Facebookta arkadaşım olmayan kişilerin mesaj atmasını nasıl engellerim?

Esat Nikolar
E
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
13
13 CEVAP

facebookta arkadasın olmayan kısılerın senı bulmasını engelleyerek

Sinan Çağilci
S

Ama arkadaşımın arkadaşı olunca yine buluyor beni yani ortak arkadaş olunca. Direk olarak ta engellesem de başka birinden ulaşabilir

Esat Nikolar 10 ay

arama sonuclarına kendını kapat herkese. facebook sosyal bır platform özel bir platform değil. bu ıstedıgın ozellık ınstagramdada yok sosyal platformların hıc bırınde yoktur

Sinan Çağilci 10 ay

senın ıstedıgın ozellık yapılırsa solede bı ozellık yapılması gerekır. Kendıne mesaj atılmasını arkadaslık ıstegı gonderılmesını engelleyen kısıler hıcbır postunu gosterme kısaca ıletısıme kapalı ınsanları gizle

Sinan Çağilci 10 ay

Hepimizin derdi

Merve Üstüneryılmaz
M

Sosyal medya hocam bu isminden de anlaşılacağı üzere sosyal olmak için kapatamazsin. Illa kapatcam diyorsan facebook kapat

Fatih İskenderoğlu
F

Fazla sosyallik başa bela

Esat Nikolar 10 ay

profil fotoğrafıni kaldır mis gibi çözüm

Bahar Şrn
B

Yaşını -18 yapar isen mesaj atamaz diye biliyorum

Yiğitcan Other
Y

Blokla, olmadı profilini aramaya kapat, gene olmuyorsa facebook u komple kapat.

Hakan Akten
H

yaşınızı 18 yaş altına çekerek oluyor ama o da sadece bir kerelik oluyor

Semiha Bozbaş
S

Aynen bi kez oluyormuş bi daha yok

Esat Nikolar 10 ay

Allah aşkına dostum sen bi erkeksin sana kaç kişi mesaj atabilir ki? Dert ettiğin şeye bak: D

Ali Şıhanlıoğlu
A

Tanrı aşkına dostum lanet olsun sen bir erkeksin kamooon djdkwldkkxls

Pera Ergüll 10 ay

Öyle olmuyor o işler dostum. Binlerce kişi mesaj atsa da mesele değil. Lanet olası bir kişi binlerce kişiye denk olabilir

Esat Nikolar 10 ay

Pera hanım siz özelime mesaj atabilirsiniz

Ali Şıhanlıoğlu 10 ay

O bi kişiyi engelle o zaman knk

Ali Şıhanlıoğlu 10 ay

Come on maan bana arkadaşlarım bile mesaj atmıyor bir erkeğe toplasan yılda kaç mesaj atan çıkar ki hele bir de arkadaş olmayan peh

Yasin Gülmen 10 ay

Bu özellik geçen seneye kadar var idi. Malesef Mark Zuckerberg bu özelliği kaldırdı. Ama

Alican Gushlla
A

Mesengerden birkere yazıştığın kişiyide aktifler sayfasından silemiyorsun! Yada bir yolu var mı arkadaşlar? Arabanın kaç model olduğunu sorduğum adam mesengerde sürekli aktif

Haşim Günaydin
H

sevgilim uzakta, ben başkalarıyla mesajlaştım, ama şimdi sevgilimin yanına gitcem. Engellersem şüphe çekerim. Şüphe çekmeden nasıl mesaj gelmesini engellerimin türkçesi

Emre Özbahar
E

Ben de çok araitırdım ama facebook yeni güncellemesinde bunu kaldırmış sadece arkadaş isteği atmasını engelleyebiliyorsun. Ben facebook a şikayet kısmına bildirdim bu durumu. İşe yarar mı bilmiyorum tabi

Nurgül Heika
N

Hele derde bak
Laf atma millete kufur yazma yorumlara mesaj gelmez

Serkan Tini
S