Galactago damlası süt arttıyor mu?

Galaktago dıye sut arttırıcı damla varmıs kullanıp faydasını goren oldumu?

T
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
26
26 CEVAP

Bn kullandım hala daha kullanıyorum sütüm azdı mama takviyesi yapıyordum şuan 4 ay oldu mamayı birakali sütüm yeterli hale geldi damla sayesinde

H

Mama takvıyesını ne kadar yaptınız benim sıpa 24 gunluk ve sut fazla degıl

Tuba Cöne 3 yıl

4.ayda sonra bıraktım galactagoyu o zmn öğrendim bnde bn birde mami power içtim oda çok iyi süt yapıyor

Hilal Cep 3 yıl

Hastane çıkışı yazmışlar di bana doğru yapiyo yania

S

nasil kulaniliuor acaba ben daha dohim yapmadim ama simdikten alip icsem olurmu acaba

B

Hayır cnm doğumdan sonra suya yada meyva suyuna 15 damla atıp iciyodum günde 3 defa

Serpil Kargu 3 yıl

Sezeryan ise günde 4 kere ıctigin suya 15 er damla

Hilal Cep 3 yıl

Normal doğum ise günde 3 kere 15 er damla

Hilal Cep 3 yıl

Doğumuna 4 5 gün varken başlayabilirsin

Hilal Cep 3 yıl

suan 31haftaæik hamileyim digim seseryan olucak gun belli olduktan sonra alip icmeye baslasammi ki

Birsen Crowe 3 yıl

Numune sıparısı verdım. Hemem ıcınce faydası varmı yoksa bellı bı surede mı wtkı edıyo

T

Canım nasıl istedin numuneyi

Asya Güz 3 yıl

Asya Güz canım face de sayfası vAr ordan iletişime geç

Umut Muş 3 yıl

Umut Muş tmm canım sağolasın

Asya Güz 3 yıl

1 günde etki ediyor

H

Fıyatına bakmadım numune istedim gonderıcez dedıler dıyatını bılıyormuaunu

Tuba Cöne 3 yıl

Eczanede 30 tl ama n 11 'de 20 e bulabilirsiniz bn hep n 11 den alıyorum

Hilal Cep 3 yıl

Iyıymıs numune gonderecekler. Wger faydası nı gorursem artık paraaına bakmıycam. Cunku mamaya simdiye kadar 100 lıra verdık. Daha 24 gunluk

Tuba Cöne 3 yıl

Hangi mamayı kullanıyorsunuz e bebekte uygun mamalR

Hilal Cep 3 yıl

Aptamil

Tuba Cöne 3 yıl

Kullandım memnun kalmıştım tavsiye ederim

G

Insallah faydası olur. Benım sıpa sadece mama verince sakınlesıyor. Benı emdıgınde yıne aglıyor

Tuba Cöne 3 yıl

Tuba Cöne bi çay kaşığı kimyonu bol su ile içebilirsiniz ve mutlaka rezene

Gökalp Orskaya 3 yıl

Gelen giden bu ac cocuk dedıkce cınlerım tepemw cikiyor

Tuba Cöne 3 yıl

Tuba Cöne kaç aylık bebeğiniz

Gökalp Orskaya 3 yıl

24 gunluk

Tuba Cöne 3 yıl

Bende faydasini gordum bi ara sutum azalmisti kullandim hemen fayda etti

T

2 buçuk aydir kullanıyorum etki ediyor

E

Kullandım memnun kalmıştım cnm hatta öneren doktorum kendisi de kullanıyordu

T

fiyt nedir peki

T

ben bunu aldim sut artirmak icin artiriuomis bide aptamliln annr cayi var sut artirmek icin

com-khcxvjpgfwq90uph663a.jpg

E

ne yapacaksınız değişik şeyleri ya ... İç kekik kimyon rezene ni bol suyunu bak keyfine ... Kaynarca iç. Kaynar iç hem iyileş hemde bebek için faydalı ağrısı gazı olmaz

M

Galactago çok iyi bi damla. Çevremde çoğu anne Galactago yu kullanıyo. Eğer bende de öyle bi sıkıntı çıkarsa ilk kullanacağım damla o olur heralde. Söylendiği kadarıyla Galactago anne sütünün içeriğinin bebeğin ihtiyaçları doğrultusunda değiştiğini kanıtlamış. Yani tamamlayıcı bi etkisi varmış. Ben tavsiye ederim açıkçası canım.

E

Bende kullandım ilk zamanlar ama onu bırakınca bir azalma oldu sutum de sık sık emzirerek toparladım yani anlık couzm saglio ewt ama bırakınca gene bir azalma söz konjsu

F

Ben de kullanıyorum canım aynı şeyi arkadaşım söylemişti bırakınca azalma oluyo diye ama öyle değilmiş bırakınca sütün kullanmadan önceki haline dönüyor hormonlarını uyarıcı birşey olmadığı için. O yüzden sürekli kullanman lazım. Yan etkisi yok bitkisel bebeğin için kullanmalısın bence. Sevgiler.

Semra Keni 3 yıl

Yok cnm ilk zamnlar sutum tam inmediği dönemde doktor demisdi almisdim şu an çok iyi o da sürekli emzirerek emzirmede buldum ben gak meme guk meme şeklinde sutum artti

Fadime Uyğur 3 yıl

o zaman sevindim senin adına

Semra Keni 3 yıl

ben

I

Tuğba Mor Aydogan

A

Nerden temin edebilirim face de sayfası falan var mı varsa sayfa ismi ne acaba

S

https://www.facebook.com/galactago/?hc_location=ufi

H

Galactago yazın cikiyor

H

Teşekkür ederim

Seval Kıymetli 3 yıl

Syan geldi ucret siz bunu kullanın beğenirsiniz alin

com-7wc9mewt2tjvr54608cv.jpg

E

Siz mi numune istediniz yoksa kendileri gönderiyor mu

Seval Kıymetli 3 yıl

com-t1d46an9zzdcj35fxau0.jpg

Edibe Çelikklran 3 yıl

com-mdnjpqt4u6owazpebkwd.jpg

Edibe Çelikklran 3 yıl

Istemeden nasıl gelecek canım

Edibe Çelikklran 3 yıl

Yok hani öncelikle numune istediğinizi mi söylediniz demek istedim

Seval Kıymetli 3 yıl

Eczanede varmi

S

Ben kullandım bebegim 2 buçuk aylik oldu çok faydasini gördüm halada kullanıyorum çok güzel süt yapiyor

E

Eczaneden aldık biz alın bence çok faydası var benim doktorum istemişti eşimden doğumdan çıktıktan sonra verdiler hemen bna

E

Fiyat kac

S

30.40 tl arasi çok değil

E

Bn kullandım evet faydası var. Sitesinden numune istemiştim 5 tl. Karsiliginda gönderirler. Denedim faydası var

M