Premature bebeğim gaz çıkarırken tuvaletini kaçırıyor ne yapabilirim?

Arkadaslar size bisey danisicam kizim premature 5+6 gunluk. 33 haftalik dogdu. 21 gunluk kuvez maceramizdan sonra eve geldiginde gaz cikartirken surekli buyuk tuvaletinide kaciriyodu. Yaklasik uc aydir hafta bir filan yapiyor ama normal yapiyor. Cokta zorlaniyor yaparken ve kotu koku oluyor bazen yesilli bazen sari bazen mukuslu. Sizce gazdanmi yapamiyor. Sizce gastroontolojiyemi. Alerji doktoruna gturmeliyim(. Not emmeyi birakti. Gazla birlikte kusmasida oluyor) Baska onerileriniz yada bnm gibi ayni drumda olanlar varsa yardimci olabilirmisiniz

R
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
30
30 CEVAP

Mamayami geçtiniz​ acba

M

Iki ayliktan beri mama kullNiyoruz

R

Henüz florası gelişmemiş birde erken doğum olmuş bu yüzden mide bağırsak tam gelişmemiş oluyor mamayi kabl etmeye biliyor doktora gidinz uygun bir mama yada mümkünse anne sutune geçiniz durumuzu anlatın bence alerjide olabilir gaz damlası yerine probiyotik damla kullanırsanız daha faydalı olur

M

Sonları sorun büyüyor ve reflü alerjik sorunlar ortaya çıkıyor malesef

M

Reflumuz var.bebelak ar. Nutri konfor. Onlari kullandik surekli ama bu siddetli aglamalari bni cok yipratuyo her seferinde gdiyorum doktora .doktor cok viddi bi alerjosi oldugunu dusunmuyorum dedi bazen. Kipkirmizi oluyor ama hemen sönuyor .gaz cikartmak icin cok agliyor

R

Anne sutude. Kesildi gibi bisey basta cok hizli geliyodu. Emerken surekli gaz cikartiyorduktikaniyo gibi oluyodu cocuk. Sonra emmeyince sutte yok. 20 cc geliyo en fazla

R

Yediklerinze dikkat edin öyle olmaz ev yapımı yoğurt suyu tuketirsnz baya faydası olur

Murat Menke 2 yıl

Şu anda kaç aylik bebeginiz benm oglumda 32 haftalk dogdu emerken bebegimde zorlaniyordu ben sagim yapiyordm kalani kalan sut kesiliyor emmek istemiyor. Gaz +mukuslu kaka+egzamamiz ve surekli agliyordu. Drmz kan testi yapti ve sut urunleri ve yumurtaya alerjimiz cikti. Suanda diyetteyz.

Güliz Saydin 2 yıl

Dediğim gibi reflü baya ağlatır yazık mamadan bu çocuk böyle süt bazlı kaldiramiyolr alerji oluyor ilerliyor keşke diyet mamaya gecsenz sizde süt ürünleri yememeye gaz yapacak şeyler tuketmemeye gayret gosterinz ve probiyotik damla kullanın nultfen

M

Emdikce gelir pes etmeyin lütfen inanın bunları yapın duzelick

M

Onereceginiz mama varmi

R

Peribiyotigi kendim alabilirmiyim

R

Evet sindirimi için ve florası için iyi gelecektir eczanden kendiniz alabilirsiniz probiyotik bir çok damla var uygun olanını alinz

Murat Menke 2 yıl

Alerjisi düşük daha çok erken zamndasinz sadece güçlenmesi lazım doktorunuza danışarak refluye alerjiye iyi gelck florası gelişmemiş bebekler için onericegi bir çok mama vardır kafana göre almaynz

M

Son bi sorum olcak ek gidaya gecmeye korkuyorum. Kati yemek istiyor neyle baslabilirim havuc uygun olurmu

R

Kaç aylık küçük degilmi

M

Böyle bebeklerin ek gıdaya geç başlaması önerilir

M

5 i gecti 3 aydir mama kullaniyoruz

R

Sivi gidalar. Yani mamacok basinc yapiyor icetken gurul gurul güp güp sesler geliyo sonra onu cikarmak icin ugrasiyo

R

Hm anladım o zaman ev yapımı yoğurt suyundan başlayın derim sebzelerde çok gaz yapıyor sindirimi zor olanları var en zararsızlrdan çok az başlayın mutlaka diyet mamaya gecin tooarlaniyolar inanın progomin olabilir

M

O sıvı olduğundan değil kolik ve isal olduğundan gaz yaptığından mama öyle oluyr

M

Peribiyotik kullanirken gaz damlasi kullanicakmiyim.( Cok sordum kusura bakmayin

R

Yok ne kusuru hepimz yaşadık bunları bı fayda olcksa sorun nultfen. Gaz damlası kullanmayın rezene suyu verebilirsiniz az çay kaşığıyla keske emzireblsnz sizde icerdinz eczanlrde var bebek için

M

Keskee emse

R

Benim oğlum bir ay emmedi mamadan rahtsizlandigi için aç yaşadı resmen tabi mamada almiyrdu sonra midesi rahtliyinca tekrar emmeye başladı

M

Agliyodum bıraktı diye sadece gece az alıyordu kucgmzda kendinden geçti serum taktırdık midesi temizlenince alerjik besin vucuttn atılınca emmeye basladi tekrar bunu doktorlardan anlamiyr. Hatta memeyi tutmuyrdu bırakmıştı sagp vermiştim

M

Insallah bnmkide duzelsede emse bnde kac ay sagdim.

R

Ama alerjenlerden ve süt bazlı yanlış mamadan uzak durmak gerekiyr

M

Mama isini cozmem lazim. Sanirim oncelikle. Doktora gdiyoz dert anlatmaktan yoruldum. Srucagimida unutuyom orda.

R

Mama ilaçtır. Anne sütü mümkün olduğunca tercih edilmeli

F

Doktorla grustum. Smilac amilenyum dedi bide biogayya damla dedi insallah faydasini grrum

R

İnsallh internettende araştır icerigini

M

Diyet mama olsun

M