2 yaşındaki oğlumun ağzı kokuyor, özellikle uyanınca nedendir?

2 yasinda bi oglum var agzi ara ara balik yagi gibi kokuyor ozellikle uykudan uyaninca neden olabilir acaba

G
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
27
27 CEVAP

Sizi korkutmak istemem hobreklerde sorun olunca öyle kokarmış. Tabi bu bir söylenti. Doktora başvurmakta fayda var

U

Dişlerini kontrol ettiniz mi acaba. Çürük nedeniyle olabilir.

Z

Dislerinde yok curuk bide nefesi kokuyo

G

Üst solunum yolu enfeksiyonu?

M

Ama hastaliga dair bi beliti yok hani burnu akmiyo halsiz degil

G

Sinüzit olabilir

E

Hani cocuklara balik yagi verdikten sonra agizlarindan bi balik kokusu gelir ya aynen oyle belirgin bi koku yoksa cocuklarin agzi ara ara kokar oyle degik yani

G

H plyori bakterisi ( curuk et gibi ) kokar antibiyotik ile geciyor.

C

Tabiki h pylori icin ozel bir antibiyotigi var..
arkadasimda da agiz kokusu vardi.. Endoskobi cektirdi ..(yaninda duramazdik kokusundan) . 2 kutu icti duzeldi. Acil sifalar olsun.

C

ceyda hanim dediginiz olabilir tesekkur ederim bilgilendirdiginu icin degerlendiricem ama antibiyotik kullanmadan baska bi yolu varmidir ki

G

Bakteri bu sanmiyorum zaten teshis icin gastro doktoruz ( cocuk oldugu icin ) tedavi seceneklerini sunacaktir. Gecmisler olsun simdiden

C

Tesekkur edeim

G

Ne demek

C

Açlıktan da olur Boğaz enfeksiyonundan da mide ile ilgili sıkıntıdan da dr anlayabilir

B

Eger gece yatmadan sut icme aliskanligi varsa uyku oncesi yemek de yapabiliyor.

N

Hayir gece sut veemiyorum olabildigi kadar uyumaya yakin bisey vermiyorum

G

Sabahlari kalkinca genelde bu koku oluyo bazen oglen uykusundan uyanincada

G

Makat kaşıntısı varmi? Barsak parazitleri yapar diye biliyorum

H

Diş çürüğü
bademcik iltihabı
Midede heliobakteri
Sinüzit
Sebeplerden biri olabilir.

Ş

Benim kızımda da bahsettiğiniz kokudan oluyordu aşırı büyüklükte geniz eti varmış ve oradaki enfenksiyondan kaynaklanıyormuş, genizetine baglı olarakta kulaklarındada sorun yaşıyorduk geniz etini aldırınca koku diye birşey kalmadı.

M

Benim oğlumda da geniz eti var ama doktor 14 yaşına kadar büyür sonra geriler dedi yani almaya gerek duymadı

Ela Camsul 2 yıl

Ela Camsul benim kızımın sol kulağı neredeyse hiç duymamaya başlamıştı sıvı birikimi vardı kulak iyice zarar görmeye başlamıştı uzunca bir süre sürekli tedavilerle uğraştık en sonunda kar ve zarar hesabıyla geniz etinin alınmasına ve kulağa tüp takılmasına karar verildi ve bencede en doğrusu buydu inanılmaz rahatlama hissettik. Artık melekler gibi uyuyor hiç bir sorunumuz kalmadı. İnanılmaz kötü bir şekilde uykudan uyandıgında agız kokusuda vardı.

Mine Karkın 2 yıl

Benim oğlumda da aynı sorunlar var Mine Karkın takip altında işitme testi iyi şu anlık bizde beklemedeyiz

Ela Camsul 2 yıl

Sodali su ile gargara yapın

N

Geniz eti olabilir.

N

Kulak burun ve boğaz bölüme götürün derim mutlaka görün

Ö

Kizimin ne zaman aqzi kokmaya baslasa bogaz enfeksiyonu baslar kokuyu ne zaman alsam hemen adacayi gargarasi ve karbonatla gargara yaptiririm diger gun gecer ilacsiz

E

Sirkeli su da çok iyi geliyor. Hem boğaz gargarası hem de burnuna 2 veya 3 kez çekmek çok fayda ediyor.

H

Geçmiş olsun benim oğlumda 4 yaşındaydı sürekli balık kokusu ve küf gibi kokuyordu ağzı tahlil vs yaptık temizdi enson çare kulak-burun_boğaz doktoruna götürdük burna jelibon koymuş uzun süre kalınca küflenmiş ve bozuk bir hal almıştı ne zaman ne ara koymuş hiç fark etmedik ve hiç ağrısı olmuyordu doktor burnunda olan jelibon u çıkarınca herşey değişti bir dikkat edin bizim hiç görünmüyordu burnunda

S

A cok ilginc ama benim oglum dr gidince muayene etmesine izin vermiyoki

G

Siz telefon feneri ile burnuna bakın doktordan korkmasa bilgisayardan görebilirsiniz

Serap Özşah 2 yıl

Bi deniyim bakalaim

Gülten Balıbey 2 yıl