Yeni ram takınca bilgisayarım çalışmıyor nedendir?

ARKADAŞLAR YENİ RAM ALDIM DDR3 1333MHZ BENİM ESKİ RAMİMDE DDR3 1333MHZ Dİ TAKIYORUM YENİ ALDIGIM RAMİ PC ÇALIŞIYOR EKRAN GELMİYOR ÇIKARIYORUM ESKİ RAMI TAKIYORUM PC ÇALIŞIYOR NEDEN OLDU BU
?

Orhan Cıkıt
O
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
3
3 CEVAP

HELP MEE

Orhan Cıkıt
O

Ram doğru dedin ama bence bazı özellikleri uymuyor. Voltajına falan da baktın mı?

Ömer Arkutcu
Ö

ya yardıma ihtiyacım var yardım edebilirmisin ?

Orhan Cıkıt 11 ay

Ram doğru olduğu halde olmuyorsa benim yardımım oraya kadar yeter. Ama bence ram yanlış

Ömer Arkutcu 11 ay

https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-elixir-2-x-2gb-ddr3-10600-1333-mhz-486681977/detay

Orhan Cıkıt 11 ay

bu benim kullandıgım ram

Orhan Cıkıt 11 ay

https://www.hepsiburada.com/hi-level-4gb-1333mhz-ddr3-sogutuculu-ram-hlv-pc10600d3-4g-p-BD750718

Orhan Cıkıt 11 ay

Eski ram yeni rami taktığın slotta stabil çalışıyor mu ?

Mehmet Canoğlu
M

nasıl yani

Orhan Cıkıt 11 ay

Aynı slota mı takıyorsun diğer slot yada slotları denedin mi sadece rame odaklanıp slotta bir sorun varsa farketmemiş olabilirsin onun için diyorum

Mehmet Canoğlu 11 ay

buldum ya en fazla bellek kapasitesi 4gb mış dicemde sadece 4gb ramı takıncada çalışmıyo

Orhan Cıkıt 11 ay

Mehmet Canoğlu 2 slotta dolu slotlarda sıkıntı yok 2gb+1gb kullanıyom yani 3gb şimdi deniyecegim rami tek takmayı

Orhan Cıkıt 11 ay

denedim gene olmadı

Orhan Cıkıt 11 ay