Huawei p 10 mu? iphone 7 mi? oneplus 5 mi? xiaomi mi 6 mı? almalıyım?

merhaba tavsiyelerinizle 3 ay önce huawei p9 almıştım, kuzenim çok beğendi ona sattım
şimdi yeni telefon alacağım
huawei p 10 mu ?
iphone 7 mi ?
oneplus 5 mi?
xiaomi mi 6 mı?
acil yardım lütfen
bu arada benim için en önemli Özellik kamera ve belgelerime istediğim zaman ulaşabilmek.

Tuğba Taner
T
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
27
27 CEVAP

OnePlus 5, hatta mümkünse 128gb rom / 8gb ram versiyonu

Engin Jensen
E

Rom mu

Mehmet Bilgişli 1 yıl

Ram versiyonu mı ?

Mehmet Bilgişli 1 yıl

128 cigabayt hafıza ve 8 cigabayt ram e sahip standardın dışında bir modeli var ondan bahsediyorum Mehmet bey, boş yapmayalım lütfen hayırlı forumlar

Engin Jensen 1 yıl

Rom depolama alanı

Umut Enginer 1 yıl

Rom depolama alanı değildir. Yazılımdır .

Mehmet Bilgişli 1 yıl

Xi6

Gök Kalaycikli
G

Önemlisi 5

Gök Kalaycikli
G

Şimdi sakin bir şekilde bilgisayarın başından kalkıp Xiaomi Mi6 almaya gidiyorsun.

Celal Siye
C

ben de en çok onda yoğunlaştım

Tuğba Taner 1 yıl

ip68 ve toz geçirmez Özelliği olsa alınırdı telefon aşırı narin: S

Utku Hanci 1 yıl

Düşünce hemen kırılıyor sanki. İnternette birkaç drop test izledim de.

İrfan Padak 1 yıl

1 ay öncesine kadar aynı seçimler arasında kalmıştım, mi6 aldım Migrostan ve gerçekten fiyat performans ürünü memnunum, tavsiye ederim.

Mehmet Ulviye
M

KAMERA NASIL ?

Tuğba Taner 1 yıl

gündüz kamerası cidden süper selfie kamerası gündüzleri gerçekten iyi gecede kötü deil portre moduda bulunmakta

Mehmet Ulviye 1 yıl

Lenovo p2 düşünebilirsin alternatif olarak

Alican Çadır
A

kamera için çok tatmin edici yorumlar gelmemiş

Tuğba Taner 1 yıl

Ahım şahım bir kamerası yok fakat piyasadaki aynı veya yakın fiyat değerine sahip diğer telefonlara göre çok ezilecek bir kamera değil. Yani ihtiyacına göre alış veriş yapmalısın. telefonu kamerası için alıyorsan p2 yi önermem abartılacak kadar iyi bir kamerası yok fakat şarjı olsun performansı olsun tam bir fiyat/performans ürünü

Alican Çadır 1 yıl

Fiyat performans açısından Mi6

Samet Kuruburun
S

İşletim sistemine göre karar vereceksen iPhone ama xiaomi içinde çok iyi duyumlar alıyorum. Hayırlısı olsun şimdiden

Arda Akak
A

Xiaomi mi 6 aldım arızalı çıktı fabrikasyon hatalı, bunu onlara mal etmiyorum zaten ama asıl mevzu ithalatçıların tavrı. Doğru düzgün garanti arama çünkü yok. Şimdi hakem heyetindeyim geri iade ediyorum, yerine iphone 7 alıcam yurtdışından

İbrahim İlhan
İ

Her zaman olmaz sanırım

Tuğba Taner 1 yıl

Binde bir olan bir olay bana denk geldi

İbrahim İlhan 1 yıl

5 aydır filan kullanıyorum aynı telefonu, ben çok memnunum açıkçası. Tek sıkıntısı 800 mhz bandından 4.5g yayını alması, o da heryerde Özellikle küçük yerleşimlerde sağlanmadığı için 4.5g nimetlerinden yararlanamıyorum. Onun dışında yarı fiyatına iphone performansı almak çok güzel birşey: D

Hasan Küyük 1 yıl

küçük bir yerdeyim ve 4g sıkıntısı bende de mevcut. Genellikle vodafone'da sorun oluyor diye duymuştum ama tt'de de aynı dertten mustaribim.

Yasin Kavallıoğlu 1 yıl

p9'dan memnun muydunuz? 10 üzerinden kaç verirsiniz?

Burak Gülçay
B

valla aslında çok memnundum niye sattım pişman oldum

Tuğba Taner 1 yıl

Çevremde telefon ihtiyaci olan herkese p9 ve p9 lite önerdim, bi dönem huawei'de çalışmıştım cihazlar gerçekten çok kaliteli. Kesinlikle tavsiye ederim servis yonundende çok iyiler, bide leica kamera olduğu için çok sağlam foto çeker.

Alper Fnd 1 yıl

Alper Fnd kesinlikle katiliyorum.

Akın Şahinalp 1 yıl

Alper Fnd ilk fırsatta alıyorum o zaman

Burak Gülçay 1 yıl

Pişman olmazsın, bende bi kaç ay içinde düşünüyorum, hatta arıza durumunda servis tarafından gönderilen kuryenin cihazı evden alma durumu vardı alırken onuda sorarsanız bilgi verirler sanırım vip servis paketi oluyordu ismi. Ha bide kipadan alırsanız Huawei Türkiye garantisi yok onlarda bilginiz olsun, mediamarkt veya vatan tavsiye ederim.

Alper Fnd 1 yıl

Iphone7 16/32 olacaksa eğer hiç düşünmeyin bile hafıza yetmeyecektir. Huawei düşünün bence en mantıklı seçenek bu alternatiflerde

Mustafa Tanrısever
M

iPhone 7 de 16 lik versiyon yok

Alper Kalın 1 yıl

Samsung s8

Muratt Pekguc
M

leicadan devam edin p10plus alin geçin

Mürşit Sena
M

mi6.

Yasin Kavallıoğlu
Y

Bence Huawei p 10

Pınar Serhed
P

Elbette ki mi6 ama yok büyük ekran severim dersen mi mix2 ilerde alicam onu.

Abdullah Kırca
A

Gözün kapalı Oneplus 5 neden dersen 7 saatin üstünde ekran kullanımı aldım. Kamera muazzam ayrıca 8/128 al almışken

Rifat Polatözkan
R

Hocam asus max var 12 saat uzeri sarjsiz kullaniyosun

Akın Şahinalp 1 yıl

3300 mahlık batarya ile 5000 mahlık bataryayı kıyaslaman ilginç?

Rifat Polatözkan 1 yıl

Rifat Polatözkan alternatif olarak soyledim yahu kizma

Akın Şahinalp 1 yıl

Akın Şahinalp kızma yok estağfirullah karşılaştırma ilginç geldi ayrıca ben oneplus5 de 7 saat üstü ağır kullanımda(wifi yada 4.5g açık) ekran kullanımı aldım sarjıda 20 saate yakın gitti ve bu Özelliklerle

Rifat Polatözkan 1 yıl

Rifat Polatözkan ortalamanin uzerinde. Iyi verim almissin. Peki fiyati nedir ?

Akın Şahinalp 1 yıl

Iphonenun şarjı sıkıntı onun dışında oldukça memnunum 6s plustan.

Harun Yörümez
H

One plus 5t al direk 1 ay daha falan bekle ekran kasa oranı daga iyi kamerası çok az da olsa daha gelişmiş bir önceki modelinegkre

Alper Kalın
A

Yaklasik bir haftadir one plus 5 kullaniyorum ve inanilmaz memnunum. Bataryasini bitiremiyorum ve hem on kamerasi hem de arka kamerasi saydigin telefonlar arasinda en iyisi. 1.7 diyafram araligina sahip nadir telefonlardan. Dayaniklilik acisindan diger cin telefonlardan da daha iyi. İphone 7 yi tum ozellikleri ile ezer gecer ama iste iphone un garanti kapsami ve uzun vadeli stabil kullanim omru iphone u cazip kilan tek tarafi.

Barış Serdengeçti
B

Oneplus 5 hangi marka ?

Akın Şahinalp 1 yıl

trollse komik degil bak oneplus in kendisi marka. Baska bir adi yok zaten

Barış Serdengeçti 1 yıl

Barış Serdengeçti valla degil. Hic duymadim

Akın Şahinalp 1 yıl

P10 aldım iki hafta olmadı daha baya memnunum eğer ithalatçı garanti derdin yoksa alternatif satış yerlerini deneyebilirsin baya da makul fiyata geliyor

Erdinç Ortakci
E

Suan bunu P10 dan yazıyorum 3 ay once aldım, çok memnunum, severek kullanıyorum, herkese tavsiye ediyorum

Oğuzhan Kodaz
O

Grafik işlemcinin şarjı sömürdüğünü söylüyorlar. Nedir durum hacım?

Mehmet Baloglu 1 yıl

Evet buna hak verebilirim ama şarjı aktif kullanımıma rağmen gayet yetiyor bana

Oğuzhan Kodaz 1 yıl

Kamera ise p10, uzun ömürse ip7

Mehmet Baloglu
M

Mi6

Serdar Akda
S

Mi6 kullanıyorum başka marka düşünme

Hasan Yücelay
H

Huawei p 10 aldım arkadaşlar

Tuğba Taner
T

En iyisini yapmisin

Akın Şahinalp 1 yıl

gerçek manada telefon kullanmak istiyorsan mi6

Canberk Çubukovası
C