Spiral takılırken acıyor mu?

Spiral takılırken acıyor mu?
N
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
39
39 CEVAP

Hayir 10 saniyelik bisey zaten

S

Brzcık

R

Sırf o korkudan dolayı taktıramadım

A

Korkmayın korkulacak birsey degil gerçekten

Sevda Karhan 3 yıl

1 dakika ya sürüyo ya sürmüyo zaten

M

Hayır anlık birşey korkmayın bende çok korkuyordum

Y

Yok ya acımıyor ben adet olmadan taktım hiç birşey olmadı

S

Normal dogum yapana kolay oluyor

S

Peki kızlar bi zarayi oluyomu

N

Ben bi zararını görmedim biraz adet kanaman artıyor ama

S

Bnde hc adet yapmdı taktralo 3 ay oldu

RNermin Akşamı 3 yıl

Benim kanama eskisine göre arttı ya

Sevgi Kıdır 3 yıl

Hiç açımiyo cnm.. Zararı da yok sadece adet günlerin biraz uzuyor okadar

Ş

Cok az inanin adet olurlen bile karnıniz daha gaz ağrıyor korkudan üz bir süre taktiramadim ve korkudan mahvoldum çıkarırken de aynı hiçbir şey hissetmiyosun

A

4 sanıye canm acı yok ben de korkuyodum kızım 1 yasında tedbırı elden bırakmamak ıcın taktırdım

M

Ben iki sağlık ocağında bir kerede hastanede denedim olmuyor benım tutmuyormus uc Dr gittik olamadı

Y

Nasıl anladınız olmadığını tutmadigini. Yani büyük şans hamile kalmadiysaniz

Büşra Dalbalta 3 yıl

Doğumdan ux ay sonra gel dediler gittim takamadılar hastane ye gittim orda da olmadı sonunda olmuyor tutmuyor dediler ve bir daha uğraşmadk maalesef, ama çok yakın bır akrabamda spral ile hamile kaldı

Yilmaz Tümbül 3 yıl

En iyisi 3 aylık iğne o zaman emzirene oneriyormus bazı sağlık ocağı benimki hiç birini onermedi doğumdan sonra ama doktoruma sorucam bide

Büşra Dalbalta 3 yıl

İğneyi emzikli oldum ıcın onermediler Ve kg yapıyormuş ayrıca

Yilmaz Tümbül 3 yıl

Vurunanlar varmış iyice karşıtı benimde kafam

Büşra Dalbalta 3 yıl

Acımıyo canım

H

Iki kez gittim çatala çıkmadım. Korktum

F

Bende acıyor diye taktıranıyorum 3.ye hamileyim şuan ama bundan sonra taktırayım artık bana zahmet yalnız uyuşturma falan yaparlar mı istersen yoksa direk takıyorlar mı

M

Canım emin ol taktrnca ay bu muymus diyeceksin uyuşturma filan hoc gerek yok.

Bahar Mustu 3 yıl

Bende sezeryan oldum 40 gunluguz ama sezeryanim diye 3 ay sonra dedi çok korkuyorum simdi serserinindik yeni canini acitamam dedi ya inş acimaz sondayi çok anlattilar korktum ama hic korkulacak bisey değilmiş

Gizem Köze 3 yıl

Bende sezeryan yaptım 40 günlükken gel dedi doktor

Melis Ilkkutlu 3 yıl

Ve 40 günlük iken takti. Mi

Gizem Köze 3 yıl

Ben. Gittim genel muayene yaptı onu. İstedim 3 ayi bitirince dedi

Gizem Köze 3 yıl

Acimiyor hiç korkmayın hissetmedim bile

K

Hayır aninda kalkıp yuruyorsun hissetmiyorsun bile

S

Çok az bi ağrım oluyor 5 yıldır kullanıyorum.

Y

Bende cok korkuym taktramdm

T

Aci yok

E

Bn taktralı 1 sene olacak bi skntı yk cnm korkma zaten gittiğn yerde seni bilgilendiriyorlar

E

Peki adetiniz duzenli mi oldu

M

Düzensiz oluyor benim şuan öyle

Hasan Büşra 3 yıl

5 gunse 6 gun olabılıyo

M

Sprail taktım 3 aydır çıkardım bi sıkıntı yok adet düzensizliği dışında bebek istiyoruz ikinci şuan olmadı sprailden mıdır bilmiyorum

H

nie birincide tktirdinizki sonucts ikinci olmamis

Gamze Ladree 3 yıl

Sadece ağrı hissediyorsun takarlarken o da geçiyo taktıktan sonra Adetim düzensiz oluyor dersen takmıyorlar ben düzenli dedim öylesi taktılar

S

1 - 2saniyelik kasikta agri oluyor geciyor sonra. Ama bende iki ayda agrili zamanlarim oldu 3.ayimdayim ve cok rahatim..

B

Bişey sorcam bu sprel takımı kaç senelik oluyor mesala bir senelik takılıyormu en uzun en kısa nezaman takılı kalir

Ö

Ben 10 senelik olandan taktirdim

Sevda Karhan 3 yıl

Istedigin zaman çıkartabilirsiniz

Sevda Karhan 3 yıl

Belli bir zaman yok yani

Özge Ozcicek 3 yıl

Yok canim 10 yıl ömrü var istediğin an çıkartabilirsin

Sevda Karhan 3 yıl

Teşekkürler canım doğumdan sonra taktircam başka türlü güvenemem

Özge Ozcicek 3 yıl

Ben 3 sene önce taktirdm çok az bir sızı o kadar 4 gün öncede cikarttirdim gene ayni 2 saniyelik bir işlem acimadi

S

Az acı derken çatı muayenesi kadar aciyormu

A

alakası yok çatı muaynesiyle... Hiç hissetmessin alttan muayneden bile daha rahat...

Nihal Ertoni 3 yıl

Dr Doğum sonrası knt gidince rutin sinir testi yapılması gerekiyor dedi ama sen yatiramazsin dedi o yüzden

Aynr Kelam 3 yıl

Doğum kAdar acımaz en azından

H

Ben taktırdım ama yine hamile kaldım şimdi napsam diye düşünüyorum

H

Merak edıyorum nasıl hamıle kalınıyor o yuzden taktırmak ıstemıyorum

Asiye Kerimoğulları 3 yıl

olasılık düşük aslında 2000 de 1 o da sizi bulmuş... Demekki doğacağı varsa engel olunamıyor

Nihal Ertoni 3 yıl

Gayet te görevini yapıyor muş sağlammis yani doktorda şaşırdı ikiyiz gibiler dedi alırken cok kötü oldum 1 saniye bile sürmedi ama doktor çok korkuttu düşük olur diye almazsak biryerine batar dedi oyuzden şimdi düşünüyorum taktirsammi taktirmasammi diye ayni seyleri yaşamak istemiyorum

Havva Özçiçek 3 yıl

bende 6 aydır kullanıyorum. Şimdilik bişey olmadı ama tamda güvenemiyo insan. İlk 1 yıl içinde olma olasılığı yüksekmiş dediler. Siz bence başka yöntem deneyin gerçi olcağı varsa her türlü olur

Nihal Ertoni 3 yıl

10 senelik ti 5. Senede oldu ki bağlatmayi düşünüyorum ama karar veremiyorum 29 yaşım

Havva Özçiçek 3 yıl

Annem acımıyor demişti

K

Dogumdan sonra kolaymis ama sezaryen oldum maalesef aciyor mu o zmn? Bi de adetliyken takiliyormus dogru mu? Bi de fiyati ne ?

L

Adetliyken takılıyor normalde çünkü rahim esnedigi için yumusuyor dedi doktor daha kolay takılıp -çıkarılıyor ben adetli değildim taktirirken şart değil ama çıkarırken adetli gününde gel dedi son günlerinde daha kolay çıkması için 4 gün önce cikarttirdm tecrübeyle sabit acimiyoe

Sevda Karhan 3 yıl

Acimiyor. Doğum acisinin yaninda sivri sinek ısırığı gibi

E

Bende daha dün taktırdım biraz actirirken acıdı gibi yani tuhaf oldum bide bana rahim ağzın geniş dedi kayabilir dedi kayarmiki 1 aysonra kontrole gidicem ozaman bakcakmis ve ben hep kaycakmi korkusuyla mi yasicam

B

Kilo aldiriyormus öyle dediler dogrumu

Y

Ne alakası varki bilemedim

Beyzahafsahamza İlbasan 3 yıl

Vallah ben de bilmiyorum adet düzensizliği olduğu için diyorlar

Yağmur Ernez 3 yıl

Evet bende öyle duydum ya kg aldiriyomus yada zayiflatiyomus. Keske kg verdirse :)))

Aynr Kelam 3 yıl

Ben 6 yil takiliydi hic sikinti yasamadim hic hissetmiyosun en güzeli tavsiye ederim

G
Benim tansiyonum dustu direk bunyeden bunyeye degisiyor. Kimisininki acimazken kimimizin tansiyonu dusuyor acidan
S