Japon birine ne hediye alınır?

Arkadaslar japon bi kiz arkadasimin dogum gunu ona hediye alacagim fakat ne alsam bilemiyorum fikir verebilecek olan varmi

M
0 kişi takip ediyor.
Misafir olarak yayınla
42
42 CEVAP

Japon balığı al

T

Amerikada nerede bulacam japon baligini ama guzel fikir ha

M

Japon yapistiricisi al ozaman

O

Ya hemen troll ciddiyim bi yardim edin ne alayim ben bu kiza

M

Japon balığından ziyade koi balığı daha değerli Japonların gözünde

E

Koi baligi alirsam degerli bi hediye mi olmus olur ben bi arastirayim Bunuda kolay olmaz heralde burda bulmasi

Metehan Topkaya 10 ay

Favorim

com-d8j4ha92acmghgls4e55.jpg

M

Permatik

İ

Permatik banyo

Cumhur Köseoglu 10 ay

Lebron

M

Bence kendi kültürüne ait bişey al. Zaten içi dışı japondur, Türk kültürüne ait birşey hediye edebilirsin

A

Bisiklet al Japonlar sever bisikletle gezinmeyi

D

Balon baligi alma yerler Mazallah olur falan

N

Nazar bonçuğuyla kolye al ve nazar boncuğu türk kulturundeki yerini anlat hoşuna gitmesse

H

Japon yapıştırıcısı al memleket hasreti çekmesin

B

Kanka kiz bu sonucta al iste biseyler parfum vs. Kadin dunyanin heryerinde kadin

M

Etli Pilav

A

Maklube

Bilge Aln 10 ay

Tamam

Ahmet Engiz 10 ay

Bir tane taş al ver üstad, bu Turkiyenin simgesi diyebilirsin. Kadınlarımızı temsil ediyor de. Inanmaz zaten o

C

Kurbağa bacağı al. Yada yemek yedikleri çop var ya. Ondan da olabilir.

A

Kimono

F

Katana al ama harbi katana veya kutsal agaclarinin fidesini al kiraz agacimiydi pembe cicekli

C

Sakura ağacı

Muammer Ulutürk 10 ay

hediyenin japonu türkü olmaz.

B

matara al

B

Sushi yemeğe götür

K

Katana alabilirsin ya da katana seklinde semsiyler var

S

Foto makinesi al. Nasılsa her şeyin fotoğrafını çekmeye bayılıyorlar

M

Onlar evde kendi makinesini kendi yapıyor zaten )))

Celil Mutu 10 ay

Döner+ Ayran al

O

com-zqxhgd0tn96pekcrjmai.jpg

Ahmet Engiz 10 ay

Doğal taşlı bir kolye alabilirsin mesela

S

Elektronik malzeme desen zaten artık bıkmışlardır. Heryer de şehir olduğuna göre az olan onun heryerde göremeyeceği birşey al doğal olsun yiyecek alma 20 dakika yese sindirse gideceği yer belli

M

fotoğraf makinası kolye al, onnar sever fotoğraf makinasını

F

Katana al. ( Kurşunu kesen katanalar dayanıklı kılıçlarıdır ve kolay kolay körelmez. Bu kılıçlar insanı ikiye bölüp birkaç cmlik demir sopaları ayırıp bir insanın tek bir saç telini kesecek kadar hassastırlar. Bir tabanca ile samuray kılıcına ateş edilmiş ve kurşun ikiye bölünmekle beraber kılıç hiçbir zarar görmemiştir. Aynı test bu sefer uçaksavar mermisinde [50 cal.) denenmiş kılıç 7 tanesini kesip parçalanmadan dayanmış 8.sinde kırılmıştır)

T

Abi merak ettim de ne işe yarayacak bu

Melkan Salkın 10 ay

Elma soyar

Taha Oygur 10 ay

Fiyatı ne kadar?

Murat Hamiyetlusay 10 ay

600 teleee

Melkan Salkın 10 ay

600 tl ye katana? Komik.

Eyüp Beşe 10 ay

2 li turk kahvesi fincani, yaninada mehmet evendi kahve cezva arti kahvenin yapilisina asama asama anlatan tarif. Kahve fincaninin agzi dar olursa daha kiyak olur cunku genis agizli fincanlarda kopugu tutmak zordur. Osmanlinin 1700 lu yillarinda kullanilan asagisi dar gobegi geniz agzi dar sekilde fincanlar var. Navy, lacivert secersen kanuni suleyman donemine ait oldugu anlasilir. Sevgiler

A

Bütün ton balığı al suşi yapar yer bi kaç ay

İ

Gumus kahve fincani al, 40 yil muhabbetine gir, yaninda da nazar boncuklu bi kolye olabilir

N

hattori hanzo kılıcı

Z

Aksam yemegi icin Tokyo Restoranta goturebilirsin bi california rolls

M

Chopstick al gerci vardir ama

A

Matara al. Mataramasuko dersin. Taaaamamm tamamm gidiyorum

N

japon balıgı al

A

Samuray kılıcı

A

Kültürlerini pek bilmiyorum ama kadın kadındır diyerek, eğer sevgili iseniz romantik bir yediye düşünelim ama değilseniz bence onun içim anlamlı olan bir kolye ucu ve kolye alabilirsin. Bence çok iyi olur. Japon kültürünü pek bilmiyorum ama biraz araştırmak lazım ters tepmesin sonra

S

Ya Japon arkadaşlarımdan gözlemlediğim kadarıyla şirin sevimli gözüken şeyleri seviyorlar. Soft tonlarda bir makyaj çantası alıp içini renkli sekerlerle doldurabilirsin. Bi de kendi kültürüne ait bişey koy içine. Ona da önem veriyorlar. Japona Japonya ya özgü bişey hediye etmeyi mantıklı bulmuyorum. Biri bana türk kahvesi seti hediye etse sağol canım evdeki 3 milyonuncu kahve fincanım da senden geldi derdim (ama içimden)

A

Bak bi de lip balm koyabilirsin

Ayşegül Çetinler 10 ay

Türkçe manga al seviyorsa tabi

Y

Oramakomaburamako yazan bi tshirt al türklerin japonları geleneksel selamlaması de

O