Glukofen 1000 ilacı ishal ve bağırsak sorunlarına neden oluyor sizde de öyle mi?

Glukofen 1000 ilacı ishal ve bağırsak sorunlarına neden oluyor sizde de öyle mi?
V
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
26
26 CEVAP

Bende yaptı ikiye kirdim halde

N

ÇOK GAZ YAPAR TAVSIYEM BIR ENDOK RIN CIYE GIDIN YENI ILAÇ LAR VAR ILACINIZI DEYIS TIRE BILIR KURTULUR SUNUZ GECMIS OLSUN

M

Deistirdik zaten

N

Matofin 500 oldu işallah bu yapmaz

N

değiştirdinizde neden soruyosun arkadaşım bizimle kafamı yapıyorsun ya

O

Yeni deistirdim bu gun üç gun olacak

N

Bişey yanlış anlaşıldı Özür dilerim

N

6 SENEDİR KULLANIYORUM SABAH AKŞAM VE HİÇ BİR YAN ETKİSİ OLMAMIŞTIR

R

Gliforda oyle aniden mideyi bozuyor acilen tuvalet bulman lagzim ben kullanmiyorum ensulun mukemmel sekeri kontrol altina aldi hap kullanmiyorum cok rahatim

T

Evet yapar

A

Asiri zayiflatiyo bagirsaklari calistirdigi icinn

A

Yapar bende yapti

A

Evet yapıyor hayatım zindan olmuştu derhal doktorunuza danışınız.

N

ben 2 yıl oldu kullanıyorum hiç yan etkisi olmadı ishalde yapmadı.

F

Evet midemi bozuyo bagirsagiad

F

Ben senelerdir kullanıyorum birşey yapmadı

S

yok belirli bir zaman sonra geçiyo benim şimdi kalmadi

M

Nekadar süre sonra kesti ishaLi Ya yürüyüş yap dedi aynı zamanda doktor.. yürüyüşe çöküyorum 5 kere en az tuvaLet arıyorum girmek için su gibi hiç durmuyor 3 cü hafta bu sizin nezaman sonra durdu MuaLLa

Sema Aksu 1 ay

Bende devamlı yapıyor.
Hiç bir yere çıkmaz oldum.

N

demekki bünyeye göre değişiyor bazılarına yan etki yapıyormuş doktorunuzla görüşün değiştirir belki hapı matofin de kullanabilirsiniz tabiki doktor kullan derse

F

Bende yaptı matafin 1000kulla ıyorumçok çok memnun unum

G

bana doktor bağırsak düzenleyici verdi

E

Devamlı yapmaz şekerin iz yüksekse isal olursunuz

Ş

bende yapmıyo

K

Evet Dr değiştirebilir çok muzdaripseniz

Y

Yapıyor şerefsiz glifor. Ben bir gün kullandım ikinci gün nakavt oldum. Bir daha kullanamadım.

K

Bende diaformin 1000 mg kullanıyorum hemen 1 saat içind e ishal oluyorum midemi fena bozuyor. Demek ki glifor da aynı başka ilaç sorucam doktora

E

Bilgi alırsanız lütfen paylaşın

Veysel Tekdogan 2 yıl