25 yaş mezun olmak için çokmu geç?

Arkadaşlar sizce 25 yaş mezun olmak için çokmu geç?

S
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
198
198 CEVAP

ilkokulsa geç

A

Su burnumdan geldi gkxgxttd

Furkan CKm 1 ay

okumanın yaşı yoktur diye bi söz var güzel söz

A

Hiçbirşey için geç değildir.
https://www.google.com.tr/amp/www.hurriyet.com.tr/amp/azmin-zaferi-temizlik-yaptigi-hastaneye-hekim-olarak-donecek-40013363

E

Ben de 25te mexun olcam kalmazsam

B

ya tıp ya da diş hekimliği

Tuna Mihci 1 ay

Diş hekimliği: D

Bahar Peşmen 1 ay

kalmadan 5 sene okul

Tuna Mihci 1 ay

Kaldım 1 sene bi De hazırlık okudum cnfnhddh

Bahar Peşmen 1 ay

hobaraaaaaa sen de benim gibi 2 sene geriden takip ediyon

Tuna Mihci 1 ay

Geç tabi
Boğaziçi İTÜ ODTÜ vs değilse geç hocam çok geç hemde
Sen bu yaşı naaptiiin

H

Hayatın karardı hocam geçmiş olsun halk artık sana tepki gösterecek

K

25 yaş, bu soruyu sordugun icin herseyin basinda oldugunu gosteriyor.

F

15 imde liseyi bıraktım 18 imde odtü'de kantinde çalışmaya başladım 22 yaşımda liseyi bitirdim 23 yaşımda sınava girdim 25 yaşındayım odtü felsefe 1. sınıf öğrencisiyim seneyede 1. sınıfım velhasıl yaşın hiç mi hiç önemi yok bi ara mezun olursun

Ç

Işte buna büyük saygı duydum hocam taktirlik siniz

Kıvanç Yersel 1 ay

estafurullah benimkisi biraz çalışmayla yapılan bişey takdir edilecek başka bi sürü şey var. Yine de saolun hocam

Çağrı Bakara 1 ay

Toplum baskısını yasadiysan eğer senin için zor olmuştur yani liseyi ara verip bitirmek sonra sınavlara girip odtü okumak sağlam irade ve çalışma ile oluyor.

Kıvanç Yersel 1 ay

27 imde mezun olcam gec demeyin 25 e yahu

N

24 yaşındayım ve şu an 1. Sınıfım

Ö

7 yaşinda okula başliyorsun 12 yaş eğitim suresi 1 yil dershane 4 yil universite zaten herkes 24 te mezun oluyor sende 25 te mezun olmuşun 1 yil gecikme sayilmaz

A

21 yaşındayım mezun oluyorum bu sene, bu nasıl oldu

Aslıhan Fadik 1 ay

2 yillikmi ise ordan 2 yil duş bide dershaneye 1 yil gitmediysen 21 olur tabi

Abdurrahman Boykin 1 ay

Aslihan hakikaten Nasıl oldu

Zuhal Kardelen 1 ay

21 yaşında öğretmen olarak göreve başladım ben

Ramazan Naycı 1 ay

4 yıllık üniversite Abdurrahman Sarıkanarya

Aslıhan Fadik 1 ay

Takinti etme okumana bak sen boşver tek skintisi cevrende col cocuk cok fazla oluyor.

Y

ben 29 yaşında mezun oldum. Almanya'da o yaşlarda üniversiteye giriyorlar

S

60 kusur yasinda iü hukuk bitiren bir amcam var

E

26 da mezun olcem

İ

İşveren açısından eğer okurken bir yerlerde çalışıp deneyim kazandiysan sorun olmaz. Eğer merak ettiğin esas bu ise. Ama 25 yaşına kadar hiç çalışmamış isen garip derler.

A

Tam da zamanı aslında ben 23te çalışmaya başladım şu an emekli olmak istiyorum

N

Ben 25 de 4 ünime girer bırakırım yine diyom millet mezun oluyo vay be

M

25te mezun oldum 26da atandım. Millet senelerce kpss çalışır, ben ünide kafama göre takılıp bir senede de işi hallettim. Geç olsun güç olmasın. Is bulabilirsen zerre sıkıntı yok.

S

Direkt emekli maaşını bağlat ve ölümü bekle

U

26 yaşındayım 2.universitemi okuyorum 2.sinifim kimin ne söylediği umrunda olmasın. OKU.

B

Kesinlikle katiliyorum

Aşkın DolGn 1 ay

Neye göre kime göre geç? Su akar yatağını bulur, çok da şeyapmamak lazım.

S

Geç diye bişey yok ben 6 senedir 2. Unv. Okuyorum bitmiyor bi türlü:) yaşı da hic sorma:)

K

Geç tabi, insan 28 yaşında emekli olmalı

C

ne güzel post ya içim açıldı benden de geç mezun olacakları gördükçe

G

Moralini bozma hiçbir zaman geç değil, okumanın yaşı yoktur.

M

26 yaşındayım şimdi okul yolundan yazıyorum. 1. Sınıfım, teşekkürler.

İ

Çok erken mezuniyet yaşı 28 olmalı.

C

Evet

M

hicbirsey icin gec diil!

E

Gerçi ben 27 mezun oldum.. Fakat şimdi şartlar daha acımasız

M

32 yaşımda okula gittim hiç birşey için geç değil

B

Benim bi ruh hastasi arkadasim var 28 yasinda hala mezun olucam umuduyla okuo

B

Sevgilim 26 yaşında ve bu sene mezun oluyor sıkıntı yok

A

Sencede erken değilmi biraz

E

Neye göre kime göre?

O

Oku! Bu olanağı bulduğun için şükret ve oku.!.

M

Bence 25 yaş mezun olmak için erken

N

Onemli olan o arada ne yaptigindir. 30 yasinda mezun olmussundur 2 sene dunyayi gezip degisik islerde calismissindir. Boslugu iyi doldurduysan sorun yok.

S

25te bitirdim, master yapiyorum, doktora da var. 35e kadar okurum sanirim.

E

Çoooook erkennnnnn

S

27 yaşında mezun oldum takılma böyle şeylere

S

28 yasindayim daha iki sene var

M

Üniversiteyi 5 senede bitirirsen 1 sene kaybedersin. 4 senede bitirirsen 4 sene kaybedersin. Tabi çok ta abartmamak lazım

Ö

Bende doktoraya basliycam bi turlu işten firsat olmuyo okuuuuu ne olursan ol okuuuu hicbirsey icin gec deilll

A

Yas 25 2.uni hala alttan derslerle yamasita kombamba

G

25 yaşındayım. 8.30 dersinin başlamasini bekliyorum

com-pmhm8qzdjqb87u26p9h9.jpg

İ

devlet 25 e kadar destek veriyor

C

Ne desteği 22 yaşindayim bir destek göremiyorum

N

Hiç sene kaybetmemiş bir tıpçı olarak 24ümde mezun olucam. Yani, hayır.

O

30umdayım son iki dersim kaldı, bitse de askere gitsem. Daha evlenmelik kız arkadaşım bile yok. La bu sedat size netti
edit: Ama işim iyi, evlenmek isteyen dm.
edit 2: allah kahretmesin düştüğüm duruma bak.

S

22 yaşında üniversiteden mezun oldum. 9 senedir çalışıyorum, tükenmişlik sendromuna ramak kaldı. Ne kadar geç mezuniyet o kadar geç çalışma hayatı demek -ki bence bu bir avantaj.

L

En az 2 sene daha uzaması lazım okulun

O

26 yaşımdayım ara verdim okula seneye biter sanırım ama çok da şeyetmemek lazım bitiyor sonuçta

D

Beklenen gün gelecekse çekilen çile kutsaldır

İlyas Stanton 1 ay

En azından Yeni mezunum iş tecrübem de var derim

Dilan Mcleod 1 ay

Yeni mezun iş tecrübesi Çok manidar

İlyas Stanton 1 ay

Okul hayatın güzelse, mezun olma. 2 yıl daha koy üstüne..

M

Yas 29 tek dersim var

M

Anaa küçük gösteriyon

Rabia Özaras 1 ay

teşekkür ederim hanımefendi sizde öyle

Mithat Ressam 1 ay

Küçük Prens gibi hayal dünyasında yaşıyoruz sanki, geç değil diyorsunuz.
Biz hayvan çiftliğinde yaşıyoruz hala çocuk çocuk düşünceler, yok toplum baskısına Aldanma falan, baskı kelimesi seni kandirmasin, toplum sana baskı yapmaz yön vermeye yardimci olmaya çalışır.
Bırakın artık şu toplumdan bağımsız yaşam çabalarını
Sanki mükemmel insanlarız da bi de toplum üzerine sürekli eleştiri yapıyoruz

H

NORMAL

H

21 ime 15 gün var 1 tane lisans 1 tane önlisans bölümüm duruyor İzmir de kendi şirketimi kurdum bir gun elbet biticek okul ve ben hem is sahibi hem 2 üniversite bitirmiş olucam. Kaç yaşında olduğun değil sen o yaşta ne olduğun önemli

S

Hocam benimde yaş 21 bu işin sırrı ne

Furkan Gilbert 1 ay

Hayaller ve Hedefler Girişimcilik ve sabah ise gec kalma korkusu olmadan bir uyku

Saygın Colvin 1 ay

ben 26da mezun oldum sıkıntı yok

M

25 yasindayim suan ay sonunda mezunum ama gec gibi hissetmiyorum acikcasi cünkü yapmak istedigin seyleri yaptiktan sonra bi anlami yok yasin. Sadece evlenmek icin gec kalmis olabilirim bunun nedeni de herkesin asiri erken evlenmesi

Ö

Evlenmek için evlenmemek lazım olursa olur olmazsa olmaz yani evlenip mutlu değilsen ki çok zor mutlu bir evlilik o zamanda ne anlamı var öyle Evliliğin

İlyas Stanton 1 ay

4. Üniversite denemem 27yaşındayım 2. Sınıftayım seneye mezun olma ihtimalim var. En erken 28 yani mezuniyet o yüzden geç falan değil

R

Bitirdiğin bölüm ve kendini ne kadar geliştirdiğin ne kadar çevre yaptığın ve ne kadar çok hiperaktif olduğun çok önemli yani diploma bir evin anahtarı dışında çok fazla bir fonksiyonu yok en fazla sana kapıyı açar evin içindeki dekorasyon yine sana kalır.

İ

Çok erken olduğunu mezun olduktan sonra anlayacaksın.

A

Kaçırdığın hiç birşey yok emin olabilirsin. Dolu dolu yaşamaya bak..

F

Nereden mezun olduğuna bağlı

I

Turizm isletmeyi 7 yilda bitirebildim. Bana gore gayet normal ahaha

U

Yas 32 3 uni bitti suanda master yapiyorum. Hicbisey icin gec degil eger gebermediysen...

Y

24 yaşındayım, camış gibi yatıyorum, son sınıfım, iki senem daha var

M

Baba parası diyosun

Aşkın DolGn 1 ay

Hayır

Mert Pink 1 ay

Takiliyorum kardesim

Aşkın DolGn 1 ay

İdeal

F

23 yasında basladım 30'da mezun oldum

E

26 yaşımda mezun oldum bir üniversite bırakıp diğerini bitirdim iyiki de öyle yapmışım halimden memnunum ne zaman bitirdigin çok da önemli değil bence önemli olan zamanını nasıl degerlendirdigin )

T

Pu post telefonun şarjını bitircek belli oldu

A

22 yasındayım hala 1. Sınıfım. Cok dert etme hicte gec degil

O

Kendimi genç hissettim 22 yaşındayım seneye de uzayacak gibi bir de dgs yapma hayalim var

R

Bende 22 de yaptim dgs, 25 oldum artik bitecek umarım. 1 2 sene fazladan okuyoruz ama Dgs iyidir

Caner Savage 1 ay

Kazanmak zor biraz

Rabia Özaras 1 ay

Çok değil ya ama bölüme göre değişiyor tabi

Caner Savage 1 ay

Mimarlık en yüksekliği zaten

Rabia Özaras 1 ay

O zaman sıkı çalışman lazım sayısal alt yapın iyiyse bence yaparsın istedigin puanı

Caner Savage 1 ay

Önemli olan beyin yaşı ve toplumsal baskıları bir kenara bırakabilmek. Başkaları ne der diye değil kendinin ne düşündüğüne bak

O

Geç ise mezun mu olmayacaksın acaba ben orasını merak ettim

O

Çeyrek asırlık çınarlarız biz
Benimde yaş 25, daha 5 dersim var. Umarim bitecek artık Bence geç degil, önemli olan sonrası..

C

Bende ayni yaslarda mezun olacağım bana da hayatım sanki uçup gidecek yetisemeyecekmisim gibi mezun olur olmaz evimde bir kedi ve sallanan koltuğumda uyuyacakmışım gibi geliyor

A

Üniversite okuyorsun edat olan mi'yi ayırmayı bilmiyorsun mezun olsan ne olmasan ne?

G

30 yaşında hukuk okuyan adamlar var? Okumanın yaşı yok sözünü duymadın mı sen?

Y

ÖZET: Geç değil ama değerlendirmek lazım.

Genel geçer durumlar üzerinden konusursak 18 yaşında üniversiteye giren biri hazirlikla 5 sene okusa va 23 yaşında mezun olsa aranda iki sene fark oluyor. Er kişisinin 63 yaşında emekli olduğu düşünürsek 40 yıllık bir çalışma hayatı olduğunu görürüz. 40 yıl içinde 2 sene %5lik bir fark yaratır. Bence makul.
Bunun dışında geç kaldığın 2 seneyi nasıl değerlendirdigin önemli. Alanında tecrübe kazanmaya çalışıyorsan, sektörü az çok taniyorsan, network kurduysan daha bilinçli bir aday olduğunu kanitlayip olgunlugunu lehine çevirerek avantajlı olabilirsin.

M

bu durumlar farklılık gösterebilir, kimin 2 yıl geriden gelip öne geçeceği belli olmaz. Şu andaki 18 yaşındaki genç kesim üniversiteyi laylaylom olarak görüyor. Bu yüzden burdaki yaşı olgun arkadaşların şansı daha yüksek. Toplum gençleştikçe cahillik oranı ve değer yargıları değişiyor.

Yiğit Kurnaz 1 ay

Tabikide bende öyle düşünüyorum. Olgunlugunu Avantaja çevirmeli

Melik Kerestecioğlu 1 ay

33 yaşındayım 5. üniversite denemem. Ama bu sefer bitireceğim. Sanırım 36-37 yaşlarında mezun olurum. Sence seninki geç mi?

B

27 yaşındayım 3.sınıfım çok da takma yani

B

26yim halq mezun olmadim ama okuduğum bölümle ilgili isler yapiyorum, askerligi uzatiyo hic yoktan.

E

28 yaşında mezun oldum. Bence seninki çok erken. Biraz daha uzatmalısın

A

Degil

H

Normal normal.. Ol

B

2 yıllık açıkdan adaleti 4 yılda bitiriyorum dgs ile hukuğa geçsem 27 yaşında mezun olacam bence seninkide normal

A

Yanımda 36 yaşında mimarlık okuyan bi abi var şu an.

H

22yim, hazirlikda 2. Senem

A

Başlamak için bile geç değil

Ö

30'u geçtim. Bu sene başlayacağım.

S

okuduğun bölümde iş yerleri tecrübeli eleman istiyorsa ne kadar geç o kadar kötü

A

21 yaşında dış ticaret bölümünden mezun oldum o yaştayken aradığım özel sektördeki işlerde tecrübe istiyorlardi. Bu demek oluyorki 50 yaşındada olsan dayın varsa şanslısın.

Çisem Karaçelik 1 ay

tabi öyle de bazı fırmalar 30 yasını gecmemıs askerlıgını yapmıs ve mın 3 4 sene tecrubelı sartı arıyor ondan demıstım

Alperen Uluçay 1 ay

Herkes tecrubeli ariyor. Yeni mezunu sen ise almazsan tecrube kazanamaz. Bunu dusunmuyo o zikkim firmalar.

Çisem Karaçelik 1 ay

Kemal Sunal der susarım

Ç

duruma iş yönünden bakın lütfen

Ismail Aciz 1 ay

Kemal sunal çok büyük bir sanatçıydı postu acan arkadaş yaştan söz etmiş. 25 yaş çok güzel bir yaş. Bir geç kalınmışlık yok benim nazarimda

Çisem Karaçelik 1 ay

Mezun olup da ne yapmak istediğine göre değişir. Hani derdin "özel sektör" denen illete girip köle gibi çalışarak birilerine para kazandırmak ve bu esnada hayatını anca devam ettirebilmekse, birazcık geç olabilir.
Ama derdin bir şeyleri öğrenip, o öğrendiğin şeylerle de bir şeyler inşa etmekse... Eh, öğrenmenin de üretmenin de yaşı yoktur derler

S

Çok erken

E

Neden elif

Murat Warren 1 ay

Bende aynı yaşımda mezun olacağım ve hayatı kaçırıcam endişesiyle geçiyo günlerim tek avuntum sonrası güzel olacak inşallah ama kendini hissettiğin yastasindir olayı vardır ya. Teorik olarak malesef geç bi yaş

H

25 yaşına kadar nasıl yaşadığına neler yaptığına bağlı

T

Çalışmak hiç güzel birşey değil, seni finanse eden biri varsa sonsuza kadar öğrenci kalabilirsin

G

+1

Gök Kalaycikli 1 ay
Daha fazla göster
Yükleniyor...