuğba Oduncuoğlu
T

Ne guzel canm darsi basima boylemiydi nisaninn sennde

Neslihan Karaağaç 3 ay

Evet kuzum

Tuğba Oduncuoğlu 3 ay

Allah razi olsun sende bi avazda kurtul ins

Tuğba Oduncuoğlu 3 ay

Peki canim benim 3 kere daha boyle akintim gelsi ve sonu daha fazla geldi seninde bi kackere geldimi

Neslihan Karaağaç 3 ay

İnsallah canim amin

Neslihan Karaağaç 3 ay

Nisan değil.

Ben Burçin
B

Canim rabbim bir avazda kurtarsin hayirlisiyla alin kucana

Şerife Kabakkaya
Ş

Amin cnm insallh nisanmi bu sizce

Neslihan Karaağaç 3 ay

Doğum yaptın mı cok merak ettim allah bir avazda kurtarsın inşallah canım

GüLten Aymergenkaplan
G

Kizlar dogum yptim gebelik zehirlnmesi acil sezeryan

Neslihan Karaağaç
N

Neslihan Karaağaç cnm bebek nasl kuveze grmedi dmi

Hilal Kilbul 3 ay

Kuvezde yvru snn gbi oldum bnde

Neslihan Karaağaç 3 ay

Kurban olurm ya 1 haftaya kalmaz ckar ins uzlmek yok kuzm sakn sutunu sag vr bbgne

Hilal Kilbul 3 ay

İnsallah cnim denicem sagmyi

Neslihan Karaağaç 3 ay

Dene cnm 2 gun sonra beslemeye baslarlar bebegni sutle

Hilal Kilbul 3 ay

Gozun aydin cnm nasilsiniz bebek de iyimi

Vildanevren Ezin
V

Cok agrim vr cnm bebegimi almdim kuvezde

Neslihan Karaağaç 3 ay

Cok gecmis olsun cnm benim allah sifanizi versin bebek neden kucezde rabbim savir versin sana hrmen kavusursun ins. Bebegine

Vildanevren Ezin 3 ay

Amin cnm solunum yuznden

Neslihan Karaağaç 3 ay

Ins enyakkn zamanda iyilesir cnm brnim

Vildanevren Ezin 3 ay

İnsallh cnm

Neslihan Karaağaç 3 ay

Aaaaa Allah korumuş seni de bebeğide canım ya o yüzden mi akıntın öyle olmuş? Yani bence ondandır cünkü nisan daha koyu ve sıvı olur bende öyleydi en azndan. Ne zaman doğum yaptın bebişin nasıl?

GüLten Aymergenkaplan
G

Bugun saat 2 de cnm suan braz iyiz ama bebgi hc grmdim

Neslihan Karaağaç 3 ay

Ay küveze mi koydular canım hiç üzülme düzelir hemen bebişin biraz erken doğdu belki ondandır inşallah en kısa zamanda kavuşursunuz ya allahım iylik versin

GüLten Aymergenkaplan 3 ay

Amin cnm insallh

Neslihan Karaağaç 3 ay