Biber gazının acısını ne dindirir?

Arkadaşlar biber gazının acısını ne dindirir şuan burnumun içi aşırı acıyor aciiil yardım lütfen (Limonda dindirmedi acıyı)

M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
40
40 CEVAP

süt..

R

Süt

Ö

sakın su kullanma. Süt güzel bir çözüm.

M

su olmaz daha çok yağı yayar..

Refik Pendik 21 gün

evet kardeşim defalarca. Ayrıca mantıken de baktığın zaman su geçirmez acıyı dağıtır.

Mehmet Coral 21 gün

valla ne bende ne de etrafımda herhabgi birine böyle bir etki yapmadı ama yine de sen bilirsin tabi

Mehmet Coral 21 gün

vaayyy çevik ne anlar çapulcunun halinden

Mehmet Coral 21 gün

kaç liralık maske takıyonuz boşa mı hepsi

Mehmet Coral 21 gün

biber gazı ne alaka?

M

macera olsun diyeymiş..

Refik Pendik 21 gün

Bende merak ettim..

Sbl GüLenç 21 gün

Zaman herşeyin ilacı

O

Sarıgazide oturuyorum kardesim ne demek ne alaka burada oksijen yerine biber gazi soluyoruz her dakika olay oluyor

M

Biber gazı dedinde burdan GEZİye ve tüm çapulculara selam olsun

C

+1

Refik Pendik 21 gün

helaaalll !!

Mehmet Coral 21 gün

+1

Ali Artuğ 21 gün

O gun evlerimize gitmeyecektik...

Tuğrul Namleci 21 gün

Selam bebegim

Şahin Küçükköse 20 gün

talcidli su

A

Buz, soğuk süt, suda çözdürülmüş talcid

A

Mesela acı bir şey yediğin zaman acısını dindirmeye için süt içirip ekmek yedirirler o yüzden bunları dene gene aynı çözüm olur

E

Ayran sürdüm bekliyorum mantıken doğru umarım işe yarar

Mert Küçükmeleş 21 gün

limon sür

E

Suan yanımda süt yok adana dürüm yerken ayran acısını bastırıyor burnuma ayran sürsem olmamı

M

bi dene. Eğer bişi olmazsa biz de yaparız.

Refik Pendik 20 gün

Süreli 4 dakika oldu baya etkili aklının bi kösesinde bulunsun

Mert Küçükmeleş 20 gün

Talcidli su tabi ki. Kesin bilgi Keşfedene selam olsun! Allah ondan gani gani razı gelsin.

F

Tam yağli inek sütü olacak

Ö

Talcid süt, yoğurt da olr ama sürmesi sıkıntı, limon da sıkmıştık da iyi gelip gelmediğini hatrlayamıyorm

B

Sigara iç ben öyle yapıyorum hep

B

karbonatlı su

B

com-f5fe900n3es8znir8tvo.jpg

görsel materyal
M

Talcidin ne olduğu bi ben mi bilmiyorum

DiLan Bryan 20 gün

DiLan Bryan ilac gezi zamaninda yok satti eczanelerde

Mustafa Ekin 20 gün

SAKİN YİKAMA DAHA BETER OLUR!! LİMON SİK

M

Domatesi dilimleyip koy içi tene gelecek şekilde birşey kalmaz 10 dk da

A

limon da iyi gelmiyo ki en iyisi talcid +1

E

Biber gazı dedin gezi geldi hemen aklıma. Geziye selam

E

Geçen rüzgar vardı NATO vardı doğum gününde arkadaş bi sıktı sabaha kadar kimseye bisi demedim acı falan çektim ama uyandıktan sonra geçti bırak zamanla geçiyor

F

Süt

O

talcid+süt

G

Kanka sanki biber gazı yememis gibi davran Gazi mah. Sağlam tecrübeliyim

M

Ooo butun capulcalar toplanmiş. Napiyorsunuz la devrimciler

T

Limon gibi asidik şeyler sakın sürmeyin. Hiçbir şey yoksa karbonatlı su yapın onu kullanın.

M

Vantiratorun karsinina geç burnunun içine serin rüzgar gelsjn

M

Talcid ve süt önerilerine ek olarak, ben gezi parkı zamanında toz maskemin içine vicks sürerdim. Vicks, burnu rahatlatıyor. Ayrıca 1-2 saat suyla yıkama, daha çok yakar

T

Bekle geçer

Y

Talcidi sulandırıp gözlerine sür, ayrıca iç. Hem mideye hem göze iyi gelir. Limon kesinlikle iyi bir fikir değil.

B

Gaviscon da olur.

B

zaman her şeyin ilacıdır

M

Molotof kokteyli. İntikam almak lazım. Acını dindirme.

Ö

Defansta misin jamiryo

F

SÜT

Ç

com-8b058wb53jl7vgk11rrr.jpg

görsel materyal
M

Talcid ne demek

D

Antiasit, bir mide ilacı

Erşat Ersal 19 gün

Limon kolonyasi

H