Devlet hastanesi kaçıncı haftada sezaryen ile doğuma alıyor?

Merhaba güzel anneler sizlere bi Sorum olacak. Ôzellikle devlet hastanesinde Doğum yapan annelere.. Ben 8 ay 5 gunluk hamileyim. Devlet hastanesi kacınci haftada sezeryan ile Doğuma alıyor. Devlette Doğum yapanlar lütfen yardımcı olur musunuz

Yağmur Aydilek
Y
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
12
12 CEVAP

Bebek 38 haftalıkken sezeryan yapıyolar.

Yağmur İlboğa
Y

Kac haftalık bebegın canm

Yağmur İlboğa
Y

37 haftalık gôrunuyr ultrason da canım.

Yağmur Aydilek 10 ay

Benim ikinci sezeryannm olacak.. İlk gebeligum ozelde oldum. İkinci devlette olacam allahiin izniyle. Adana oturuyorum. Devlet hastaneeleri taşındı. Onun için bi karışıklık oldu. Gün alamadım canım sıkıldı

Yağmur Aydilek 10 ay

Bılyorum canm bende adanda oturuyorum ben marsada dogum yaptım oglumu 38 haftalık sezeryan sancım baslamıstı. Kızımıda ozelde dogurdum unıversalda. Ama sımdı yenı hastaneye tasınmıs adana sehır hastanesıne.

Yağmur İlboğa 10 ay

Evet bende marsaya gidiyor dum. Taşındı ve ben rezil olduumm

Yağmur Aydilek 10 ay

Bılyorum canm bende marsanın orda adana park varya orda oturyorum benm bebek hasta oldumu resıl oldum canm hıc sorma

Yağmur İlboğa 10 ay

39 haftalıkken alicam dedi doktorum canım 29 haftaligim

Nazan Kuruyüz
N

Teşekkür ederim canim. Bende 37 haftalık gorunuyor ultrason dA

Yağmur Aydilek 10 ay

Rabbim sağ saglim kucağına almayı nasip etsin canım inşallah..

Nazan Kuruyüz 10 ay

Çook teşekkür ederim canm. Sende sağ salm alırsın inşallah kucağına

Yağmur Aydilek 10 ay

Amin inşallah canım benim sağol

Nazan Kuruyüz 10 ay

Herkes sağlık durumuna göre alınıyor kaçıncı bebeğin olduğu dahi göz önünde tutuluyor. Yani devlet has olduğu için ezbere iş yapmıyor ve bazı özel hastanelerden daha iyi..

Gamze Çiçekdağ
G

Benim ikinci sezeryannm olacak.. İlk gebeligum ozelde oldum. İkinci devlette olacam allahiin izniyle. Adana oturuyorum. Devlet hastaneeleri taşındı. Onun için bi karışıklık oldu. Gün alamadım canım sıkıldı

Yağmur Aydilek 10 ay

37 haftalık gebeym

Yağmur Aydilek 10 ay

Riskli acil durum yoksa 39.hafta

Züleyha çavdar
Z

Teşekkür ederim canim ..,

Yağmur Aydilek 10 ay

39 haftalikken sezeryan yapiyor doktor

Diyap Hekimogullari
D

Benim ikinci sezeryannm olacak.. İlk gebeligum ozelde oldum. İkinci devlette olacam allahiin izniyle. Adana oturuyorum. Devlet hastaneeleri taşındı. Onun için bi karışıklık oldu. Gün alamadım canım sıkıldı.. 37 haftalık oldu. Doktor net bişey demedi

Yağmur Aydilek 10 ay

Allah sağ salim kucaginiza almayı nasip etsin

Diyap Hekimogullari 10 ay

Benimde 2side sezeryan oglum 10 aylık oldu

Diyap Hekimogullari 10 ay

Teşekkür ederim canim.. Sizinki allah bağışlasın

Yağmur Aydilek 10 ay

Sağolun allah razi olsun

Diyap Hekimogullari 10 ay

Bende ilk çocuğumu özelde doğum yaptim 2 ci çocuğumuza devlette ama devlette artık özel gibi olmuş

Diyap Hekimogullari
D

Benim ikinci sezeryannm olacak.. İlk gebeligum ozelde oldum. İkinci devlette olacam allahiin izniyle. Adana oturuyorum. Devlet hastaneeleri taşındı. Onun için bi karışıklık oldu. Gün alamadım canım sıkıldı.. 37 haftalık oldu. Doktor net bişey demedi

Yağmur Aydilek 10 ay

Bana Dr. 39 da alıyorum demişti tabiki bnm oğlum 36+5 te doğdu.

Ayse Kati
A

Benim ikinci sezeryannm olacak.. İlk gebeligum ozelde oldum. İkinci devlette olacam allahiin izniyle. Adana oturuyorum. Devlet hastaneeleri taşındı. Onun için bi karışıklık oldu. Gün alamadım canım sıkıldı.. 37 haftalık oldu. Doktor net bişey demedi

Yağmur Aydilek 10 ay

Devletteki Doktorum 38 haftanin bitiminde sezeryana alicam dedi yani o haftada hangi gun sezeryan gunu ise cunku dr 2 gun polikilinik yapiyor diger gun ameliyat gununde oluyo genelde

Rojda Yüksektepe
R

Teşekkür ederim canim. Bennde su an 37 haftalık gorunuyor ultrason dA. Hastane taşınacak dk net bişey demedi. Canım sıkıldı

Yağmur Aydilek 10 ay

Sikma canini sezeryan oldumu riske atmazlar. 38. Hafta oldunmu gun verirler. Hayirlisiyla kucagina alirsin insallah

Rojda Yüksektepe 10 ay

inşallah ya allah tüm hamileleri bir nefeste kurtarsın

Yağmur Aydilek 10 ay

Amin cnm amin

Rojda Yüksektepe 10 ay

39 mecburi bi durum yoksa

Oral Huysal
O

Teşekkür ederim canim

Yağmur Aydilek 10 ay

38+5 te almsti canim

Meltem Şoreş
M

Ilk ise 38. Ikinci veya daha sonraki ise 39

Emine Tok
E