İstanbul'da ne zaman nereye gidilir?

Selam dostlar Cuma günü İstanbul'a geleceğim ama İstanbul'u hiç bilmiyorum. Google bana buralara git dedi ben de bunları listeledim ama nerede ne yapılır onu size sormak istiyorum mesela Eminönü'de balık ekmek ye, Eyüp Sultan'da sabah namazı kıl vs vs bir de nereye ne zaman gidilir? Mesela İstiklal Caddesi'ne akşam git Valide Han'a hafta içi git fln dediler tecrübelerinizi aktarırsanız memnun olurum Eşlik ederseniz daha da memnun olurum Teşekkürü bir borç bilirim

com-puovy6fg4l429qt01m1m.jpg
V
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
117
117 CEVAP

Ben Eminönünde oturuyorum bahsettiğin noktaların çoğuna yürüme mesafesi evim.

D

Havanida attin he

Mert ÜstüNer 1 yıl

Kendimi şanslı hissedebilirim değil mi

Varol Birsin 1 yıl

Hiç sorma ocak yok yemek yapmaya havamda yapıyorum yemeği

Duygu Tonbul 1 yıl

Varol yeni bir sokak keşfettim evime yakın, Americo Vespucci havasındayım, mutlaka görmelisin. Pazar günü gezdiririm. Cumartesi akşam yeni keşfim bir pazarına gideriz.

Duygu Tonbul 1 yıl

Aaa duygu sonunda buldum seni baska posttan buraya kismetmis: D beraber kuafore gidelim diye fhslxblabxksnd

Ece Kurtis 1 yıl

Abi bu kadar yeri kac gunde gezeceksin acaba

M

10 günde Ne kadar olursa artık Normalde günde 4 saat uyuyan birisiyim gerekli hallerde 3 e 2 ye çekebilirim

Varol Birsin 1 yıl

Cuma gunu bos gunum. Aslinda bir balat turu yapabiliriz. Tarih seviyorsan mukemmel bir yer

Mert Sağlam 1 yıl

Eyww

Varol Birsin 1 yıl

Çok da güzel olur

Varol Birsin 1 yıl

Tamam abi sen tam olarak istanbulun neresine geleceksin

Mert Sağlam 1 yıl

1-29 arası, 34,35,36 noktaları

D

Burda yazanlardan 40-45 tanesine gitmisimdir

F

Şile yi çıkar abi oradan hem çok uzak hem çok ters hem mevsimi değil

H

Eyw teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

Kilyos için de aynı şeyi soyleyebilirim

Yağmur Tarakci 1 yıl

Bir arkdas da yazdi onu da eledim tesekkur ederim

Varol Birsin 1 yıl

Sarıyere gelirsen haber et börek ısmarliyim

Ilgın İlicepinar 1 yıl

Eyww tamamdir

Varol Birsin 1 yıl

Yalnız panorama topkapıda )

G

Wikipedia öle dio

Varol Birsin 1 yıl

Sen bana güven zeytinburnuna bağlı ama biraz bağımsız

Gülistan Gemi 1 yıl

Sora sora Bağdat bulunur atasözünü eyleme dökcem

Varol Birsin 1 yıl

Panorama topkapida evet kabatas-bagcılar tramvay hattiyla rahatca ulasabilirsin

Filiz Karayavuz 1 yıl

Gözüme direk şile deniz feneri takıldı onu ele bence

H

Bir arkadaş daha söyledi eledim

Varol Birsin 1 yıl

Kaç gün istanbulda olacaksın?

N

10 gun

Varol Birsin 1 yıl

tamam iyiymiş, çamlıca tepesi için eşlik edebilirim

Nur AKbulut 1 yıl

Hay hay efendim teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

pekala haberleşiriz haftaiçi

Nur AKbulut 1 yıl

Tabi

Varol Birsin 1 yıl

Akvaryum ve kilyos plajini cıkart gitmene gerek yok ve panorama 1453 müzesi zeytinburnunda değil topkapida topkapı metro istasyonunun üstünde giriş 5 tl bir cok yer hakkında yorum yaparim ama şu an isteyim maalesef istersen aksam hepsinin tariflerini ve önemini yazarım

F

Eyw memnun olurum wikipedia ole dio ondan ole yazdim

Varol Birsin 1 yıl

Zeytinburnuna bağlı ama topkapıda mutlaka git üst kata da çık. Bebek sahiline mutlaka git ben istanbula her gittiğimde mutlaka bebek sahiline gidiyorum az ilerisinde oba cafe var sahile sıfır oraya mutlaka git

Fatih Ogut 1 yıl

Teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

Rica ederim

Fatih Ogut 1 yıl

Kardeşim ben de 10 günlük bir gezi yapmıştım piyer loti tarafına gittiğinde mutlaka eyüp sultan camiini ziyaret o kadar yer gezdim en tılsımlı olanı orasıydı. 1-2 gününü ayasofya sultanahmet yerebatan sarnıcı vs yani fatih bölgesine ayır kesinlikle. Sonra bir akşam istiklalde takıl galataya falan git. Bir gün çamlıca tarafına git kesinlikle. Bir gününü ortakoye ayır. Kızkulesine mutlaka git. İstanbul süper bir yer 10 gün içinde baya baya öğrenirsin ve çoğu yerini gezersin. İstanbulun dünya harikası bir şehir olduğunu yaşayarak anlıcaksın

O

Tesekkur ederim

Varol Birsin 1 yıl

Ne demek

Oğuzhan Gamsız 1 yıl

Tavsiye olarak adaları yaz bence. Kadıköy, Beşiktaş, Taksim, Karaköy, Ortaköy, bebek gibi merkezleri de mutlaka gezmelisin. Kilosu sahili için daha var o da elensin

H

54 eyww teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

Adaya muhakkakh. İçi git gideceksen ufak bir arabistan oluyor hafta sonu.

Enes Walker 1 yıl

mesaj alındı

Varol Birsin 1 yıl

Umraniye yi atlamisin birlik mahallesi kazim karabekir mahallesi ender görülen yerlerden bir bak derim

C

Troll kokusu var burada

Varol Birsin 1 yıl

Beni ara unutma cumartesi gecesi bi kulube gideriz taksimde

F

Alkol kullanmıyorum meyve suyu içerim ama ben

Varol Birsin 1 yıl

Olur enerji. İcecegi icersin ne olacak gel güzel yerlere gideriz ama cuma olursa bomba olur

Feride Başal 1 yıl

Ben de cumartesi akşamı bit pazarına gideriz demiştim

Duygu Tonbul 1 yıl

Ben bilmiyorum hicbirini ama tesaduf bu olmali cuma gunu bende istanbula gidiyorum tanismak dilegi ile..

K

Tabi ki

Varol Birsin 1 yıl

Mesela cemberlitasta seninle bir nargile içelim erenlerde

F

Sigara, nargile de kullanmiyom nolcak

Varol Birsin 1 yıl

Varol Birsin ben. Sigara kullanmiyorum ama nargile sadece ayda. Yılda bir

Feride Başal 1 yıl

Atatürk arberatarum

D

Bilmiyorum onu nedir acaba?

Varol Birsin 1 yıl

En sevdiğim yer Sarıyer de atatürk arboretumu

Deniz Yurteri 1 yıl

com-7ud0vwd6pz609qhqyurs.jpg

Deniz Yurteri 1 yıl

Sonra tema parkı otağtepe

Deniz Yurteri 1 yıl

Eğer geldiğin günü söylersen belki eşlik edebiliriz Gökhan Bayezit

Deniz Yurteri 1 yıl

Eminönü Rüstem Paşa Camii. Çiniler devrin en iyilerinden (Malum Rüstem Paşa gösterişi seviyormuş) ve hatta çini ustasının yaptığı kırmızı renk adam eserleri tamamladıktan hemen sonra öldüğü için taklit edilememiş.

E

Eyww

Varol Birsin 1 yıl

bir de mesaj attım bakarsın

Enes Walker 1 yıl

Kadıköy niye yok listede yhaaa gel seni moda çay evine götüreyim kadıköy taksimi ezer geçer moda sahili efsanedir bahariye filan filan

M

Abi Google un sucu o yazmiyomus Haber vereceğim inş

Varol Birsin 1 yıl

Bekliyorum

Mert Kadırgan 1 yıl

Ben vana gelemedim belki beni ikna edersin

Mert Kadırgan 1 yıl

Hipnoz edip Van'a goturcem dönerken

Varol Birsin 1 yıl

Kesinlikle Moda

Bilgi Ertosun 1 yıl

Beylerbeyi sarayı besıktasta degil Üsküdar da ve buna ilave camlıcaya cıkabılırsın beylerbeyınden

İ

Wikipedia ole yazmis eyww

Varol Birsin 1 yıl

Sıkıntılı yazmıs hangi akıllı koymussa dıbinde oturuyorum cunku bide nakkastepe kuzguncuk icadıye salacak imrahor bunlarıda gez üsküdarda

İlhan Teltik 1 yıl

Eywww

Varol Birsin 1 yıl

Hic anadolu yakasi yok. Umraniye dudullu mesela. Gelip gorulesi yer

E

Çocuğu niye dudulluya yönlendiriyorsun

Mert Kadırgan 1 yıl

Istanbulu istanbul yapan yer

Ece Kurtis 1 yıl

Birde bagcilar

Ece Kurtis 1 yıl

Bir de fikirtepe

Ece Kurtis 1 yıl

Bir de kaynarca pendik

Ece Kurtis 1 yıl

Oha ben doğma büyüme buralıyım. İstanbul'u gezmeyi severim. Benim bile gitmediğim yerler var listede. Atatürk arberatarumu unutma bahçeköyde

Ö

Tamamdir eyw

Varol Birsin 1 yıl

yerebatan sarnıcı fatih de değil Sultanahmet de

O

Ama Sultanahmet fatihteymiş

Varol Birsin 1 yıl

varol Eyüboğlu tophanede nargile içmeni tavsiye etmem fiyatları uçuk nargilesi kötü Git gör tabi ama eminönünde Ağakapısı ya da Hüsnü ala'ya gidebilirsin. Ağakapısında osmanlı çayını tadabilirsin gideri var Ağakapısına götürecek babayiğit yoksa ben gönüllü olabilirim

E

oralara gitmişken süleymaniyede bide kuru+pilav gömmeni tavsiye ederim

Emre Sert 1 yıl

Memnun olurum ki Seni gayet babayiğit görüyorum şuan

Varol Birsin 1 yıl

kız kulesine öyle hadi gidiyorumdiyip gidemezsn

D

Nie ki

Varol Birsin 1 yıl

Tamam simdi alttakini gördüm

Varol Birsin 1 yıl

Kim demiş bunu deniz Uyanık cok rahat gidion valla

İ

bilmiyorum biz hep randevu ile gittik

Deniz Yurteri 1 yıl

şimdi baktım haklısın tekneye para veriyorsun okadar biz yemeğe falan gitmiştik ondan heralde

Deniz Yurteri 1 yıl

restorant rez dir ama aksamları ozellikle 15 lirra gb bi fiyata motorlar kalkıo

İlhan Teltik 1 yıl

Üsküdar bnm neredeyse herseyını iyi bilirim

İlhan Teltik 1 yıl

saygılar abi

Deniz Yurteri 1 yıl

Beykoz anadolukavagi

Y

Eyww

Varol Birsin 1 yıl

1gununu harcarsin beykozda gezmek için ama

Yunus Yokuş 1 yıl

Değerse sorun değil

Varol Birsin 1 yıl

Deger hic bi yerde bulamayacagn kadar guzel ama otobusle gideceksen cok zaman ister kanka

Yunus Yokuş 1 yıl

Hidiv kasri anadoluhisari kucuksu kasri bana yakin zamanlama olarak uygun olirsam gezdirebilirim

M

Önceden yazarim memnun da olurum teşekkür de ederim )

Varol Birsin 1 yıl

Ayrica bunlarin yakinlarinda mihrabat korusu otagtepe de tema vakfi korusu var burdan da cok guzel bogaz manzarasi vardir

Mine Sevinçli 1 yıl

Rahatsız edeceğim birszcik seni

Varol Birsin 1 yıl

Valide Han, haftaiçi akşam üzeri. Hem gündüz gözüyle görmüş olursun hem de akşamın manzarasını. Muhteşem

G

Birde Üsküdar'da Payedar Kahve var, mutlaka kekik çayını tatmalısın + trileçe

Gül Ayraler 1 yıl

Teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

Varol Birsin haberleşelım eşlik etmek isterim.

Can Ğök 1 yıl

Memnun olurum haberleşelim

Varol Birsin 1 yıl

insallah bende istanbula gelince eslik edecek bi arkadaslar cikar.

T

Plan güzel ama istanbul'u hiç bilmeyen birisi için plan çok kabarık bu saydığın yerlerin hepsine giden istanbullu sayılıdır. Ben bu listenin %93.6 kısmını gezdim gördüm ve bazı yerler gerçekten meşakkatli. Ciddi manada zaman ve enerji gerekli. Sultanahmet vs gibi yerler tamam ama diğer lokasyonlar için İstanbul'u iyi bilen biri bulman tavsiyem. Benim tavsiyem eleminasyon yöntemine başvur ve enerjini en çok görmek istediğin yerlere harca

R

Evet bir yandan geliyorum bir yandan da sağolsun arkadaşlar eslik edeceklerini söylüyor sevindirik oluyorum

Varol Birsin 1 yıl

Beyoglu haskoyde rahmi koc muzesi var. Gidip gormeni isterim. Aynalikavak kasrina yurume mesafesinde 10 dakikani almaz.

N

Teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

Motor var musaıt olursan Üsküdar gezdiririm

İ

Supersin ki asil sen müsait olursan

Varol Birsin 1 yıl

İnş en kötü aksamları güzel bizim semt gece gezmesi olur

İlhan Teltik 1 yıl

Yüzümü güldürdün eywww

Varol Birsin 1 yıl

Eyw dost kaxanmıs olduk bi tane daha ne olsun

İlhan Teltik 1 yıl

cansın

Varol Birsin 1 yıl

Kardeşim bagcilari ekle

Ü

Bu gülüşler hayra alamet değil

Varol Birsin 1 yıl

ben istiyor cok motorla yada arabayla gezmek soyle

T

nasil diyorlar sizde bogaz nazir

T

Ulan 24 yildir istanbulda yasiyorum su yazilanlarin yarisina bile gitmedim

E

bende 5 yıldır yaşıyorum gitmedim diye üzülüyordum sevindim bak

Emre Sert 1 yıl

ben 23 yıldır beylerbeyi sarayının dibinde oturuom bi kes olsun girmedim icine bu nasıl olcak

İlhan Teltik 1 yıl

İlhan Teltik ÜsküdarAşk üzüntüm hızla kayboluyor sanırım

Emre Sert 1 yıl

Valla emre o kadar cok ornek var ki bes seneyi cok gorme kendıne bende bole maceralar cok adam yıllardır camlıca da oturuo camlıca tepesi nere Die soruyo gerisini sen dusun

İlhan Teltik 1 yıl

:ASD: FSAD Mizah sayfası açsan prim yaparmışsın kardeş

Emre Sert 1 yıl

ben istiyor tarlabasi haci husrev merak ediyor cok.. Tehlike var ben cok sevmek gazi istemiyor

T

Her seyi kagit uzerine yazmani takdir ve tebrik ediyorum

E

Kalıcı oluyor hoş oluyor teşekkür ediyorum

Varol Birsin 1 yıl

Şileye fener için gelme mesela yok boş vaktim var bunaldım sürekli trafik var insanlar çok fazla doğa istiyorum falan dersen kapımız her zaman açık

E

Yoğun istek üzerine listeden cikarildi

Varol Birsin 1 yıl

Gaziosmanpaşa - Sarıgöl

Y

Aksaray da bi karışık kebap ye derim

C

Eyw

Varol Birsin 1 yıl

Emirgan korusu lale dikimi ve çevre düzenlemesi var... Burası Mart 15 Nisan 20 çok güzel olur rengarenk tir

E

O tarihler arası VAN SHOPPİNG FEST var

Varol Birsin 1 yıl

ekmek derdinden gezmeye vakit mi kalıyor doğduğumuzdan beri istanbuldayız ama çoğu yerine gidemedik.

H

Ne desem bilemedim...

Varol Birsin 1 yıl

7 yere gitmemisim hemen listeyi tamamlamak lazim

İ

Ne de guzel listelemis. Hepsi gidilecek yerler

L

Sapphire Avm terasına ve Galata kulesine çıkarsan İstanbul u gezmiş olursun.. Akşam vakti çık hem gündüzü hemde akşamı yaşamış olursun.. Sapphire de birde similatore bin istanbul u helikopterle gezme zevkini alırsın

E

Teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

Eminonunde balık yiyip, lan bunu neden önerip duruyorlar diye sorgulamadan dönme...

A

Tamam

Varol Birsin 1 yıl

Bence eminonunde balık YEME

Özlem Cihanoğlu 1 yıl

Ben de ıslak mendillerin var hocam.
Eminönü Tahtakale Galata köprüsü gününde buluşup vermek isterim

N

Ooo bir taşla 14726292 kuş seve seve

Varol Birsin 1 yıl

Molla aşkına git

D

Şuan yorumları vs okuyamadım ama böyle bir gezi planı ortalama 3 gün sürecektir. Tarihi yarım ada hakkında özellikle balat ve ara sokaklarının tarihi hakkında yardımcı olabilirim. 1 - 2 gün duruma göre couchlukta yaparım

H

Abi 2 gun de yeter mi biraz azaltirsak? Haftaici icin

Anıl Iştar 1 yıl

Tarihi yarım adayı hakkıyla gezmek 1 hafta sürer gerçekten tüm tarihi yerlerini istanbulun 7 tepesini vs göreceksen 1 hafta 10 gün geçer

Harun Gündogdu 1 yıl

O kadar vakit yok zaten 5 10 yer gorsem bi dahakine yeter kadar herhalde. Geneli avrupada mi

Anıl Iştar 1 yıl

yukarıdaki listenin yarısı avrupa ama bir o kadar da eksik yer çıkar orada. Kaldı ki Balatta yolda yürürken aynı sokakta 3 tane ibadethaneye denk gelebilirsin. Bu yüzden çok zaman ihtiyaç oluyor

Harun Gündogdu 1 yıl

İstanbul için sağlam bi liste hazırlamam lazım bi ara

Harun Gündogdu 1 yıl

Atminin dibi

D

Teşekkürler Efenim Aynı zamanda doğma büyüme balat çocuğuyum az haraç kesmedim oralarda

Harun Gündogdu 1 yıl

harun reis

Deniz Yurteri 1 yıl

Mezarda büyüdük

com-ve0sslsaaoax13kqmq4w.jpg

Harun Gündogdu 1 yıl

Ürkütücü müsün acaba

Deniz Yurteri 1 yıl

aa yok evimin camından çektim bu fotoğrafı ilk saklambacımı burda oynadım ben

Harun Gündogdu 1 yıl

Şile deniz fenerine gitmene gerek yok bence çok görülmesi gereken bi yer değil

Ç

Yoğun istek üzerine cikarildi

Varol Birsin 1 yıl

Arkadaşlar esenyurtu atlamış tavsiye ederimm

U

Avcılar sahili fena değildir sakin ve birazda eylencelidir istanbulun yetim sahilide denebilir

U

Bu arada suleymaniye hamamına giremezsin haberin olsun listende tutma boşuna.

H

Dişini görsem? Değer mi?

Varol Birsin 1 yıl

Dışında pek birsey yok orda aksamlari yesilcam acik hava sinemasi var oraya gidersin hamaminda disindan bakarsın. Ama onemli olan icerisi Kanuni'nin yikandigi odayi gorup orda keselenmek Türk giremiyor ama iceriye Sen yine haber et belki ayarlarim gireriz

Harun Gündogdu 1 yıl

Tamam

Varol Birsin 1 yıl

Birde maps e bakarak bunlari siraya koymani tavsiye ederim sirayla gideceksek yanlış bir siradalar

H

Hmm bi şeedim ben onu eyww

Varol Birsin 1 yıl

Kariye muzesi balatta hemen asagisinda aya yorgi meryem ana klisesi var. Fener rum lisesi var anemas zindanlari var kaşıkçı elmasinin bulundugu yer var Listenin epey eksigi var sadece balat fatih diyorum bak bide

Harun Gündogdu 1 yıl

Seni bualacagim olm

Varol Birsin 1 yıl

Beni bulmak dert değil bulursunda boş bulabilir misin ne vakit gelecem diyordun zaman probleminde yoksa sana güzel bi liste çıkarırız

Harun Gündogdu 1 yıl

O da doğru

Varol Birsin 1 yıl

Dogma buyume istanbulluyum onda 1 ine anca gitmisimdir. Bi de turizm okudum o kadar lanet olsun bu dunya.

S

1 yıl kalacaksın herhalde

E

Keske

Varol Birsin 1 yıl

Hadi sana bi kıyak daha Büyükçekmece sancaklar camini es geçme Dünyaca ünlü bir yer almanyadan misafirlerim sırf o cami için gelmişti

H

Tophanede istanbul moderne gitmeni tavsiye ederim hangi gündü hatirlamiyorum ama haftanin bir günü giriş ücretsiz. İstiklale gidersen yemek kulübü çok güzel e uygun fiyatlıdır. Ara kafe de güzeldir hoştur ama ucuz degildir. Masumiyet müzesi ve pera müzesi cok güzeldir tavsiye ederim. Yine istiklalde Büyük Londra otelinin güzel manzarasi var. Ortaköyde kumpir, waffle yemeden de olmaz tabi. Süleymaniye taraflarında da ağa kapısı, kafe mimar sinan filan var manzaraları iyidir oraya gitmişken iü beyazıt kampüsünü de gezmeni öneririm.

F

Oooo çok sagol ya zahmet vermissin tesekkur ederim

Varol Birsin 1 yıl

Vermissin olmaz zahmeti ben verdim zahmet etmissin

Varol Birsin 1 yıl

İstanbul Modern perşembe günleri ücretsiz

Esra Özerlat 1 yıl

Listeden 2 yer çıkardım 427286 yer ekledim arkadaşlar dönüş biletimi iptal ettireyim okuldan da 1 yıl ücretsiz izin alayım anca yeter zaten görüşmek tanismak istediğim bir sürü arkadaş oldu en kötü ihtimalle Miniatürk e giderim sonra dostlarla sohbet muhabbet

V

hocam guncel halınıde paylasırmısın

İnanç Eriş 1 yıl

Son şeklini verince paylasim kardeşim

Varol Birsin 1 yıl

Varol oralarda yemekler yapmayı iyi biliyon sen gel ben seni buralarda çok güzel yerlere götüreyim göndereyimde tadı damağğında kalsın orda öyle yemekler yapama

H

eminönü balık ekmek karaköy kahve oradan mısır çarşısı ve eminönünde hafız mustafa şekerlemelerinde mutlaka muhallebilerin tadına bakılmalı

M

Eyww

Varol Birsin 1 yıl

Buna bi şeyler yazalım da sonra bulması kolay olsun

A

Eyüp sultanda sabah namazı kılmaya akşama doğru gidebilirsin..

M

Sabah namazı akşama Doğru ?

Deniz Yurteri 1 yıl

Şakacık yaptım

Metehan Başkal 1 yıl

AYDOS DAĞININ EN TEPESİNE ÇIK

M

Bir dahakine bol bir vakitte inş

Varol Birsin 1 yıl

Usta sana plan fatihte bol bol tarihi yer vardır en az bir gününü yersin belki yetişmeyebilir müze kuyrukları falan da oluyor bir gününü ye fatihte aksam 8 gibi cik ordan bin tramvyaa git kabatasa ordan finukiler hop taksimdesin istiklal caddesini falan gezersin fakat bu sefer de galataya vaktin kalmaz o yuzden sıkıca dinlen ve 2. Gun sabah erkenden kalk bir galatanin tepesine çık geri donerken taksime dogru yürümeye başla istiklal caddesini boylu boyunca gezersin öğlen olur zaten cihangir merdivenlerine git otur biraz deniz manzarasi yaşa. Yine akşam kaldi sana bu sefer aksamda gez Çırağan Sarayı otel zaten taksimden besiktasa inmek yurusen 15 20 daiika surer otur besiktasta bi yemek bi cay yap sonra burnun dikine ortakoye dogru yürü ordada aksam hayat var ama baya yorucu olur. 3. Gune geldin sabah uyan git uskudara kız kulesi yonune giden minibusler var direk uskudar merkez de degil ayrica Çamlıca tepesi ve Kuzguncuk evlerii birbirine inanilmaz ters yerler. Şimdilik bu kadar benden yol bilgisi falan istersen özelden yazman yeterli

K

Eyww teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

Anadolu Kavağı Yoros Tepsi

M

Nelerden hoşlanırsın

A

Ne izdivaçı yardımcı olmaya çalışıyoruz adamın elindeki liste 50 yaşından sonra yapılacaklar gibi.

Ahmet Polatel 1 yıl

Onu hemcinslerin iyi yapıyor

Ahmet Polatel 1 yıl

Sakın feminist olma ben sözlerimi geri alıyorum başkaları mutlu olsun

Ahmet Polatel 1 yıl

Onlarda fena be kardeşim

Ahmet Polatel 1 yıl

Buralari bi goreyim de belki 50 ye kadar yaşayamam

Varol Birsin 1 yıl

He birde yemek kulübünde falan yemek ye oda taksimde

K

Yemek saatine getireyim bari

Varol Birsin 1 yıl

Bide bence tünel-taksim e giden eski nostaljik tramvaylardan var

Kerem Taktak 1 yıl

31-32 ve 55 hariç hepsini gezmisim. Adalar'a gideceksen haftaiçi gitmeni tavsiye ederim. Haftasonu çok kalabalik oluyor.
Bi de bu kadar insan senle tanışmak istiyorken, varol ile tanışma günü düzenlemelisin

M

O guzel insanlarla 10 gün az bile ama vaktim o kadar

Varol Birsin 1 yıl

varol Eyüboğlu şanslısın bah hayranların oldu bol bol

İ

Van'a gelemeyenler onlar ya dövcekler beni yemek postlarim yüzünden

Varol Birsin 1 yıl

54 icin adalara kadıköy-karakoy ve bostancidan vapur var

Ö

Teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

valide han a yazı asmışlar 'çatı 5 ten sonra açık' diye.

T

Alala

Varol Birsin 1 yıl

Çamlıca yok sanırım listede

N

Varmış şimdi gördüm. Fakat sabah gtmeni tavsiye ederim. Dede efendiden klma müzikler ruhunu dinlendiriyor. Çok dinlemesemde hoşuma gtmişti ayrı bir huzur vermişti. Tavsiye ederim. Ayrıca bütün manzara seninle.

N

Teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

Önemli değil.

Nazo Sarıkaya 1 yıl

Madde 43'teki beylerbeyi sarayi uskudar'da dostum.. Onu duzelt, siralama yaparken hataya yol acmasin

H

Eyww

Varol Birsin 1 yıl

Bağcılar da yazılmamış Sultanbeyli sarıgazi esenler de yok

A

Google yazmamis ya onun suçu

Varol Birsin 1 yıl

Esenyurtta yok

S

Balık yolu felan ahahajsksöala

Cem Beyazit 1 yıl

Google a kız

Varol Birsin 1 yıl

Bence en mantıklısı telefonuna ulaşım uygulaması indir ve harita tabi tek tek tarif zordu ama kesinlikle görmekisin buraları kolay gelsin

B

Sağolsun arkadaşlar eşlik edecek inş

Varol Birsin 1 yıl

fatih'te ve Eminönünde cüzdanını düdüklerler söylemedin deme. Yabancı gördün mü ağızları sulanır esnafın.

D

Varol bu hafta geliyodun di mi kamp planı yaptık biz de.. Aklımdan çıkmış.. Kalacak yer hallolmuştur herhalde misafir edebilirim diye yazmıştım önceki gönderine bi haberleşelim..

bir de yeşil alanlar ilgini çekerse Atatürk Arboretumu derim

G

Ayarlicam inş evet onu solediler yazdim eywww

Varol Birsin 1 yıl

Kalacak yer sıkıntın yok biliyosun hallolmazsa normalde koçluk yapmıyorum da muhabbetimiz olanlara başka

Göktürk Yesilbas 1 yıl

Eyww

Varol Birsin 1 yıl

Üsküdara fetihpaşa korusunu ekleyebilirsin belki bir bak internetten beykoza giderken 15f'yle gidebilirsin üsküdardan istersen çengelköyde inip çınaraltında bir çayda içebilirsin birde planını iyi kur yani bir günde gidebileceğin yapabileceğin sınırlı güzergahlarını iyi ayarla hangi yakada kalacaksan gezin hep öyle bitsin mesela eyüp, fatih, eminönü, beyoğlu bir gün beşiktaş, kadıköy, üsküdar, beykoz bir gün gibi bölebilirsin şileyede araban varsa gitmelisin çünkü şileye gitmeye harcıyacağın vakitle istanbulda bir sürü yer görürsün

S

Şile listeden cikti evet güzel bir plan yapmam gerek

Varol Birsin 1 yıl

Gazi mahallesinide yazmalısın..

Ö

Sendemi bizdensin

Özcan Keserci 1 yıl

canım gazim

Özcan Keserci 1 yıl

Böyle şeyler yapınca suçluluk hissediyorum artık gazidede insanlar yaşıyor ya

Erdem Çekinmez 1 yıl

Ben mesaji aldim

Varol Birsin 1 yıl

E hep diyorum ya bir başkadır benim semtim

Özcan Keserci 1 yıl

Üsküdara gelirse arkadas bnm elimde zaten guzel bi tapa gaz keyfi yasatıcam ona kısmetse

İ

Biri sana öğrenci belgenle gelip öğrenci akbili cikarman gerektiginden bahsetti mi? 2 de resim al yanina. Karakoyden geldigin gibi hallet rahat edersin

T

nerden çıkartıyoruz

İnanç Eriş 1 yıl

Karaköy de var bi iett Müdürlüğü bide pazartekkede resim kimlik ve belge yeterli

Tugba Köz 1 yıl

Öğrenci diilim ya

Varol Birsin 1 yıl

O zaman gruptan istanbulda akbilini alipta baska sehirde yasayan bi hayirseverden iste. Toplu tasimayi kullanacaksan büyük faydası olur

Tugba Köz 1 yıl

Çok cici olur evet bunu yapmaliyim

Varol Birsin 1 yıl

Hisara mutlaka git

M

Hisar? Anadolu Hisarı mı?

Varol Birsin 1 yıl

Evet

Mehtap Cavıldak 1 yıl

Çaldım listeni haberin olsun

I

23 numarayı listenden çıkarsan iyi olur o İstanbul Üniversitesi kampüsü içinde ve yabancı almıyorlar kampüse velev ki aldılar kuleye çıkamıyorsun gelip hüsrana uğrama diye yazıyorum ayrıca İstanbul akvaryum Florya'da Bakırköy'ün biraz dışındaki bir semt

M

Evet sıkıntılı ve her zaman acmiyorlarda zaten

Tugba Köz 1 yıl

Hmm teşekkür ederim

Varol Birsin 1 yıl

Listenin son halini de atar mısınız Hocam

S

+1

İnanç Eriş 1 yıl

Oluşunca atayim kardeşim

Varol Birsin 1 yıl

Eyvallah Hocam

Semih Alpar 1 yıl

Sabah erkenden pierre lotide kahvaltını yap sonra kahveni iç (adamlar işini biliyor) manzaranı izle ordan adalara git faytonla adayı gez bisiklet falan kirala piknik yap aksama doğru taksime in gez dolaş sonra nevizadede 3 5 birşeyler içersin sonra ordan beşiktaş sahile geçersin güzeldir oralar ordan da interrail evine göz at ertesi günde geriya kalan yerleri gezersin

M

Bisiklet eyww

Varol Birsin 1 yıl

Pierlotiye mezarlığın içinden teleferikle çıkabilirsin bna göre ibretle eğlence arası bir duygu. Açıkcası görmeni tavsiye ederim ama anlattıkları kdr güzel değil bna göre. Tabi renkler zevkler tartışılır.

N

Evet

Nazo Sarıkaya 1 yıl

Teleferikle cikma dedilerdi

Varol Birsin 1 yıl

Oraya kdr gtmek ztn yoruyor teleferiksiz olmaz

Nazo Sarıkaya 1 yıl

Diyen halt etmiş

Nazo Sarıkaya 1 yıl

Eminönünde sanırım bnde Bilmiyorum

N

çorlulu ali paşa medresesi türk kahvesi ve nargile iç ) beyazıtta

T

İçsin de hesap guzel bi dokunsun

İlhan Teltik 1 yıl

Çorlulu çevrede ki en uygun yer bence. Asıl tophane de yerlestiriyorlar

Çağrı Şakrak 1 yıl

Manyakmisin olum bukadar yere gidilirmi? Ha bi de eminonunden balik ekmek yeme. Bozarsin mideyi bak. 1 kg yag ile 1000 balik pisirmeyi basariliyorlar. Yazik etme kendine. Balik ekmek dedigin istinyede yenir. Tam tarif istersen veririm.

M

Gidebildiği kadar artik çok duydum ya acikcasi canim da istio maksat o havayi solumak...

Varol Birsin 1 yıl

1 ay falan kalacaksin herhalde? Anca biter bu liste 1 ayda.

M

Ziplenmis program yapcam

Varol Birsin 1 yıl

İstanbul gb bi şehirde altında makina dahi olsa her yerde üc foto ceksen ıkı haftada gene bitmez

İ

Beylerberi sarayı beşiktaş mı ?

A

Cidden ya. Besiktas ne alaka. Bu Cocuk kaybolur bu listeyle bizide sahit yazarlar soyliym.

Murat Bacıoğlu 1 yıl

İlk bende sasırdım Wikipedia yanlıs yazmıs

İlhan Teltik 1 yıl

Gelmesin bence böbrekleri bırakır gider

Aykut Demr 1 yıl

Ayni kıtada bile degiller.

Serhat Serkan 1 yıl

Kıta güzelmiş

Aykut Demr 1 yıl

Arkadasim kac gun kalacaksin sen soyle hele

M

10

Varol Birsin 1 yıl

Liste spr

Y
Daha fazla göster
Yükleniyor...