Eski kağıt paraları nereye satabilirim?

Selam arkadaslar ziraat bankasi aliyor diye biliyodum ama devam ediyormu alimi nerde bunu yeni parayla degisyirebilirim ???

com-nlgytunh5556nf66pk53.jpg
B
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
22
22 CEVAP

Bekle biraz daha koleksiyonculara 200 liraya satarsin

M

A serisi ise 20-30 lira fazlasına satman için yardımcı olabilirim dostum.

A

Seri ak47 ise 60 tl veririm

Ö

2021'e kadar değiştirme mümkün diye biliyorum(2006+15) yanlış hatırlamıyorsam

K

Şu güzelliğe bak yenisiyle değiştirebiliriz istanbuldayım

S

70 tl verebilirim

S

Peki bunları banka değişir mi koleksiyoncular kaç para verir ?

com-isp2lo9orbtardt7un70.jpg

M

Seri numaraları görünürse tahmini fiyat söylerim

Adnan Barıs 10 ay

Merkez bankası aliyo

S

Eski sevgilimin Cüzdanındaki Para asla Harcamazdı.

M

A serisiymis

com-c70gnuyofyd2gsi0aygm.jpg

B

Oğlum bunlar yıllar sonra baya değerleniyor nevdegistrecen

Burcu Birsel 10 ay

Evde bi ton var baya eski koleksiyon bi ise yaramio ki

Burak Ceylanbaş 10 ay

İlerde görürsün yarıyormu, yaramıyormu. .

Volkan Sülü 10 ay

??

com-3s46i8wq4pmk9vu1zggk.jpg

K

Kaplama yaptır yıpranmasın

Mehmet Imre 10 ay

Umursamazlık seviyem cüzdanda taşıyorum.

Kubilay Beşikci 10 ay

Bende taşıyordum cüzdenanda sonra pres Makinesi buldum hemen yapıverdim

Mehmet Imre 10 ay

Bir eederi olur mu bu paranın ?

Kubilay Beşikci 10 ay

Bana gönderirsen bi şeyler düşünürüz pazarlık sünnettir

Mehmet Imre 10 ay

Peki sımdıkı parayı verıp eskı para taleb edebılıyormuyuz koleksıyon ıcın ?

C

Evet. Bahsettiğin şekilde ciddi alışverişler oluyor. 4-5 yıldır koleksiyon piyasasının az da olsa içindeyim. Milyonlarca liralık işlem gördüm. Ciddi bir piyasa var yani. Gördüğüm en yüksek fiyatlı satış 300.000 TL civarındaydı. 1. Emisyon 1000 liraydı

Adnan Barıs 10 ay

Benim elimde 1960 1970 yillarina ait bozuk paralar var onlar para edermi

G

bendede var am bılmıyorum daha cok buyuklerın hatırası oalrak saklıyorum ve suankı paralradan ekeme yaptım

Cenkay Butun 10 ay

com-jn3ma3kem8xrlqmxwg3i.jpg

görsel materyal
A

com-big6oiawd0iind16yxsy.jpg

görsel materyal
A

com-txshdpsf4r01ca3cqdbl.jpg

görsel materyal
A

Bunlar para edermi arkadaşlar

A

Az bir rakam eder dostum. 40-60 TL arası

Adnan Barıs 10 ay

Peki nereye şey edebilirim hiç bir bilgim yokta

Ahmet Sonaç 10 ay

Bulunduğun şehirdeki antikacılara sorarsan destek olurlar

Adnan Barıs 10 ay

anladım teşekkürler

Ahmet Sonaç 10 ay

Af buyrun. Bu paranın özelliği nedir ?

F

Bendede bunlar var

com-3nn6sz0d3onp9pfc8ege.jpg

H

Koleksiyonluk güzel parçalar. Maddi değerleri çok az. Toplayacaksanız, tavsiyem ya bir föy içine koymanız ya da para albümü almanız. Bu şekilde günden güne kpndüsyonu düşer, değeri azalır...

Adnan Barıs 10 ay

Bide bunlar naapar bunlar

com-hkym6ydorrzwg57bf1iq.jpg

H

Duygulandım lan

K

merkez bankasına götür degiştiriyorlar.

S