9 aylık bebeği tok tutacak yiyecekler?

Meraba anneler ya benm oğlusum 9 aylik emziriyorum yemeklerden veriyorm fakat gece çok uyanıyor acikiyo sizce gece yatmadan önce ne verimde tok tutsun

F
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
14
14 CEVAP

Ben Arınmama verıyorum

N

Irmikli muhallebi yapın muz elma armut ne istiyorsanız koyun içine birazda pekmez koyun. Yatmadan 1-2 saat önce yedirin.

T

Kasik mamasi mi

F

emzirmek çocuğunuzun uykuya dalmasına yardımcı olan ve büyümelerine önemli bir destek sağlayan doğal bir yöntemdir. Anne babalar, anne sütünün akşamları daha fazla triptofan içerdiğini (uykuyu arttırıcı bir amino asit) bilmeliler. Triptofan seratoninin yani beyin fonksiyonları ve gelişimi için esas hormonun öncüsüdür. Yaşamın erken evrelerinde, triptofan alımı, daha fazla seratonin alımının gelişimine yol açar. Gece emzirilen sütte ayrıca seratonin sentezini arttıran amino asitler vardır. Seratonin beynin daha iyi çalışmasını sağlar, kişiyi olumlu ruh halinde tutar ve bu da uyuma uyanma döngüsüne yardımcı olur. Dolayısıyla özellikle çocuklar için akşam ve gece emzirmeleri önemlidir çünkü içinde triptofan vardır ve bu da uyumalarını sağlar

N

Saat 9 dan sonra kaşıkla hicbir katı gıda vermiyorum sindirmesi zor oluyor emziriyorsan emzir yada biberon maması ver benim sutum olmadığı için sadece gece yatmadan önce biberon maması veriyorum rahat yatıyor süt niyetine içiriyorum. 1 buçuk yasa kadar böyle sonrası inek sütü yatmadan once. Ama katı gıdayı sindiremez küçük bebekler ben karşıyım şahsen

C

Bu konuda ben de sıkıntı yaşıyorum. Sağolsun arkadaşlar çözüm için önerilerde bulundular ama sonuç pek değişmedi. Sanırım anneyi istiyorlar

I

Aynen öyle herhalde

Fatma Algl 1 yıl

Ebet, benim kizimda cok uyanma noktasina geliyo, uyanmadan emziriyorum geri daliyo. Gece hareket fazla olmadigi icin gaz sıkısiyo. Ben kasık mamasida verdim bi ara acikiyo sandim. Mamayi verince daha cok uyandi, sutu hazmetmek daha kolay. Her sabah gaz atma seansimiz var, gece birikiyo

Meryem Alptürk 1 yıl

Hem anladım tek ben değilmişim

Fatma Algl 1 yıl

Ne kadar guzel emzirmek varken neden uykun bolunuyor diye uzuluyorsun emzir ve tadini cikar bnde uyaniyorum 2 saate bir

F

Yo emziriyom zaten acaba çok acikiyo mu diye endişem o .

F

Ben 1 tatlı kaşığı irmigi suda hasliyorum içine yarim küçük elma yarim küçük armut rendeliyorum bazen 1 2 tanede bebe buskivisi koyup veriyoruk

Ö

Ben mama veriyorum ama su için sürekli uyanıyor suyunu içiyor yatıyor sabaha karşı uzun yatiyor

S

Maalesef emzirmeyi bırakana kadar durum bu. Kızım 9 aylık 5-10 defa kesin uyanır. Oğlumu emzirmeyi 2 yaşında bırakmıştım. Bırakınca kesintisiz uyumaya başlamıştı.

D

Denemek için muhallebi ya da kaşık maması verebilirsiniz ama uyanma sebebi açlık olmayabilir anneyi istiyorlar sanırım

A

Ya bitane bunu aldim denim bakim

com-q3rxqsvv5tjdlpk05sq3.jpg

Fatma Algl 1 yıl

Yarı yarıya süt ve su içine bir yemek kaşığı pirinç unuttum bir yemek kaşığı irmik. Kısık ateşte pişirin. Soğuyunca bir çay kaşığı pekmez. Yanına taze sıkılmış portakal suyu. İrmik organik süt köy sütü pekmez ev yapımı sadece pirinç unu dışardan. Ben yapıyorum bazen. Diğer şeylerden yiyor çünkü. En güzel tok tutanı bu muhallebi

N

Organik irmigi Nerde bulabilirim

Fatma Heptepe 1 yıl

Arkadaşlar çok teşekkür ederim hepinize yardımcı olduğunuz için

F