Sezaryen olan anneler sizce doğum sonrası pijama takımı mı daha iyi gecelik mi?

Gülşah Öngün
G
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
93
93 CEVAP

Pijama takimi

Ilknur Huseyin
I

Gecelik picama takımı giyemiyorsun sonta takılı olduğu için

Leyla Kalp
L

Pijama gydm ben ayaklarımın uyuşkluğu gidnce yani doğmdan 2 saat flan falan

Burcu Pekaz
B

Pijama bence

Elif İşbilen
E

Sonta takmadılar mı ben de bir gün takılı kaldı ondan sonra picama takımı giydim

Leyla Kalp
L

Benim ilk doğumunda sonda takılıydı ama ayak uyuşukluğu geçince çıkarıyorlar.

Gülşah Öngün 1 ay

Yok canım idrarin miktarına göre çıkarıyorlar

Leyla Kalp 1 ay

Valla o kadarını bilmiyorum ama doğumdan sonra gün içinde çıkardılar o saate kadarda ameliyat önlüğü ile beklemiştim.

Gülşah Öngün 1 ay

O önlük yerine gecelik giyiliyor

Leyla Kalp 1 ay

sonda takılı idrarına gelip bakıyolar nekadar yaptığına rengine. Problem var mı diye. Ve kesinlikle gecelik daha iyi çünkü hasta bezi takıyosun pijamayı çıkar giy eğilip doğrulması zor

Aslı Soysuz 1 ay

Bende takılı degildi bence pijama dha iyi sonuçta kanaman oluyo gecelik sikinti

Hüseyin Saatçılar
H

Uyuşukluk gidince çıkatdılar sondayı takılı kalmıyo

Burcu Pekaz
B

Yürümeye başlayınca giydiriyorlar zaten bence pijama

Yonca Sarıtaş
Y

Bana hiç takmadilar

Hüseyin Saatçılar
H

Gecelik daha uygun oluyor

Yasemin Çolçik
Y

Gecelik çok rahat ediyorsun

Bahar Kızılduman
B

pijama bence

Ayşegül Pamukcu
A

Pijama takımı tabikisi

Derya Çörtük
D

Gecelikte rahat edemezsin ki bacakların filan çok açılır

Hüseyin Saatçılar
H

Bence ben en iyisi iki takımdanda bulundurayım çantamda

Gülşah Öngün
G

Aynen

Leyla Kalp
L

Pijama takımı kullanılıyor daha rahat

Ilknur Dişci
I

Pijama takimi

Görkem Beğen
G

2 sezaryen oldum 2 sinde de pijama takımı giydim 3 cu yolda bunda da pijama giycem Allah'ın iziniyle daha rahat

Hacer Destan
H

Hemen dogumdan snra hastane gecelik istiyo

Tuba Erünsal
T

Gecelik tabiki sonda takılıyor çünkü sonda çıkınca pijama giyiyorsun

Hande Güğül
H

Kanaman cok oldugu icin hasta bezi falan bagliyolar batmasn dye geceligi siyirip yatiyosun pjemada eve cikinca iyi oluyo cunku bacaklarini kapatmakla ugrasmiyosun

Tuba Erünsal
T

Teşekkürler hepinize.

Gülşah Öngün
G

3 sezaryen oldum hem sonta takiliydi hemde diren iki torba vardı bende pijama takımı giydim hepsindede

Zeynep Aktaşdoğan
Z

Ben pijama giydim daha rahat oldu

Asuman Kabak
A

Pijama

Aslı Çivrilli
A

Lohusa takimi aldim bosuna almisim pijama takimimi giydirdirler sondada takiliydi rahatsiZ etmedi gecelik bosuna goturmusum yani

Neslihan Akkanat
N

önü kolay açılabilen pijama takımı çok çok iyi oluyor hem emzirme için hem yatıp kalkarken

Gizem Mihci
G

Evet bende onlardan bakacağım teşekkür ederim

Gülşah Öngün 1 ay

Cancağzım zaten amaliyattan çıkınca hastane önlüğü oluyo üzerinde sontayı çıkarncaya kadar gecelik falan giymiyorsun onlar sontayı çıkarınca bezini temiz olanla değiştirip gecelik giy pijamalı hem yatıp kalkarken rahat bitarafların görünme ihtimali olmuyor

Elif Yalnızkurt
E

Saol ikinci doğumum aslında sonda dediğin gibi önlükten sonra çıktı ama ben o an gecelik almıştım sığmadım içine giyememiştim bunda da böyle ortada kaldım bi de kışa gelecek doğumum.

Gülşah Öngün 1 ay

Eve çıkana kadar hastanede gecelik giydim. Sıyırıp yatıyordum kanamam ilk iki gün çok oluyor. Sonra eve çıkktım pijama giydim o zaman normal ped kullanıyorsun. Bende öyle olmuştu yani

Zehra KaratürkSiyimer
Z

Ben daha önce sezeryan doğum yapan arkadasin başında kalmıştım o zaman geceligiyle rahat edememişti pijama takımı almak zorunda kalmıştık o yüzden hiç gecelik almadım hastaneye pijama takımı götürdüm 3takim gecelikler o evde kullandım

Şükriye Bozhüyük
Ş

vala gecelik çok rahat oldu. Ama daha büyük sorun okadar lohusa terim oldu ki kaç atlet değiştim fayda etmedi. Ter ter ter bütün atletlerimin yakalarını yırtmıştım emzirirken rahat etmek için. Şimdi emzirme atleti de çıkmış. Ama bir iki atlet yetmedi belki 15 atlet heba ettim. Gecelik te yetmedi 3 gecelik kullandım. Bunda ne olur bilmem

Aslı Soysuz
A

Kesinlikle gecelik iki pijama bir gecelik Doğuma gittim pijamaların yüzünü görmedim

Çiğdem Robin
Ç

Gecelik daha uygun

Selcan özgül
S

Gecelik

Deniz Subulan
D

Gecelik daha rahat ertesi gün çıkarken normal pijama

Gülcan Dönmez
G

Lohusalar için olan gecelik

Yıldız Çetinkayaoğlu
Y

Pijama takımı tabiki

Deniz Nuricihan
D

Pijama takımı ile daha edersin

Dilek Cıkıt
D

Pijama daha iyi iğne yapılırken daha rahat oluyor

Emel Faydalı
E

ben pijama takımı aldım rahat da kullandım

Hürü Değerlier
H

Ben oğlumda pijama giymistim ama kizimda gecelik giydim daha rahat ettim ilk gün diger gün pijama giydim

Aysun Güri
A

Kesinlikle gecelik

Tuğçe Varis
T

Kesinlikle gecelik

Gülay Tonta
G

Normal doğumda sonta takılıyor mu ?

Elif Demircik
E

Normal doğumda sonta olmuyor canım

Nafiye Büyükbal 1 ay

Teşekkürler

Elif Demircik 1 ay

Rica ederim canım

Nafiye Büyükbal 1 ay

gecelik

Ayse Cavaytar
A

Picama takımı giydim fazla kanamam olmadı benim onun için rahattı herkeste farkli olur ki kanama durumu

Hatice Pearce
H

Pijama daha rahat

Hatice Birsenn
H

Pijama

Çiğdem Malgil
Ç

Pijama

Emre Keşiş
E

Pijama kullandım daha rahattı

Nafiye Büyükbal
N

Pijama daha rahat oluyo

Gözde Cennet
G

Üzerini giydirip yürüttükleri zaman zaten sonta çıkarılıyo sonta çuktıktan sonra giyiyosun ped falan gecelik tutmaz yine pijama daha iyi ben ilkkinde lohusa takım aldım pişmanım şimdi iki pijama takımı aldım

Nihal Ekicioğlu
N

Gecelik çok rahat oluyo

Funda Muslera
F

Hastanede gecelik evde pijama daha rahat

Sudenaz Liceli
S

Gecelik canım çünkü sonda takılı olduğu için gecelik rahat oluyor

Esra Güneş
E

Bence pijama takımı daha iyi

Zehra Taşçi
Z

Bence pijama gelenden gidenden daha rahat ediosunuz kalkarken ben cok rahat ettim 3.gebeligim yine pijama aldim

Gülhan Sayılan
G

Bencede pijama daha rahat

Habibe Etçioğlu
H

Canım zaten sontan çıkana kadar uzun gecelik giymek zorundasın sonrasında pijama takımı giyebilirsin

Sevim Artım
S

Pijama Takımı daha iyi daha kullanisli

Hatice Ça
H

Bence uzun elbise daha iyi ben onu kullandım ve çok rahattı içini sonra temizleyecekleri zaman çıkarma derdin olmuyor hiç olmazsa onu kaldırıp yapıyor lar

Canan Dalbudak
C

Pijama takımı

Esin Burcu
E

3 lü takımlar var gecelik tarzı onlar çok rahat canım kesinlikle tavsiye ederim

Sultan Durusan
S

Hastane de gecelik derim pijama indir çikar eziyet evde pijama tercih etmelisin bence de

Handan Yekebaş
H

Gecelik iyiydi.
Ben ikisindende aldım. ..

Yeliz Şükran
Y

Kesinlikle gecelik çok rahat pijama rahatsız ediyor dikiş yerlerini psikolojik olarak

Leila Doda
L

Gecelik

Şenay Aksüt
Ş

Pijama daha rahat benim fikrim

Halime Kupeli
H

Pijama takimi kullandimm bende rahatti pijama takimi daha rahat bence

Ebru Akur
E

Ikisi de çok rahat

Zuhal Onler
Z

İkisinde ihtiyaç var

Nuriye Yaykin
N

Bijama daha rahat sonta takiyolar bende biyajma giyindim sonta taktilar ayri miyomlarimida aldiklari icin bis kanin akip. Cikmasi icin ayri hortum takdilar gelen gidenin yaninda. Da rahattim

Nilay Sevimli
N

Gecelik canım pijamasi götürdüm yanımda hiç yiyemedim evde giydim hastanede elbise gecelik daha iyi oluyo sonta çıkarmak için geliyolar bide daha yeni olduğu için rahatsız olabikirsin dikis yerinden oihamanin lastiği rahatsız eder belki gecelik çok rahat tavsiye ederim

Şeyma Lundy
Ş

Pijama

Emine Karacadağlı
E

Sezeryandan sonra gecelik cünkü hasta bezi koyuluyo kanaman geliyo kontrole geliyo doktor daha rahat oluyo sunta takiliyo iyi olduktan sonra pijama giliyo benim öyle oldu

Nisanur KaLay
N

Ben bicama takimi aldim

Hanifi Paksoy
H

Pijama takımı al canım hasta bezi takılıyorya rahat olur

Fatma Mihci
F

Pijama canim pijama dahaiyi gecelik rahat olmaz ustunede sabahlik cunku cok dolaniyorsun

Hilal Zaman
H

Pijama takimi daha rahat

Lale Pozan
L

Ben gecelık gıydım cok rahattı ertesı gun sonda cıkarıldı pıjama gıydım bence ıkısıde olur ben bır gecelık ıkı tanede pıjama takımı koymayı dusunuyorum

Meryem Aktürk
M

Gecelik

Fatoş Külük
F

Boydan gecelik mutlaka al sonta takili oldugu icin mecbur onu giyiyorsun dha sonra pijama takimi giyersin zaten bn ole yapmistim

Selma Cemek
S

Kesinlikle gecelik daha rahat o pijama dikis yerine denk gelio acidigini hissediyosun lavobaya gidiyosun asagi indirmesi dert cekmesi dert geceligi kaldir tamm

Bahar Şaş
B

Mevsimine gore bence ben temmuz sicaginda sezeryan oldum. Pijama takimi giyemiodum sicaktan gecelik giydim hep

Selin Akkol
S

Bende 2 sezeryan oldum. Hiç gecelik almadım. Hep pijama giydim. Zaten yürütmeye başlamadan sonda çıkıyor giydiriyorlar seni öyle yuruyorsun. Onun öncesinde ameliyat önlüğü dueiuir hep.

Sema Tabanca
S

Pijama Takımı takibi çünkü daha rahat oluyo ben geçen sene doğum yapinca giydim hastanede iki gün çok rahat oldu

DamLa Ertürün
D

3 lü pijama takimi tabiki daha rahat edersin

Kübra Lenin
K

pijama takımı kesinlikle

Arzu Haciboncuk
A

İlk gece gecelik 2 gün pijama

Güliz Kubilayhan
G

Bende oyle dusunuyorum kızımda oyle yaptım rahattım bundada yapıcam kısmetse

Meryem Aktürk 1 ay

1 tane gecelik koydum 1 gece kaldim yetti

Duygu Memiş
D

Kesinlillee gecelik

Zeynep Kan
Z

Gecelik çok toplanıyo ben hiç rahat edemedim yüksek bel gecelik bence daha iyi göbeği içine alacak şekilde

Canan Tığrak
C