Davalının mal kaçırmak gayesiyle satış yaptığını nasıl bir delil ile ispat edebiliriz?

Davalının mal kaçırmak gayesiyle satış yaptığını nasıl bir delil ile ispat edebiliriz.? Saygılarımla
Ö
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
11
11 CEVAP

Bu konu da tanık yoksa tapudan inceleteceksiniz.

H

Havva Şansal HMK'nun 119/1-f maddesi gereğince bu delili dava dilekçesinde belirtmemiz gerektiğinden sordum

Özgür Bayraktutan 19 gün

Özgür Bayraktutan ok. Başıma gelmedi daha önce kaçırılmış malin arkasını arayan ama davacı tarafın ispat etmesnin pek mümkün olmadigini biliiyorum

Havva Şansal 19 gün

Çok saçma acil ihtiyacım var, hisseli arazim var, hisseli diye pek de kimse almak istemiyor. Kardeşime uygun fiyata satıyorum. Ne yani şimdi kanun ucuz verdin kardeşine verdin diye iptal mi edecek. Zaten bu türden yorumlardan dolayı kimse korkudan hisseli arazi almak istemiyor. Böyle saçma yargılama mi olurmus

E

Erdal Küçükkarataş kardesine satarsin da ona kimsenin sozu olmaz ama sen o mala hissedar olanlar ile gorusup rizalarini almaz isen o zaman birileri alacaginin pesine düşer yoksa sana ait olan yeri kalktin kardesine verdin buna kanunda n8zam da soz söylemez

Selim Tarin 19 gün

Selim Tarin valla ben bu miras kanunlarını hiç sevmiyorum, düzen yok kardeşim. Her tezin bı başka anti tezi var. Problemsiz düzen yok. Selamlar

Erdal Küçükkarataş 19 gün

Erdal Küçükkarataş selamlar kardesim

Selim Tarin 19 gün

Erdal Küçükkarataş gerçek. Bedelin %80 ni tapudan beyan edersen sorun yok

Gokhan Kisa 19 gün

Gokhan Kisa gerçek bedel neye göre tespit edilir. Çok saçma ve düzensiz hukuk sistemimiz var. Hukukçuların anlamakta zorluk çektikleri yönler var. Müstakil tapulu bin metre kare arazi yüzbin lira. Bitişiğinde hisseli tapu başka bir arazinin değeri gerçek olarak tespit edilemez. Mesela acil ölüm kalım meselesi var, üçüncü kişiye satamiyorum. Hissedarlar arasında itilaf var. Bu araziyi ben onbin liraya sattiysam hakim bana değerinden düşük sattin diyemez. Araziyi alan, ihtilaf olduğundan araziye giremiyor kullanamıyor onbeş yirmi yıl istifade edemeyeceği araziye para veriyor. Hakim de sen ucuz almışsın hile var diyor. Saçma.

Erdal Küçükkarataş 19 gün

Malı kimden kaçırmış nasıl kaçırmış 3. Kişiye mi devri olmuş? Çocuğuna mı? Biraz daha detay vermelisin

F

3. 4. kişiye geçtiyse alaamzsın.

M

Mehmet Sanatsever neden

Özgür Bayraktutan 19 gün

farzetki bana sattı. Bende başka birine sattım paramı aldım. Artık 3. kişiye bişey yapamaz mahkeme.

Mehmet Sanatsever 19 gün

mal kaçırmanın en kolay yoludur.

Mehmet Sanatsever 18 gün

Mehmet Sanatsever yapamaz mı abi

Özgür Bayraktutan 18 gün

eğer borca düştükten sonra bu satış yapıliyorsa tapu iptal davası açılabiliyor. Konu miras ile ilgili ise gerçek bir satış olup olmadığı inceleniyor. Ne kadara satılmış, gerçekten para ödenmiş mi, alan kişinin bunu alacak alım gücü var mı gibi durumlar incelenip bunun gerçek satış mı yoksa mal kaçırma mı olduğu belirleniyor.

N

ben mal kçrma olaynda kulanılan kişi oldm ceza aldm ne yapabilirim

Havva Taşhann 19 gün

valla ben 3 kerw yaptim

F

alamadilar

F

ben hatır için yptım ceza almışm cözulürmü

H

Kim kimden bilerek mali kaçırıyor ise hakkini yiyor isecallah belasini versin

S

Selim Tarin Amin

Erdal Küçükkarataş 18 gün

iik 331.maddeye göre mal kaçırmanın ve alacaklıyı zarara uğratmanın cezası 3 yıldan 6 yıla kadar mapıs.. Böyle bir dava açtığın zaman mahkeme tapuya müzekkere gönderir.. 2 yıllık taşınmaz bilgisini isteyeceksin. Girdi çıktılar gelir. Kaça satılmış, hangi tarihte kimlere satılmış veya devredilmiş. Tüm bilgiler gelir.. 2 yıl içinde senin zararına oluşan şeyler mahkeme için delil sayılır ve basar cezayı.

B

bin gün de adli para cezası

Bayram Yaygın 18 gün

Öncelikle davalı mı borclumu? Ortada icra dosyasımı yoksa aile hukukundan yada vb. Davanın ne olduğunu bilir isek azda olsa bilgi verebilirim..

V

Özgür Bayraktutan içerik

Vahdet Eyilmez 18 gün

?

Vahdet Eyilmez 18 gün

Bekliyorum

Vahdet Eyilmez 18 gün

Vahdet Eyilmez Kadastro çalışmasında başkasının adına çıktı tapu

Özgür Bayraktutan 18 gün

Özgür Bayraktutan ee

Vahdet Eyilmez 18 gün