Vanilya kokan parfüm var mı?

Arkadaslar merhaba bir sorum olacak,

Parfum sisesi koleksiyoneriyim ve ayri olarak parfume cok fazla zaafim var. Ancak ne kadarini denedim ve arastirdiysam sadece vanilya kokan bir parfum bulamadim. Acaba bildiginiz bir marka varmi sadece vanilya kokan. Parfum cinsiyetine inanmam kadin yada erkek diye ayrilan her tur parfum olabilir ?

M
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
21
21 CEVAP

Ben de bulamadim salt vanilya bayadir ariyorum. Bu da boylece up olsun

Z

Sadece mi bilmiyorum ama Zara nın bir parfümü var yoğun vanilya kokuyor hatta diğer parfümleri filan bastırıyor bir bak istersen

K

Adini net hatirliyormusun peki

Mira Elvin 1 yıl

Maalesef ama üzerinde yazıyordu zaten çok parfümü yok

Kubra Yüceler 1 yıl

Tamam bakicam hemen tesekkur ederim

Mira Elvin 1 yıl

Rica ederim umarım istediğin gibidir

Kubra Yüceler 1 yıl

Zara Gold sanırım

Çağlar Bacan 1 yıl

Yves rocher dekine baktın mı? Ben kullanıyorum ama istediğin gibi bişey mi bilmiyorum

E

The body shoptaki gibimi? Bakmadim ama istedigim saf vanilya kokusu biraz odunsuda olabilir

Mira Elvin 1 yıl

Eğer fırsatın olursa bi bak ben cok severek kullanıyorum belki senin de hoşuna gider

Ece Serçeler 1 yıl

Yves rocher de var. Hem de uzun süre kalıyor

F

yves rocher diyorum bende en sevdiğim parfümüm hatta şöyle bi öneri de bulunayım bath and body worksten vanilyalı vücut parfümü üstüne yves rocher i sıkarsan vanilya bitkisi gibi yürüyosun

D

Peki sandalımsı vanilyamı, kremsi ve sıcak vanilyamı yoksa sabunumsu mu? The body shoptan aldım ama sabunumsu bir vanilyaydı beğenmedim

Mira Elvin 1 yıl

valla onlar nasıl vanilyalar pek emin değilim ama bn şekerli koku sevmem normalde baharatlı da sevmem bu tam arada ztn gidip deneyebilirsin. sabunumsu olmadığı kesin. Bnce daha çok hafif ve doğal gibi geliyo bana

Didem Yelmez 1 yıl

iki tane var o markadaki parfüm hangisi acaba

Mira Elvin 1 yıl

com-3z526cvvkzd72zljw1u9.jpg

Mira Elvin 1 yıl

com-j4mh5khal37tztftjn16.jpg

Mira Elvin 1 yıl

https://www.makyajtrendi.com/satin-al/parfum/kadin-parfum/un-bois-vanille-50-ml bu parfümün vanilya kokusu oldukça belirgin fakat biraz pahalı

A

Bu biraz pahalı evet

Mira Elvin 1 yıl

ben de parfüm manyağıyım. Parfüm almadan önce notalarını öğrenmek için mutlaka bu siteye bakarım. Her markayı ve her notayı bulabilirsiniz. hatta parfüm yaratıcısına göre bi arama da yapabilirsiniz http://www.fragrantica.com/ bir de zara'nın vanilyalı kadın parfümü vardı zara femme. Onu tavsiye edebilirim.

A

Bu sitenin yoğun takipçisiyim

Mira Elvin 1 yıl

Zara Femme^yi deneyin derim o zaman

Asya Kondu 1 yıl

üstteki indirim zamanı alırsan daha uygun olur bana doğum günümde bir alana 2si bedavaydı 4 tane aldım 2 tane ödedim eğer üyeliğin varsa doğum gününü bekleyebilrsin

D

Koşarak yves rochera gidicem

Mira Elvin 1 yıl

Rebul vanilla vardı Deodorant ama piyasa da var mı bilmiyorum hala

E

Yvesrocherde hem saf vanilyali body splash hemde 2014un parfum oscari almis vanilla noir adli parfumu var. Edp ve 3 farkli vanilya cesidinden olusuyor sadece. Kalicigida oldukca guzel ve su an indirimde.

T

Vanilla noiri mutlaka test edicem. Teşekkür edrim

Mira Elvin 1 yıl

Vanilya notası alın

A

Parfum yerine kullanilabilirmi ?

Mira Elvin 1 yıl

Aktarlardaki saf vanilya esansini minik bir cam siseye koyarak, atar damar bolgelerine ve sac aralarina surerseniz normal bir parfumden daha uzun sure ve yogun kokar. Yani; evet.

Tuuba Ergöz 1 yıl

Evet nota zaten parfüm bileşeni oluyor

Ahmet Demirdağ 1 yıl

Farkındayim. Her parfüm notalardan oluşuyor. Demek istediğim çok sert olmamasıydı

Mira Elvin 1 yıl

Sert gelirse yumuşatırsın

Ahmet Demirdağ 1 yıl

Victoria Secret Vanillia Lace vucut parfumu var. Ben epeydir kullaniyorum cok memnunumm

Ö

Bende kullandım ancak kalıcılığı konusunda bir problem var

Mira Elvin 1 yıl

Haklisin gerci salt vanilya da degil ^.^

Özge Pekgoz 1 yıl

Kesinlikle Lolita Lift. Senelerdir vazgeçemediğim ve insanların beni tanıdığı bi koku.. Kullanacaksan tüm parfüm markalarından kullandım orijinale en yakın Bargello üretiyor. Bak derim.

Y

Lolita lempickanın hangi parfümü bu lift ?

Mira Elvin 1 yıl

Açık parfümcülere lift dediğiniz zaman biliyorlar.

Yağmur Abbaszade 1 yıl

Ben açık parfüm kullanmayı sevmiyorum. Koleksiyoner olduğum için parfümün aslını kullanıp hep kolekt ediyorum

Mira Elvin 1 yıl

Ah en güzelini yapıyorsun şartlar el verse yapsam fakat açık parfüme bile para yetmiyor yeri geliyor en azından deneyecek olursan aklında bulunsun Bargello çok güzel ve kalıcı parfümler üretiyor. özellikle kendi üretimi olan çikolata kokusu harika bir kış kokusu.. DP filan yalanmış onu anladım bu da böyle bilgi olsun ^^

Yağmur Abbaszade 1 yıl

Bende zengin değilim tabikide, paramı biriktirip alıyorum uzun araştırmalar sonucu. Tabikide ucuz parfüm kullanıyorum mesela oriflame amber elixir, paradise mükemmel bunlarda ucuz parfümler

Mira Elvin 1 yıl

Kokucuk tan kokulari ayri ayri ve saf halleriyle alabiliyorsunuz

D

Faydalı bir bilgi oldu teşekkür ederim

Mira Elvin 1 yıl

Ne demek

Duygu Sımsek 1 yıl

zara'da bir tane var vanilya isimli

C

Tom Ford Tobacco Vanille Fiyatı fazlaca ucuktur tam koleksiyonluk

Ç

1000 tl kadar. Biliyorum. Param oldugunda yatirim yapicagim parfumdur.

Mira Elvin 1 yıl

İnstagramda testerlerini satan bir arkadaş var 100-150 TL arası fiyatlarda 50 cc sini satıyor ve orjinal tavsiye ederim

Çağrı Şakrak 1 yıl

Testerı koleksıyonumda bulundurmak istemem

Mira Elvin 1 yıl

Sen istiyor tester olmayan verecek 1000 TL

Çağrı Şakrak 1 yıl

Koleksiyonumun bir parçası olacak. Veririm ancak şuan değil

Mira Elvin 1 yıl

L'occitane a da bakabilirsin orda da vardı sanki

I

madame cocodan vanilyelı vücut spreyıim var, sayılır mı? Kokusu çok güzel ama

S

Yeni bir marka sanırım duymamıştım hiç, kalıcılırlığı nasıl

Mira Elvin 1 yıl

ya şu ev için eşya yapan bi marka var yani hani, english home gibi.. Vücut spreylerine de el atmış, harika kalıcılığı var aslında ama vanilyalı olan her yerde bulunmuyor

com-n1y3jf7sy50ohu635b7h.jpg

Sevi Kadri 1 yıl

Açık Radyo'da Koku diye bit program var. Koku uzmanı bir bey, ona sorabilirsiniz.

S

Zara da vanilia var

E

hocam cok aradım bulamadım tam tarifi var mı bu parfümün

Berk Özyiğit 1 yıl

Black opium vanilya ve kahveden olusuyomus ve cok guzel bi parfum

Ş