Sezaryen doğum yapanlar, 2 çocuk arasını kaç yıl beklediniz?

Sezaryen doğum yapan arkadaşlar 2 çocuk arasını kaç yıl beklediniz 10.5 aylık bebeğim var 2.yi istiyorum
Hayal Yurdabakan
H
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
58
58 CEVAP

33aylik oglum 10gunluk kizim var

Elif Meder
E

2 yaşı geçmiş doktorlar da en az 2 sene beklenmesi gerektiğini soyluyolar da ne bilim ya

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Bncede bekle canim zor oluyo yinede ne kadar uslu olsalarda zor oluyor

Elif Meder 1 yıl

Maşallah cesaretlisiniz

Nuray Yildizz
N

Ameliyat konusunda cesaretim yok

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Ama en önemlisi konunun o kısmı aslında canım

Nuray Yildizz 1 yıl

Ne acelle kiz cocugun usllu herhallde nasill istiyon bana da formull ver

Ebru Yavuzcanlı
E

Tam aksine hiç uslu bi bebek değil ama kardes olsun istiyorum

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Valla bunye meselesi herhallde canim kaldirabilirsen ne alÄ amma 2 sene en sagllikllisi en azindan 18 aylık ollana kadar beklle

Ebru Yavuzcanlı 1 yıl

ben cesaret edemiyorum çektigim acılar hala ilk gunku gibi gözlerimin önunde yaa

Esra Aldım
E

2 sene yasak var diye tedirginim ben de

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Valla 2 yıl dendi ama biz 2 aylikti mecbur hamile kaldım kardeşten nakil için şimdi 1 ve 2 yasindalar

Rahime Yavuzaslan
R

Allah bağışlasin acılarını gostermesin inşAllah

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Amin canim cumlemizin evladını rabbim korusun ins

Rahime Yavuzaslan 1 yıl

Ne nakili acaba benm oğlunda karaciğer nakli olcakta

Cağırkan Manyas 1 yıl

Canim bacağında kitle vardı oda karaciğeri sıçramış ılık nakli oldu ve suan çok iyi çok sukur

Rahime Yavuzaslan 1 yıl

Benim oğlum da anne karnında safra kesesi yokmuş o yüzden safranın zehri karacigeri zedelems bizde o yüzden olcaz bakalım daha 21 Ekim'de 1yasnda olcak 3 aylıkken bağırsakları çıkartıp safrata bağladılar şimdi safranın yolu bagirsaklardan geçiyor rabbim hiç bir anneye evlat acısı yasatmasin inşallah sanada geçmiş olsun

Cağırkan Manyas 1 yıl

Kiz bu ne acele benim kızım 4 buçuk yaşında şimdi hamileyim daha:-D

Emine Şaman
E

Ay benim 24 günlük ilk bebeğim ikinciyi bile düşünmüyorum tebrikler

Elif Aydin
E

Bi kaç ay geçsin de istersin bi insanın buyudugune şahitlik etmek çooook güzel

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Vala benim 3yil gecti istemiyorum bir tane kizim var. Rabbim olmayanlara nasip etsin. Ben kesinlikle istemiyorum.

Nida Tezkan 1 yıl

Aslında 4 yıl olması lazım ama bi ihtimal 3 olabilir dikişler falan anca toparlanıyo

Gülşah Öngün
G

5.5 yasinda kizim ama hamileyim ama cok zor inanin resmen kizima haksizlik yapiyormus gibi hissediyorum

Nihan Bedirbek
N

Valla ben cesaret edemedim kizim 4 yasinda ben suan daha yeni 15 haftalik hamileyim

Rukiye Ozyuksel
R

en doğru zamandasin cnm. Sağlıklı sıhhatli olsun inşallah

Azra Saldirir 1 yıl

Yaş geçiyor yoksa daha da beklerdim 35 yasindayim ve zor geçiyor sezeryan acisini dibine kadar yaşadım suan tek düşüncem sezeryan

Rukiye Ozyuksel 1 yıl

o zaman kusura bakmayın. Haklısınız 2.yi istemek de. Cunku yaş ilerledikçe zorlanıyor insan. Bi yakinim da sizin gibi hemen 1 sene sonrasında 2.ye hamile kaldı ve şimdi iki kızıni beraber büyütüyor. Maşallah onlar iyi. Ama tabi doktorunuza danismakta fayda var

Azra Saldirir 1 yıl

Doktorum simdilik bi sıkıntı yok hatta masallah bebek cok iyi dedi benim sadece agri sizim cok oluyor oda normal kac yil gecmis ilk hamilelik gibi oluyor ama dediğim gibi beni sezeryan psikolojisi mahvediyor sadece.

Rukiye Ozyuksel 1 yıl

haklısınız ben aglamistim doğuma girerken. Ama RABBIM yardım ediyor çok şükür

Azra Saldirir 1 yıl

5 yıl

Asuman Ülgey
A

Bi de yaş kompleksi olmaya başladı arkadaşlar ayrıca uykusuzluk açlık yorgunluk hepsine alismisken bi kardes olsun istiyorum bebegime ama ameliyat korkutuyor biraz

Hayal Yurdabakan
H

kesinlikle en az 2 yil.... Benim ilk kızımla 2.nin arasında 2.5 yaş var çok zorlanıyorum ikisi de ilgi bekliyor.

Azra Saldirir 1 yıl

Sunllari dusun sezeryanllisin en az 2 gün hastanede kallacaksim kim bakacak.. Sensiz nasill uyuuacak o cocuk.. Ağrıların acillarin ollacak yeri gelecek kucagina allamayacaksin.. Emziriyorsan bi de ooo onu saymıyorum bille.. Yine de sen billirsin ama sağlığın acisindan en az 2 yill beklle

Ebru Yavuzcanlı
E

Masallah size

Songül Dikkaya
S

Doktor 15 ay beklemem gerektiğini söyledi

Aydan Şible
A

3'5 yaş var arasinda cocuklarimin erken bence

Çiğdem Senol
Ç

Hayal hanimcim valla cokta zor olmadi ne bakanımız oldu ne yardım üstüne esim şehir dışındaydı düşünün ama değer ve çok şükür 2 yıl sonra birtane daha düşünüyorum çünkü bunlar ikiz gibi buyuyorlar

Rahime Yavuzaslan
R

Benim oğlum 4 buçuk yaşında. Kocam ve oğlum tutturdular kardeş diye evde hergün bunun konusu dönmeye başladı işin kötüsü annem babam koz kardeşim hepsi çocuk istiyorlar ama ben hala kararsızım yetebilirmiyim diye ikinci çocuk 2 kat sabır demek

Nemire Bingüler
N

5 yaş olucak kısmet olursa. Kızım 4.5 yaşında 14+3 günlük hamileyim.

Tuğba BiLbay
T

11 aylık oğlum var 6 aylık hamileyim bu arada sezeryan. ..

Safiye Gübür
S

Ayy peki doktor riskli gebelik falan diyo mu dikiş yerinde sorun var mi

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Yooo çok şükür hiç bir sıkıntım ağrım sızım yok gayet güzel herşey

Safiye Gübür 1 yıl

Hemde emiyor hala oğlum şuan

Safiye Gübür 1 yıl

Bebeğim hiç emmedi maalesef

Hayal Yurdabakan 1 yıl

üzüldüm ama senin için daha kolay olur bence benimki emiyor yapışık ikizgibi geziyoruz

Safiye Gübür 1 yıl

Ben oğlum şuanda 7 aylık biz bir bebek daha istiyoruz acaba acelemi ediyoruz

Selbinas Ersoyak
S

Ben digeri 9ayliken hamile kaldim. Tabi isteyerek olmadi smd biri 18aylik dgeride 40gunluk suan icin zorlandgm tek konu buyugun kucugu kiskanmasi. Oda ilgi yasinda suan bence 2yasina geldgnde dusun 3e yaklastgnda dogum olur ztn 1sene sorada krese baslar send az zorlanms olursun pedegoglarda 3yasini öneriyo ilk doganin pskolojisi icin

Elcin Kahiye
E

15 yıl

Yıldız Çetinkayaoğlu
Y

Hey maşşallah

Nemire Bingüler 1 yıl

Acele falan etmiyosunz bnce. Benimde 21 aylık oğlum var ikinci sezeryanim pazartesi günü olacak. Aralarında çok yaş farkı olunca bebekler arasında kıskançlık oluyor ama böyle yakın olunca büyük olan küçüğü oyun arkadaşı olarak görecek ve cok problem olmayacak diye düşünüyorum
Hep seneler sonra tekrar vücudum salacagina bi anda salar bi anda toplarım

Ayşegül Turkmen
A

Kiloyu uzun zamanda sağlıklı bi şekilde verdim deforme olmadım ama işte dediğim gibi ameliyat korkutuyor sadece

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Hiç korkmayn ben hiç korkmadim benm tek sıkıntım var açlık asla dayanamyorm

Ayşegül Turkmen 1 yıl

Hiç korkma zaten uyuşuk ameliyat yeri dikislerde sıkıntım yok şuan gayette güzel gidiyor herşey

Safiye Gübür 1 yıl

Maşallah bu bebiş bi büyüseydi annesi daha bunn sana ihtiyacı war hee ama bakanın warsa bilemem ben tek büyüttüğüm için çok zorlanıyorum yoruluyorum 2.yi bir süre düşünmüyorum hatta oğlum kardeş istiyorum demezse büyünce hiç düşünmüyorum

Selin Tanişmaz
S

Bakanım yardım edenim yok da açlık yorgunluk uykusuzluk alismisken hem de birlikte buyusunler diye çok istiyorum ama ameliyat korkum var

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Hmm anladım cnm kendinede yaZık etme bira bekle bari vir yaşında olsun yada 2 gene birlikte büyürler ayaklanmaya başladıklarında zor olur bence tabi sen bilirsin yine ama doktoruna sordunmu

Selin Tanişmaz 1 yıl

Yok canim sormadım

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Bence sor canm yani uygunsa bi zararı yoksa sana yapabilirsin ameliyattan korkma artık eskisi gbi değil ben epidural oldum okadar memnn kaldımki bidaha olsa yine epidural olurum

Selin Tanişmaz 1 yıl

Benm kuzuda 10.5 aylık

Selin Tanişmaz 1 yıl

Bende sezaryenliyim korunmuyoruz ama hamile kalamiyorum zamani var demekki etraftaki herkes 2 yil bekle desede ben hemen bi kardesi olsun istiyorum cunku ikizlerdi birini kaybettik

Cansu Nell
C

Basınız saolsun Allah kalanina ömür versin

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Benimde olmuyordu canım ilk çocuktan sonra hiç korunmadim galiba şimdi hamileyim kızım 19 aylik

Sertap Akşahan 1 yıl

Hadi hayirlisiyla inşAllah

Hayal Yurdabakan 1 yıl

9 yas aralari

Selcan Bacaks
S

Bence de çok yaş farkı olmaması gerekiyor ama benim eşimden başka yardım edecek kaynanam yok ondan biraz korkuyorum hamile kalmaya

Selbinas Ersoyak
S

Sanki bizim varda kaynana omu bakıyor kendim bakıyorum. ..

Safiye Gübür 1 yıl

Ben sizlere birşey demiyorum ama bakamam diye korkum var ondan dedim

Selbinas Ersoyak 1 yıl

Canım benim de hiç yardım edenim yok ama uykusuzluk yorgunluk açlık alıştım artık hepsine o yüzden ikilemdeyim

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Benim oğlum 7 aylık yakın yakına olsun istiyorum ben daha 21 yaşındayım ondan korkuyorum ikincisi olursa baka bilecekmiyim diye

Selbinas Ersoyak 1 yıl

17 aylık oglum war 17 hastalıkta gebesim

Selçuk Ileri
S

Benim doktorum 3 yıl demişti ama 3 ay sonunda hamile kalanda oluyor çokta sıkıntı olmuyor demişti benim ikisinin arası 3 yaş

Yağmur Dayıpoğlu
Y

Doktorum bana 7 ay dan sonra hamile kalabilirsin dedi ama benim gözüm yemedi

Mehtap Ilkerli
M

Oğlum 7, yaşında ve ikinciyi yeni doğum yaptım 40, daha cikmadi

Zeynep Safi
Z

Hamileliğinizde dikiş yerlerinizde ağrı filan oldu mu.. Veya dikişlerin izde açılma??

Rabia TurĞay 1 yıl

3 yil arasinda istiyorum ve ikincisi normal dogsun

Laura Ergöz
L

İkisinde. Sezaryan oldum

Zeynep Safi
Z

Kızlar bisey sorcam yengemin 11 yaşında oğlu 3 yaşında kızı 2 yaşında oğlu var doktor 5 ve üzeri olduğu için bir kere daha hamile kalabilirsin demiş dogrumu

Rahime Yavuzaslan
R

Bilgim yok ama dusununce cok erken dikislerin iyilesmemistir bile benim normal dogumken hamile kaldigimda rahim buyudukce ic dikislerimin agridigini hissediyordum ki sezaryanin yaninda hic denecek kadar az sezaryani dikisini dusunemiyorum. Bence bekle biraz daha

Gülşah Güleç
G

2 yasinda oglum var suan 26 haftalik 2.ogluma hamileyim dogdugunda 2.5 yasinda olucak oglum

Öznur Özşat
Ö

5 yıl

Belkıs Özdüş
B

En az 1 yil gecmesi iyi olur diye biliyorum kucuk cocugu olup hamile kalan arkadaslarimda var ama planli bi gebelik olucaksa bence 1 yil gecmeli diye dusunuyorum

Öznur Özşat
Ö

Çok erken değil mi 1 yıl

Rabia TurĞay 1 yıl

Evet en az 1 sene gecmeli. Arkadasim 4 ay sonra hamile kaldi hatayla ve dikisler neredeyse acmislar tehlikleli olabilir

Laura Ergöz
L

İşte ben de bundan korkuyorum

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Olabilir yani bekle daha mümkünse

Laura Ergöz 1 yıl

Maşallah canım böyle annelere hayranım çocuğunuz sakin bir çocuk galiba 18 aylık kızın var 2. Tövbe ettim çok fena pisikologa bile gittim yani o derece

Seda Bezirganoğlu
S

Hiç sakin bi bebek değil aslında uyku düzeni falan hiç yok işte birlikte buyusunler istiyorum ama sezaryen olduğu için ikilem de kaldım

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Hakkinda hayırlısı olsun canım

Seda Bezirganoğlu 1 yıl

4 yaş oldu aralari

Ebru Rahmanoğlu
E

19 aylık oğlum var 11 haftalık hamileyim benimkide sezeryan

Yiğit Yeşltaş
Y

Oglum cok hareketli bi cocuk ama zarar veren veren bi cocuk degil o yuzden tereddut etmedim ben hic beni neler bekliyo merakla bekliyorum

Öznur Özşat
Ö

Hamile misiniz ?

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Evet 26 haftalik

Öznur Özşat 1 yıl

MaşAllah oglunuz kaç aylık yaşı var mi

Hayal Yurdabakan 1 yıl

2 yasinda canim

Öznur Özşat 1 yıl

MaşAllah

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Bence beklemelisin ben 4 yil arayla ikinciyi yaptim agrim yok oldu ameliyat yerimde hem bebeginde henuz kucuk ona yazik

Serpil Yeniceri
S

valla benim 14.5 aylık kızım var ben suan dusunmuyom kararsızım eşim çok istiyor ikinciyi ama benim gözüm yemiyor

Hürü Değerlier
H

Benim kızım 5 aylık ben seneye dusuyodum eşim 1 buçuk yaşına gelsin diyo

Yağmur Türkata
Y

1 yıl buyugum 1 yasnda kucugum 16 gunluk

Hasret Tenikeci
H

8 yaş aralarında

Emine Kurtpinar
E

Benim kızım 15 aylık bir kac gun once 1 aylık hamile olduğumu öğrendim..

Şirin Nurdağ
Ş

2,5 aylık hamileyim 17 aylık bir oğlum var

Eda Yanik
E

2yasinda oğlum 7buçuk aylikta bi kızım var 16 ay var aralarında

Duygu Gürsöz
D

14 aylık oglum 5 aylık hamileyim sezaryanim

Gürşat Ozusen
G

10 ve 7 yaşında iki oğlum var 23 günlükte bir kizım oldu şimdi 3de sezeryan aradaki yaş farkları gayet ideal benim için tabi

Neslihan Avag
N

Hay maşallah 2 yi istiyormuş kolay büyüdü canım

Kübra Haşim
K

O nasıl bi üslup öyle ?

Hayal Yurdabakan 1 yıl

Bu bebeğiniz bi 2 yaş sendromuna girdiğinde tımarhanelik olmak istiyorsanız hemen yapın diycem herkes çemkirecek bana şimdi.. Bebeğin bi yürümeye başlasın hele sana asıl ihtiyacı ondan sonra başlayacak planlı bi hamilelik olacaksa sadece sağlık kısmını değil şu an kucağındaki bebeğini de düşünmelisin.. Oğlum 18 aylık ne eşim ne de ben şu an hiçbir şekilde düşünmüyoruz 2 yaş sendromunda. İnanılmaz uysal bi çocuktu şu an tanıyamıyoruz saç baş yolduruuor resmen desem yeridir

Gizem Seyran
G

Ilk sezeryanimi 2011 de yaptım 2. Sezeryanimi 2016 yılında yaptım

Kader Tuci
K

Hepinize yorumlarınız için teşekkür ediyorum arkadaşlar . . .

Hayal Yurdabakan
H