İkinci yabancı dil olarak hangi dil öğrenilmeli?

Fransızca–İtalyanca–İspanyolca

Hangisini seçerdiniz arkadaşlar?

G
1 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
57
57 CEVAP

1) İspanyolca 2) Fransızca 3) İtalyanca

B

Tam 1 dönem fransızca dersi aldım ve çok zor... Her cansız varlık feminen ve maskülen olarak ikiye ayrılıyor ve aldıkları eklerde bunlara göre değişiyor. Çok zorlandım, bayağı zorlayıcı bir dil ama öğrendikten sonra zevkli. Bu yüzden devam ettirmeyi düşünüyorum

B

Fransızcayı alfabe aşamasında bıraktım, "igğek" diye harf mi olurmuş r diye bi harg yok

Bilal Buyukertas 4 gün

Evet, gerçekten çok zor bir dil alışmam çok zaman aldı.. Fransız ekolu çok farklı ama dediğim gibi üzerine gittikçe kolaylaşmaya başlıyor...

Buket Drake 3 gün

Havalı ama, ben öğrendiğim kalıpları kullanıyorum arada kullanması çok havalı, ingilizce gibi değil

Bilal Buyukertas 3 gün

devam edin madem başladınız yarım bırakmak olmaz

Gökhan Fadimesi 3 gün

aslında ilk olarak benimde aklımda ispanyolca var ama fransızcaya karşı azıcık ön yargım italyayıda sevdiğim için birazcık sempatim var daha önce bu çelişkilerde kalıp tam gaz yol almış insanların fikirlerine ihtiyacım var )

G

Hobi olarak; ispanyolca; kariyer olarak; fransizca

N

önce kariyer sonra hobimi olmalı?

G

Hocam yaşına göre değişir bu kariyer mi hobi mi sorusunun cevabı. Ben hobi olarak yazdım yukarda, ama kariyer için fransızca hepsinin önünde, İspanyolca çok kişi konuşuyor ama fransızca kariyer için daha çok talep ediliyor.

B

Zazaca

M

Kariyer olarak ne alanda olacağına gore değişir. Tasarimda İtalyanca öndedir mesela. Ya da işte mühendisliklerin dalina gore su bu.. Eğer meslekle iliskilendireceksen o şekilde bakmak gerekli. Onun dışında Fransızca da o kadar önemli bir dünya dili sayılmaz açıkçası. Çok spesifik bir nedenle öğrenmeyeceksen. Ailedemde herkes Fransızca konuşuyor ama çok bi önemi olmadı açıkçası.
Onun dışında gramer olarak yanlış bilmiyorsam hepsi aynı şekilde cisimlerin cinsiyeti var vs. Ben de zamanında İtalyanca düşünüyordum İspanyolca öğrenmenin daha mantıklı olduğuna karar verdim. Bi sure çalışıp bıraktım. Şuan Japonca öğreniyorum

B

Direk ezbere konuşarak iş alanında o kadar da önemli bir dil denmiş, o kadar da değil demek istiyorum. Gidip oraya yerlesmeyeceksen veya çalıştığın firmanin bir beklentisi değilse o kadar önemli olmayacaktır. Thy de hostes olursun Fransızca çok önemli olur. Diğer dillerin önemli olacağı gibi

Betul Daugherty 3 gün

İspanyolca

B

Fransizca alma. Zor hele dil bilgisine yatkin degilsen cehenneme donuyor.

F

ispanyolca

Ö

C-) ispanyolca

E

Italiano !

Ö

İspanyolca her türlü italyanca zaten ona çok benzer fransizca hakkında fikrim yok öncelik İspanyolca olur ama en az ingilizce kadar büyük kitlelere hitap ediyor

B

Madride gidiyorsun diye böyle konuşma

Ozan Clemons 3 gün

Aynen kardo İspanyolca yazanların hepsi madride gidiyor zaten

Berkay İşci 3 gün

Ibıza veya mallorca da olabilir keke sadfasdf

Ozan Clemons 3 gün

İspanyolca İtalyan cayla yakınları birbirlerine hem

N

çince öğren, geleceğin dili.

I

İtalyanca. Hem yazıldığı gibi okunuyor neredeyse. Hem bence ogrenilmesi gayet kolay bir dil.

B

ispanyolca. Sormaya bile gerek yok.

M

mesleğine göre de değişir mesela makina veya elektronikse italyanca olabilir ama sosyal insan ağırlıklı bir meslekse ispanyolca --fransızca öğrenmesi zor diye duydum---italyanca temel olarak öğrenilebilir ileriki gramer konuları bana biraz karışık geldi kağıt üstünde anlasan bile biri konuşurken gramer olarak olayı yakalamada zorluk çekebilirsin. İtalya da 6 ay erasmus yapmıştım. Pronomi combinati diye bir konu vardı mesela kağıt üstünde anlasam da biri konuşmada bunu kullanınca cümlede anlamı yakalayamıyordum genelde-----ispanyolca ise ispanya ve güney amerika vs kullanılıyor italyanca ile %70 benzer şöyle diyeyim türkçe ile azerice gibi düşün ispanyolca ve italyancayı

I

elektronik+mermer vs italyanca kısmen ama sanırım bana göre değil

Gökhan Fadimesi 2 gün

italyancaya yatkınlığım var azcık hocam sanırım ispanyol dilinde kalıcam

Gökhan Fadimesi 2 gün

your life, your decision

Ismail Beray 2 gün

Italyanca ogrendikten sonra cok yakin oldugu icin ispanyolcada kolaylasiyor hatta bazi kelimeler ortak bile onun disinda fransizca telafuzu ikisine gore daha zor ama yinede italyancaya hakim olunca fransizcayi kolay anlayabilmistim ama fransizca bir tik daha zordur diger ikisine gore. Birini tam anlamiyla ogren gerisi geliyor Mesela hic bilmedigim halde portekizce bile anlayabiliyordum italyanca sayesinde !

Ö

Ispanyolca ogren telaffuzu zor ama kulaga hoş gelir. Ben olsam ispanyolca ogrenirdim. Abi cok gusel bir dil degilmi yani bence en guseli. Biraz konsurken bagirarak konusuyolar ama olsun...

K

Ben Fransızca almıştım. Zor ama güzel bence. İspanyolca hiç bilmiyorum ama iki dili de öğrenen arkadaşlarım birbirine çok benzediklerini söylüyorlar. Birine ağırlık verip diğerine de ufaktan temel atmayı düşünürsün belki. Bilemedim

E

Dunyanin en zor ve en guzel dili Fransızcaaaaaaaaa

M

Dişilik ve erkekler tum Avrupa dillerinde mevcut ingilicce haric.

K

Fransizca derim

B

5 sene fransizca okudum ( aci gercek olarak sunu soyluyom ki hicbir zaman fransiz girtlagi olmayacak ) o yuzden kac kurtar kendini ispanyolca falan seç

A

Fransizcada o girtlak olayini bizde basarabilen sadece Ayhan Sicimoglu var galiba

K

Bide beni yaz

A

Girtlaga takilmaya gerek yok turkce aksanla konusunca da is goruyo 1 sene fransizca gordum 1 ay lyonda kaldim turkce aksaniyla konusunca her ne kadar ahim sahim olmasada fransizlarin hosuna gidiyodu

B

Ama unutma ki bir fransiz gibi girtlakli konusmak baskadir

A

Siyasetin dili Fransızcadır derler ilgiliysen Fransızca öğren

M

Tabiki öyle yoksa fransada adim attiginda turk donercisi cikiyo karsina o adam da yıllardır orda yaşıyor ama gırtlaktan konusabiliyo mu hayır tabikide. Gırtlak işi biraz daha next level ne bileyim orda yaşayıp sosyal ortamlarda bulunmadan zorlamadan kısacası zor.

B

İsteyince olur ama çok vakit olur. Zor diye bir şey yoktur

A

Okulda 2. yabancı dil olarak Fransızca aldım çok zor aklında olsun

B

En cok konusulan 3. dil ispanyolca, gezen biriysen isine cok yarar

I

eger illaki bu 3 dilden biri diyorsan ispanyolca bilmek ayrıcalığın olur iş hayatinda

E

Fransızca kesinlikle alma. Ben Fransızcadan ispanyolcaya geçtiim. Çok daha kolay. Ve ömrümde bir kere ispanyolca bir kelime lazım olmadı ama ingilizce sürekli lazım

F

Dünyanın en cok konuşulan 2.dili ve en cok anadil olan dil İspanyolca. Biraz da neye yöneleceğine bağlı, mutfak ve mimari ile ilgiliysen İtalyanca, sinema ve moda ile ise Fransızca, ama ben İspanyolcayı tercih ettim. Tamamen kişisel bir zevkti, tavsiye ederim. Ve bu dillerden birini öğrenen diğerine de aşina oluyor, cok benziyorlar

H

ESPAÑOL

S

Fransizca cok zor

S

İspanyolcayı öğren zaten sonra Portekizce ve İtalyanca'yı öğrenmen çok rahat

B

Ben italyanca öğrendim 1 yil boyunca. Pesine portekizceye başladım. Hiçbir şey anlamadım valla. Hem konuşması hem okuması herşeyi zor

Bükre Özgeçer 1 gün

İspanyolca ve İtalyanca çok benzer derler hep doğru mudur?

Kurtca Conn 1 gün

Genel olarak baya benziyorlar telafuz ve yazılış değişiyor duyduğum ve gördüğüm kadarıyla

Berkay Gacıoglu 1 gün

Doğrudur

Ozancan Dinanet 1 gün

3

G

Ispanyolca

B

Dostum buyukbabam Fransızca dudaklarda, İtalyanca ellerle, İspanyolca mimiklerle konuşulur derdi. Lakin kendisi Rumca konuşurdu...

S

Fransizca

A

Neden anlatsana biraz?

Burhan Wu 1 gün

bence cogzel

Aysima Gill 1 gün

Kurtkoyde herkez fransız zaten

Burhan Wu 21 saat

Her yere fransiziz

Aysima Gill 18 saat

Arapça öğren, hem kariyer açısından en iyisi hem de hobi olarak. Kuran'ı okuduğunda anlarsın hiç olmazsa biraz.

F

Spanish +1

N

Dün birine fransızca değil demiştim ama italyanca daha fena, minicik bir ülkeyle sınırlı konuşulduğu alan. Zor bi dil değil ama değmez. Bana da ne kadar boş dil varsa öğretmişler

A

Ispanyolca +1

B

İtalyanca +

A

Ispanyolca derim. Sayısal olarak yokladığında daha fazla insan ile iletişime geçersin. Ayrıca konuşmasi çok keyifli. Fransızca oldukça kaba bir dil. Üstelik elin kibirlileri. Ancak sen yine ihtiyacına bak ve dili oranın adan dili gibi konuşacağım diye duyar kasma. Zaten akar gider.

C

İtalyanca

E

İspanyolca

E

Kolay ama evrensel olsun diyorsan ispanyolca.. Ortamda popi olsun istiyorsan italyanca.. Acayip zorlanayım ama her türlü hem ortamda hemde iş mevzusunda da ekmek yiyim diyorsan fransızca...

Ama herhangi birini çok kaliteli bilirsen diğerlerine de kulak aşinalığı olur.. Ki benim tavsiyem burada ispanyolca.. En yüksek marjinal fayda onda

H

ya şöyle fransızca kursuna gidenler, fransızca konuşanlar olarak istanbul'da bazı günler toplanıp fransızca konuşsak mı? Pratik olur hepimize.

U

İspanyolcaya karar verdim arkadaşlar hepinize teşekkür ederim

G

Ispanyolca

İ