Kişisel gelişim kitabı önerileri

kişisel gelişim kitapları okumak istiyorum varmı öneriniz

K
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
94
94 CEVAP

Bilimkurgu onerilerinizide alirim

I

Marslı andy weir

Kübra Pat 10 ay

Okudum baska varmi uzay temali

Ismail Şare 10 ay

... Evrenden torpilim var

İ

Tony Robbins - Sınırsız Güç

Ş

Kisisel gelisim zaman kaybidir.

M

Kime göre geliştiriyoruz. Herkesin kendine ait bi kişiliği var niye tek kalıba sokuyoruz

Rıza Kocaoglu 10 ay

Senin gibi gelişmesin mi insanlar

Kemal Kaçkın 10 ay

Benim. Gibi gelisebilirler. Bilim teknik kitaplari yada edebi eserlere basvurabilirler. Tek amaci ticari kaygi olan safsatalarla senin gibi gelisemezler.

Mert Asin 10 ay

Ahmet Şerif izgoren kesinlikle tavsiye ederim

A

Robin sharmanın kitapları iyiydi yanlış hatırlamıyorsam ismini

B

Okumamanizi tavsiye ederim. Anlık olarak etkiler çoğu ve hevesiniz geçtiğinde elinizde ve aklınızda neredeyse hiçbir şey kalmaz.

Kişisel gelişim kitaplarının çoğu başarılı olan %1 i anlatıp onlar gibi olabileceğinize inandırmaya çalışır sizi ve onlara göre başarısız olan %99 dan bahsetmez. Başarıyı basit kriterlere indirirler genelde.

Bunlar dışında iyi ve gerçekçi yazanlar da vardır elbette.

Ama okuduklarimin içinde benim şu eleştirimi yapanlar da bir yerde aynı yola çıkıyorlar maalesef.
Çok uzun oldu.

M

Bu kisisel gelisim seylerinin aga babasi amerikada best olan secret sacmaligi Turkiyeme geldiginde starbaksta kahve yaninda fotografcektirengiller hemen aldi.
Kime ne yaradi hic.

Bizim bir yazarimiz da bu secrete cevap yazdi.
Hassecret. Asil okunmasi. Gereken kitap oydu.

Bilimin zirva olarak bahsettigi konulardan biridir kisisel gelisim.
Birde astroloji var tabi ona hic girmeyeyim.

M

Mümin Sekman'nın "Herşey seninle başlar" ve Ahmet Şerif İzgören'nin "Şu hortumlu dünyada fil yalnızca bir hayvandır" kitaplarını önerebilirim. Bir iki gün gaza gelir ve sonra tekrar rutin hayatına geri dönersin. Demem o ki kişisel gelişim kitapları kişiliğini çokta şey yapmaz!

H

Ferrari sini satan bilge kesinlikle tavsiye ederim

Y

önerim: Okuma. Vakit kaybi.
adler oku. Freud oku. Jung oku.

E

Hic.

Mert Asin 10 ay

Okuma kardeşim. Zaman kaybı. Yok illa okuyacagim diyorsan bende bi ton var, göndereyim sana.

A

olabilir

Kazımcan Perşan 10 ay

zaman kaybı diyenleri salla en başta. Muhtemelen hogwarts kütüphanesinden sihir kitapları gibi şeyler okuduklarını sandıklarından kitaptan kendilerine hokus pokus falan yaptırabilmesini beklediler ve beklentileri suya düşünce de "meeh" çektiler. Bir de o sektör de ister istemez popüleriteden payını aldığı için gerçek bilgi, kirli bilgi karışmış durumda. Haliyle yeterince incelemeden atıyorum "secret" kitabı çok popüler diye onu alıp okuyup yine tatmin olamayabiliyor insanlar. Zaman kaybı demek adeta bir insana psikiyatra da gitme o da zaman kaybıdır demek kadar gülünçtür.

doğru bakış açısıyla okunduğunda yol rehberi olabilecek kitaplar vardır o kategoride. Size Eckhart Tolle'un kitaplarını (var olmanın gücü) öneriyorum.

M

kişisel gelişim kitapları

A

Kişilik kişiden kişiye değişirken gelişimi nasıl bir kitap üzerinden sağlayabilirsiniz ki. Benim tavsiyem"aydan yayınları tüm dersler " kitabından başlayabilirsiniz

B

gülerken düşünüm. Ahshhshs

Eren Karaağaçlı 10 ay

Nikola Tesla - İcatlarım

A

ya da git Barış Özcan'ı izle

A

geri yollayacaksan vereyim sana bi dünya

K

Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer-Laurent GOUNELLE hem roman Hem kişisel gelişim olarak son derece keyifli bir kitap

Ş

dale carnegie kitpaları

M

yüzde yüz düünce gücü

M

Savaşçı – Doğan Cüceloğlu
İnsan olma yolculuğu - Osho

D

Kişisel gelişim konusu çok sakıncalı dostum. Bireyi bencillestiriyor. Mutsuzlastirip, kutuplara çekiyor. Bizler evren butunselinin bir parçasıyız. Bütünsel gelişime yönelmeni tavsiye ederim

V

Hayatı dolu dolu yasamayı dene daha fazla gelısırsın birde biraz gez toz oldukca fazla insanla tanıs:-D

E

Başlangıç için Sınırsız güç, içindeki devi uyandır-anthony robbins, güçlü sorular-andrew sobel oku ama en iyisii diyosan Freud oku sorgulamadan kişisel gelişilmez ezberci olmamak lazım

C

Hangi yönünü eksik hissediyorsan o konudan başla

C

Kisisel gelisim ktaplari gaza getirir sonra gider. Kitaplari oku iclerinden degerli bilgileri kap isine gelince kullanabilirsen iyi bir seye yaramis olur. Zorda kalmadikca mecbur olmadikca kendini gelistiremezsin. Birseyi cok ama cok istemelisin. Ustu kapali okursan hicbir kitaptan birsey anlamazsin. Anlayarak herhangi bir kitabi oku demek istedigimi anlayacaksin. Iflas etmenin yollari, gencler satranc kitabi (alman okullarinda okutulan ) bide ne demek istedigimi anlamak icin 'KESINLIKLE' Robinson kruese kitabinin ilk 100 sayfasini oku.

Y

Son 10 yıldır o kadar çok okudum ki. Bakış açın değişiyor, güçleniyorsun, kendini sorguluyor, kendini buluyorsun, kendi içinde sebepsiz mutlu olmayı keşfediyorsun, bence az oku ama hayatına geçir. En önemlisi bu. Ve bunun yanında yapabilirsen meditasyon yap.

S

"yaşama tutunmak için nedenler" matt haig
kişsiel gelişim tadında otobiyografiden hallice eğlenceli bi kitap

E

Yüzde yüz düşünce gücü

N

Evrenden torpilim var

B

Genç beyin Dergisini Tavsiye ederim . ( Aylık )

A

üstün dökmen ve atalay yörükoğlu okuyablrsin

L

Joseph Murphy Bilincaltinin Gücü. Jon Miguel Ruiz 4 anlaşma. Eckhart Tolle şimdinin gücü. aykut ogut kitaplarını çok övüyor herkes. Ama henüz bulup okuyamadim

E

Kişisel gelişim kitapları sana nasıl samiyetsiz katı ve çıkarcı olabileceğinin yollarını gösterir. Bu tür kitaplar egonu okşar besler büyütür.

M

Bence tam tersi. Kendini sabote eden insanlara nasıl izin vermeyeceğini, içsel huzuru nasıl yakalayabilecegini gösteriyor. Şahsen ben farkındalık kazandigimdan beri daha huzurlu, daha mutlu hissediyorum kendimi. Bu tür kitaplar egonu okşamaz, büyütmez. Egonu nasil susturacagini, onu nasıl sakinlestirecegini gösterir. Ego dediğin şey karşılaştığın durumlarda seni koruma altına almak için bastıran ya da saldirganlastiran şeydir.

Esra Ernez 10 ay

richard bach - martı candrır gerici heyecandır...

M

Okuma.. Ben yıllarca okudum hepsi aynı şeyi söylüyor.. Aslansin kaplansin dünyada senden iyisi yok diyor.. Hiçbiri bi işe yaramıyor..

Ç

Okuma.

M

Fırat çakır kitapları

Ü

David Burns - İyi Hissetmek

R

Çok iyi kitap ama daha çok depresyon için diye biliyorum

Kerem Akyazi 10 ay

http://www.idefix.com/Kitap/Incognito-Beynin-Gizli-Hayati/David-Eagleman/Bilim/Populer-Bilim/urunno=0000000440847

U

http://www.idefix.com/Kitap/EST-Hayatinizi-Degistirecek-4-Gun/Luke-Rhinehart/Edebiyat/Roman/Macera/urunno=0000000383891?gclid=Cj0KEQiAvNrBBRDe3IOwzLn6_O4BEiQAmbK-DkmlO4MFeRi10BisMMHQ1i9PLLYcbAMPpkFIjhrEsLwaAuji8P8HAQ

U

Leo Busgalica nin kitaplarını tavsiye ederim, onu bunu yap demeden kısa hikayeler ile müthiş bir anlatım hayata bakış açısı üzerine bence en iyi kitaplardan.

A

Okuma diyenlere bakma. Kitap okumak güzel ve faydalı bir şeydir. En kötü ne olabilir ki okusa? Oku ne olursa olsun bilgin olur en azından

E

Osho oku

E

Şu hortumlu dünyada gil yalnız bir hayvandır

M

Ayrıca doğan cüceloğlu iyidir

M

Ercan demirkiran

M

Osho

M

Mavi Tüy
Korku- Osho

Z

ferrarisini atan bilge

I

Yok

C

Hacım eline geçeni oku yaa ayırma bence kitap die

A

ahmet şerif uzgören hoşuma gitmiştir hep

A

Doğan cuceloglu "savaşçı"

C

Bunu okuyorum şu an bi türlü haz alamadım ..

Kemal Kaçkın 10 ay

Kişisel gelişim kitaplarıyla anlık mutluluk sağlamaktansa gidiyorum bi paket marlboro alıyorum, onunla mutlu oluyorum ben. Zaten ikisininde sana kattığı rahatlama hissiyatı sonuçta.

M

Yeni başlıyorsan aykut Oğut'un serisi ile giriş yapmanı öneririm. İlk başta kişisel gelişebileceğine olan inancını samimi bir anlatımla sana kazandırır, daha sonra işin felsefi boyutunu anlayarak okursun.

P

Robin sharma - sen ölürsen kim ağlar aynı zamanda ferrarisini satan bilge. Türk yazar olarakta Mümin Sekman. Benim sana tavsiyem onların gazını alacağına felsefe ve bilgi içerikli kitaplar okuman.

Ü

https://youtu.be/T72jUl-FXkM tavsiye almadan bunu izlemelisin

Ümit Tanişmaz 10 ay

'Herşey seninle başlar'dan başlıyabilirsin.

Y

"Avunuzdaki kelebek "ahmet serif İzgören'in şiddetle tavsiye ederim... Hiç bir kişisel gelişim kitabını okumadan bunu oku sonra farklı bir kısısel gelişim kitap oku farkı anlayacaksın

E

aykut oğut - evrenden torpilim var

K

Fi çi pi serisi

B

Mümin sekman insan isterse serisi.

Ç

Dokunmayın portakilme Bilal civelek

Ç

Brene Brown efsane kitapları

M

Cehenneme övgü

M

Anlam iyileşmesine-kötüleşmesine uğrayan değişen gelişen birbirine karışmış bir kavram kargaşası yaşıyoruz. Freud bir kişisel gelişimci miymiş allah allahh osho bir kişisel gelişim uzmanıymıymış tövbe bismillah allah affetsin neyse sadede gelim ben her şey gelişmemize katkıda bulunur olumlu olumsuz lüzumlu lüzumsuz her şey ama bu kişisel gelişim zımbırtısı yani çağımızın popisi bizim gelişmemizi yardımcı olmuyor malesef nasıl bir yerlere gelebileceğimizin (ki bu yer ruhumuzun gereksinim duyduğu yer değildir) yollarını gösterir hegemonyamızı nasıl daha fazla genişleteğimizin yöntemleri öğretir çağımızın kişisel gelişim uzmanları ve onların eserleri sadce egomuzu okşar zincirlerimizle mutlu olmamızı öğretir egomuza dokunur ruhumuza değil ruhumuza dokunmayanlırı okumayın zamandan çok daha fazlasını kaybedersiniz gerçekle varoluşunuzla aranız açulır tövbe edinn tövbe

M

ne okadar okursan okur hikaye hep aynı kişisel kitaplarda sen hırs arıyosun onşar iyi insanlar mutlaka kazanır diyo sen farklı stratejiler bekliyosun o altın köprüyü kuran kazanır diyo en son diyosun ki ziktirme iyi yüregini altın köprünü bana balık tutmayı öğretin lan boşuna vakit kaybı kisisel gelişim istiyosan roman oku cünki hepsinin hikayesi farklı

Y

Kişisel gelişim kitapları okuma bence

O

Ferrarisini satan bilge
Sen ölünce kim aglar
Evrenden torpilim var

G

Kisisel gelisim semineri onerebilirim istersen

A

Sonsuz güç
Ruhsal zeka

G

10 adımda 5 adım

S

Mümin sekman her şey seninle başlar

F

Zaman Kaybı

A

Mümin sekman demiş birkaç arkadaş ama nedense onun kitapları bana masal gibi geldi. Dinlemekten hiç sıkılmadığım ve defalarca okusam yorulmam bıkmam dediğim kişiler Ahmet Şerif İzgören ve Erdal Demirkıran'dır. Bunlarla başlayabilirsin ilk olarak

E

İzgören iyidir ama erdal demirkıran çok abartıyo

Mücahit Karaismailoğlu 10 ay

Evet biraz egoist yazıyor ama okurken nedense hem gülüyorum hem de cidden katıyor sana bir şeyler. İzgörenin nedense her şeyi iyi. İş ile yazdığını bile zevkle okudum

Enver Dawud 10 ay

7 . Vites Limitsiz
Melih Arat

A

LES BROWN VE ZIG ZIGLAR. Bu konuda bulabileceğin en iyileri, youtube'da videoları var

K

You have gotta be hungry

Mücahit Karaismailoğlu 10 ay

Dale Carnegie (şiiii)

F

SINIRLAR (John Townsend)

H

Gerçekten zaman kaybı. Çok okumuşluğum var ama boş.

İ

Ama öneri istediğin için bi tane söylemek istedim. Tony Robbins 'İçindeki Devi Uyandır'. Epey başarılı bi adam yararı olur umarım

İ

Okuma, parana yazık.. Biyografi okuyarak daha doğru, daha çok şey öğrenirsin..

M

bir işe gir çalış. Hem para kazanır hem de somut şeylerle karşılaşarak kişisel gelişimini iyi düzeye getirirsin

U

Şu hortumlu dünyada fil yanlız bir hayvandır

M

Ben osho dan korkuyorum

F

Ahmet Şerif İzgören.. Her kitabı ayrı güzel ama Şu Hortumlu Dünyada Fil Yalnız Bir Hayvandır favorim. Sonrasında Avucunuzdaki Kelebek ve Süpermanle Uğur Böceği olabilir

Z

Yüz de yüz düşünme gücü diye okuduğum kitap vardı tavsiye ederim

U

Ferrarisini satan bilge

A

Sınırsız Güç / Anthony Robbins

U

Mumin sekman kitaplari, ama fikir ayni, ayri yolu defalarca anlatiyolar farkli acidan sonuc ayni..

Ö

Yapma oyle bi hata birinin hayat tecrubelerine gore yasarsin ve sana uymaz sacma sapan seylrr cikar ortaya edebi roman oku daha cok kisisel gelisirsin

M

o kitaplar öyle "alın bunlar benim deneyimlerim" diye anlatmıyor. Kodları okuma yolları adına fikirler veriyor.

Mehmet Selvitop 10 ay

Cogu zaman kendi tecrubelerinden yola cikiyorlar demk istedgim bu senin bahsettigin kitaplarin icerigi farkli belli bi alana ait ben genelinden bahsettim

Metin Düşkün 10 ay

com-nmvrh5x52cbr52b6s63r.jpg

görsel materyal
C

Kişisel gelişim kitabı okuma çok saçma git klasikler oku o seni daha çok geliştirir

R