Berlin Tegel 'den doğrudan nasıl geçebilirim Poznan'a?

Merhabalar, güz döneminde Poznan'da erasmus yapacağım. Uçak bileti araştırmaya başladım Berlin'den Poznan'a geçmek için. En ucuzbiletler Berlin Tegel havaalanı için olanlar ancak polskibus vs. Sadece Berlin Schönefeld kalkışlı. Berlin Tegel'den direkt nasıl geçebilirim Poznan'a?

O
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
8
8 CEVAP

Gecemezsin sanirim ben de poznana yakin bydgoszczde yapicam tegele aldim ordan metroyla schonefelde gecip polsibusa binicem

B

tamamdır sağol

Okan Tch 1 yıl

En ucuz o geliyo baya arastirdim

B

Berlin zob a geçmeniz yeterli.. Tek bir otobüs tegel den geçiyor. Oradan da polskibus.

I

anladım teşekkürler

Okan Tch 1 yıl

polski bus hem tegel hem de schonefeld'den kalkiyor

S

Tegelden sadece 1 yere gidiyor sczeccin di galiba adi

Burak Meki 1 yıl

aynen poznan'a gitmiyor

Okan Tch 1 yıl

o zaman metroyla ZOB'a gidebilirsin, cok zor degil

Sara Asgül 1 yıl

hatirladigim kadariyla ilk olarak otobusle sonra metroyla gidilir. Birkac defa boyle gittim, herhangi problem yasamadim. Ya da direkt schonefelde ucan ucaklara bakabilirsin.

Sara Asgül 1 yıl

Berlin zob dan kalkar polski bus..
Sonra schonefeld gecer.
Tegelden zob in yakinindan gecen otobuse binerek zaman ve para tasarrufu yaparsiniz

S

tamamdır teşekkürler

O

Mitax, berlinexpress. Ama onlar biraz pahali. 140zl falan

R

Bla bla car Ile en ucuz

M