Ayakkabı yağ lekesi nasıl çıkar?

Arkadaşlar bir haftalık bot yanmış yağ döküldü bu leke oluştu acil yardım nasıl geçer bu leke ???

com-79pa6idwsdmvewjvv63s.jpg
com-iow838dd35jq1o54w7sn.jpg
M
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
50
50 CEVAP

Tuzla ovalasan?

R

gözü kalanın gözü çıkşın

C

Botu ısır. Tuz ruhu iyi gelebilir.

A

Botu isir?

rha Hadimoğlu 10 ay

Evet guzel yontem bence.

Alper Sevoş 10 ay

Ya kafamda canlandi da kahkaha attim dhdhhdjd

rha Hadimoğlu 10 ay

boya

N

Suet ayakkabilar icin buyuk ayakkabi magazalarinda sprey satiliyor

C

Temizlemek icin*

Cemre Oluçay 10 ay

İse yariyormu

Serdar Çilgin 10 ay

tabi ben hep öyle temizlerim

Cemre Oluçay 10 ay

deichmanndan almıştım öyle büyük mağazalarda vardır

Cemre Oluçay 10 ay

Eter ile yağı alabilirsin ancak

I

Youtube da yağ ile ekstarksiyon yazarak video ara

I

Zor gecer

M

Başka kurtarma Şansın yok. Sakın yağ sokucu falan deneme

I

Kimya mezunuyum azıcık ciddiye al beni

I

Bence güvendiğin ayakabıcıya götür kendin zarar verirsin ayakabıya

Y

Bulaşık deterjanı ve ılık su ile elinle ovalayarak yıka başka birşey kullanma

M

HOCAM TEMIZLEME SPREYI AL. ETER KULLANMA. YIKAMA. BOYAMA.

G

Eczane de eter bulabilirsin yada kuru temizlemede

I

Bu ayakkabıların temizleme fırçası var bide suetler icin sprey var onlari dene

N

Sakin deterjan filan deneme botun rengi cikar

M

Aynen deterjan falan boyasini çıkartıyor islak mendil bile leke birakiyor

Nurhan Kayık 10 ay

Aynen

Mert Öksüz 10 ay

Kolay kolay çıkmaz, g.o

B

geçmiyor

T

Ben kabartma tozu kullanmıştım gerçekten işe yaramıştı. Yağ olan bölgeye macun kıvamına getirdiğin kabartmatozunu sür. O orada kurusun. Sabah sürdüysen aksama kadar dursun yani. Sonra fırça gibi bir şeyle temizle. Bence mutlaka dene renkte bozulma olmuyor.

M

Gg wp

E

diğerine de dök

N

Balata spreyi

Nubuk temizleme spreyi

Baskidevre temizleme spreyi

E

Artık hiçbir şey eskisi gibi olamayacaktı..

E

Bulaşık makinası parlatıcısı tüm yağ lekelerini çıkarıyor döküp ovup makinaya atın büyük ihtimal çıkar.

N

bence çok güzel olmuş, eskitilmiş gibi çok şık görünüyo

S

Bütün ayakkabıya yağ dök

A

Diş fırçası tuz ve detarjan güzelce fırçala sonrada botu komple boya geçer büyük ihtimal

H

Bimde aspirin diye bir yağ çözücü var kesinlikle kullanabilirsin işe yarayacağına eminim 3 lira civarında bu fiyatı var

H

askerlik yapan bilir o nalet şeyi allahın cezası ilaç çok etkili....

Serkan Albatros 10 ay

Ya da tinerle temizle

B

İstanbulun gölge silüeti çıkmış resmen neyse ayakkabicilarda vardır belki çözümü

U

her tarafına dök daha güzel olur

H

Yenisini al

A

Geçmeyebilir

M

Komple sok yağa kardeş, çıkmaz

O

Bulasik deterjani

F

Balata spreyi kesin cikarir ama bota zarar veririmi bi fikrim yok

A

Koslayi alin dil kisminin icinde deneyin sonra islak bezle silin kurumasini bekleyin leke birakmiyorsa onde deneyin

N

sac kurutma makinesini dene

Ü

Bende cikmadi

B

tuzun yağı emici etkisi vardır ama başarılı olmayabilir

T

İngilizce varsa şu: https://home.onehowto.com/article/how-to-remove-oil-stains-from-shoes-931.html

M

kaka kola ile sil

F

Ben bebek pudrasıyla çıkartıyorum

Y

Şuan ben bota botta bana bakıyor yeni geldim eve bakalım ne yapacağım şimdi tek tek okurum yorumları ilginiz için sağol

M

Aynısı geçen hafta benim bota da oldu. Çözüm bulursan bana da söyle hocam öyle geziyorum bir haftadır

S

Nazar değmiş. Okunmuş suyla yıka.

U

Çözüm Calgon.

M

Soda döküp sungerle tampon yaparak yağı almaya çalış bir kaç kez tekrarla daha sonra nubuk fırçası ile hep aynı yöne doğru fırçala

P

bence diğerine de yap hoş durmuş

H

Bence bununla uğraşma diğeriyle renk tutturamazsın sonra. Koyu kahve boyatman daha mantıklı

C