Veli toplantısını saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile mi açıyorsunuz?

Veli toplantısını saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile mi açıyorsunuz?
A
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
64
64 CEVAP

Elbette, bitirişi de bayrak öpüp yemin ederek yapiyoruz

F

Hocam bu dalga gecmek degil. Böyle bir soruda ironi yaptım. Ayrıca biz de biliyoruz. Ywptigim yorumda da saygisizliktir dalga gecmektir filan yok. Bilmis bilmis konusmayin

Fatih Diri 2 yıl

"Espri" ile "dalga gecmek "kavramlarının anlamina sözlükten bakınız lütfen hocam

Fatih Diri 2 yıl

Hocam bu soru pek olmadı ya;);)

A

ben de henuz o sekilde yapmadim

E

Aynen hocam

E

Örnek tutanakta vardı bana da ilginc geldi acaba yapan var mi dedim

A

valla ben yapmiyorum yapan varsa da bana pek mantikli gelmiyor oyle isteniyor ama yapmayi dusunmuyorum

Eda Singil 2 yıl

tutanakta olmasina bir itirazim yok zaten

Eda Singil 2 yıl

Bugün kurul toplantısına bu şekilde başladık ama

A

Kesinlikle saygı duruşu ve İSTİKLAL MARŞI'mız ile başlıyorum ben efendim. Emekliliğime çok az bir zaman kaldı. Her yıl bu şekilde yaptım. Göreve devam ettiğim sürece de yapacağım .

S

Biz de dün kurul toplantısına saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile basladik.

S

Kurulda öyle. Ben ilçe zumresinde de yapmıştım ama, veli toplantısı hiç duymadım aslında

Güner Asl 2 yıl

İstiklal marşını canım ne zaman isterse okurum. Gururla.. İlla orda burda yazmasına gerek yok.. Yok biz yapmıyoruz yok biz müdür varken okuyoruz vs.. Bu nedir ya.. Yönetmelikte yazıyorsa okuyalım yazmıyorsa okumayalım. Her şeyi yönetmenliğe göre yapıyorsunuz ya sanki.. Noldu değerli zamanınız mı gidiyo?

S

Ya bi kaybolun çakma öğretmenmisiniz sahte gündem ve tartışma ortamı mı yaratmaya çalışıyorsunuz amacınız ne? Ne yapmaya çalışıyorsunuz anlamadım. Gerçekten öğretmensen okuldaki meslekdaşlarından ya da idarecinden kolayca öğrenebileceğin bir şeyin cevabını burda aramazsın zaten. İletişim özürlü müsün okulunda kimseyle diyalog kuramıyor sadece yazılı iletişimle mi sosyal olabiliyorsun? Cevap vermeyin arkadaşlar böyle saçmalıklarla ilgi çekmeye çalışanlara ben muhattap olmuyorum artık.

E

vAlla diger arkadaslari bilmem de ben cakma falan degiim evrim hanim iyi aksamlar

Eda Singil 2 yıl

Onlar kendini belli ediyor zaten

Evrim Çigdem 2 yıl

Size katılıyorum burada dediğiniz gibi çok insan var, hatta bu çok yüksek bir oran ama bazen düşünüyorum okulda sormaya çekilebilir ya da gerçekten geniş bir kitlenin fikrini de merak ediyor olabilir .

Güner Asl 2 yıl

ben toplantilardan once kurban kesmeye karar verdim bu kadar yorumlari okuyunca ))

Eda Singil 2 yıl

Bunda merak edilecek birşey yok ki yazarsın googleye veli toplantı dilekçe örneği diye binlerce örnek gelir önüne ve görürsün hepsinde İstiklal Marşı saygı duruşu açılış yoklama herşey ortada

Evrim Çigdem 2 yıl

İlk önce İzmir marşı ile sınıfa alacaksınız. Bak bu çok önemli.

Ö

Mehter marşıyla bitireceksiniz. Al sanana trolll...

E

Askeri bando toren gecisi falanda yapılıyor diye bılıyom )))

Y

Bildigim kuralida espiriyide sana sorcak değilim deli kanli espiri yapip yapmicamida sana sorcak degilim

Yabre ÇiĞdem 2 yıl

Ben sanli şerefle dolu bir harbiye mezunuyum istiklal marsinla dalga gecicek kadar da alcalmadim alcalmamda ben nacinaze bir espirim dile getirdim bu yargilamamda sana dusmeS degerli hocam öğretmenlerimize saygım sonsuz httimizi asmayalim

Yabre ÇiĞdem 2 yıl

Ben vatanimi emin olki senden daha cok seviyor ve müdafaa da ediyorum bundan eminde olabilirsin

Yabre ÇiĞdem 2 yıl

Ben istiklal marsinla dalgani gectim nacinaze bir espiri dile getirdim cumlelerimde oyle bir imami kullandim ogretmenim saygımızı asmayalim

Yabre ÇiĞdem 2 yıl

Veli Toplantısı, Kurul ve zümre toplantıları dahil Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile açıyoruz...

Z

Evet.

E

Gündem maddesinden haberin var mı yoksa altın günü ya da 5 çayı gibi mi planladın acaba toplantıyı

E

Kesinlikle

S

Siz neyle açıyorsunuz davul zurnayla mı? Hayret bişi...

M

terbiyesizler!!!!

O

Polemik yaratmaya ne kadar meraklı bir nesil olduk böyle kim şaka yaptı espiri yaptı buna bakmak yerine önce öğretmen olan birinin bu soruyu sormasina bakın bence hiç birşey bilmiyorsam internet diye bişey var veli toplantısı gündem maddeleri yazsam zaten çıkar .

Z

Saçma ve gereksiz şeyler sormayın o zaman...

E

Katılıyorum..

Aziz Khrdbn 2 yıl

Rahatsız olan uzaklaşabilir sacmalamanıza gerek yok.. İzmir marşı bando vs şeklinde saçmalayanlar ne ile dalga gectigini bir düşünsün

A

Cevabımı beğenmeyenlere soruyorum bu soru bir öğretmene yakışıyor mu?

E

Katılıyorum yakışmaz...

Aziz Khrdbn 2 yıl

Her öğretmen tecrübeli değil. Sormadan da öğrenilmez.

Ahmet Başel 2 yıl

Direkt; ben Modernite-Çağdaslıktan allerji duyuyorum' deseler; saygı duyacagım; lakin bu raddede adam olmayınca; yanda kum parkı var orda minik kovalardan kalecikler yap hele diyesi geliyor havsalanın...

U

Bunu yazan hem bizimle hem de eğitim sistemiyle dalga geçiyor asıl

E

biz hurmayla açıyoruz. Sevaptır

K

Bizde kuran tilavetiyle ve kolonya olmazsa olmazımiz

Cemile Kocakara 2 yıl

Anne yoğunluklu ise annem için şarkısı baba yoğunluklu ise bu adam benim babam şarkısıyla başlayabilirsiniz işin şakası bir tarafa 21.yüzyılda teknoloji bu kadar ilerlemişken veli toplantısı ömrünü yitirmiş olmalı

H

Mehter marsi sonra 10.yil marsi da okutman lazim

A

Sanane

Abdullah Hakal 2 yıl

Isine bak

Abdullah Hakal 2 yıl

Ne ictin ?

Abdullah Hakal 2 yıl

Birader isine bak aksam aksam senle ugrasamam...

Abdullah Hakal 2 yıl

Saçma ve gereksiz soruya böyle cevap...

E

Protokol de sınıf annesi ve sınıf babası oluyor

K

İsteyen istediği şeyi sorar biliyorsan adam gibi cvp vereceksin bilmiyorsan da bekleyip sende öğreneceksin. Ayıp gerçekten ayıp. Siz öğretmenler olarak çocukları nasıl şefkatli hoşgörülü anlayışlı bi nesil yapacaksınız. Yazıklar olsun.

E

Hocam tutanağa yaz ben 8 yıldır okuturum lakin okumayan coook öğretmen gördüm sadece tutanağa yazıp geçiyorlar. Laf edildiğine bakmayin cogu da okumuyor sadece yaziyor..

H

dürüstçe yanıt bu işte...

Aziz Khrdbn 2 yıl

Adamsın Hatice Koc. İşte bu kadar ya

E

Önemli olan okunması ya da okunmaması değil bizim kendi meslektaşımıza olan davranışımız

E

Hayir tabiki saygi durusu ve istiklal marsiyla acmiyoruz

Ş

Yönetmelik te zorunluluk yok. Ama bazı müdürler işi bilmediğinden zorunlu sanıyor

K

abuk subuk espiri yapanlar var. Zorunlu yada değil şehitlere saygı duruşu yapmanın veya marşımızı okumanın ne sakıncası var toplam 3 dk sürer zorunuza gidiyorsa mozambikte öğretmenlik idarecilik yapın

H

Dünya görüşlerimizi sanki tek doğruymuş gibi kabul edip, meslektaşımızın sorusuna alaycı ideolojik cevap vermenin hiç bir mantıklı açıklaması yok. Eğer biz kendi aramızda bu birlikteliği sağlayamazsak. Toplumdaki değerimiz gün ve gün azalır. Eleştirinin bir adabı ve üslubu vardır. Bayan meslektaslarimiza biraz daha saygılı ve özenli olmamız gerekir diye düşünüyorum.

A

Teşekkür ederim

Aysel Erdal 2 yıl

Dikkat edin veli toplantısı soruluyor. Öğretmenler toplantısı sorulmuyor

K

Şurada aklina takilan birseyi sormuş arkadasimiz fakat koca koca insanlar ve bu insanlar ögretmen olmalarina ragmen dalga ve hakaret ediyorsunuz hic sizlere yakisan bir hareketmi bu yaptiklariniz ha begenmessin o vakit bakmaz gecersin yorum yapmak zorundamisin bizler kendi aramizda birbirimize saygi göstermezken birde baskasindan nasil saygi bekleyebiliriz Allah askina kendinize gelin yazik ya bukadar sacma sapan yorumlar yazik gercekten hicbirinize yakistiramadim.....

C

Üsenmeyip yorum yapan ilgilenen herkese yorumu ne olursa olsun teşekkür ediyorum. Ben aklıma takılan şeyi sormayacaksam bu gruplar neden var? Ayrıca şimdiye kadar ne öğrencilik hayatımda nede diger öğretmenlerden gördüğüm kadarıyla kimse bu sekilde toplantıya baslamadı. Önceki ücretli çalıştığım kurumlar da tutanağa bunu yaz ve oku da demedi bende bugün gördüm ve sormak size istedim yanlış olan nedir?

A

Sen yanlis bir sey sormadin Aysel Erdal asil yanlis olan bu soruyu dalgaya alanlar...

C

Seviyeleri okadarlik onlarin bende okuyunca şok oldum bir egitimciden beklenmeyecek hareketler yazik ya

Canan Kılıçtaş 2 yıl

Aklinizi mi kaybettiniz. ?

Yıldırım Guvercinoglu 2 yıl

Sanirim sen kaybettinde buralarda ariyorsun

Canan Kılıçtaş 2 yıl

1 dakikalik Saygı duruşundan sonra cevap vereceğim.

Yıldırım Guvercinoglu 2 yıl

Arkadasim sen isine bak hadi seninle isim olmaz benim

Canan Kılıçtaş 2 yıl

Evet

E

Teşekkürler bir an kendimi sorguladım yanlış bir şey mi sordum diye o dalgaya alanlar gerçekten eğitimci mi ki İstiklal Marşı na saygı duymak için eğitimci olması da gerekmiyor

A

Bosverin hocam siz bakmayin onlara siz dogru olani yaptiniz ama insanlar istedikleri gibi yorumladilar ne yazikki

C

İlk görev yerimde sadece pazartesi ve cuma günleri okundu İstiklal Marşı. Birde resmi günlerde. Okul idarecilerimiz İstiklal Marşını okumaya tenezzül etmezlerdi

I

http://mevzuat.meb.gov.tr/html/975.html mevzuatta yazmıyor ama işin ciddiyeti bakımından okutulabilir.

H

Göstermelik öğretmenlik bu olsa gerek. Atamıza saygimiz sonsuz ama çorba icerkende mi saygı duruşu olsun ?

Y

İstiklal Marşımızın Çalınıp Söyleneceği Mekanlar ve Zamanlar

1. 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı töreni baslarken.
2. Zafer Bayramı’nda geçit reminden önce.
3. Öteki resmi bayramlar tören başkangıcıda.
4. Devlet başkanlarına yapılan karşılama ve ugurlama törenlerinde.
5. Bayrak çekme ve indirme törenlerinde
6. Yüksek rütbeli komutan yapılan karşılama ve uğurlama törenlerinde
7. Ulusalar arası spor karşılaşmalarında.
8. Yabancı elçilerin kabullerinde.
9. Askeri birlik, okul ve kurumlarda yapılan törenlerin başlangıcında.
10. Devlet başkanının bulunacağı özel törenlerde.
11. Devlet büyüklerinin Anıtkabir ziyaretlerinde ve diğer hallerdeki Anıtkabir ziyaretlerinde.
12. Radyo ve televizyon yayınlarının başlangıç ve bitiş saatlerinde.
13. Dernek kburul toplantılarının başlangıcında
14. Askeri birliklerin yenin törenlerinde
15. Kişilere madalya takma törenlerinde
16. Okullarımızda yapılan Bayrak törenlerinde

H

Okullara uyan 1-5- 16. Madde.

Kadir İnci 2 yıl

9 da var

Şenay Aydin 2 yıl

Hayır

F

veli toplantısı ile istiklal marşı saygı duruşu yan yana ilk defa duydum

Ö

Mızıkay-ı hümayunla açmanız gerekiyor hocam.

A

Evet

E

Bi de gençliğe hitabe var hocam unutmuşsunuz

Ş

EVET ARKADAŞIM DOĞRUSU BU

M

Dalga geçenleri kınıyorum......sormak ayıp değil öğrenmemek ayıp... Sizin yaptiginiz da danalık.....

G

Evet olması gereken

N

Millet biri bir sey soylesede dalga gecelim modundaymis

S

Dalga geçenlerin soruyu soran kişinin Öğretmen olduğunu unutmaması gerekiyor

H

Birbirimize saygılı olamıyoruz daha çocuklara nasıl öğreteceğiz. Arkadaş bişey sormuş. Gerçekten böyle bir madde var bakın internetdeki örneklere. Yapan da var yapmayan da hocam. Yönetmelikde var mı bakmak lazım. Gerçekten bazen grup öğretmene hiç yakışmıyor

F

Liselilerin sosyal medyada yorumlarıni görunce biz nerede hata yapıyoruz diyordum. Yorumlara bakınca anladım...

M

Aynen hocam

Fatma Küçükcan 2 yıl

Hep bi tek düze olma, Hep bir insanları kendisi gibi olmaya zorlama. Bırakın herkes istediği gibi davransın. özgür bırakın beyinlerinizi arkadaşlar. Insanları hor görerek ezerek yükselmeye çalışmayın. Sizi sıradan insanlar takdir eder belki ama özgün insanlar kayda değer görmezler Sizi. Sınıfta ders verin ama dışarda insanlara hep ders vermeye çalışmayın, birazda kendiniz ders alın.

Ş

Evet o şekilde açıyorum olması gereken bu zaten

E

Veli toplantısı tutanağı örneği var mı

E