1200 liranın altında telefon önerisi

Selamlar
bana bir telefon önerebilir misiniz? 1200 liranın altında çok internete takılıyorum bataryası iyi donma kasması olmayacak güzel ve ucuz bir telefon önerin lütfen

B
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
27
27 CEVAP

üstüne 89 tl daha ekle lenovo p2 al.

S

Xiomi a1 derim. Baska bisey demem.. Hem. Saf anrodid google ortak son gincellemelerin hepsi var android one

S

Xiaomi mi5 veya samsung c7

İ

lenovo nun parçaları zor bulunuyor diyorlar

B

xiaominin de parçaları zor bulunuyr

B

Xioami bozulmuyor ki

Mehmet Manap 2 yıl

Benim 5s plus kameram bozuldu. Garantiye vericem ama ne kadar süre kalır korkudan veremiyorum

Mehmet Gülçin 2 yıl

Batarya diyorsan lenovo. Üç gün gidiyor neredeyse full kullanimda.

M

zenfone 3 önerir misiniz ?

B

Aman uzak dur asustan pişman eder

Mehmet Manap 2 yıl

lenova alırken dikkat et. Aileden birine aldık ses problemi var telefonlarında. https://www.sikayetvar.com/k6/ses

T

eyvallah

Barış Zeyrek 2 yıl

k6 bu p2 degil

Süha Hergül 2 yıl

https://www.sikayetvar.com/lenovo-mobile/p2/ses

Travis Erva 2 yıl

ee yani hocam?? markayı savunmak istemyiorum ama şikayetsiz bir telefon markası gösterebilirmisin şu sitede?

Süha Hergül 2 yıl

lenovanin genel ses problemi var kardeşm

Travis Erva 2 yıl

Lenovo tüm ürünlerinde servisi rezalet. Üstüne 1 damla yağmur gelmiş olsun direk garanti dışı yaparlar. Uzak dur.

T

oha eyvallah

Barış Zeyrek 2 yıl

zenfone 3 önerir misiniz arkdaşlar

B

Aşırı bir batarya beklentin yoksa öneririm. Normal kullanımda bir gün gidiyor. Bu arkadas İçin Lenovo nun 5000mAh bataryalisi makul şarj önceliği ise. Ama zenfone 3 güzel bir telefon. Düşük ışık koşullarında kamerası biraz zayıf kalıyor ama parasına göre iyi idi.

Ertugrul Karyağdı 2 yıl

bak bu fiyata bundan iyi telefon bulamazsın fakat ithalatçı garanti dediği çöp bişi bunu direk garantisiz gibi düşün yaparlarsa ne ala:)
http://www.hepsiburada.com/xiaomi-mi-5-ithalatci-garantili-p-HBV0000000YQ1?magaza=Hepsiburada

T

https://www.ntv.com.tr/galeri/teknoloji/2000-tlnin-altinda-en-iyi-akilli-telefonlar-ve-ozellikleri,hSzbtVYzbEqt0ooiJjMnhA

Fiyat daha yuksek ama, eleme yontemi ike bukabilirsin.

B

fiyat performans telefonu olarak bu da iyidir hem servis sıkıntısı da yaşamazsın
http://www.hepsiburada.com/huawei-p9-lite-2017-huawei-turkiye-garantili-p-HBV0000043XMJ?magaza=Hepsiburada

T

Huawei P9 lite 2017 kendim kullaniyorum batarya acisindan cok iyi telefon donmu kasma vs hic olmadi oyun performansi cok yuksek oyunlarda bile pek kasma olmadi

A

https://www.epey.com/akilli-telefonlar/lenovo-k6-note.html

E

K6 note kullaniyorum Lg nin batarya ve ekran probleminden biktigim icin gidip bunu aldim. Batarya konusunda cok iyi. Ses kalitesi bakimindan cok sey bekleme ama kotude degil. Herturlu isini de gorur. 1200 civari bi tutardi alirke. Netten bakarsan daha uyguna satan yerlerde var. Fotograf cekimi ekran kalitesi iyi. Kasma dersen iphone degil sonucta bazen kasma konusunda kucuk surtusmeler yasiyoruz

Erkut Kanberoğlu 2 yıl

Teşekkür ederim

Barış Zeyrek 2 yıl

Lenovo Vibep1 alabilirsin.

H

P9 lite kullanıyorum, çokda memnunum tavsiye ederim

O

teşekkrler

Barış Zeyrek 2 yıl

Migros ve Kipa'larda 1249 TL'ye Huawei P10 Lite satılıyor.

N

Samsung j7 prime her yerde 1300 vatanın internet sayfasında akşam 10 dan sonra indirime giriyor 1219 a düşüyor annem kullanıyor çok memnun

D

Sony Xperia x1a ultra ben de bunu almayı düşünüyorum. Kamera ram hafıza vs güsel.

K

Diğer arkadaşlara da sesleniyorum. Eğer bu telefon iyiyse almayı düşünüyorum.

Kadir Gizligöl 2 yıl

Çalıntı iphone 6s/7..

D

evet kadıköyde denk geliyorum saçmalık bence

Barış Zeyrek 2 yıl

Barış Zeyrek bahsettiğin özelliklere o fiyatlarda ulaşman çok zor başka türlü

Dilekhan Öyar 2 yıl

aynen

Barış Zeyrek 2 yıl

xiaomi redmi note 4 (4gb ram olanı)

E

Lenovo Zuk Z2 şiddetle öneririm. Kendim kullanıyorum 2 gün rahatlıkla şarjı gidiyor oyun oynayıp internette takıldığım halde

F

Eski iphone alip update yapmam senin yerinde olsam

H

Kardeşim casper via m3 kullanıyor. Pili 3 bin amper ve gitmiyor. Fiyatı da o civarda sanırım

E

P2 Lenovo kullanıyorum. Memnunum şu an için

A

Asus max

A