Yirmilik diş ağrısı nasıl geçer?

Acil! !!

Arkadaşlar 20 lik dış ağrısına ne iyi gelir ağrı ve kaşıntı var ağzım uyuştu artık daha 2 saat oldu bu kadar ağrı.

A
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
45
45 CEVAP

Apranax geçici bir çözümdür. Bunun için acile gitmelisin

G

Kalıcı bir çözüm ?

Aydın Besimoğlu 10 ay

Dis çekimi tek kalıcı çözüm.

Utku Beka 10 ay

Genelde çekilmesi yönünde kalıcı bir çözüm üretilir. Hatta gittiğim diş hekimi de çekilmesi yönünde bana uyarıda bulunmuştu. (Dişimde sorun olmadığı halde)

Gürcan Kendirli 10 ay

Majezik icerdim bn olsaydm ?

M

Majezik icerdim bn olsaydm ?

M

Kolonya ve pamuk:)

E

yumruk

M

Irlandali yumruk olmasi gerekir mi

Aydın Besimoğlu 10 ay

andorex gargara.

E

Augmentin ya da apranax tek çare gün içinde belli dönemlerde bende cekiyorum

E

Majezik veya apranax iyi gelecektir. Kesinlikle ağrıyan yere aspirin vs uygulama. Kalıcı hasarlar bırakabilirsin.

U

Buz ile uyuşturabilirsin. Majezik iyi bir ağrı kesici işe yarıyor. Dişinol belki Kanal tedavisi ya da çekim en son çözüm.. Tabiki bir de Rakı var

S

Raki koy cok geleneksel ama cozen bi meyhod hocam

Ç

Hemen doktora git.

V

Calgel jel bana iyi gelmişti öneririm

H

kesinlikle ve kesinlikle soğandir.

A

Tabi ki doktor sorucak soru mu.

S

Bu 20 lik dış er yada geç çekilecek demi kaçari yok

A

sogan dogal bir iltihap kurutucudur. 20ligin agrisinin temel sebebi iltihap olusturmasi

A

sürekli bir ağrı durumu ve gece uyku dan uyandıran ağrılar yapıyorsa çekim(ext) olmasın da fayda var.. Karanfil ezip koyabilirsiniz ağrı alma özelliği vardır ağrı kesiciler ile baskılaya bilirsin plus olanların etkisi daha uzun sürer yada en yakınınız da ki bir acil klinik hekimi, cerrahi çekim yapabiliyorsa şuan iiçin bir çözüm olabilir çook geçmiş olsun..

H

Eğer ağrı vs yapıyorsa çekilir. Ancak öncelikle film çekilip sinirle olan ilişkisi ve iltihap durumu incelenir. Sinirle ilgili veya iltihabı bir problem olmadığı taktirde çekilir. Eğer iltihap varsa önce antibiyotik tedavisi uygulanır. Ankara üniversitesine gelirsen yardımcı olabilirim.

U

Acile git uyusturucu iğne yapsınlar. Ya da diş ağrısına iyi gelen kuvvetlidir bir ilac al. Yalniz 2. Ye ilac alma 12 saat gecmeden.

B

Bol cok bol tuzlu ılık suyla gargara yap baya tuzlu olsun ama

G

20lik agrisi ise gezici bi agri yapar yani tek disin degil 3 4 disin agrir her birine buz karanfil koyman cok mumkun degil tavsiyem acil bir dis hekimi bulup gorusmen

T

kolonya gerçekten uyuşturuyor ama damağa dikkat edin

E

apranax al hocam ağrıyan tarafa buz aküsü koy bir şeyin kalmaz, kaşıntı damağı yarıyor diş çıkıyor onun belirtisi, hızlandırmayı kolaylaştırmak için ben bebekler için kullanılan diş çıkarmada yardımcı krem damla tarzında bir şey var dişin çıkacağı yere sürüyorsun etkisi oldu biraz

Y

rakı

B

20 liğe 70 lik iyi gelir

T

Dis agrisinin tek cozumu gunde 2 kez agri kesici igne vurdurmak. Haplarin hic etkisini gormedim ben ama igneler cok etkili oluyor

S

Osbeşlik Rakı

Ş

Kalıcı çözüm, ya diş patlamadan ameliyatla yardırıp damağı dişi aldıracaksın yada dişin patlayıp çıkmasını bekleyeceksin, süreki ağrı yapmaz kısa süredede çıkmaz, bi baş verir diğer kısımlarının ne zaman çıkacağı bleli olmaz, belki diğer seferlerde ağrı olmaz bu değişebilir, ameliyatı tavsiye etmem çene yapına baktır film çektir müsaitse yer varsa bırak sağlıklı bir şekilde çıksın, zaten çene yapında yer yoksa doktor zaten çekelim diyecek diğer dişlerine baskı yapacağı için diğer dişlerininde şekillerini bozacaktır

Y

diş fırçasıyla sert bir şekilde bölgeyi fırçalayarak uyuşturabilirsiniz en azından doktora gidene kadar geçici çözüm olarak kullanılabilir

E

Dolantine buscopan karıştır damardan sarkıt. Üzerine bir 70lik aç yavaş yavaş içmeye başla ikinci dubleden sonra hiçbir şeyin kalmaz.

F

dicloflam al iyi gelir

A

ılık tuzlu soyla gargara yap belki geçirir birkaç saat benim geçiriyordu

E

tuzu bol koy

E

Çektirmek! Kesinlikle hiç beklemeden çektirmek.

F

13 senedir dişçiye gitmiyorum. Ne değişti?

Aydın Besimoğlu 9 ay

bence gidin yirmiliklerimden birini çıksın nolcak diye çektirmedim sonra o bana çok çektirdi, gözümün yaşı sel oldu aktı.

Filiz Karayavuz 9 ay

Araba hidrolik yagi bulabilirsen iyi bir cozum onayli

Ü

13 senedir dişçiye gitmiyorum neler değişti dişçide?

A

Tuzlu su ile gargara yap gaviskon kullan ve majesic al ve cektir hemen istanbul da isen dis hekimi tavsiye ede bilirim

O

Arveles tb 3x1

R

İtalya'da sıkıntı yaşarsın çektir öyle git

V

Yine herkes diş hekimi olmuş devam devam. yukarıda arkadaşın dediği gibi klinik muayene artı röntgenden sonra karar verilir ne yapılacağına. Bu akşam bir acile gidebilirsin, gidemiyosan herhangi bir engel yoksa ağrı kesici alabilirsin ya da yarın sabah erkenden bi doktora görün

H

Ettin maddesi naproksen sodyum olan 550 mg lık apranax forte iç bir tane. Nöbetçi eczanede 5 tl. Bence hemen iç şükredeceksin ilacı bulana

O

Apranax verdi bana doktor aynen 20 lik dişte sorun var ve beni çene cerrahiye yönlendirdi bu noktada da devlette okmeydanına git dedi, 20 lik diş çene cerrahi bakmak zorunda imiş sebebi damak kaldırma operasyonu yapılıyormuş ve yine o tarafta bulunan sinirlere dikkat edilmesi gereken bir yermiş yani doktora gitmelisin ben şimdliik ara araApranax ile idare ediyorum bakalım nasip olursa randevu alıp gidebilirsek gidicez çektirmek için

İ

Ilac fayda etmez rakı

M

karanfil al bi paket üzerine eritip bas uyuşturuyor baya rahatlatmıştı beni

B

RAKI

İ