Doğumdan önce cinsiyeti erkek diyip değişen oldu mu?

Günaydın kızlar cinsiyeti erkek deyip sonra değişen oldu mu burda coğu degişti diyorda ama genelde kız deyip erkek demişler ben 12 +6 yım dün ögrendim %90 erkek dedi pipişi gördüm dedi degişen oldu mu merak ediyorum bu arada özelde ögrendim

Ü
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
46
46 CEVAP

benimde 12de belli oldu hala erkek degismedi

E

ne kadarlıksın cnm %lik birsey demişmıydı

Ü

Bende şuraya ilişeyim

F

Bnm 11 haftalıkken Erkege benziyor dedi smdi 18 haftalkyim ℅100 erkek diyor yani değişmedi bu saatten sonra da degiscegni sanmıyorum

Ö

gel gel Filiz KayaGvrcn

Ü

simdi 25haftadayiz yuzdelik bisey demedi direk erkek dedi bidaha bakarz dedi 16da bakti yine erkek

E

Bildiğim kadarıyla erkeklerde yanılma payı az oluyor. Mesela ben dün öğrendim 12+6 ken %99 erkek dedi ve ben gördüm pipisini yumurtalıgını faln

F

Yumurtaliklar 16 ve 20.hafta arasi iniyor asagi.

Aysegul Altaş 2 yıl

Ahaha o zamn pipidir ama ben yumurtalıkta gördüm sanki çok büyük bişey gördüm çnkü

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Özlem Semih Kutlu özel de mi demişlerdi

Ü

Filiz KayaGvrcn banada pipişi gördüm dedi ama ben anlamıyorum birsey göremediöm

Ü

Canım ilk oğlumda bende hiç anlamamıştım ama sanırım tecrübe sahibi oldum doktor erkek oldugunu söylemeden ben dedim bu erkek diye

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Evet özelde dediler devlettede aynısini diyolar

Ö

her gittigimde aciveriyo devlette bakildi benim

E

com-8aw8h83llrfnsiur5bke.jpg

görsel materyal
Ü

Ben dogum yaptigimda yan odadan bi bayan gelmisti erkek demisler kızı olmuş gorunce şok oldum dedi kızı olanlara isim soruyodu herseyinide mavi yapmistik ismi bile belliydi demisti

E

Ay oda valla tam şokluk olay takdir ilahi rabbimin hikmetinden sual sorulmuyo

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Aynen canim ya

Elif Bellitaş 2 yıl

bu ultrason da gördüm dedi ben birsey göremedim

Ü

Tatlım böyle yan görülmez doktor bacak arasına bakar. Emin olmak için 3-4 açıdan bakılır

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Ama senin bebeğin erkek için rahat olsun resimden gayet net bellli

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Evet 2 erkek annesi tecrübesine dayanarak bende erkek diyorum bnm 3. De erkek gelyo onunda fotoğraflar bundan

Özbay Erzn 2 yıl

Elif Bellitaş benim de arkadasa aynı oldu kız dediler oglu oldu ama o hiç özel e gitmemişti

Ü

Bende devlette dogum yaptim canım

Elif Bellitaş 2 yıl

Bana dr um 20. Haftada kız dedi kızım oldu

Elif Bellitaş 2 yıl

Bana da 12. Haftalarda erkek dedi hatta pipi gosterdi 6 aylik kizim var 21. Haftada ogrendim kiz oldugunu

T

O nasıl oldu yaaa neymiş o pipi değilde kordonmu

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Kordondur buyuk ihtimalle hatta bn 16 17. Haftayi bekliyim mi dedim bunu gormuyor musun pipisi beklemene gerek yok ama sn bilirsin dedi

Tansu Ardanuç 2 yıl

Aa dünde doktor bana gösterdi %99 erkek dedi bende dedim değişmez demi hıcam kesin erkek dedim evet dedi. Bi arkadaşımda 20. Haftana kadar bekle dedi

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Ayrıntılı ultrasona girmeden inanma derim bn yani 2 kez pipo gösterdi lafta bana

Tansu Ardanuç 2 yıl

Haydaaaa. Yaaa allahım günah yazmasın inş bende bu bebeği çok fazla kız bekledim kız zannettim dün doktor erkek diyince bi tuhaf oldum kıza kendimi çok odaklamışım. Hala bile inanamıyorum sanki bi yanılma olck gibime geliyo ama biliyorumki bu his bende ben kız iatediğim için var

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Bana da ilk 12 haftalıkken erkek demişlerdi. Ama öle yüzde yüz felan demediler. Sonuç kızım var

E

Canım sana doktor pipi faln göstermedmi

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Yok canım

Elif Toker 2 yıl

Allah allah neye göre erkek demiş acaba bana pipi göstermedi hani şurda pipisi bak faln demedi ama ben gördüm bacak arası baya doluydu ama sanki fazla büyüktü ben şok oldum öyle görünce zaten doktorda erkek dedi bende kesinmi dedim %99 dedi

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Benim kiz kardesim e de erkek dediler dogum da kiz oldugunu ogrendik doktor kordonunu yok iyi saklamis bende olsam erkek derdm demis

F

özele gittim 19 haftaya kadar erkekti sonradan kız oldu

H

Nasl ya

Özlem Eseroğlu 2 yıl

Normalde vajinasi su toplamış onuda doktor ve biz pipi sanıp erkek sandık bu normal de yaşanan bir durummus

Hatice Kanıtemiz 2 yıl

Bnmde değişir mi 18 haftalkyim ben erkek dediler ℅100

Özlem Eseroğlu 2 yıl

Bana yüzde 80 demişti canım ama detaylıda kesinlesiyor o

Hatice Kanıtemiz 2 yıl

Detaylı kaçıncı haftada yapılıyor cnm

Özlem Eseroğlu 2 yıl

Tövbe yarabbim allahım günah yazmasın nerdeyse benimkide değişsin diyesim var

F

Vala canım ben bir kız çocuğu gördüm o kadar sevdimki Allah'ım banada kız nasıp et dedim böyle sonra 2 gün sonra kontrolde kız olduğunu öğrendik çok şaşırdık

Hatice Kanıtemiz 2 yıl

Bende çok yalvarıyorum neden olmuyo acaba

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Rabbim büyük cnm hikmeyinden sual olunmaz ben de çok dua ettim ama bnm de hep oğlan vardır Rabbimiz in bildiği ya sınav ya mükafat bilemeyiz ki ama Mucize beklemiyormuyum doğum da bir mucize olsa hiöte f3na olmaz die içimden geçiriyorum tabi. Ama oğluşlarım dünyam karnımda ki bebeğim de sağlıklı olsun önce kusursuz versin Rabbim cümlemize

Özbay Erzn 2 yıl

12+ da erkek olma ihtimali daha yüksek dedi. 15+ da kız dedi şimdi 1 yaşında kızım var

S

Tansu Ardanuç ama kızın çok tatlı maşallah. Allhım inş bi günde bana böyle boncuk gözlü bi kız evlat nasip eder

F

Çok tesekkur ederim filiz hanim insallah sizin bir melek kızınız olur

Tansu Ardanuç 2 yıl

İnşallah canım benm inşallah çok istedim ama demkki nasipte yokmuş yada daha kızımın rızkı gelmemiş

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

inşallah cnm Rabbim gönlüne göre versin

Ümmühan Vurkaç 2 yıl

Amin canım cümlemizin inşallah

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

bunları okuyunca valla bende sevincim gitti bende şimdi tereddütte kaldım

Ümmühan Vurkaç 2 yıl

Bna 11 haftalıkken erkek dedi hc deişmedi

M

Banada 70 ole dedi pipisini cekti smdi kiz oldgnu ogrendk

S

çok garip yaa

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Aynen

SeLma Peyman 2 yıl

Benim ki de erkeğe dönmesin pembe pembe giyer artık

Ceren Gokce 2 yıl

inan hic bisi almadm besik disnda ihtimal diorm

SeLma Peyman 2 yıl

Doktor kız deyince ben dayanamadim, saldırdım pembelere hemen. Ama karnim kız karniymis, öyle diyolar tecrübeli arkidesler guveniyorum onlara

Ceren Gokce 2 yıl

Ben de merak ediyorum

Z

Erkek dendi 16 haftaya kadar sonra 18 haftada kız dedi ayrıntılida kız dedi kızım oldu

F

Sirac beklerken Almina oldu

Ç

Doğyma kadar kaç kere ulttason çekildi pipi mipi gösterdilermiydi

Özbay Erzn 2 yıl

Kordonu pipisi olarak gösterdiler 3+1 ken hamileliği mi öğrendim rahatsızlıklar nedeniyle 15 günde bir ultrason a girdim farklı doktorlara da gittim Sadece Doppler kız dedi gerisi hep erkek nasipte kız varmış iyiki de olmuş canıma can katti

Çiğdem Hebebci 2 yıl

Şimdi şükür Rabbim e bi almina SU yum birde sıraç rüzgarım var Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah

Çiğdem Hebebci 2 yıl

Hıı kız denmiş yine ben de 3 dr a gittim deyaylı ultrason dahil hepsi erkek dedi napalım ben de evin tek prensesi oldum artık

Özbay Erzn 2 yıl

Rabbim saglikli hatirli evlatlar versinde kiz erkek hepsi tirnak ucundan sac teline en kiynetlimiz

Çiğdem Hebebci 2 yıl

Benim basta kiz diyodu 22.haftada erkek oldugunu ogrendim

H

Oldu

M

Benim olmusttu 13 haftalık erkek dendi şuan 25 haftaligim kesin kiz

M

Erkek deyip kiz cikti denilince daha bi umutlaniyor muyum ne hayirlisi

Z

Ama bence sağlıklı olsun da kız erkek farketmez boş ver

M

Aynen ilk once saglikli olsun da

Z

13haftalik hamileyken erkek dedi we oğlum oldu çok şükür

G

Ayy benimde 11 haftada erkek denildi bidaki hafta 3lü tarama için gidicem 16+4 oluyorum degişir mi DİE düşünüyorum walla

H

Değişmez ya

Gülsah Sakıncı 2 yıl

Walla yorumları okudukça insan tedirgin oluyor

Hülya Açmaz 2 yıl

yanılma payı oluyor tabi yengemde 6 aya kadar 2 doktor erkek dedi 6.ayda detaylida kız denildi kızı oldu

S

Benim kızım da doktor 6aya kadar erkek dedi 7inci ayda kız dedi parmağını koymuş oraya dedi doktor kızım oldu bazen yaniliyorlar

S

pipi gruldu dendi snra kzm oldu ayrntlda ögrndm

H

Benim kızımda 12 haftalarda %95 erkek dedi ama kızım oldu. Oglumda da erkek dedi yüzde vermedi kesin erkek dedi ve bu değişmedi oğlumda 2 aylık oldu

A

Canım iyice kafam karıştı resmen bana %99 dedi doktorum erkek diye bacak arası doluydu gördümde

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Valla cnm ben gormedim bacak arasını ama doktorum o zaman pipisi var %95 erkek demişti ama kızım oldu suan 2 buçuk yaşında

Ayşegül Köskü 2 yıl

Ama inan kafam allah bullak oldu

F

Olmaz cnm benimde öyle demisti

F

Bana da 12. Haftada yüzde 90 erkek dedi 16.haftadan itibaren kesin kız dedi. özel de

T

Size yine %10 luk bir pay bırakmış. Bana direk %99 dedi. Canım bu doktor sana erkek deidğinde bacak arasını göstermedimi?

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Gösterdi hem de pipi görüyorum dedi. Aynı doktor 1 ay sonra kesinlikle kız dedi

Tuba Çarhan 2 yıl

Aaa şaka gibi ya. Bende bu bebişimi çok kız istedim ve çok fazla kız olacagına inandım ama doktorum %99 erkek dedi. Değişirmi acaba bi arkadaşımda 20. Haftana kadar emin olma dedi

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Kesinlikle emin olma. Başka bir doktora git

Tuba Çarhan 2 yıl

Bu haftalardamı gideyim yoksa ilerleyen haftalardamı?

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

İkisindede erkek dedi 5. ayda net kız dedi

A

ozelde devlette 20 haftaya kadar erkek dediler sonra tekrar devlete gittimde kız dedi ayni hafta tekrar ozele gittim 100 de 100 kiz demisdi şuan 27 haftaligim hala kiz diyolar

R

Kızlar vallahi şoktayım ya erkeği nasıl karıştırıyo bu doktorlar hiçmi bişey bilmiyolar

F

Evet bizde pipi gormustuk 12 haftalikken daha sonra kiz oldu simdi 29 haftaligiz hala kiz

G

Ya ben kızım olmasını çok istiyodum bir oğlum var acaba değişirmi ya bi heveslendimde

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Bende ayni oglum var 3 yasina girecek haziranda neyse 12 haftalik kontrole gittim ozele pipi cikinti gorduk erkek dedik ki bende gordum ama heves meves gitti kiz istiyordum ya icimdede hep kiz hissi vardi esime doktora dahi dedim ama ben kiz hissediyorum diye neyse 16 da kontrol ozelde bacak arasi bos aaaa bu kiz dedi doktorum 1 hafta sonra inanamiyorum ya devlete gittim sirf cinsiyet icin kiz dedi ayrintilida kiz dediler 29 olduk hala inanamiyorum ya erkekse diye

Gülcan Khan 2 yıl

Valla cnm bende çok kız istiyodum doktor bakarken dedim hocam kızmı durdu dedi senin ilk çocugun neydi erkek dedim doktor benim kız hevesime bakınca kadınında suratı düştü dedi bir oğlun daha geliyo ama doktor bana pipisi bak burası faln demedi ben ekranda gördüm bacak arası doluydu allahım günah yazmasın o an bi hayal kırıklıgına uğradım bi dğeişik oldum kıza çok hazırlamıştım kendimi. Sonra dedim hocam kesin demi değişmez hayır dedi %99 erkek dedi. 16. Haftanda yine bakarız ama erkek yani dedi

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Rabbimin zoruna gitmesin inş bi sonraki ay banada aaa bu kız derler

Filiz KayaGvrcn 2 yıl

Hayirlisi olsun kac haftaliksin

Gülcan Khan 2 yıl