Harp okulunun belirlediği günlüğü 10 tl olan yurt kaç kişilik odaları?

Beyler harp okulunun belirlediği günlüğü 10 tl olan yurt kaç kişilik odaları

M
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
16
16 CEVAP

6

R

kyk yurtu kardeş

R

3 tane ranza var toplam 6 kisilik ben suan orda kaliyorum

T

Ankara'ya geldik diyelim nasıl bulucaz burayı yani yurdu...

Mesut Tertemizhava 2 yıl

Odtü dolmusuna bin deki beni kyk yurdunda indir.

Taha Mavuk 2 yıl

Nasıl kardeş iyimi arkadaşlar falan

M

Iyi kardes. Benim kaldigim odadaki arkadaslar iyi digerlerini bilmiyorum. Odanin icinde buzdolabi var istedigini katarsin. Kendine ait dolaplar var. Yemekhane kantin vs var. Yemekhane ucuz. Kantin normal. Bayagi buyuk bir alan sanki apartman sitesinde oturuyormuscasina bir his veriyor. Bahce agaclar vs.

Taha Mavuk 2 yıl

Eyvallah kardeş teşekkürler

Mustafa Peynirci 2 yıl

Aile fertlerinden biride yanımızda kalabiliyor mu

Kadir Bşlçn 2 yıl

Kalmak için oraya gittikden sonra mı? Başvuru yapıyoruz

M

Tahsin yurdunda kalan var mı nasıl ?

M

Kayıtı telefondamı yapıyoruz oraya gidince mi yani yer ayırttırıyomuyuz

O

kardeş oraya gidiyorsunuz sizie ibana numarsi veriyirlar 60 tl para yatiriyorsunuz sonra makbuzu alıp idareye gidiyorsunuz idarede kayitniz yapip oda numarasi veriyor sadece bu

R

60 tl verince 1 günlül para mı

O

yok 5 gün için

R

gergün 10 tl toplam 50 yapıyor kalan onda devlete vergi

R

başka sorusu olan yurtla alakali

R

Sen girdin mi spora felan

O

yok girmedim sadece yurta kaldim birgun

R

Tamam sağol

O

önemli değil

R